Vasile Oae

Tipuri de prize in campinguri

5 postări în acest subiect de discuţie despre Tipuri de prize in campinguri

Tipuri de prize in campinguri

Vasile Oae

Cum acum sunt la faza in care imi ajustez putin instalatia electrica a rulotei (de Anglia) la tara noastra, am si eu o intrebare la cei umblati mai mult prin campingurile din tara..... in general in campingurile amenajate ce tipuri de prize electrice pentru alimentarea rulotei se pune la dispozitie? Priza obisnuita shuko? Sau CEE de 16A? Vreau sa stiu ce tip de stecher pun la prelungitorul rulotei. Stiu ca pot sa imi fac tot felul de adaptoare de la orice la orice, dar prefer un cablu direct fara adaptoare. Orice adaptor e un punct slab. Macar in 70% din situatii sa nu folosesc asa ceva.

Multumesc mult!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Vasile Oae

Ca să fiu mai explicit, prizele schuko sunt cele obișnuite din casele noastre, iar cele CEE sunt unele albastre care seamănă cu prizele trifazice, doar că au 3 pini.

priza cee.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian Bednar

Noi am batut doar Romania, Bulgaria si Grecia. In toate 3 am gasit prize normale 220v. Noi avem un prelungitor de 25 de m clasic si un adaptor de mufa clasica cu cel de 3 pini rulota. Ne-a ajutat peste tot.  Mai ales ca acum suntem independenti energetic si nu le mai folosim 😀

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vasile Oae

Mulțumesc mult!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Doru A.

Singurul intalnit in tara, cu prize CEE, a fost VAMPIRE din Bran. Si ma refer aici, prin ce campinguri am ajuns noi (nu multe)!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri



Reclama ta poate fi Aici ! - Contacteaza administratorul pentru detalii.

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Cristian Iovitu
      de Cristian Iovitu
      Salutare tuturor,
      In `uichend` am incercat sa cuplez rulota la 3008, totul a fost ok pe partea cu cuiul Westfalia versus Winterfoff de pe Hobby :). M-am lovit insa de faptul ca nu pot conecta corect mufa 13 pini de la remorca la cea (prost amplasata, parerea mea) a masinii... Prinde doar partial, uneori merg becurile pe frana dar semnalizatoarele ba, alteori invers, sau doar lampa de la numar... Daca o misc usor atunci cand este `cuplata` am cazurile de mai inainte, pe rand. Banuiesc ca in mers asta nu este acceptabil.
      Trebuie sa merg la RAR cu ea saptamana asta, are cineva o idee despre cum as putea rezolva situatia? Mufa noua? Mama, tata? Am atasat si poze cu cele doua, ma gandeam poate e mai bine sa inlatur pe pe cupla tata intaritura din lateral? Ea cam impiedica intrarea mufei corect (se loveste de capacul mufei mama, care din cauza spoilerului masinii nu se ridica la mai mult de 90 de grade).
      Multumesc anticipat, Cristi


    • NRLaurentiu
      de NRLaurentiu
      Buna ziua,
       
      Inca mesteresc la rulota si am ajuns la capitolul independentei electrice si m-am lovit de urmatoarea problema: am luat un TV cu alimentare la 12 V si consum de 3 A. Mai am un player cu alimentare la 12 V si consum tot de 3 A si eventual un HDD extern alimentat tot la 12 V si consum de 1, 5 A. Cam acestea ar fi electronicele sensibile si banuiesc ca nu le pot alimenta direct de la baterie. Asa ca am nevoie de un ajutor din partea celor mai experimentati intr-ale electronicii privind:
       
      - concluzia de mai devreme ca nu pot alimenta direct electronicele de la acumulator, este corecta?
       
      - am gasit asa ceva aici,  un aparat care sa regleze tensiunea de intrare de la 8-36 V la 12 V cu puterea de iesire de maxim 15 A. Este ceea ce-mi trebuie? Tinand cont ca este o chinezarie, pot avea incredere in aparat? Stiu ca puterea furnizata este peste cerintele sistemului meu (max. 7, 5 A), dar pentru un asa produs, o marja de eroare de 50 % cred ca este buna!  In plus,  cred ca se incalzeste mai putin pentru ca nu e dus la limita.
       
      Eu ma gandesc ca electronicele enumerate mai sus nu au o toleranta asa de mare pentru a le alimenta cu aproape 1 V peste cei 12 V dati de alimentatoarele lor originale de la 220 V. in plus, cand panoul solar nu incarca la maxim, am observat ca tensiunea la baterie,  in sarcina,  scade in intervalul cuprins intre 12, 9 si 12, 5 V, insa depinde si de cat de mare este puterea absorbita de consumator(i). N-am experimentat ziua, cu soare din belsug, atunci cand si regulatorul solar incarca bateria sau chiar dispune de rezerva de putere peste necesarul incarcarii bateriei, moment in care  tensiunea in sarcina scade si mai putin, fiind undeva aproape de 14 V.
       
      Ca alternativa, m-am gandit sa folosesc (o parte) din electronica unei vechi surse AT de alimentare a PC-ului, adica sa introduc tensiunea de la baterie dupa puntea redresoare si sa obtin o tensiune stabilizata de 12 V la iesire, urmand sa elimin partea de alimentare de la 220 V, sa anulez celelalte circuite pentru tensiunile de 3, 3 V si 5 V si sa pastrez doar electronica pentru tensiunea de 12 V. Este corecta gandirea mea sau spun o prostie cat casa de mare?! 
       
      Sfaturi/idei?
       
      Multumesc frumos,
      Laurentiu
    • Lucian Pop
      de Lucian Pop
      Salutare,  
      Doresc sa montez carlig si nu stiu daca este necesar sau nu modulul can bus.  
      Masina este Audi a4 2002 1.9 tdi tip motor awx (modelul care nu afișează in bord cand se ard becuri). 
       
      Unii vânzători spun ca este necesar,  pe net am citit ca nu ar fi pentru modelul meu.  Cum imi pot da seama de adevăr? 
    • Vizitator
      de Vizitator
      Am deschis acest topic pentru cei care nu stiu cum se fac legaturile la prizele cu 7 pini , cat si la cele cu 13pini.
      Pe langa codul culorilor , aveti si identificarea  pinilor dupa codul numeric.
      In general , pe priza sau stecher , sunt trecute si acele coduri numerice , din cate am constatat eu in ultima vreme.
      La cele cu 13pini , aveti data si sectiunea minima a cablului electric , mai ales pentru alimentarea accesoriilor ( frigider , baterie, , pompa de apa )





    • Bogdan  Stoica
      de Bogdan Stoica
      Am si eu o intrebare.
      Aveti idee, a doua mufa de la rulotele englezesti, cea  care se ocupa de incarcarea bateriei  si alimentarea frigiderului, cum sunt pinii in ea?
      Multumesc!
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.