Cristian Iovitu

Priza 13 pini pe masina - nepotrivita?

11 postări în acest subiect de discuţie despre Priza 13 pini pe masina - nepotrivita?

Priza 13 pini pe masina - nepotrivita?

Cristian Iovitu

Salutare tuturor,

In `uichend` am incercat sa cuplez rulota la 3008, totul a fost ok pe partea cu cuiul Westfalia versus Winterfoff de pe Hobby :). M-am lovit insa de faptul ca nu pot conecta corect mufa 13 pini de la remorca la cea (prost amplasata, parerea mea) a masinii... Prinde doar partial, uneori merg becurile pe frana dar semnalizatoarele ba, alteori invers, sau doar lampa de la numar... Daca o misc usor atunci cand este `cuplata` am cazurile de mai inainte, pe rand. Banuiesc ca in mers asta nu este acceptabil.

Trebuie sa merg la RAR cu ea saptamana asta, are cineva o idee despre cum as putea rezolva situatia? Mufa noua? Mama, tata? Am atasat si poze cu cele doua, ma gandeam poate e mai bine sa inlatur pe pe cupla tata intaritura din lateral? Ea cam impiedica intrarea mufei corect (se loveste de capacul mufei mama, care din cauza spoilerului masinii nu se ridica la mai mult de 90 de grade).

Multumesc anticipat, Cristi

IMG_20200809_200013.jpg

IMG_20200809_200034.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sebastian Alexandru

Salut, nu te-as sfatui sa inlaturi vreo componenta(capac/intaritura) au rol de a tine mufele conectate. Incearca sa slabesti/demontezi mufa de pe masina ca le poti conecta ferm(capacul sa "cada" in locasul de retinere, apoi misca mufele si cablurile. Daca tot ai intreruperi inseamna ca ai ceva contacte imperfecte in una din mufe.

Fabrica o placuta aditionala care sa-ti permita sa lasi mufa mama mai jos.

Spor!

  • Like 2
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian Iovitu

De-aia imi place pe forum, raspuns rapid si competent :) Multumesc de sfat, asa o sa fac. In plus, o sa verific si suruburile de strangere cablu/pini din mufa tata, or fi si ele slabite, plus ceva spray de contact (da, am citit pe forum :)) ). Multumesc, Cristi

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

Mufa se introduce dupa "cheie", apoi partea exterioara se roteste (efect de surub) intrand astfel pana la capat mufa. Totodata tii capacul prizei ridicat. Cauta pe YouTube cum se introduce mufa in priza, daca nu te descurci.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius LTN

Postez si eu aici pentru ca are legatura cu subiectul. Masina are priza cu 13 pini rulota cu 7. Am cumparat un adaptor din Dedeman pe care l-am cuplat la masina (posibil intr-o pozitie incorecta).

Problema nr. 1: am in bord erori legate de lumini desi ele functioneaza

Problema nr. 2: nu mai pot scoate adaptorul din priza masinii sub nici o forma

Daca are cineva vreo recomandare in legatura cu problemele expuse il rog sa-mi scrie aici

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius LTN

Pentru exemplificare: inițial am cuplat-o corect dar după aceea, din grabă, am cuplat-o de asa natură că a ajuns la 180 de grade față de pozitia prizei masinii

IMG_20210602_1210439.jpg

IMG_20210602_1211008.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

 Salut @Marius Olteanu

Se învârte interiorul al prizei de pe mașină! De aia sa răsucit cu 180 de grade și nu mai mult că numai permite cablajul! 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius LTN

Asta am observat pentru ca interiorul este in pozitia corecta. Doar carcasa exterioara este rasucita. Am incercat sa rotesc interiorul cu cupla remorcii conectata si nici asa nu vrea

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

Banuiesc ca priza masinii e pusa şui, de aceea are capacul in stanga si e fixa, si nu se suceste de nici un fel (prinsa in cele trei surubele). In acest caz tii departat capacul prizei masinii (dar si de priza ca sa n-o sucesti) si rasucesti antiorar exteriorul adaptorului (interiorul adaptorului trebuie sa ramana fix pana cand e scos din priza masinii de miscarea de rotatie). Iese singur! Are un melc pe exterior care ajuta la fixarea stecherului (in cazul tau al adaptorului). Tot ce trebuie sa tii cont este sa aliniezi cheia de la adaptor cu decupajul similar din priza masinii si apoi rotesti in sens orar pentru a intra.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ene Bogdan

Salut , am avut aceeasi situatie tot cu Hobby . La mine a fost mufa de la masina . S-au rupt pinii din interior care nu permitea rotirea miezului cu fire , Scoate acel miez din carcasa si cupleaza rulota la el , fara rasucire . Leaga cele doua fire sa nu se desprinda in viraje . Schimba mufa de la masina . 

Sper sa nu fie ceva mai grav , gen fire intrerupte .

 

Cu respect 

Bogdan

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius LTN

Am fortat adaptorul si pana la urma a iesit. Am rotit miezul in pozitia corecta si acum sta cum ar trebui dar tot da erori pe lumini. Ba semnalizarea stanga, ba dreapta, ba frana...

Cred ca o sa schimb adaptorul pana la urma

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri



La XGO Camping, îți montăm echipamentele și accesoriile autorulotei, complet gratuit, indiferent că ai nevoie de sisteme de aer condiționat, sisteme de gaz, antene satelit, invertoare, baterii sau multe altele. Dă click aici și vezi ce ți-am pregătit!

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Bogdan Pan
      de Bogdan Pan
       
      Bun gasit (regasit) tuturor,  
       
      Sunt un brasovean, iubitor de natura si binenteles de camping (on si off). 
      De doua zile sunt proprietarul unui minunat Hobby Deluxe 440SF,   iar aceasta este a 4-a rulota personala (de familie). 
      Am inceput tot cu un Hobby, modelul  Clasic din 1990, urmat de Dethleffs New Line 390 HK (1990)  si un  Kip Deluxe 40T (1994)
      Imi doresc mult o rulota pentru offroad (mult mai usoara) si probabil aceasta va fi cat mai curand achizitionata (daca gasesc una potrivita pentru Pathfinder) pentru a putea sa "evadez" alaturi de cei doi baieti cu bicicletele la enduro in weekend.
      Pentru ca avem acasa si doua fete invidioase pentru iesirile baietilor, noua noastra rulota Hobby le va gazdui multe zile in delta si la mare  - drept compensare . 
      Acesta e planul  
       
      O prima-vara frumoasa tuturor si concedii reusite.
       

       
       
       
       
       
       



    • Dan Rosu
      de Dan Rosu
      In luna septembrie am cumpărat o batranica pe care dorim sa o readucem la viata !!! Ne va lua ceva timp  si bani !😅




    • Cristian Iovitu
      de Cristian Iovitu
      Salutare, dupa lupte seculare care au durat mai mult de o luna si ceva :)), avem si noi rulota!
      Hobby 560 de Luxe KMFE - Am parcat-o abia aseara, nu am mai avut timp sa facem mai multe poze, dar promit ca voi reveni, inclusiv cu interiorul.
      Sunt de parere ca lucrurile bune trebuie intotdeauna impartasite, de aceea - sper ca nu se va considera reclama deplasata sau nepotrivita - vreau sa las cateva cuvinte mai ales despre vanzator, Gabriel Iordache (membru si aici, pe forum).
      Nu pot decat sa il recomand pe Gabriel drept un om foarte serios, ale carui anunturi se verifica pana la punct si virgula. Totul functional la momentul predarii, fara mirosuri (sau parfum), avarii, infiltratii. Mai mult, cum sunt un absolut noob in rulote (sper ca doar pentru moment), a fost mai mult decat de ajutor intr-o groaza de chestiuni, ba chiar mi-a si adus rulota la locul in care va sta cand nu suntem plecati cu ea plus o butelie in plus, oglinzi pentru masina, cort etc.
      La acest punct, rog pentru o recomandare de loc unde se poate face un detailing pentru rulota, daca se poate? As fi mers la Corda Campers, insa anumite.... „episoade” citite aici pe forum ma cam determina sa caut altceva...
      Revin cu mai multe poze, o zi frumoasa tuturor!
       



    • Cristina Georgescu
      de Cristina Georgescu
      Buna ziua, ne-am cumparat prima noastra rulota, un Hobby din 1999, frumos folosita si intretinuta, pe care vrem sa o facem functionala pentru doi adulti si doi copii cat sa putem pleca in vacanta. In prima faza, trebuie sa ii cumparam un acumulator potrivit insa aici ne-am impotmolit. Ne puteti sfatui ce configuratie ar fi mai potrivita, ne dorim sa mergem cat mai mult offcamping ? Atasez poza tabloului.
      https://linksharing.samsungcloud.com/X5gaN3pQxlhN
       
      Multumesc pentru orientare
    • Fejer Antal
      de Fejer Antal
      Un bun prieten a decis sa vanda rulota mult iubita. M-a rugat sa-l ajut la vanzare. Este o rulota foarte frumoasa, sí bine dotata, tinuta numai sub acoperis ferita de razele soarelui,  ploi sí zapada.
      Hobby excelsior easy delux 540 ufe
      an fabricatie 2007, cu panou solar,  cort mare original,   Omnistor. Doua zone de dormit.
      Totul in stare perfecta (incalzire, boiler de apa calda, wc, dus, 2 chiuvete).
      Pretul informatív este de 9500 Euro usor neg.
      Mai multe detalii la nr: 0726820440










  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.