Ursu Florin

Conversie Fiat Ducato 2010 2.3 JTD 88KW L4H2

90 postări în acest subiect de discuţie despre Conversie Fiat Ducato 2010 2.3 JTD 88KW L4H2

Conversie Fiat Ducato 2010 2.3 JTD 88KW L4H2

Ursu Florin

Va salut. Ma bate gandul sa transform o duba in camper. Ca si marca m-am gandit la Fiat, Citroen sau Peugeot.

Care ar fi costurile in mare fara a pune in calcul masina?

Ma gandesca la mobila facuta pe comanda, am un prieten care se ocupa cu mobila si sigur ma va ajuta.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daniel P

Cred ca minim 5-6000 de euro ar trebui sa-i ai pusi deoparte pentru dotari..:default_doh:.

Bafta! :OK:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Cam la 5000 ma gandeam si eu.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Ca si compartimentare ma gandesc la ceva de genul.

descărcare.jpg

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ionut C.

Am un proiect în lucru:

Dacă te interesează,  putem discuta  personalizarea după gust. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

M-am intalnit cu @Ionut C. zilele trecute. Un domn foarte de treaba care mi-a deschis ochii si mi-a raspuns la multe intrebari legate de transformarea unei dube in camper.

Tin sa ii multumesc si tin sa precizez ca deocamdata sunt in cautarea dubei pe carr sper sa o achizitionez pana la sfarsitul lunii Noiembrie.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Catalin Gigi

eu cred ca o varianta buna pt cei care vor sa iasa mai ieftin ar fi achizitionarea unei rulote englezesti cu maxim 2000 eur ( cu toate ca gasesti si mult mai ieftin ) ...dupa care se ia centrala termica cu boiler cu apa calda , geamurile , trapele , baia cu cabina de dus , paturile , toaleta , bucataria , cu siguranta se poate adapta si ceva ceva din mobilier  ....la final sasiul se poate omologa ca si trailer , platforma , remorca etc ...

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Legat de costuri:

In conversia pe care o fac eu am investit pana acum cca 3.850 euro care include pana si suruburile dar si uneltele noi cumparate care ma ajuta la prelucrarea lemnului. :default_big_grin:

Am achizitionat doar lucruri noi iar toata munca este facuta de mine, inclusiv partea de mobilier.  Din estimarea de pana acum cred ca ar mai fi de cumparat de cca 1.000 euro, astfel ca ma voi incadra in bugetul propus de 10k euro total. Masina in sine a costat 3.680 euro.

  • Like 2
  • Upvote 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran
în urmă cu 4 ore, Traian M a scris:

Ieftine masinile in Irlanda

 

Da, sunt mult mai ieftine ca in restul Europei, asta fiindca este oferta mare din piata din UK.

 

Ca sa revenim on-topic, @Ursu Florin ai continuat proiectul de transformare?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Deocamdata am lasat balta. Am avut alt proiect de terminat si anume casa stabila nu cea pe roti :default_big_grin:

Urmaresc topicurile voastre sa vad ce iese :bravo:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster

@Ursu Florin eu am cheltuit cam 6000 eur peste costul masinii, manopera fiind asigurata de mine integral.

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Că sa revin la acest topic. Am vrut schimbarea rulotei cu una noua sau aproape noua, dar soția a văzut în Thalatta camping un CamperVan și a spus că vrea și ea.

Numai bine că de ceva timp mă gândesc din nou la un proiect de genul dar nu știam cum să ii zic :default_109:

Bun...Urmează sa achiziționăm mașina, un L4H2, dar doar după ce vindem rulota deoarece nu vreau sa stau cu banii blocati.

Am tot verificat pe site-uri de vânzări mașini sunt și în țară și în afara.

Până una alta am inceput sa caut informații, sa intreb în stânga și în dreapta. Chiar am discutat puțin și cu @Alin Opran.

Toate lucrurile puse în conversie vor fi noi ( frigider, Wc, chiuveta, plita, geamuri, etc ).

Geamuri vor fi 3 la număr 2 pe ușile din spate și unul la bancheta din fata. Configurația rămâne cea din prima postare, iau în calcul și V2 a lui Alin.

Cum vi se pare izolația cu spuma? ( Cunosc pe cineva care mă poate ajuta cu aceasta izolație) știu că @Adam Adrian a folosit o izolație de genul.

Problema majora pe care o văd este materialul pentru mobilier deoarece nu am găsit nicăieri variante de placaj de plop furniruit ( mobilierul va fi realizat de un prieten care cu asta se ocupa, că manopera scap cu câteva grătare și niste băute )

Mă mai gândeam să vopsesc placajul și să îl lacuiesc daca nu găsesc ceva placaj de plop finisat.( socrul meu este vopsitor )

Că și variante de culori o sa mergem pe Alb-Gri sau Alb-Crem.

  • Like 5

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran
în urmă cu 1 oră, Ursu Florin a scris:

Chiar am discutat puțin și cu @Alin Opran.

 

Pentru prieteni consultanta este gratuita :58d6c6281fac7_faccinste:

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Bun...rulota s-a vândut, de acum începe căutarea pentru mașina. Sper să găsesc ceva ok relativ repede că să mă pot apuca de treabă.

Am discutat cu o firma care se ocupa de caroserii in Brașov pentru documentația necesară la RAR pentru omologare ulterioara.

Au spus că se rezolva doar sa ne întâlnim după ce am mașina sa discutam ce modificări voi aduce caroseriei.

Modificat de Ursu Florin

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Primul pas este făcut, astăzi am cumpărat mașină :)

Mașină e ok fără rugina, am avut o mică problema, s-a oprit pe drum și nu a mai vrut să pornească, pe tester am eroare pe senzor poziție ax cu came.

Mașină a fost cumpărată de la o firma care a transportat oua, are 234.000km cu toate reviziile făcute doar la reprezentanta, am primit de la vechiul proprietar toate facturile de la început.

Mâine îl schimb sa vedem daca mașina porneste, dacă nu vrea mecanic cu ea.

O sa incep sa fac lista pentru cumpărături, o sa comand geamurile, trapele sa le montez după care mă apuc de instalația electrică.

IMG20200712131121.jpg

IMG20200712131318.jpg

IMG20200712131101.jpg

IMG20200712131107.jpg

IMG20200712131405.jpg

  • Like 3
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Felicitari pentru achizitie @Ursu Florin ?

 Mult succes la realizarea proiectului dorite! :noroc:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adam Adrian

Și când te gândești că aveai de gând din 2017...Ai avut răbdare!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin
11 minute în urmă, Adam Adrian a scris:

Și când te gândești că aveai de gând din 2017...Ai avut răbdare!

Dacă nu trebuia să construiesc casa, era gata duba până acum :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei Grigoras

Felicitări, ce an e masina ? ce motor , si cam cat a costat , , halatul " ? Dacă nu e secret ... Intreb pentru un prieten ...Spor la treabă, daca te miști repede , mai prinzi ceva iesiri pana vine frigul!

Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

2010, motor 2.3 88kw, a fost 5500 euro. Acum sa vad cum rezolv treaba cu pornitul...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan D.

Să o stăpâniţi sănătoşi!

Maşina arată bine, preţul este bun, dacă scapi doar cu senzorul ai făcut treabă bună!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ilie Minea

Felicitari pt.achizitie si mai ales pt. pret. Eu am cumparat un Transporter  2011, cu 5900, care este mult mai mic, ca volum.

Il transformi personal sau cu o firma specializata?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

@Ilie Minea îl fac personal, cel mai probabil la mobilier mă va ajuta un prieten.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Stefan Adam

S-o stăpânești sănătos și spor la treabă !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

XGO Camping - peste 20.000 de repere pentru rulotisti, disponibile din stoc sau la comanda.
NOU !
- Acum gasiti la noi si corturi auto. Pot fi montate pe orice tip de autoturism, inclusiv Dacia Logan si Sandero - www.xgocamping.ro
- Vreti o autorulota noua la cel mai bun raport pret/calitate? www.xgoautorulote.ro
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.

  • Conţinut similar

    • Laurentiu Simion
      de Laurentiu Simion
      CamperVan SFX 1 Ducato 
       
      Vehicul de baza Fiat Ducato 2016 pus la dispozitie de client.
      • Izolație Kflex 26 mm
      • Bidon apa curata 90 litri in vehicul
      • Bidon apa gri 93 litri sub vehicul
      • 2 geamuri Carbest 1100/450 cu jaluzea și plasa de țânțari
      • Sistem electric cu panou CBE
      • Baterie 110 A
      • Sistem iluminare interioare cu 6 leduri in plafon, baie, bucătărie, sub podea
      • Încălzitor Autoterm 4 KW cu 3 guri de încălzire in zona din față și una sub pat
      • Mobilier din placaj de plop fețe de nuc
      o Dulap pe toata lungimea vehiculului pe partea pasagerului
      o Dulap deasupra banchetei
      o Dulap sub bancheta
      o Corp de bucătărie
      • Chiuveta si aragaz incorporat
      • Butelie 12, 5 litri
      • Senzor de gaz
      • Masa cu un picior cu prindere de perete
      • Baie cu dus 1200/600 mm
      • Toaleta portabila
      • Pompa cu presostat
      • Boiler electric 12V/6 litri
      • Podea tego cu linoleum
      • Frigider 12 V Vitifrigo
      • Trapa Fiamma 400/400 deasupra patului
      • Trapa Fiamma 280/280 in baie
      • Instalare bancheta neomologata
      • Omologare RAR
      Pret 15.000 EUR
      Optionale cu pret separat fata de pachetul de baza:
      • Încălzire bidon apă gri
      • Ventilator Maxxfan
      • Baza de rotire scaun șofer si pasager
      • Marchiza 4 m Fiamma 80S
      • Leduri Marchiză
      • Camera marșarier after-market cu display
      • Senzori de parcare
      • Panouri solare Victron
      • MPPT Victron
      • Cyrix Victron combinator de baterii – încărcarea bateriei de la alternator
      • Invertor
      Produsul de serie va avea configuratia de baza descrisa mai sus.








    • Nisculescu Laurentiu
      de Nisculescu Laurentiu
      Va salut. Intentionez sa transform o duba cu trei locuri in fata , gen Ducato/Jumper/Boxer in autocamper. Nu am cumparat inca masina fiindca nu am rezolvat transportul fiului meu pe unul dintre cele trei locuri din fata.
      Se pare ca suport legal exista si fac referire aici la :Anexa nr. 1F la regulament HOTĂRÂRE nr. 11 din 14 ianuarie 2015 pentru modificarea şi completarea Regulamentului de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.391/2006 , care la aliniatul 1/6 si 1/7 spune :
       
      (1^6) Prin excepţie de la prevederile alin. (1^5), tipurile de dispozitiv de fixare în scaun pentru copii care, potrivit instrucţiunilor producătorului, pot fi montate inclusiv pe locul din faţă destinat pasagerilor prin orientarea cu faţa spre direcţia opusă direcţiei normale de deplasare a autovehiculului se instalează pe acest loc doar în situaţia în care conducătorul dezactivează airbagul frontal corespunzător locului,  chiar şi în cazul autovehiculului prevăzut cu un mecanism care detectează în mod automat prezenţa dispozitivului instalat şi blochează declanşarea airbagului frontal corespunzător locului, sau dacă autovehiculul nu este echipat cu airbag frontal corespunzător locului.
       
      (1^7) Dispoziţiile prevăzute la alin. (1^6) se aplică în mod corespunzător şi în cazul tipurilor de dispozitiv de fixare în scaun pentru copii care, potrivit instrucţiunilor producătorului,  pot fi montate inclusiv pe locul din faţă destinat pasagerilor prin orientarea cu faţa spre direcţia normală de deplasare a autovehiculului.
       
      De rezolvat este doar "potrivit instructiunilor producatorului " !
      Astfel am contactat  TE-ROX Pascani , cel mai mare producator  de scaune auto pentru copii din Europa , de unde am primit asigurarea ca se va incerca rezolvarea problemei prin completarea documentatiei tehnice.
      Cred ca sant destul de multi rulotisti si nu numai, care ar dori ca si mine sa poata transporta copilul pe unul dintre scaunele din fata ale unei dube convertite sau nu in camper.
      Cred ca ar fi binevenit daca nu asi ramane singurul care telefoneaza la Te-Rox 
      Astept opiniile dumneavoastra in legatura cu subiectul prezentat.
    • Dan Hincea
      de Dan Hincea
      Salutare din nou prieteni! 
      Așa cum spuneam acum mai bine de un an de zile in prezentarea mea, îmi doream de mult sa încep o conversie! 
      Și tocmai când mă hotărâsem să renunț,  din considerente financiare - a se citi prețul unui van, săptămână trecută "mi-a sărit" în ochi un Fiat Ducato 2008 X250, 2287 cmc, 88kw, euro 4 - XLH3 (adică L4H3  "cea mai lungă și cea mai înaltă"  cum se exprimă negustorii)  cu mulți kilometri, dar la un preț de nerefuzat (evident, după negocieri sângeroase). 
       
      Mașinuca are ceva probleme tehnice, așa cum mă așteptam, dar nimic de nereparat!
      Raționamentul a fost relativ simplu - decât să dau mai mulți bani pe un van ceva mai nou si relativ bun, mai bine iau ceva în care voi investi ceva mai mulți bani in reparații, dar am garanția faptului că știu că e pusă la punct de mine.
       Pentru siguranța si liniștea mea, va trece printr-un amplu proces de reparații care vor consta, dar fară a se rezuma, la distribuție nouă, ambreiaj nou și orice altceva ce domnul mecanic va considera că trebuie schimbat - piese noi, nimic din dezmembrări,   piese de origine de preferat sau cat mai mai de calitate. 
      Partea electrică va fi la rândul ei revizuită cap coadă, astfel încât - așa cum le spuneam și oamenilor care mă ajută să o aduc "în mințile ei" este o mașină cu care plec să relaxez, nu să rămân în pană pe cine știe ce coclauri! 
      Ce mă bucură enorm este ca din punct de vedere al caroseriei este foarte ok (a avut instalație frigorifică) si sunt doar câteva mici zone in care are urme  de rugină superficială - a se citi "fără găuri" 
       
      După ce trecem de problemele de ordin tehnic - va urma procesul de transformare - proces pe care l-am citit de nenumarate ori la unii dintre dumneavoastră.
      Layoutul va fi unul clasic, vezi poza, pentru că mașina va fi căsuță pentru 2, sau cel mult 3 persoane. 
      Cam atât pentru acum, cu permisiunea domniilor voastre vă voi inoportuna cu foarte multe întrebări  
       
      și poze!
       
       






  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.