Cristi N. 17 Semnalează Publicat 15 Mai, 2018 în urmă cu 1 oră, Dragos Alexandrescu a scris: Multumesc! Nu am mai asteptat pana in weekend. Am desfacut si comandat amortizorul. Pastilele mai merg sau trebuiesc si ele schimbate? Neata Am acelasi model de cupla, vezi pe lateral ca ai desenat un triunghi dreptunghic cu plus si minus pe capete , acolo iti indica uzura tachetului. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Dragos Alexandrescu 103 Semnalează Publicat 15 Mai, 2018 14 minute în urmă, Cristi N. a scris: Neata Am acelasi model de cupla, vezi pe lateral ca ai desenat un triunghi dreptunghic cu plus si minus pe capete , acolo iti indica uzura tachetului. Daca te referi la ce este incercuit, pe acolo iese un mic bolt care mi se pare mie ca este blocat de acea mica adancitura de pe marginea gaurii. Este normal? Multumesc!! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Adrian1975 11 Semnalează Publicat 15 Mai, 2018 Mai atasez cateva poze cu cupla mea, poate isi da seama cineva ce o fi acea parghie cu butuc de cheie.... Nu are nimeni modelul acesta de cupla? Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Aurelianz 122 Semnalează Publicat 15 Mai, 2018 La prima rulota am avut acelasi model de cupla, dar fara trasnaia aia de parghie. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cristi N. 17 Semnalează Publicat 15 Mai, 2018 40 minute în urmă, Dragos Alexandrescu a scris: Daca te referi la ce este incercuit, pe acolo iese un mic bolt care mi se pare mie ca este blocat de acea mica adancitura de pe marginea gaurii. Este normal? Multumesc!! Exact despre acel bolt este vorba, daca vrei sa te simti tu bine , poti sa schimbi tachetul (costa in jur de 210 lei)La mine sta putin trecut de jumatate cu 1 mm spre ``--`` Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Adrian1975 11 Semnalează Publicat 18 Mai, 2018 Nu am stiut ca am cupla de la rulota unicat !?? Nimeni nu a mai vazut asa model, nu ? fff, tare. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Adrian1975 11 Semnalează Publicat 24 Mai, 2018 Hai ca trebuie sa mai fi vazut cineva o cupla la fel cu asta..... Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Danut Capra 15 Semnalează Publicat 17 August, 2018 Salutare colegi Am o problema si nu stiu de unde sa incep cu rezolvarea la cupla antibalans model ALKO 2004. In timpul tractari cand treceam peste denivelari se aude ca o bufnitur ca si cum ar juca cupla in carlig. Am zis ca poate o fi de la masina vre-o bucsa ceva dar dupa ce am ajuns acasa am decuplat rulota si am tras de cupla . Am observat ca are un joc mic in sus si in jos ceea ce cred ca la tractare acest mic joc se accentueaza. Acest joc am vazut ca este pe tot axul care intra in protap. Atasez o filmare poate va dati seama si imi spuneti si mie de unde acest mic joc. Multumesc 20180817_143649.mp4 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu 1.884 Semnalează Publicat 20 August, 2018 La 24.05.2018 la 23:41, Adrian1975 a scris: Hai ca trebuie sa mai fi vazut cineva o cupla fa fel cu asta..... Salut, Adrian! Cupla, da, am mai vazut! Modelul de antifurt, nu! Este in pozitia in care il ai la indemana, sa nu-l mai pui in portbagaj. Dupa ce decuplezi masina, el se muta in dreptul bilei cand nu vrei sa-ti fure rulota/remorca ramasa singurica. Bineinteles, daca ai cheia! Asa, in stadiul in care ai prezentat situatia, doar iti adauga greutate pe carlig, adica un lest inutil! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cristi N. 17 Semnalează Publicat 21 August, 2018 La 8/17/2018 la 22:19, Danut Capra a scris: Salutare colegi Am o problema si nu stiu de unde sa incep cu rezolvarea la cupla antibalans model ALKO 2004. In timpul tractari cand treceam peste denivelari se aude ca o bufnitur ca si cum ar juca cupla in carlig. Am zis ca poate o fi de la masina vre-o bucsa ceva dar dupa ce am ajuns acasa am decuplat rulota si am tras de cupla . Am observat ca are un joc mic in sus si in jos ceea ce cred ca la tractare acest mic joc se accentueaza. Acest joc am vazut ca este pe tot axul care intra in protap. Atasez o filmare poate va dati seama si imi spuneti si mie de unde acest mic joc. Multumesc 20180817_143649.mp4 Salut Verifica daca ai joc in amortizorul din protap(bucse, prindere)! 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Danut Capra 15 Semnalează Publicat 21 August, 2018 Salut ! Si cum verific daca am joc? Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu 1.884 Semnalează Publicat 21 August, 2018 12 minute în urmă, Danut Capra a scris: salut Si cum verific daca am joc? Salut, Danut! Impingi si tragi de el! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Danut Capra 15 Semnalează Publicat 21 August, 2018 Salut, Laurentiu Am impins pistonul nu am observat sa aiba joc. La impingere am depus oleaca de efort. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Danut Capra 15 Semnalează Publicat 21 August, 2018 Ma gandeam la bucsa aceea alba de plastic sau ce o fi ; sa nu se fi ovalizat. Aveti cumva idee unde gasesc si ce model este ? Multumesc. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cristi N. 17 Semnalează Publicat 22 August, 2018 în urmă cu 20 ore, Danut Capra a scris: Salut ! Si cum verific daca am joc? Salut Demonteaza amortizorul si verifica bucsele de pe capete, strangerea suruburilor de prindere, bucsele de plastic din protap care tin tija impingatoare .Amortizorul (daca rulota nu depaseste 1100 MMA)poti sa-l comprimi manual. 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Danut Capra 15 Semnalează Publicat 22 August, 2018 salut , Cristi. Rulota depaseste 1100 MMA si am putut sa comprim pistonul, cu greu ce e drept dar am reusit. Ai idee daca gasesc undeva cum se demonteaza? Multumesc Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cristi N. 17 Semnalează Publicat 23 August, 2018 în urmă cu 20 ore, Danut Capra a scris: salut , Cristi. Rulota depaseste 1100 MMA si am putut sa comprim pistonul, cu greu ce e drept dar am reusit. Ai idee daca gasesc undeva cum se demonteaza? Multumesc Salut Ar trebui sa mearga mai greu sau sa nu reusesti sa comprimi acel amortizor, dar nu cred ca de acolo e problema cu zgomotul;se aude zgomot de la amortizor la plecarea de pe loc si la franari cand e uzat amortizorul si simti un soc (lovitura) in carlig.Nu stiu cum se demonteaza la tine.La rulota mea (LMC 530 LUXURY) amortizorul este prins intr-o parte intr-un surub de protap si in celalta parte de tija impingatoare si se scoate prin spate..Dupa ce dai jos cupla te poti lamuri mai exact cum se demonteaza amortizorul.Verifica daca ai joc sus-jos, stanga-dreapta, fata-spate , miscand cupla(sau capatul de la tija impingatoare care iti ramane afara dupa ce demontezi cupla). Succes! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Danut Capra 15 Semnalează Publicat 23 August, 2018 Multumesc Cristi pentru informatii . O sa ma uit atent dupa ce dau cupla jos . Jocul il are numai sus- jos nu si stanga- dreapta de aceeia presupun ca este tocita bucsa. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cristi N. 17 Semnalează Publicat 23 August, 2018 Chiar acum, Danut Capra a scris: Multumesc Cristi pentru informatii . O sa ma uit atent dupa ce dau cupla jos . Jocul il are numai sus- jos nu si stanga- dreapta de aceeia presupun ca este tocita bucsa. Cu placere Atunci zgomotul e posibil sa fie de la bucsa.Ar trebui sa schimbi bucsa. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Gabi Barbu 82 Semnalează Publicat 2 Octombrie, 2018 Am si eu o problema cu amortizorul(cred). La plecarea de pe loc, masina se deplaseaza dar rulota practic ramane pe loc si abia dupa ce se intinde amortizorul pleaca si ea, dar cu in soc transmis in masina. La franare nu am nici un fel de soc. Am demontat amortizorul ce pare terminat, deoarece il pot impinge cu mana iar de revenit nu prea mai vrea, decat foarte greu. Amortizorul( Al-ko pt model 161S, cod 370557) l-am comandat deja astazi(cost 205 lei cu transport cu tot), ideea este daca trebuie sa comand si bucsile aferente ce fixeaza amortizorul. Am joc lateral in cupla. Dupa ce am demontat amortizorul, nu am gasit nici un fel de bucsa in interior. Doar o teava chioara. Stie cineva care e faza cu aceste bucse? Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Gabi Barbu 82 Semnalează Publicat 2 Octombrie, 2018 Acum am vazut in acest videoclip despre ce bucsa e vorba. Eu ma uitam pe interiorul tevii de unde am scos amortizorul. Nu am dat burduful la o parte in acea zona. Este o singura bucsa sau doua? Cum imi dau seama daca trebuie schimbate? Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Adrian1975 11 Semnalează Publicat 16 Noiembrie, 2018 La 20.08.2018 la 14:56, NLaurentiu a scris: Salut, Adrian! Cupla, da, am mai vazut! Modelul de antifurt, nu! Este in pozitia in care il ai la indemana, sa nu-l mai pui in portbagaj. Dupa ce decuplezi masina, el se muta in dreptul bilei cand nu vrei sa-ti fure rulota/remorca ramasa singurica. Bineinteles, daca ai cheia! Asa, in stadiul in care ai prezentat situatia, doar iti adauga greutate pe carlig, adica un lest inutil! Multumesc intai pentru raspuns. Eu am tot incercat cum functioneaza macar teoretic acest model de antifurt..., dar nu pot sa imi dau seama. Daca as avea , ...sa zicem cheie, cum poate el bloca accesul in interiorul cuplei sa nu poata fi introdusa bila altui carlig...? Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
ALEXANDRU BUZOIANU 0 Semnalează Publicat 4 August, 2019 Salutare Am o nedumerire și va rog sa ma ajutați cu ceva idei Avem o rulota Weinsberg de noua de acum 2 ani Am circa 10000 km făcuți cu ea Dupa primii 7000 de km au început sa scârțâie la viraje, și au început din ce în ce mai mult Am schimbat cele 2 bucși de la cupla anti balans deoarece era pe galben indicatorul Indicatorul a trecut pe verde acum, dar numai după o zi au reaparatut sa scârțâie parca mai rau Și nu înțeleg ce se întâmplă ce pot sa mai schimb sa scap de aceste zgomote Se spune ca e normal sa scârțâie dar eu nu aud prin nici un camping ca rulote le sa scârțâie în acest fel Va mulțumesc și aștept sfaturi Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu 1.884 Semnalează Publicat 5 August, 2019 Salut, @ALEXANDRU BUZOIANU! Pune o poza cu bila de la carlig (cat mai apropiata - stil close-up). Banuiesc ca in loc de bucsi ai vrut sa spui pastile de frictiune. Daca alte cuple antibalans nu scartaie prin campinguri, asta nu inseamna ca si functioneaza in parametri sau sunt chiar decuplate. De asemenea, la manevre in camping sau parcari/manevre se desface cupla antibalans pentru usurinta in manevrare si pentru a nu uza prematur acele pastile de frictiune. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
ALEXANDRU BUZOIANU 0 Semnalează Publicat 5 August, 2019 Mulțumesc de raspuns! Corect, am schimbat pastilele de frictiune. Și doar un singur drum de 300 de km a fost liniste. Și după, parca din ce în ce mai mult. Indicatorul care ne arata uzura pastilelor este pe verde. Voi face o poza diseara. Menționez ca și cuiul mașinii are tot 10000 de km ca și rulota. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri