Dragos Dumitru Ioan

The Campervan

23 postări în acest subiect de discuţie despre The Campervan

The Campervan

Dragos Dumitru Ioan

Buna ziua,  

 

In Decembrie am reusit sa imi iau microbuzul. Mi l-am dorit de cativa ani buni, iar acum i-a sosit vremea. Am apucat sa il inmatriculez zilele trecute, si acum e ready to hit the offroads. E un VW T4 Multivan din 1994 (m.a.c. 1.9 TD) dar a avut cam tot ce cautam la un bus. Deci a fost love at first sight. Tabla e intr-o stare acceptabila spre buna (big issue la Transportere pana in 2000 cand nu au folosit tabla galvanizata), motorul de 1.9 l-am ales intentionat din motive de costuri, iar masina are geamuri termopane in lateral (ambele culisante) si luneta, 5+1 locuri, scaunul pasagerului se roteste, in spatele soferului e un scaun cu cool-box sub el, masa, pat, trapa electrica mare in jumatatea masinii, standheizung...Cauciucuri bune, ce sa mai...Cam tot ce imi doream.  Doar ca nu a fost chiar asa simplu. 

 

Am luat masina in 4 Decembrie iar in 5 sau 6 mi-am facut programare la inmatriculari in Sibiu, si m-au programat in 31 ianuarie. Am un noroc urias sa fiu intr-o comunitate de oameni pasionati si dedicati Transporterelor aici in Sibiu, asa ca am bagat-o direct la reparatii in timpul asta mort pana la inmatriculare. Am schimbat toate lichidele masinii, discuri de frana, saboti de frana, placute, rulemnti fata, amortizoare, pivoti, bielete, semibielete, bare de directie, kit timonerie, am pus un ambreiaj cu volanta de Golf 4 TDI, garnituri la capacul de chiuloasa, termostat, vas de expansiune, coolant (de 2 ori), termoswitch pentru ventilatoare, toate becurile, suport cutie de viteza, kit de reparatie al timoneriei, relee, sigurante, am curatat si reaparat eberpacher-ul, am luat baterie noua (bateria auxiliara de sub scaunul soferului - acum am 2 x 75 A 12 V instalate) si am schibat si grila radiatorului, pentru ca era rupta. Si rectificat alternatorul (dupa ce mi-a cazut).  Overall cred eu ca am schimbat cam tot ce trebuia schimbat la masina, acum e inmatriculata si e ready to hit the road. 

 

Mai trebuie doar sa ma apuc sa fac un sertar/portbagaj, iar pentru cei interesati de asa ceva (pentru T4 Multivan) va las linkul acesta : http://www.t4-wiki.de/wiki/Heckschublade 

 

Sunt doar eu si prietena mea care folosim campervan-ul asta. Este mic si compact, de iesit in weekend-uri sau pierdut vremea la mare si in Delta. Ne orientam mai mult spre off-camping. 


See you on the side of the roads  !

Atrium 15 ian  (1 of 1).jpg

  • Like 4
  • Upvote 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu-Betty

Să o stăpâniţi şi folosi sănătoşi ! :OK:

Ai cam avut bătăi de cap cu ea, însă efortul depus a  meritat... Veţi vedea. Drumuri bune ! :noroc:

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Offroads or on road?

Vad ca nu e 4x4 pt off road !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Klaudiu B

@Dragos Dumitru Ioan , din ce ai descris pe topic, chiar nu a fost simplu. Da deloc. Esti de admirat , ai avut răbdare și bani să faci asa ceva. 

Drumuri bune si să vă bucurați de el.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Drinovan Ovidiu

Felicitari pentru achizitie si pentru munca depusa ca un adevarat pasionat!:)

Iesiri frumoase!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

Sa-l stapaniti cu drag, drumuri bune si vacante minunate ! :noroc: :OK:

 

PS...Niste poze de la interior ar fi binevenite...:multumesc!:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Popescu Ionut

Sa o conduci sanatos si sa vezi multe locuri frumose.

Cand ai timp pune te rog niste poze din interior.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dragos Dumitru Ioan

@Ovidiu Cica 

 

Mi-as fi dorit eu sa fie Syncro, dar nu e.  Offroad in sensul ca poti merge linistit pe drumuri unde se termina asfaltul, si putin mai departe, intrucat are un ground clearance mai maricel decat majoritatea masinilor. Si am cauciucuri calumea pe ea, si o sa investesc in niste AllTerrain-uri cu prima ocazie.  Iti las o poza dintr-un trip cu un prieten cu un T3 Syncro. Nu poti sa iti imaginezi unde am fost in ziua aia cu masina aia...Ce aventura !  Dar sigur...Cum am zis, sa poti merge pe drumuri forestiere, dar nu m-as aventura nicaieri crazy cu ea. 

 

 

_MG_2838.jpg

  • Like 3
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dragos Dumitru Ioan

Multumesc tuturor pentru gandurile bune !

 

E foarte placut sa descoperi o comunitate dedicata pasiunii ei ! 

 

Spre rusinea mea, nu prea am poze din interior (nu am apucat sa fac treaba calumea pe acolo, vreau sa o duc si la curatatorie inainte si asa mai departe) dar mai revin eu cu poze. E pretty strandard issue T4 Multivan stuff, bancheta de 3 locuri (se trage se face pat) un scaun in spatele soferului cu lada frigorifica sub el, Eberspacher-ul in spatele lui, o masuta pliabila, un neon si un "captain chair" pentru pasager. Asa se cheama astea cu cotiere care se rotesc, captain chairs, ca pe "USS Enterprise". Are o baterie auxiliara din fabrica sub scaunul soferului si cam that's it. Un termostat pentru incalzire. Si a mea are o trapa mare si frumoasa cat e usa culisanta la mijlocul masinii si geamuri glisante pe ambele parti (ceea ce e super). 

 

WhatsApp Image 2018-02-02 at 20.51.10.jpeg

  • Like 3
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Florea Mihai-Micki
în urmă cu 1 oră, Dragos Dumitru Ioan a scris:

Spre rusinea mea, nu prea am poze din interior (nu am apucat sa fac treaba calumea pe acolo, vreau sa o duc si la curatatorie inainte si asa mai departe) dar mai revin eu cu poze. E pretty strandard issue T4 Multivan stuff, bancheta de 3 locuri (se trage se face pat) un scaun in spatele soferului cu lada frigorifica sub el, Eberspacher-ul in spatele lui, o masuta pliabila, un neon si un "captain chair" pentru pasager. Asa se cheama astea cu cotiere care se rotesc, captain chairs, ca pe "USS Enterprise". Are o baterie auxiliara din fabrica sub scaunul soferului si cam that's it. Un termostat pentru incalzire. Si a mea are o trapa mare si frumoasa cat e usa culisanta la mijlocul masinii si geamuri glisante pe ambele parti (ceea ce e super). 

 

 

 

 @Dragos Dumitru Ioan , sunt posesorul unui T4 - Multivan 2 (ACV/102 CP) ; sunt foarte-foarte multumit de "cat poate duce" ! :)

La cate drumuri am facut cu el , .... mama-mia ! Are 330.000 km si nu-i obosit deloc ! :default_109:

 

 

 T4-Multivan 2

 

T4 Multivan 2

 

 

  • Like 3
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihnea Stoenescu

Sa-l stapaniti sanatosi. La cata munca si pasiune ai investit, cred ca acum ti-e si mai drag. Excursii frumoase, Dragos !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marian Dobre

Felicitari pt achizitie si pt ca ai ales modelul asta care aduce multe avantaje. Am avut fix acelasi model tot cu trapa mare la mijloc. La un momentat voi reveni la multivan pt ca mie mi se pare masina perfecta. Desi nu are acelasi grad de comfort ca si t5 mie tot mai mult imi place t4 , chiar si ca si compartimentare, ma refer aici la masa dreptunghiulara care este pe stanga, fata de cea rotunda pe mijloc la t5. Eu l am folosit si ca masina personala, mergeam la servici cu ea si sa ma ajut la diverse filamari (fiind cameraman) videoclipuri nunti etc. Si in concedii de care cei drept nu am avut parte pe cat mi as fi dorit. Mare munte delta un singur cuvand: perfect. Dupa cum spuneai poti ataca si drumuri destul de nasoale cu el chiar daca nu este syncro , dar nu chiar off road. Trapa de deasupra in serile calduroase de vara mirifica. Un alt mare avantaj in cazul in care vrei sa faci excursii pe afara este ca nu este considerata rulota ci autoturism. Poti intra in orase, poti ramane peste nopate in parcari neamenajate special pt rulote etc. Atentie totusi la stradutele inguste si intortocheate in genul celor din sudul frantei si satele mici din nordul spaniei. Mai ales in zonele turistice strazile sunt super aglomerate multe din ele destul de lungi,  inguste si curbate  iar indoarcerea devine f dificila. Asta in cazul in care vrei sa fi aventurier si sa vezi frumusetile originare ale locurilor. Eu unul chiar daca ma rupeau sensurile giratorii alegeam totusi drumurile nationale in defavoarea autostrazilor. Au alt farmec , vezi mult mai multe iar drumul lung trece mai usor fata de autostrazi.  In rest poti parca in parcari unde peste drum ai plaja parcari normale sau cele de ale market urilor. Despre echipare si accesorii nu iti dau sfaturi pt ca asta tine de fiecare si din cate vad esti destul de bine pregatit. Inca odata te felicit pt ce ai ales si iti doresc cat mai multe plimbari frumoase si experiente de neuitat (pozitive bineintele)!

  • Like 2
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

In ce priveste , , oboseala, , motorului !

Am un prieten care are 2 multivan-uri , la unul are peste 600 000km !

E foarte multumit si motorul merge ok !Dar atentie are motorul de 2.5 !

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Stefan Adam

Sa-l stapanești sanatos și sa aveți multe ieșiri frumoase. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Florea Mihai-Micki
în urmă cu 8 ore, Marian Dobre a scris:

Felicitari pt achizitie si pt ca ai ales modelul asta care aduce multe avantaje. Am avut fix acelasi model tot cu trapa mare la mijloc. La un momentat voi reveni la multivan pt ca mie mi se pare masina perfecta. Desi nu are acelasi grad de comfort ca si t5 mie tot mai mult imi place t4 , chiar si ca si compartimentare, ma refer aici la masa dreptunghiulara care este pe stanga, fata de cea rotunda pe mijloc la t5. Eu l am folosit si ca masina personala, mergeam la servici cu ea si sa ma ajut la diverse filamari (fiind cameraman) videoclipuri nunti etc. Si in concedii de care cei drept nu am avut parte pe cat mi as fi dorit. Mare munte delta un singur cuvand: perfect. Dupa cum spuneai poti ataca si drumuri destul de nasoale cu el chiar daca nu este syncro , dar nu chiar off road. Trapa de deasupra in serile calduroase de vara mirifica. Un alt mare avantaj in cazul in care vrei sa faci excursii pe afara este ca nu este considerata rulota ci autoturism. Poti intra in orase, poti ramane peste nopate in parcari neamenajate special pt rulote etc. Atentie totusi la stradutele inguste si intortocheate in genul celor din sudul frantei si satele mici din nordul spaniei. Mai ales in zonele turistice strazile sunt super aglomerate multe din ele destul de lungi,  inguste si curbate  iar indoarcerea devine f dificila. Asta in cazul in care vrei sa fi aventurier si sa vezi frumusetile originare ale locurilor. Eu unul chiar daca ma rupeau sensurile giratorii alegeam totusi drumurile nationale in defavoarea autostrazilor. Au alt farmec , vezi mult mai multe iar drumul lung trece mai usor fata de autostrazi.  In rest poti parca in parcari unde peste drum ai plaja parcari normale sau cele de ale market urilor. Despre echipare si accesorii nu iti dau sfaturi pt ca asta tine de fiecare si din cate vad esti destul de bine pregatit. Inca odata te felicit pt ce ai ales si iti doresc cat mai multe plimbari frumoase si experiente de neuitat (pozitive bineintele)!

:bravo:

Bine punctat (avantaje) !

Parcarile subterane NU-S o problema ! (inaltimea max admisa: 1, 90 - 2, 10 m)

Dezavantaj:  EURO 3 !

P.S. Mai nou Franta a introdus "vigneta de mediu" pentru cateva regiuni ! Vezi aici:

In curand ...si-n Germania (cand ?).

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Stefan Adam
în urmă cu 2 ore, Florea Mihai-Micki a scris:

:bravo:

Bine punctat (avantaje) !

Parcarile subterane NU-S o problema ! (inaltimea max admisa: 1, 90 - 2, 10 m)

Dezavantaj:  EURO 3 !

P.S. Mai nou Franta a introdus "vigneta de mediu" pentru cateva regiuni ! Vezi aici:

In curand ...si-n Germania (cand ?).

Teul meu din 98 e euro 2. Al lui din 94 n-are cum să fie euro 3....

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
George M.
în urmă cu 3 ore, Florea Mihai-Micki a scris:

:bravo:

Bine punctat (avantaje) !

Parcarile subterane NU-S o problema ! (inaltimea max admisa: 1, 90 - 2, 10 m)

Dezavantaj:  EURO 3 !

P.S. Mai nou Franta a introdus "vigneta de mediu" pentru cateva regiuni ! Vezi aici:

In curand ...si-n Germania (cand ?).

 

Ce bine ar fi sa i copieze ai nostrii pe francezi cand stabilesc noile taxe ...

 

ecologique-solidaire_gouv_fr.jpg.148558088766bb084a9732dbd799c2e2.jpg

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Florea Mihai-Micki
în urmă cu 20 ore, George M. a scris:

 

Ce bine ar fi sa i copieze ai nostrii pe francezi cand stabilesc noile taxe ...

 

ecologique-solidaire_gouv_fr.jpg.148558088766bb084a9732dbd799c2e2.jpg

 

 

Pai, atunci, n-am decat sa spun:

"DOAMNE AJUTA ! Sa te auda cel de sus !"

:)

 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Florea Mihai-Micki
în urmă cu 21 ore, Stefan Adam a scris:

Teul meu din 98 e euro 2. Al lui din 94 n-are cum să fie euro 3....

 

Ai drepatate @Stefan Adam...

Mea culpa ! :default_109:

 

(l-am citat pe Marian Dobre, dar am scris despre T-ul meu, fiind ceva mai "tanar" decat al lui )

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mircea

Felicitari pentru achizitie si sa va bucurati de ea cat mai mult!:bravo:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Stefan P

Bravo! Plimbari frumoase!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel K

Felicitari. Ai facut o treaba de nadejde. Numai sa nu te intristeze astia cu o taxa de mediu de te freci la ochi cand o sa o vezi. 

 

La 2/5/2018 la 4:45, George M. a scris:

Ce bine ar fi sa i copieze ai nostrii pe francezi cand stabilesc noile taxe ...

 

ecologique-solidaire_gouv_fr.jpg.148558088766bb084a9732dbd799c2e2.jpg

 

Interesant. La aceeasi norma euro, dieselurile sunt cu o clasa sub benzinare, plus si pe la vechime ceva interesant. De ex un disel euro 2 din 97 are clasa 5, iar una pe benzina, idem euro 2 din 97, are clasa 3. Se confirma ca dieselurile sunt usor-usor date mai la coada. Naspa, ca sunt mai bune la tractiune. 

 

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Baltateanu Traian
      de Baltateanu Traian
      Autorulota Elnagh, motorizare Ford transit 2500cmc turbo diesel, fabricatie 1998
      Inmatriculata RO, taxa platita si nerecuperata, 151000km la bord. ITP in Aprilie 2017.
      Masina este preparat pentru a sta of-camping oricat, datorita alimentarii proprii cu 220V cu panouri fotovoltaice si invertor.
      A fost folosita in ultimii 5 ani cate 4-5 saptamani in Grecia, Croatia, Turcia, Italia, mai ales of camping.
      Dotari
      6 locuri pe sacune, 5 locuri de dormit (Noi am mers  4 adulti si 3 copii sau 2 adulti si 5 copii)
      Pat dublu deasupra cabinei (alcov) 210x210cm
      Pat fix o persoana langa baie, Acest pat se poate desfiinta si in locul lui exista o masa de 3 persoane, dar este foarte util pentru o persoana ponderala.
      Pat dublu montabil in locul mesei mari.
      Frigider pe gaz, 12V, 220V, mare (80litri), cu congelator separat in interior. Umplut cu carne, acest congelator ne-a asigurat carne pe 2-3 saptamani de la plecare. Merge excelent pe gaz, 4 saptamani cu o buleie.
      Cuptor pe gaz . Pizza, paine, friptura la cuptor ajuta mult diversificarea meselor.
      Chiuveta, aragaz 3 ochiuri, Boiler pe gaz.
      Soba incalzire pe gaz Truma
      Numeroase sertare si dulapuri speciale pentru vase, tacamuri.
      Sifonier cu 4 rafturi, si 5 dulapuri suspendate pentru haine
      Baie complet dotata cu dus, separat cu perdea si cadita proprie.
      Treapta de urcare in campar, electrica.
      Antena parabolica automata, OISTER, diametru 80cm, cu care am prins perfect si in Turcia unde colegii cu Glomex nu prindeau nimic.
      Panouri solare fotovoltaice, 3x 245W=735W
      6 baterii gel de cate 100A
      Invertor 1500-3000W
      Aer conditionat 220V Truma Saphir, care functioneaza pe invertor maxim 6 ore cu curentul inmagazinat in baterii. Bateriile se incarca pe zile insorite cu 8-16 A pe ora.
      Frigider exterior 50 litri, racit de instalatia de aer conditionat (excelent vara pentru bere, fructe, legume).
      Carlig de remorcare special legat pe prelungitoarele lonjeroanelor din fata.
      Suport de biciclete sau moped care se poate prinde in locul carligului, pe prelungirea de lonjeroane.
      Anvelope de vara noi montate in 2017, circulate 6000km, 6 la numar.
      Punte spate dubla (foarte utila pe strazi cu gropi sau neasfaltate)
      Plasa tantari si draperii opturatoare de soare, metalizate, la toate ferestrele.
      Plasa de tantari cu magneti la usa de intrare.
      Parasolar, veranda, OMNISTOR 450 (4, 50m)
      Lumina exterioara banda LED 3m
      Masina consuma intre 10 si 11 litri la 100km in functie de regimul de viteza si de directia vantului pe sosea.
      Clima pe motor, nefunctionala din motive electrice.







    • Romulus A.
      de Romulus A.
      Bună ziua, suntem o familie cu doi copii și am dori să achiziționăm o rulotă în stare bună, cu două zone de dormit. Mașina trăgătoare va fi un Ford Focus diesel. Buget maxim disponibil 3000€. Dacă aveți de vânzare o rulotă care se potrivește nevoilor noastre, vă rog să mă anunțați pe forum sau la nr. de telefon 0761347434. Cu stimă, Romulus-Daniel Albușan.
    • Emi Sandulescu
      de Emi Sandulescu
      vand cort rulota dorema sirocco marine 850-875 cm , stare ca nou cu toate accesoriile(bete, cuie, chingi.) 900 ron





    • Grecoff Adrian
      de Grecoff Adrian
      Buna seara,
      Ma numesc Grecoff Adrian , sunt posesor de circa o luna a unei autorulote marca Fiat Knauss. Am constata ca incalzirea Trumatic 3400 C are o problema. Dupa circa 3-5 minute de functionare intra in avarie.Ma puteti ajuta cu un sfat sau sa ma indrumati catre o persoana care repara.Va multumesc.
      Ma puteti contacta la nr de telefon 0762263033
    • Dinca Constantin
      de Dinca Constantin
      Doresc sa cumpar o rulota cu urmatoarele caracteristici;an 1997 /2003, mma1300, pt.2/3 persoane, cu un loc de dormit sau chiar doua, dotari standard plus wc fix cu golire exterioara, cabina dus separata de preferinta, cel putin 2 trape, baie si bucatarie, optional mover, neinmatriculata sau inmatriculata.Ofer 3000 / 5000 euro.Astept oferte la tel.0744546491 sau aici.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.