Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat     

  1. Ultima oră
  2. De la autoutilitara la campervan

    Multumesc mult pentru vorbele frumoase! Vreau sa lamuresc o data pentru totdeauna partea cu omologarea. Costurile au fost in jur de 1000 euro. Desi pentru unii colegi este greu de inteles, NU s-a pus problema de spaga. Doar de cunoastere a etapelor, rabdare si iar rabdare. Puteam sa spun " am facut contract cu o firma", dar intamplator cei de la acea firma imi erau prieteni. Asa cum am mai discutat in privat cu unii dintre colegii care au demarat o conversie, discutati si intrebati la RAR despre etapele si cerintele specifice omologarii proprii masini. Fiecare dintre colegi are alte nevoi.Nu va mai luati dupa toti cei care spun "am auzit.....". Am oferit in acest topic toate informatiile cunoscute, invatate, experimentate de mine, nu am tinut nimic la sertar. Cand nu am stiut am apelat la altii. Multumesc pentru interesul acordat acestui topic care acum se inchide.
  3. Ieri
  4. Incalzire cu propan - pareri pro/contra

    Ca sa reinvii topicul, am vazut zilele astea la Petrom butelii gri-albastre cu propan faza gazoasa.Nu mai retin pretul, parca vreo 80lei si garantia la butelie 230-250lei. Nu a vrut sa primeasca butelie normala +diferenta la schimb. Am gasit tot la ei butelie normala cu butan,albastra, dar pe care scrie ca rezista pina la 30bar, nu 15bar ca la cele obisnuite. O incarc iarna cu gpl de iarna.E mult mai curat (si fara apa) fata de gazul din butelia de la Petrom. Pentru cei care se tem ca nu rezista regulatorul de presiune de la rulota la presiunea dintr-o butelie cu propan, am vazut la Leroy Merlin regulatoare de 2,5bari, iesire cu filet de 3/8(butelie poloneza).Ma gandesc ca ar merge intercalat un regulator in asta(cu o reductie) intre butelie si regulatorul de 30/50mbar al rulotei.
  5. Das Biest - 4×4 expedition camper

    Am sa pulverizez ceara in interiorul lonjeroanelor, pentru a impiedica avansarea coroziunii. Pe exterior voi curata toate urmele de rugina si voi folosi un inhibator, apoi grund epoxi si vopsea cauciucata. Sasiul nu e afectat de rugina, are doar ceva pete superficiale, se rezolva fara probleme. Voi demonta usile si aripile, pe care vreau sa le tratez cu seriozitate. Masina are MTMA 5 tone, deci este echipata cu roti jumelate pe puntea spate. Ca sa pun anvelope AT ar trebui sa schimb jantele. exista o varianta de inlocuire a celor doua roti cu roata simpla - SU:SI (supersingle). Sunt jante mai late, caz in care ar trrebui sa gasesc ceva potrivit pentru puntea fata, ceea ce nu e chiar usor la modelul asta (original au ET 123 daca imi amintesc). Masina va trebui omologata la finalizarea proiectului, legal nu poti sa pui alte roti decat cele acceptate de producator. Ce vedem pe Youtube sunt pe alte continente, aici in Europa e putin diferit. Anvelopele AT sunt pentru alte aplicatii, eu imi doresc altceva cu masina asta, chiar daca sunt constient ca "ata" ma va trage in locuri la care acum nu ma gandesc... In situatii neplacute nu ajungi daca ii cunosti si ii respecti limitele unei masini. ;) Totusi, prefer sa bag banii in lucruri utile (iar la un camper ai destule...), in loc de "imagine".
  6. Das Biest - 4×4 expedition camper

    AT-urile sunt anvelope dedicate masinilor 4x4 dezvoltate 70% pentru asfalt si 30% off. In afara de asta, anvelopele de calitate nu sunt zgomotoase pe asfal, din aceste motive am recomandat BFG all terrain. Eu stiu ca masina poate dar pana la urma este un van cu tractiune integrala nicidecum un off-roader veritabil si chiar impresia de potenta pe care ti-o ofera masina te poate pune in situatii neplacute in anumite conditii de drum fara "incaltarile" adecvate. Oricum... succes in continuare!
  7. De la autoutilitara la campervan

    @Gabriel Schuster felicitari pentru finalizarea proiectului!
  8. De la autoutilitara la campervan

    Pot confirma ca la Jumper N1 (motor 2.2) impozitul e de 400 RON. Tocmai l-am plătit! Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  9. De la autoutilitara la campervan

    Salut,@Gabriel Schuster ! Felicitări! Să știi că așteptam de ceva timp (ca și mulți colegi)detaliile omologării.Acum ne-ai lamurit(niste prieteni).Nu înțeleg de ce nimeni din cei care au omologat așa ceva nu vor să dea detalii. Mie îmi miroase a multa șpagă,influenta etc,că suntem în Romania.Sper sa nu te superi!Sa ai vacante frumoase! Și eu vreau sa fac conversie.Din câte știu impozitul e mai mare la M1 decât la utilitara. Eu la 2.2 autoturism dau 850 lei.La același motor (jumper n1)unii spun că dau 400.
  10. De la autoutilitara la campervan

    Felicitări @Gabriel Schuster, vânt din spate si vacanțe minunate!
  11. De la autoutilitara la campervan

    Felicitari Gabi pentru reusita Iti doresc multe calatorii de acum incolo si multi km in bord Pentru mine ramane totusi putin neclar procesul de omologare, inteleg din postarea ta ca ai apelat la o terta persoana/firma care s-a ocupat. Poti devoala cheltuielile generate, motivul intoarcerii, ce a trebuit corectat/modificat/schimbat? Doar daca se pot face publice aceste informatii In rest, timp liber sa ai ca bani de motorina nu cred ca e o problema
  12. De la autoutilitara la campervan

    Felicitări! Si încă o dată mulțumim pentru acest topic și toate informațiile Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  13. De la autoutilitara la campervan

    Felicitari @Gabriel Schuster. Sa aveti parte de ea multe iesiri reusite si drumuri bune va doresc.
  14. Rulota mea | Kip 34 1986

    S-o stăpâniți cu drag si vacanțe minunate!
  15. De la autoutilitara la campervan

    Azi a fost o zi mare pentru mine, camperul a ajuns acasa cu CIV nou, in care sunt scrise cuvintele magice AUTOVEHICUL SPECIAL M1. Pentru ca am primit multe intrebari legate de omologare, pot spune ca am fost ajutat de niste buni prieteni care s-au ocupat de toate formalitatile legale. Au trecut prin toate etapele, cu reveniri, corectii si s-a ajuns in sfarsit la final. Acum urmeaza sa merg sa obtin un nou talon si sa modific la sectia financiara incadrarea , pentru un impozit mai mic. Fiind la finalul topicului, pot sfatui pe cei care lucreaza la conversii si lucrarile dureaza mult, sa plimbe masinile periodic. Eu am facut 100 km in doi ani si aceasta stationare a dus la ruginirea cablurilor franei de mana, ruginirea discurilor spate, cred ca si cablurile timoneriei au patit acelasi lucru. Cost total 2100 ron fara timonerie. Am frane noi acum, dar puteam evita aceasta cheltuiala. De acum inainte, poze cu campervanul vor fi puse in topicurile de calatorii. Destul cu atelierul, plecam la plimbare sa vedem pentru ce am muncit. De prea mult timp astept acest moment!
  16. Ajutor vizionare rulota Caracal

    @Adi Aloman felicitari pentru achizitionarea unei rulote frumoase, dar mai ales robuste. Cand ai timp asteptam poze, in rest spor la curatenie si amenajare, idei gasesti destule in topicurile dedicate. Daca ai nelamuriri in ceea ce priveste vreunul din sistemele rulotei intreaba. Eu sunt din Bucuresti si, in limita timpului disponibil te pot ajuta.
  17. Ajutor vizionare rulota Caracal

    Bravo @Adi Aloman felicitari.
  18. Ajutor vizionare rulota Caracal

    Salutare, De dimineata eram la Caracal si acum suntem proaspetii posesori ai unui Chateau Cantara 495C din '96. A fost de departe cea mai intretinuta rulota pe care am vazut-o de cand tot cautam, m-a convins in primele 2 minute. O sa postez in topicul dedicat si ceva despre ea. Despre vanzator: il cheama Gusty si e un om de nota 20. Are multe rulote si foarte, foarte multe accesorii de calitate (orice iti trece prin cap in legatura cu rulotismul - gratare, mese, vesela usoara etc) la preturi decente. Rulota a fost cum mi-a descris-o si il recomand cu incredere. Multumesc inca o data colegilor ce au venit cu sfaturi utile. Seara frumoasa!
  19. Das Biest - 4×4 expedition camper

    @Ionut C., sasiul arata bine, daca reusesti si injectezi in interior ceva pentru protectia anticoroziva ( vaselina mai putin vascoasa, ulei , etc, ) si il vopsesti bine la exterior uiti de el pentru mult timp. Oricum cutia va proteja mai bine decat bena initiala. Masina arata bine si sunt convins ca la final va fi ceva deosebit. Spor la treaba si tine-ne la curent cu lucrarile.
  20. Das Biest - 4×4 expedition camper

    @Alin Opran Am cumparat-o din tara. Oriunde e greu de gasit un 4x4 in mintile lui la pret accesibil. Urmareste olx. @Sorin Nicolae Simionescu Cred ca voi monta anvelope de iarna sau all-season de la Michelin, pe dimensiunile recomandate de producator. Cele amintite de tine nu mi-ar fi utile, nu intentionez sa fac off-road extrem, in plus sunt foarte zgomotoase pe asfalt. Acum am niste "slick-uri" de iarna, dar am ramas impresionat de ce e in stare chiar cu ele... ;)
  21. Rulota mea | Kip 34 1986

    Salut!E de-o seamă cu mine. Arată bine.
  22. Rulota mea | Kip 34 1986

    Felicitări pt achiziție și cât mai multe iesiri plăcute cu ea. Poți pune și niște poze de la interior cu ea? Și eu am un Kip 35 ek din 89 și sunt curios cum e înăuntru, că după geamuri e puțin diferită.
  23. Rulota mea | Kip 34 1986

    Vacanțe plăcute!
  24. Donez Cupla Rulota

    @Lungu Marin, cupla pleaca luni catre @Ionut C.. Am discutat cu el la pranz.
  25. Rulota mea | Kip 34 1986

    Va multumesc pentru urări, astăzi am scos cortul la aer cred ca este complet
  26. Donez Cupla Rulota

    O vreau eu,o poti trimite prin curier?
  27. Ce am mai achiziționat pentru rulota mea

    Chit de reparatie laminate si parchet, achizitionat de la Lidl. Bun pentru retusarea unor zgarieturi si gauri facute de vechii proprietari. Urmeaza testarea.
  1. Afişează mai mult
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.