Alin Opran

Proiect motorhome din Mercedes Sprinter

327 postări în acest subiect de discuţie despre Proiect motorhome din Mercedes Sprinter

Proiect motorhome din Mercedes Sprinter

Alin Opran

:salutari:

 

Incep acest post prin a spune ca m-am saturat :salutare!:

 

M-am saturat sa cumpar vechiturile altora si sa repar la ele.

M-am saturat de cautat motorhome in stare acceptabila dar sa fie o poala de bani

M-am saturat de bagat bani in reparatii.

 

Vreau ceva nou :OK:

 

Binenteles ca nu am cele cateva zeci de mii de euro pentru achizitia a ceva nou dar, daca faci cu mana ta cu lucruri noi, iese ceva nou, nu? :tipp:

 

Sa incepem....

Am scos la vanzare motorhome-ul din dotare prezentat aici pentru a ma dedica in aceasta iarna conversiei de la van la motorhome. Am mers pe aceasta varianta deoarece un van este destul de spatios in zona cargo, poti merge pe autostrada cu 120 km/h, are turbo si servo (ce nu am la actualul motorhome), nu ai probleme cu infiltratii/lemn putrezit, etc.

Aici in Irlanda si in UK iti poti transforma un van in motorhome si sa ramana van in acte fara a avea probleme la ITP. Binenteles ca il poti modifica in acte, e destul de simplu, caz in care castigi la asigurare si motor tax (mai mici).

 

Am luat-o cu inceputul, mi-am facut un tabel xls cu dimensiunile van-urilor de pe piata pentru a gasi modelul care imi convine cel mai bine, Fiat/Citroen/Mercedes/Iveco/Peugeot/etc. M-am oprit la Ducato maxi L4H3 si Sprinter L4H3. Cum Ducato bun nu am prea gasit, m-am orientat la Sprinter.

Am citit din scoarta in scoarta forumuri de aici din Irlanda si din Ro, am inteles din experienta altora ca 315 si 316 sunt problematice la motor si ca cele mai durabile ar fi 311 si 313.

Ca sa o iau pe scurtatura, am achizitionat ieri un 311 CDI din 2008, 170k mile, se prezinta in conditie buna spre foarte buna. Modelul extra lung, are zona cargo care se va transforma lunga de 4.8 m!

 

Momentan cateva poze facute la achizitie. Vor urma altele dupa ce voi lucra la cele cateva puncte de rugina (acolo unde a fost zgariat/atins) si in special la usile din spate unde este ceva mai serioasa problema.

IMG_20181022_181314.jpg

IMG_20181022_181324.jpg

IMG_20181022_181339.jpg

IMG_20181022_181356.jpg

IMG_20181022_181404.jpg

  • Like 5
  • Upvote 5

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sionut

Succes Alin !

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Felicitari pentru achizitie. Va dorim multa rabdare si mult succes la transformare.

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster

@Alin Opran

 

Bun venit in “club”!

Daca vrei informatii despre conversie Sprinter van, uita-te in Pinterest! 90% din conversiile americane si australiene sunt pe Sprinter. 

Eu am adunat informatii de acolo timp de un an pana sa incep treaba. Spor la treaba si tine-ne la curent cu evolutia lucrarii!

  • Upvote 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
George B

Treaba buna!

Mult succes!

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

:multumesc!: prieteni!

 

Momentan sunt cautare-achizitionare de cele necesare: trape, panouri fotovoltaice flexibile, izolator interior, geamuri, etc.

Sunt de asemenea in discutii cu un cetatean care are disponibil tot interiorul unui camper din 2005 sau 2006, sa vedem daca cadem pe pret. Ar fi o afacere buna ca iau totul la o fractie din pretul pe care l-as da sa le cumpar pe toate separat. Are wc C200, Truma 3004 cu vent pe 12V, frigider, aragaz, cadita dus cu usi plexic, dulapuri, usi, canapele ... ce mai, tot ce se gaseste intr-o rulota :OK:

Sambata ma duc sa vad in ce stare de uzura/functionalitate sunt si poate......

  • Like 2
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Am inceput cumparaturile :salutare!:

 

Box trecere cabluri prin plafon, 8 euro:

image.png.7391b73587c02187fb01cde60cfc0b8b.png

 

Panouri fotovoltaice flexibile 100W, 2 bucati, 113 euro/buc:

image.png.aa1f6008c66682f58ccd9a21954f6eb9.png

 

Sistem montaj panouri flexibile pe plafon, 15 euro/set:

image.png.47df51da35d8107d4f50d0c62d47878b.png

  • Like 6
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Paraschiv Adrian

Esti tare Alin.. Te voi urmări cu interes. Bafta! :bravo::bravo:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster
în urmă cu 9 ore, Alin Opran a scris:

:multumesc!: prieteni!

 

Momentan sunt cautare-achizitionare de cele necesare: trape, panouri fotovoltaice flexibile, izolator interior, geamuri, etc.

Sunt de asemenea in discutii cu un cetatean care are disponibil tot interiorul unui camper din 2005 sau 2006, sa vedem daca cadem pe pret. Ar fi o afacere buna ca iau totul la o fractie din pretul pe care l-as da sa le cumpar pe toate separat. Are wc C200, Truma 3004 cu vent pe 12V, frigider, aragaz, cadita dus cu usi plexic, dulapuri, usi, canapele ... ce mai, tot ce se gaseste intr-o rulota :OK:

Sambata ma duc sa vad in ce stare de uzura/functionalitate sunt si poate......

 

Ca sugestie, fa-ti un tabel si trece tot  ce iti trebuie, ce cumperi si pretul. Te ajuta sa vezi cum stai cu cheltuielile.

Alt tabel util este cel cu greutatile, ce scoti si ce adaugi. Cantareste tot ce pui pe masina, vei vedea evolutia greutatii.

Urmareste, daca vrei, ebay.de. In Germania este o moda sa cumperi rulota noua si sa inlocuiesti toaleta cu una Eco, cu rumegus. Eu am cumparat toaleta cu 300 eur, noua in tipla. In magazine era 650.

La fel si trapele, le scot pe cele noi din fabrica ca sa monteze Ac si trape cu ventilator. Cele scoase le vand la jumatate de pret, au si bunul simt sa curate masticul.

Ai marele noroc sa fii aproape de Anglia, poate iei o cabina de dus demontata de pe o rulota. Avand H3 la inaltime, ai loc sa o montezi.

Iarna este lunga, ai tot timpul sa aduni cele necesare mobilarii camperului. Oricum poti lucra , caci incepi cu izolatia.

  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Multumesc pentru sfaturi @Gabriel Schuster :salutare!:

 

In afara de de sfatul cu cantarirea celor scoase si celor puse...... voi vedea la sfarsit greutatea totala :default_doh:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Au mai urmat astazi cateva cumparaturi pentru a putea avea tot ceea ce este necesar pentru a ma apuca de izolat si anume:

 

2 trape, 2 de 40x40 pentru fata-spate si una de 28x28 pentru baie, conexiune electrica si gura de apa.

 

MPK 40x40, 110 euro/buc

image.png.a0d89b2385aaee13f29309b82ecbaa76.png

 

MPK 28x28, 71 euro:

image.png.da068b7b4dc777d3dd375ca181ef4148.png

 

Gura umplere cu apa proaspata, 38 euro:

image.png.38eaf0ac0dd3191d4809244d86c6d4f3.png

 

Mufa conectare 220V, 27 euro:

image.png.9a22128f704937dcf8e5e5c8a3dd837c.png

 

Preturile contin si transport, sunt comandate in UK 

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Din dorinta de a nu ma "complica" cu circuite de gaz, astazi am achizitionat si un Heater de 5kw pe motorina din China, 219 euro cu transport.

Nou-nout, kit complet de instalare.

Livrare in 28 zile, sa vedem ...:nedecis:

 

image.thumb.png.0974751586c93a0e21c9e309d296a8bb.png

 

image.png.aa8adffc8f43e922e1255c2ca4e3bb4c.png

 

image.png.7835499816b7ac43fe72d78b99911d88.png

  • Like 2
  • Upvote 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Urmeaza zilele acestea si geamurile, am decis sa merg pe varianta celor originale de Sprinter (nu de camper/rulota), se gasesc aftermarket model fix si model cu deschidere cu culisare pe orizontala, in nuanta fumurie inchisa, nici nu mai ai nevoie de jaluzea/draperii :clapping:

 

Nu le voi lua pe toate 6+2 (lateral si spate), probabil doar 3 pentru lateral sa le pun acolo unde se sta si e nevoie de privesliste afara sa nu te uiti la perete cand mananci sau stai in pat :amuzat:

 

Cam scumpicele dar zic eu ca merita :noroc:

  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Nelu Predonu

Alin, poate era bine sa gasesti pentru incalzire aer/apa calda menajera... ceva similar cu acest produs Webasto:

 

Webasto

 

Cu aceasta solutie rezolvi atat incalzirea aerului din campervan cat si producerea apei calde menajere.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Este o recomandare f.buna doar ca pretul cred ca este pe masura :default_109: la cel original. Alta marca nu am gasit.

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster

@Alin Opran

 

Acelasi incalzitor l-am luat si eu din Hong Kong. L-am vazut functionand la un TIR-ist si l- am putut compara cu originalul Webasto. La un sfert de pret merita luat, chiar ca si incercare. Am vrut sa cumpar modelul propus de Nelu, dar este prea scump modelul pe motorina. La urma urmei, am pornit conversia pentru a avea un camper nou ca si dotari, dar la un pret decent. 

  • Like 1
  • Upvote 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
George B
La 10/25/2018 la 14:18, Alin Opran a scris:

Sistem montaj panouri flexibile pe plafon, 15 euro/set:

Salut @Alin Opran

Poti sa ma ajuti te rog cu un link?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

Salut, Alin!

 

Iti recomand sa te inspiri si de aici daca nu l-ai descoperit deja. In playlist, urmareste mai ales partea cu izolarea, are niste ponturi foarte bune tipul!

Am urmarit si eu subiectul conversiei si am vazut multe clipuri de-a lungul timpului, insa cel pe care ti-l recomand are cea mai buna tehnica de izolare.

 

Spor si succes!

  • Like 3
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Multumesc pentru pont @NLaurentiu :noroc:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu
9 minute în urmă, Alin Opran a scris:

Multumesc pentru pont @NLaurentiu :noroc:

 

Cu placere!

 

Este foarte bine ca ai achizitionat piesele care necesita decuparea caroseriei, ai toate datele necesare pentru a planifica termoizolarea. A, sa nu uit, poate nu ai timp sa urmaresti tot playlist-ul respectivului, el a antifonat tot interiorul inainte de a termoizola. Stiu ca este destul de scumpa o rola cu respectivul material, insa ajuta mult la comfortul sonor din timpul mersului sau din timpul noptii in vreo parcare zgomotoasa. A, si nu a folosit spuma in nervurile caroseriei!

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran
în urmă cu 1 oră, NLaurentiu a scris:

Este foarte bine ca ai achizitionat piesele care necesita decuparea caroseriei,

Asa a fost planul de la inceput, sa montez tot ceea ce necesita decupare in tabla dupa care sa ma apuc de izolare. Inca sunt in cautare de materiale...

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Au ajuns o parte din lucrurile comandate :OK:

 

Trapa mica de baie, 28x28 cm:

IMG_20181102_090832.jpg.311ca6f37e533a5599f94eddb8c4e5f8.jpg

IMG_20181102_090744.thumb.jpg.5e7d6fcbe9879198565f6f92e4dab0bc.jpg

 

 

Busonul de umplere cu apa:

IMG_20181101_184940.jpg.68be912e691e5eea4b3e6669ab998970.jpg

 

Trapele mari 40x40 cm, 2 buc:

IMG_20181101_184911.thumb.jpg.6ebf2cb028fd2e6e2ffebd755448f7ba.jpg

 

Panourile semiflexibile de 100W, 2 buc:

IMG_20181031_210242.thumb.jpg.c8458fa1e1cdc2b8aeaa663a8f982520.jpg

 

Am comandat si toaleta cu cadita de dus dedicata van-urilor, model 2017, nou-nout. Mai trebuie sa comand usa de golire.

image.png.bdd86d3cabb4824eb81a5fc2174a0353.png

  • Like 4
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Anunt !
XGO Autorulote - unic importator in Romania pentru XGO Dynamic model 2020 - Fiat/Rimor si NOBEL ART, modele 2020 - Ford/Roller Team.
Preturi incepand de la 30.000€
www.xgoautorulote.ro,

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Radu Clapa
      de Radu Clapa
      Salutare stimați colegi forumiști!
       
      Consider că a sosit timpul să scriu o postare mai detaliată legată de planul meu. Am menționat asta și în topicul de prezentare membri, dar, ce m-a adus aici, cum am descoperit forumul, a fost din multiplele căutări pe internet legate de conversii autoutilitare în autocampere. Multă vreme am căutat doar în engleză, apoi m-am decis să văd dacă găsesc ceva și în limba română, dat fiind faptul că vreau să o fac în România și, cel puțin pentru început, să fac măcar o dată înconjurul țării noastre. Planuri legate de ce vreau să fac eu cu duba am multe, dar să nu intru în aceste detalii înainte de a o avea.
       
      Vreau încă din primele rânduri să le mulțumesc domnilor @Alin Opran și @Gabriel Schuster pentru topicurile postate de dânșii referitoare la propriile conversii, desigur să-i felicit încă o dată pentru munca excepțională. De asemenea mi s-a părut foarte faină bancheta pliabilă realizată de domnul @Bogdan Harea (aici)
       
      Poate că am început acest topic cam devreme, având în vedere că nu am nici mașina, nici nu am început activ să cumpăr piese. Sunt în căutarea vehiculului și deja întocmesc liste de componente și compar prețuri pentru trape, ventilatoare, încălzitor, frigider etc.
       
      Spre deosebire de conversiile menționate mai sus, eu mă orientez spre o autoutilitară mult mai scurtă, un L2H2 (luând în considerare că planul inițial era un VW T5, un L2H2 e imens).
      Vreau o dubă mai mică (sper că îmi permiteți să o numesc așa) deoarece consider că se strecoară mai ușor în unele locuri comparativ cu (în ochii mei) un monstru de L4. Deși apreciez spațiul bogat pe care îl  oferă o autoutilitară lungă, pentru mine e mai practică una scurtă.
       
      Ca o listă pe scurt, cam ce îmi doresc de la viitoarea mea autorulotă:
      un vehicul cât de cât nou, cu AC și Cruise Control. Orice ale extra-opțiuni sunt binevenite dacă se încadrează în buget; conversie făcută de subsemnatul, eventual cu ajutor de la prieteni (cine vrea, cine poate), cu ajutor de la dumneavoastră (în limita bunului simț - nu vreau să abuzez de bunătatea celor de pe forum) și bineînțeles cu o documentare temeinică în timpul operațiunii (foto-video); fără geamuri laterale, fără trape și uși de acces de genul celor pentru alimentare cu apă, curent sau acces casetă WC); Duba să fie cât mai incognito (stealth van); ventilator MAXXfan Air pe acoperiș, în partea din față și o trapă (cu sau fără ventilator), în partea din spate, deasupra patului; nu exclud, de asemenea, poziționarea unor hublouri precum a folosit domnul @Gabriel Schuster. Grozavă idee; pat fix, pe lățime, 180 x 120 - de aici selecția unei dube pe platformă Jumper / Ducato / Boxer; birou / spațiu de lucru fix (detalii mai jos); instalație electrică cu încărcare solară + de la alternator + de la rețea, în cazurile (probabil rare) când stau în camping; Probabil Solar + Alternator îmi va fi suficient. încălzitor diesel, legat direct la rezervorul mașinii. Știu că platformele acestea nu au deja prevăzută la rezervor o ieșire pentru un asemenea încălzitor, dar operațiunea pare destul de simplă. Cu toate că pare simplu, cel mai probabil voi apela la un service autorizat, pentru a nu-mi micșora șansele de omologare; frigider cu mini congelator alimentat la 12v  (nu pe gaz fiindcă cel mai probabil nu voi avea instalație GPL); aragaz tip camping, micuț, cu butelie interschimbabilă (pentru moment e de ajuns); chiuvetă mică, cel mai probabil dreptunghiulară, care să fie acoperită de un ”tocător„ din lemn (nu mă sperii să mi-l fac singur); duș 60cm x 60cm, fiindcă duba e mică. Am negociat mult cu mine însumi dacă să adaug sau nu duș, dar i-am găsit destule motive pozitive; înmatriculare / omologare în RO ca autocaper (M1) - aici am mare nevoie de sfaturi și abia aștept să treacă domnul Gabriel prin acest hop, să văd cum a decurs;

      Tot la categoria ”diferit față de restul” e faptul că plănuiesc (cel puțin pentru o perioadă) să locuiesc full time în această dubă. Așadar îmi va fi casă și birou peste tot prin Europa... Jobul actual îmi permite acest lucru, dar parte din ceea ce fac implică multe ore la calculator, deci am nevoie de un spațiu dedicat unde să mă desfășor. Chestii dintr-alea cu mese pliabile sau tastat cu laptopul în poală, nu sunt pentru mine!  Soluția de minim comfort e un birou de aproximativ 120 cm x 60 cm cu o aripă (cotieră) pe partea dreaptă de măcar 30 cm.   
      Patul va fi destul de sus încât "portbagajul" să permită stocarea unei biciclete sub pat. Știu că sunt multiple suporturi externe pentru biciclete, probabil voi adăuga unul la un moment dat, dar pentru moment vreau să știu că atunci când plec undeva să vizitez / sau să mă cațăr pe vreun munte, bicicleta e în siguranță, în interior.
       
      Încă un aspect pe care l-am analizat îndelung: peretele dintre habitaclu și zona locuibilă.
      Dacă îl scot spațiul se mărește considerabil prin adăugarea unui sistem de rotație la scaune.
      Cu toate acestea, momentan planul e să păstrez peretele (bulkhead) acolo unde se află din mai multe motive
      pentru a păstra aspectul incognito - din exterior, privind în cabină, va fi ca oricare altă dubă. pentru o mai bună izolație termică  a spațiului de locuit pentru o mai bună securitate a "casei". Degeaba am spațiul de marfă fără geamuri, dacă hoțul poate sparge geamul din față și să ajungă peste tot.  Păstrez peretele (sau fac altul) DAR vreau să decupez o trecere și să montez/construiesc o ușă de acces. Din motive de siguranță consider că este foarte important să poți să traversezi „casa” și să te așezi la volan cu ușurință, fără să fie nevoie să părăsești incinta.
       
      Cam astea sunt ideile principale, momentan.
      Sunt perfect conștient că unele se vor schimba pe măsură ce proiectul avansează.
       
      Mai jos atașez o animație cu ce am explicat mai sus, căci știm cu toții că o imagine face cât 1000 de cuvinte   E un model la scară, dar e doar ca să vă formați o idee.
       
      Țin să menționez că am oarece experiență și unelte de prelucrare a lemnului și de instalații electrice, (pe altele le voi achiziționa pe măsură ce apare nevoia), deci nu mă sperie conversia în sine. DAR în ceea ce privesc mașinile și rulotele/autorulotele, sunt total novice. Nu am avut niciodată mașină personală, deși conduc de ani de zile mașini împrumutate, închiriate sau de la muncă. Tot ce știu momentan legat de conversii și rulote am învățat de pe internet, citind articole și urmărind zeci de clipuri YouTube. Am experiență cu călătoritul pe perioade lungi și statul în campinguri din diverse țări. În 2017 am pedalat 8000 km în 4.5 luni, din Danemarca până în România (prin 16 țări inclusiv Anglia, Andorra și Spania) și am stat prin tot felul de campinguri.
       
      Cum spuneam, e poate prea devreme să încep acest topic, dar nu voiam ca din prea mult entuziasm pentru proiectul meu, să încep să bat câmpii pe tema asta prin alte topic-uri.
      Am să continui să actualizez aici pe măsură ce apar actualizări importante, de exemplu când găsesc și achiziționez autoutilitara.

      Vă mulțumesc!

    • Alin Opran
      de Alin Opran
      Am decis sa pun anuntul de vanzare al Sprinterului din dotare si aici in cazul in care ar dori cineva din Romania sa-l cumpere.
      Anuntul original este postat in Irlanda aici. Sa ma scuze admin ca am pus link catre site dar e extern nu din Ro . Daca nu e voie voi copia totul si le voi traduce.
       
      Pretul este de 24.900 euro negociabil.
      Motor 2.1 diesel, 315k km.
      Motorcaravan in acte ceea ce se va traduce prin Autorulota in CIV romanesc.
       
      Sprinterul a fost conversit din van in motorhome de catre mine, intreaga poveste o gasiti aici. Are volanul pe dreapta (pe partea corecta cum spune englezul) ceea ce in RO este un incovenient dar, dupa cca 4 mii km facuti in Franta si Spania anul acesta nu este chiar o problema condusul avand avantajul pozitiei inalte la volan ce ofera vizibilitate peste masini.
       
      Toate dotarile sunt trecute in anunt (scuze pentru limba Engleza), sunt noi. Daca se gaseste cineva interesat sa-l cumpere gasim si o modalitate de livrare 
       
    • Danila Lenut
      de Danila Lenut
      Vă salut prieteni! 
         După multe căutări și informări am decis să-mi îmbunătățesc mașina, un sprinter 311 cdi, 2004.Mai exact, în cursul săptămâni să fie autoutilitara, în weekend autorulota. Transformarea ei să nu dureze mai mult de o ora maxim doua. 
          Mai jos atașez lista cu materialele luate, unele din ele montate deja pe mașină. 
        - bazin de apă 103 litri mobil, doua fixe   montate sub mașina 80l apa curata și unul de aceeași capacitate ptr apa gri
        - instant pe gaz Calore 7l
        - chiuveta cu doua ochiuri de aragaz
        - Lada frigorifica INDEL B TB 55, 45L
        - trapă Fiama 40x40
        - pompa de presiune cu presostat 12v, 12 ah, 6, 9bar, 110 psi, 8litri/minut
      ????? Nu știu dacă e alegerea corectă 
        - accesori apa-gaz, furtun, țevi, robineti, fitinguri, dușuri, etc. 
        - wc mobil 
        - profile aluminiu pentru fixat panourile solare pe plafon 
        - 2 panouri solare 150w
        - acumulator tempest de 154 Ah
        - regulator de încărcare solar 30
        - inverter sinus pur 1000w Solar
        - accesorii pe parte electrica, cabluri, prize, spoturi, etc
        - prelata umbrire impermeabila 200g/mp, 3, 6x3, 6m + doua bețe telescopice 
        - izolație - vată de sticla și folie izoflex golf 
         - mobilier... paturi, mese, banchete, scaune, șezlonguri, hamace, vesela, etc, etc, etc. 
       
       
       
       
    • Ionut C.
      de Ionut C.
      Pentru ca am inceput alt proiect, scot la vanzare campervan Ducato. Masina a fost revopsita integral. Se afla intr-o stare tehnica foarte buna. Are cca 120000 km, si cred ca sunt reali. Am cumparat-o la 116000, am facut doua drumuri in Germania cu ea, fara cea mai mica problema.
      Configuratia este urmatoarea: pat transversal pe spate, deasupra portbagajului, baie la mijloc, iar in fata baii este un loc de servit masa care se poate transforma intr-un pat de cca 175 cm.
      Mentionez ca nu este terminata, deci se poate modifica putin configuratia, pentru doritori. Se pot face doua paturi suprapuse in spate, se poate proiecta mobilierul interior, se pot alege materiale si culori. 
      Baia este finalizata, WC rotativ cu caseta, evacuare din exterior, dus si chiuveta de colt.
      Pretul se discuta doar la fata locului, se poate livra in stadiul actual ori finisata integral.
      Contact: 0785226373
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.