Dragos Dumitru Ioan

The Campervan

25 postări în acest subiect de discuţie despre The Campervan

The Campervan

Dragos Dumitru Ioan

Buna ziua,  

 

In Decembrie am reusit sa imi iau microbuzul. Mi l-am dorit de cativa ani buni, iar acum i-a sosit vremea. Am apucat sa il inmatriculez zilele trecute, si acum e ready to hit the offroads. E un VW T4 Multivan din 1994 (m.a.c. 1.9 TD) dar a avut cam tot ce cautam la un bus. Deci a fost love at first sight. Tabla e intr-o stare acceptabila spre buna (big issue la Transportere pana in 2000 cand nu au folosit tabla galvanizata), motorul de 1.9 l-am ales intentionat din motive de costuri, iar masina are geamuri termopane in lateral (ambele culisante) si luneta, 5+1 locuri, scaunul pasagerului se roteste, in spatele soferului e un scaun cu cool-box sub el, masa, pat, trapa electrica mare in jumatatea masinii, standheizung...Cauciucuri bune, ce sa mai...Cam tot ce imi doream.  Doar ca nu a fost chiar asa simplu. 

 

Am luat masina in 4 Decembrie iar in 5 sau 6 mi-am facut programare la inmatriculari in Sibiu, si m-au programat in 31 ianuarie. Am un noroc urias sa fiu intr-o comunitate de oameni pasionati si dedicati Transporterelor aici in Sibiu, asa ca am bagat-o direct la reparatii in timpul asta mort pana la inmatriculare. Am schimbat toate lichidele masinii, discuri de frana, saboti de frana, placute, rulemnti fata, amortizoare, pivoti, bielete, semibielete, bare de directie, kit timonerie, am pus un ambreiaj cu volanta de Golf 4 TDI, garnituri la capacul de chiuloasa, termostat, vas de expansiune, coolant (de 2 ori), termoswitch pentru ventilatoare, toate becurile, suport cutie de viteza, kit de reparatie al timoneriei, relee, sigurante, am curatat si reaparat eberpacher-ul, am luat baterie noua (bateria auxiliara de sub scaunul soferului - acum am 2 x 75 A 12 V instalate) si am schibat si grila radiatorului, pentru ca era rupta. Si rectificat alternatorul (dupa ce mi-a cazut).  Overall cred eu ca am schimbat cam tot ce trebuia schimbat la masina, acum e inmatriculata si e ready to hit the road. 

 

Mai trebuie doar sa ma apuc sa fac un sertar/portbagaj, iar pentru cei interesati de asa ceva (pentru T4 Multivan) va las linkul acesta : http://www.t4-wiki.de/wiki/Heckschublade 

 

Sunt doar eu si prietena mea care folosim campervan-ul asta. Este mic si compact, de iesit in weekend-uri sau pierdut vremea la mare si in Delta. Ne orientam mai mult spre off-camping. 


See you on the side of the roads  !

Atrium 15 ian  (1 of 1).jpg

  • Like 5
  • Upvote 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu-Betty

Să o stăpâniţi şi folosi sănătoşi ! :OK:

Ai cam avut bătăi de cap cu ea, însă efortul depus a  meritat... Veţi vedea. Drumuri bune ! :noroc:

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Offroads or on road?

Vad ca nu e 4x4 pt off road !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Klaudiu B

@Dragos Dumitru Ioan , din ce ai descris pe topic, chiar nu a fost simplu. Da deloc. Esti de admirat , ai avut răbdare și bani să faci asa ceva. 

Drumuri bune si să vă bucurați de el.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Drinovan Ovidiu

Felicitari pentru achizitie si pentru munca depusa ca un adevarat pasionat!:)

Iesiri frumoase!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

Sa-l stapaniti cu drag, drumuri bune si vacante minunate ! :noroc: :OK:

 

PS...Niste poze de la interior ar fi binevenite...:multumesc!:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Popescu Ionut

Sa o conduci sanatos si sa vezi multe locuri frumose.

Cand ai timp pune te rog niste poze din interior.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dragos Dumitru Ioan

@Ovidiu Cica 

 

Mi-as fi dorit eu sa fie Syncro, dar nu e.  Offroad in sensul ca poti merge linistit pe drumuri unde se termina asfaltul, si putin mai departe, intrucat are un ground clearance mai maricel decat majoritatea masinilor. Si am cauciucuri calumea pe ea, si o sa investesc in niste AllTerrain-uri cu prima ocazie.  Iti las o poza dintr-un trip cu un prieten cu un T3 Syncro. Nu poti sa iti imaginezi unde am fost in ziua aia cu masina aia...Ce aventura !  Dar sigur...Cum am zis, sa poti merge pe drumuri forestiere, dar nu m-as aventura nicaieri crazy cu ea. 

 

 

_MG_2838.jpg

  • Like 3
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dragos Dumitru Ioan

Multumesc tuturor pentru gandurile bune !

 

E foarte placut sa descoperi o comunitate dedicata pasiunii ei ! 

 

Spre rusinea mea, nu prea am poze din interior (nu am apucat sa fac treaba calumea pe acolo, vreau sa o duc si la curatatorie inainte si asa mai departe) dar mai revin eu cu poze. E pretty strandard issue T4 Multivan stuff, bancheta de 3 locuri (se trage se face pat) un scaun in spatele soferului cu lada frigorifica sub el, Eberspacher-ul in spatele lui, o masuta pliabila, un neon si un "captain chair" pentru pasager. Asa se cheama astea cu cotiere care se rotesc, captain chairs, ca pe "USS Enterprise". Are o baterie auxiliara din fabrica sub scaunul soferului si cam that's it. Un termostat pentru incalzire. Si a mea are o trapa mare si frumoasa cat e usa culisanta la mijlocul masinii si geamuri glisante pe ambele parti (ceea ce e super). 

 

WhatsApp Image 2018-02-02 at 20.51.10.jpeg

  • Like 3
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad
în urmă cu 1 oră, Dragos Dumitru Ioan a scris:

Spre rusinea mea, nu prea am poze din interior (nu am apucat sa fac treaba calumea pe acolo, vreau sa o duc si la curatatorie inainte si asa mai departe) dar mai revin eu cu poze. E pretty strandard issue T4 Multivan stuff, bancheta de 3 locuri (se trage se face pat) un scaun in spatele soferului cu lada frigorifica sub el, Eberspacher-ul in spatele lui, o masuta pliabila, un neon si un "captain chair" pentru pasager. Asa se cheama astea cu cotiere care se rotesc, captain chairs, ca pe "USS Enterprise". Are o baterie auxiliara din fabrica sub scaunul soferului si cam that's it. Un termostat pentru incalzire. Si a mea are o trapa mare si frumoasa cat e usa culisanta la mijlocul masinii si geamuri glisante pe ambele parti (ceea ce e super). 

 

 

 

 @Dragos Dumitru Ioan , sunt posesorul unui T4 - Multivan 2 (ACV/102 CP) ; sunt foarte-foarte multumit de "cat poate duce" ! :)

La cate drumuri am facut cu el , .... mama-mia ! Are 330.000 km si nu-i obosit deloc ! :default_109:

 

 

 T4-Multivan 2

 

T4 Multivan 2

 

 

  • Like 4
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihnea Stoenescu

Sa-l stapaniti sanatosi. La cata munca si pasiune ai investit, cred ca acum ti-e si mai drag. Excursii frumoase, Dragos !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marian Dobre

Felicitari pt achizitie si pt ca ai ales modelul asta care aduce multe avantaje. Am avut fix acelasi model tot cu trapa mare la mijloc. La un momentat voi reveni la multivan pt ca mie mi se pare masina perfecta. Desi nu are acelasi grad de comfort ca si t5 mie tot mai mult imi place t4 , chiar si ca si compartimentare, ma refer aici la masa dreptunghiulara care este pe stanga, fata de cea rotunda pe mijloc la t5. Eu l am folosit si ca masina personala, mergeam la servici cu ea si sa ma ajut la diverse filamari (fiind cameraman) videoclipuri nunti etc. Si in concedii de care cei drept nu am avut parte pe cat mi as fi dorit. Mare munte delta un singur cuvand: perfect. Dupa cum spuneai poti ataca si drumuri destul de nasoale cu el chiar daca nu este syncro , dar nu chiar off road. Trapa de deasupra in serile calduroase de vara mirifica. Un alt mare avantaj in cazul in care vrei sa faci excursii pe afara este ca nu este considerata rulota ci autoturism. Poti intra in orase, poti ramane peste nopate in parcari neamenajate special pt rulote etc. Atentie totusi la stradutele inguste si intortocheate in genul celor din sudul frantei si satele mici din nordul spaniei. Mai ales in zonele turistice strazile sunt super aglomerate multe din ele destul de lungi,  inguste si curbate  iar indoarcerea devine f dificila. Asta in cazul in care vrei sa fi aventurier si sa vezi frumusetile originare ale locurilor. Eu unul chiar daca ma rupeau sensurile giratorii alegeam totusi drumurile nationale in defavoarea autostrazilor. Au alt farmec , vezi mult mai multe iar drumul lung trece mai usor fata de autostrazi.  In rest poti parca in parcari unde peste drum ai plaja parcari normale sau cele de ale market urilor. Despre echipare si accesorii nu iti dau sfaturi pt ca asta tine de fiecare si din cate vad esti destul de bine pregatit. Inca odata te felicit pt ce ai ales si iti doresc cat mai multe plimbari frumoase si experiente de neuitat (pozitive bineintele)!

  • Like 3
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

In ce priveste , , oboseala, , motorului !

Am un prieten care are 2 multivan-uri , la unul are peste 600 000km !

E foarte multumit si motorul merge ok !Dar atentie are motorul de 2.5 !

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Stefan Adam

Sa-l stapanești sanatos și sa aveți multe ieșiri frumoase. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad
în urmă cu 8 ore, Marian Dobre a scris:

Felicitari pt achizitie si pt ca ai ales modelul asta care aduce multe avantaje. Am avut fix acelasi model tot cu trapa mare la mijloc. La un momentat voi reveni la multivan pt ca mie mi se pare masina perfecta. Desi nu are acelasi grad de comfort ca si t5 mie tot mai mult imi place t4 , chiar si ca si compartimentare, ma refer aici la masa dreptunghiulara care este pe stanga, fata de cea rotunda pe mijloc la t5. Eu l am folosit si ca masina personala, mergeam la servici cu ea si sa ma ajut la diverse filamari (fiind cameraman) videoclipuri nunti etc. Si in concedii de care cei drept nu am avut parte pe cat mi as fi dorit. Mare munte delta un singur cuvand: perfect. Dupa cum spuneai poti ataca si drumuri destul de nasoale cu el chiar daca nu este syncro , dar nu chiar off road. Trapa de deasupra in serile calduroase de vara mirifica. Un alt mare avantaj in cazul in care vrei sa faci excursii pe afara este ca nu este considerata rulota ci autoturism. Poti intra in orase, poti ramane peste nopate in parcari neamenajate special pt rulote etc. Atentie totusi la stradutele inguste si intortocheate in genul celor din sudul frantei si satele mici din nordul spaniei. Mai ales in zonele turistice strazile sunt super aglomerate multe din ele destul de lungi,  inguste si curbate  iar indoarcerea devine f dificila. Asta in cazul in care vrei sa fi aventurier si sa vezi frumusetile originare ale locurilor. Eu unul chiar daca ma rupeau sensurile giratorii alegeam totusi drumurile nationale in defavoarea autostrazilor. Au alt farmec , vezi mult mai multe iar drumul lung trece mai usor fata de autostrazi.  In rest poti parca in parcari unde peste drum ai plaja parcari normale sau cele de ale market urilor. Despre echipare si accesorii nu iti dau sfaturi pt ca asta tine de fiecare si din cate vad esti destul de bine pregatit. Inca odata te felicit pt ce ai ales si iti doresc cat mai multe plimbari frumoase si experiente de neuitat (pozitive bineintele)!

:bravo:

Bine punctat (avantaje) !

Parcarile subterane NU-S o problema ! (inaltimea max admisa: 1, 90 - 2, 10 m)

Dezavantaj:  EURO 3 !

P.S. Mai nou Franta a introdus "vigneta de mediu" pentru cateva regiuni ! Vezi aici:

In curand ...si-n Germania (cand ?).

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Stefan Adam
în urmă cu 2 ore, Florea Mihai-Micki a scris:

:bravo:

Bine punctat (avantaje) !

Parcarile subterane NU-S o problema ! (inaltimea max admisa: 1, 90 - 2, 10 m)

Dezavantaj:  EURO 3 !

P.S. Mai nou Franta a introdus "vigneta de mediu" pentru cateva regiuni ! Vezi aici:

In curand ...si-n Germania (cand ?).

Teul meu din 98 e euro 2. Al lui din 94 n-are cum să fie euro 3....

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
George M.
în urmă cu 3 ore, Florea Mihai-Micki a scris:

:bravo:

Bine punctat (avantaje) !

Parcarile subterane NU-S o problema ! (inaltimea max admisa: 1, 90 - 2, 10 m)

Dezavantaj:  EURO 3 !

P.S. Mai nou Franta a introdus "vigneta de mediu" pentru cateva regiuni ! Vezi aici:

In curand ...si-n Germania (cand ?).

 

Ce bine ar fi sa i copieze ai nostrii pe francezi cand stabilesc noile taxe ...

 

ecologique-solidaire_gouv_fr.jpg.148558088766bb084a9732dbd799c2e2.jpg

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad
în urmă cu 20 ore, George M. a scris:

 

Ce bine ar fi sa i copieze ai nostrii pe francezi cand stabilesc noile taxe ...

 

ecologique-solidaire_gouv_fr.jpg.148558088766bb084a9732dbd799c2e2.jpg

 

 

Pai, atunci, n-am decat sa spun:

"DOAMNE AJUTA ! Sa te auda cel de sus !"

:)

 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad
în urmă cu 21 ore, Stefan Adam a scris:

Teul meu din 98 e euro 2. Al lui din 94 n-are cum să fie euro 3....

 

Ai drepatate @Stefan Adam...

Mea culpa ! :default_109:

 

(l-am citat pe Marian Dobre, dar am scris despre T-ul meu, fiind ceva mai "tanar" decat al lui )

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mircea

Felicitari pentru achizitie si sa va bucurati de ea cat mai mult!:bravo:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Stefan P

Bravo! Plimbari frumoase!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel K

Felicitari. Ai facut o treaba de nadejde. Numai sa nu te intristeze astia cu o taxa de mediu de te freci la ochi cand o sa o vezi. 

 

La 2/5/2018 la 4:45, George M. a scris:

Ce bine ar fi sa i copieze ai nostrii pe francezi cand stabilesc noile taxe ...

 

ecologique-solidaire_gouv_fr.jpg.148558088766bb084a9732dbd799c2e2.jpg

 

Interesant. La aceeasi norma euro, dieselurile sunt cu o clasa sub benzinare, plus si pe la vechime ceva interesant. De ex un disel euro 2 din 97 are clasa 5, iar una pe benzina, idem euro 2 din 97, are clasa 3. Se confirma ca dieselurile sunt usor-usor date mai la coada. Naspa, ca sunt mai bune la tractiune. 

 

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad
La 2/5/2018 la 14:45, George M. a scris:

 

Ce bine ar fi sa i copieze ai nostrii pe francezi cand stabilesc noile taxe ...

 

ecologique-solidaire_gouv_fr.jpg.148558088766bb084a9732dbd799c2e2.jpg

 

Am achizitionat pentru vacanta din acest an (2018) vigneta de mediu , clasa 4-a (Euro3) la pretul de ..... 5, 10 € !

14 zile am asteptat pana ce-am primit-o ! Comanda ...online (copie dupa talonul masinii + carte de identitate).

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad

@Dragos Dumitru Ioan 

Pe unde te-ai plimbat cu ea , pana acum ? :default_109:

La cat ai investit in ea... (timp, bani...smd) , ma gandesc c-ai fost plecat cu ea.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Anunt !
XGO Autorulote - unic importator in Romania pentru XGO Dynamic model 2020 - Fiat/Rimor si NOBEL ART, modele 2020 - Ford/Roller Team.
Preturi incepand de la 30.000€
www.xgoautorulote.ro,

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Cristi Florean
      de Cristi Florean
      Rulota 2-3 persoane Avondale sandpiper luna 10 an 1998 foarte spațioasă, cabina de dus separata, aragaz cu 4 ochiuri, gril, cuptor; frigider, încălzire, boiler funcționale pe gaz, 220, 12v. Toate utilitățile funcționale și cu proba la vanzare. Toate geamurile se deschid și au plase respectiv folie intimitate fără probleme de funcționare. Cort exterior 2/3, bidon apa menajera, apa gri, scara, coarba (complecta și perfect functionala din toate punctele de vedere)
      3300 euro negociabil 
      Opțional Mover powrich (plus 400 euro cu montaj inclus)
      Fără probleme de infiltratii (proaspăt revizionata in acest sens). Accept inclusiv proba cu aparat cu jet😁
      Nu reușesc sa pun poze din telefon... Sper sa nu fie o problema link spre facebook
      https://m.facebook.com/groups/606872093164142?view=permalink&id=712125975972086
    • Alin Opran
      de Alin Opran
      Am decis sa pun anuntul de vanzare al Sprinterului din dotare si aici in cazul in care ar dori cineva din Romania sa-l cumpere.
      Anuntul original este postat in Irlanda aici. Sa ma scuze admin ca am pus link catre site dar e extern nu din Ro . Daca nu e voie voi copia totul si le voi traduce.
       
      Pretul este de 24.900 euro negociabil.
      Motor 2.1 diesel, 315k km.
      Motorcaravan in acte ceea ce se va traduce prin Autorulota in CIV romanesc.
       
      Sprinterul a fost conversit din van in motorhome de catre mine, intreaga poveste o gasiti aici. Are volanul pe dreapta (pe partea corecta cum spune englezul) ceea ce in RO este un incovenient dar, dupa cca 4 mii km facuti in Franta si Spania anul acesta nu este chiar o problema condusul avand avantajul pozitiei inalte la volan ce ofera vizibilitate peste masini.
       
      Toate dotarile sunt trecute in anunt (scuze pentru limba Engleza), sunt noi. Daca se gaseste cineva interesat sa-l cumpere gasim si o modalitate de livrare 
       
    • Dan Varga
      de Dan Varga
          Nu vreau sa va stresez cu demonii care imi dau tarcoale dar am ajuns la o anumita maturitate cerebrala si intradevar acest gand nu imi da pace.
          Vreau sa tineti cont de experienta voastra de proprietari de rulote, sau autorulote si sa ma ajutati cu argumente pro sau contra.
      Sunt sofer de meserie si puteti sa-mi legati nu una si trei rulote ca le parchez unde trebuie.
      Incerc sa va expun uu pic situatia mea: in timpul liber, impreuna cu fiul meu practicam un off road mai soft, am facut parte si din staf-ul de organizare a mai multor competitii de genul acesta la noi in CENTRU, ( cum imi place sa spun ).Ei, in multele adunari de off, eram cu cortul, care cred ca mi-a ramas mic.
       
      Mi-ar place si rulota dar va trebui sa o adaptez ptr. terenul din zona , sa am unde sa stau si sa stauu si .....deja visez , dar si o autorulota gen VW Syncro , sau mai mare dar 4x4.
      Necazul il am din partea consoartei, ea este adepta hotelului, dar ideea este ca vreau sa o pun in fata faptului implinit , am luat agregatul , bagajele sus si ura , in concediu.
      Dar cred ca in prima faza am sa inchiriez pe rand, una dintre............ optiunile mele, sa vedem ce efect au asupra noastra.
      Oricum incerc sa fiu receptiv la orice sugestie , sfat si sper sa nu treaca mult sa ne gasim intr-un camping la un pahar de vorba.
      Multumesc si cred ca am deschis unde trebuie acest topic!
       

      foto
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.