Gogonea Razvan

Camper truck

15 postări în acest subiect de discuţie despre Camper truck

Camper truck

Gogonea Razvan

Salutare!

Dragii mei, din cate stiti am renuntat sa mai cumpar inca o rulota. Datorita colegului nostru, @Ionel Nicolae, care mi-a dat o idee minunata , si ii multumesc pe aceasta cale!

Din papucul*  meu , vreau sa fac ceva de genul asta (vezi foto atasat)superok. Daca ma poate indruma cineva unde pot gasii asa ceva.....

Sau cine poate carosa si utila papucul*  meu ?:-)

 

FB_IMG_1453443568324.jpg

FB_IMG_1453443498695.jpg

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Drinovan Ovidiu

 Locul util mi se pare prea mic fata de o rulota normala!

 Nu stiu ce stabilitate vei avea in curbe, vant lateral sau pe drum inclinat deoarece centrul de greutate se schimba mai sus!?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen David

O, o ! Fain! :clapping:

Succes! @Gogonea Razvan superok

Sunt si aici pe forum doar persoane ce se ocupa cu asa ceva dar si pe Facebook

Bafta! nay

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator

Felicitari, darrrrrr nu stiu daca in Romania  poti sa modifici masina, asa cum ai postat tu poza, fara omologare RAR.Pe baza unui proiect  si executat de o firma acreditata de RAR. Bafta.

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Valentin Busca
în urmă cu 8 ore, Eugen.D a scris:

O, o ! Fain! :clapping:

Succes! @Gogonea Razvan superok
Sunt si aici pe forum doar persoane ce se ocupa cu asa ceva dar si pe !fb"!

Bafta! nay

Stiu ca esti un cititor al forumurilor dar chiar sa uiti ca acest service; este o MARE tzeapa . 

Nici pe dusmani nu ii trimit acolo.In special pe colegii.
Vezi postarile lui "Caravan Comander" pe Facebook 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gogonea Razvan

Salut! 

 Multumesc @CIPROSCA, nu am de gand sa o inscriu pe Romania, ci in Rusia. Aici poti omologa si tancul , daca tunul trage bine :laughing:

Salut, @Drinovan Ovidiu! Nu imi fac griji din cauza stabilitatii, crezi ca americanii sau nemtii mai produceau asa ceva daca nu era totul ok? superok

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator

E, asa se schimba treaba.Dar la noi in tara nu prea avem meseriasi sa faca asa ceva.
Vezi la :carosari, astia fac din camioane cu platforma, garsoniere pe roti.Sunt din Piatra Neamt.
Le-am vazut, fac treaba bunicica.Bafta si spor la treaba.

 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator

Aia care cumpara din Germania sunt la Zalau, le-am vazut si pe alea.Alta calitate fata de astia din Piatra.

Modificat de CIPROSCA

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gogonea Razvan

Aveti aici poze cu interiorul . Dati click pe Poze interior

Exact asa imi doresc, model detasabil superok

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator

Ia legatura cu baietii, trimite un mail sa-ti spuna de unde se poate achizitiona.
Ca eu cu rusa inafara de "balsoi" nu le am. Stiu ca e votka buna.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen David
On 22.01.2016 at 18:51, Gogonea Razvan a scris:

Aveti aici poze cu interiorul . Dati click pe Poze interior

Exact asa imi doresc, model detasabil superok

@Gogonea Razvan

Chiar fain interiorul si nu numai, desii destul "de micuta" cu de toate pe ea!

Succes! 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Drinovan Ovidiu

 Arata frumos interiorul! Nu stiu ce spatiu de dormit e acolo sus ( marimea L sau XL ) ,  ca pe banchete se vede a fi cat lungimea geamului lateral! 

 Asa din poze e WOW, dar trebuie vazut in realitate, daca este cea ce trebe!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cosmin S

De ce toate discuțiile interesante, mor dim fașă ? ? Sunt foarte pornit pe această idee si de ceva vreme, tot mă documentez, adun date si mai ca m-as apuca să îmi fac singur (aproape) un modul camper detașabil. Ideea este să am cât mai puțin de a face cu birocratia, omologări si alte tâmpenii. Mă mir cum de mi-a scăpat acest topic până acum. Știu că spațiul este mic si mai puțin confortabil, insa cine țintește spre așa ceva, renunța la spatiu, pentru capabilități offroad. Nu sunt foarte multe alternative 4x4 accesibile. Am în minte 3 proiecte, fără a mă complica , cu omologări. Unul ar fi acest modul, al 2-lea ar fi un mic trailer format din modul așezat pe șasiu de remorcă oarecum normală, fiind considerat "încărcătură", sau găsită o remorcă inchisa, potrivită pentru acest proiect, la care sa vor adapta uși, ferestre (chestii minimale, fără a modifica structura si a necesita omologare) izolație si ce mai trebuie, iar  a3-a metodă ar fi tot un modul detașabil, însă realizat din structura de aluminiu (măcar scheletul) si carat pe o platformă auto. Sper sa nu ma înșel, dar absolut toate se consideră încărcătură si nu sunt necesare omologări, cât timp sunt concepute, ca fiind detașabile. În perioada imediat următoare, sper sa ajung pe la diverse firme să văd cât mi-ar cere doar pentru schelet. Dacă costa prea mult din aluminiu, mergem si pe structura de profile metalice. În primă fază, iau în considerare o remorcă mai veche din familie, de care uitasem. Este o remorcă mai rară (cel puțin când a fost adusă în țară, nu exista alta la fel si a fost nevoie de o deplasare la București) care a fost abuzata ani nu i, chiar și pe drumuri de țară, cu 1000 kg pe ea (nu s-a rupt nimic). Are si amortizoare, ceea ce o face un bun candidat pentru baza de proiect offroad. Ar fi cel mai simplu test si usor de tractat cu orice (sper totusi ka un pickup zdravan) . Dar la momentul potrivit, probabil că imi convine sa deschid un topic nou.

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan Harea

Daca constructia este detasabila si nu depaseste dimensional si geutate, cu prea mult,  datele din cartea masinii, poate fi asimilata cu o incarcatura.  Cand faci ITP-ul o dai jos. Eu am vrut ceva similar pt un Iveco Dayli cu cabina dubla si platform. Am renuntat ca nu m-am inteles cu asociatul, masina fiind pe firma. Avantajul unei astfel de constructii detasabile este ca poti lasa "rulota "pe picioarele ei si sa pleci cu masina goala.

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Daniela Bucur
      de Daniela Bucur
       
      Buna ziua,
      Am fost prezentati pe acest forum  in august de catre un client de-ai nostri, domnul Cristi Dimian,   membru al acestui forum, dar voi face si eu o prezentare a campingului Cortina Gate, ca gazda.
      Cortina Gate  Vama Veche este un camping nou, deschis in iulie 2021, camping  pentru rulote si autorulote,  dotat cu toate facilitatile necesare: electricitate contorizata individual, grupuri sanitare proprii dotate cu duș, wc si chiuveta, bucatarie, spalator rufe, spalator de fructe/ legume, spalator vase, gratar, spatiu de joaca pentru copii, deversare ape gri, completare cu apa tanc, golire wc.
      Campingul Cortina Gate Vama Veche este deschis NON STOP.
      Toate facilitatile de care aiveti nevoie pentru a calatori cu rulota raman functionale tot anul la Cortina Gate Vama Veche.
      Din octombrie pana in aprilie, oferim serviciu de iernare pentru rulote, autorulote si barci, la tariful de 200lei/luna, detalii pe site-ul campingului: www.cortinagate.ro
      De asemenea informatii gasiti si pe pagina noastra de Facebook sau pe contul de instagram ssau Youtube
      Ne gasiti pe DN39, la iesirea din Vama Veche spre Bulgaria, pe stanga..
      Va atassez cateva poze pentru edificare, dar cel mai bine este sa ne vizitati pentru a va face o opinie cat mai corecta despre campingul nostru.
      Daca aveti neclaritati, ma puteti contacta.
      Multumesc!
      O zi frumoasa,  
      Daniela Bucur
      0723226045 
       

















    • Laurentiu Simion
      de Laurentiu Simion
      CamperVan SFX 1 Ducato 
       
      Vehicul de baza Fiat Ducato 2016 pus la dispozitie de client.
      • Izolație Kflex 26 mm
      • Bidon apa curata 90 litri in vehicul
      • Bidon apa gri 93 litri sub vehicul
      • 2 geamuri Carbest 1100/450 cu jaluzea și plasa de țânțari
      • Sistem electric cu panou CBE
      • Baterie 110 A
      • Sistem iluminare interioare cu 6 leduri in plafon, baie, bucătărie, sub podea
      • Încălzitor Autoterm 4 KW cu 3 guri de încălzire in zona din față și una sub pat
      • Mobilier din placaj de plop fețe de nuc
      o Dulap pe toata lungimea vehiculului pe partea pasagerului
      o Dulap deasupra banchetei
      o Dulap sub bancheta
      o Corp de bucătărie
      • Chiuveta si aragaz incorporat
      • Butelie 12, 5 litri
      • Senzor de gaz
      • Masa cu un picior cu prindere de perete
      • Baie cu dus 1200/600 mm
      • Toaleta portabila
      • Pompa cu presostat
      • Boiler electric 12V/6 litri
      • Podea tego cu linoleum
      • Frigider 12 V Vitifrigo
      • Trapa Fiamma 400/400 deasupra patului
      • Trapa Fiamma 280/280 in baie
      • Instalare bancheta neomologata
      • Omologare RAR
      Pret 15.000 EUR
      Optionale cu pret separat fata de pachetul de baza:
      • Încălzire bidon apă gri
      • Ventilator Maxxfan
      • Baza de rotire scaun șofer si pasager
      • Marchiza 4 m Fiamma 80S
      • Leduri Marchiză
      • Camera marșarier after-market cu display
      • Senzori de parcare
      • Panouri solare Victron
      • MPPT Victron
      • Cyrix Victron combinator de baterii – încărcarea bateriei de la alternator
      • Invertor
      Produsul de serie va avea configuratia de baza descrisa mai sus.








    • Anca Dragomirescu
      de Anca Dragomirescu
      Salutare,

      va trimit mai jos linkul pe care l-am facut pentru a prezenta casuta noastra pe roti. Am finalizat zilele acestea conversia unei autoutilitare in campervan, mai exact un Citroen Jumper din 2017, Euro 6 cu aproape 275.000 KM. Am achizitionat masina din Romania la finalul lunii mai 2020 si la jumatatea lunii iunie am inceput sa lucram la conversie. Dupa aproape 4 luni in care am lucrat la conversie am ajuns si la linia de finish. A fost un proiect foarte frumos care a presupus mult timp, energie si motivatie, insa pasiunea pentru calatorii si natura ne-a ajutat sa putem sa vedem casuta pe roti terminata.
       
       
      In aceasta conversie am apelat la sprijin extern in 3 puncte importante pentru noi:

      1. la decupajele ferestrelor si trapelor, unde am vrut sa fie facute de persoane specializate si autorizate;
      2. la montajul panourilor solare si a echipamentelor Victron (celelalte echipamente electrice fiind montate de noi)
      3. la mobila suspendata si la fronturile de mobila (aici, desi am ajuns la concluzia ca puteam sa bifam acest punct si noi, nu am fi reusit sa ajungem la calitatea pe care ne-o doream, astfel incat ii multumim dnului. Andrei, producator de mobila, care ne-a ajutat si ne-a sprijinit la partea aceasta).

      In rest, greul acestei conversii a cazut pe umerii sotului meu, Razvan, care s-a ocupat de toate aspectele, iar eu am ajutat unde am putut si mai mult cu filmatul :D

      Noi suntem foarte multumiti de ce am facut si deja am scos Camper-ul la plimbare

      Ganduri bune tuturor,
      Anca & Razvan


















    • Anca Dragomirescu
      de Anca Dragomirescu
      Salut,

      ma numesc Anca Dragomirescu si impreuna cu sotul meu, Razvan, am achizitionat la final de mai 2020 o autoutilitara, mai exact un Citroen Jumper din 2017, pe care l-am convertit in campervan in lunile de vara:). Am pornit cu 0 experienta in proiecte de acest fel (si 0 experienta in general in proiecte DYI), insa de acum 2 ani cochetam cu ideea unei conversii, mai ales ca amandoi suntem pasionati de calatorii si natura. Anul 2020, desi un an extrem de dificil la nivel mondial si nu foarte prielnic calatoriilor peste hotare, ne-a adus si ragazul necesar sa incepem acest proiect de conversie din autoutilitara in campervan.

      Pentru ca sunt putine informatii in limba romana, noi am incercat sa documentam proiectul nostru de conversie in video-uri pe youtube, mai ales ca am incercat sa ne documentam cat mai mult si din proiecte asemanatoare realizate in afara tarii.
      https://rb.gy/pxnqfg
      Saptamana aceasta finalizam ultimele detalii si apoi vom face un Van Tour :). Vom urca si cateva poze pe forum si abia asteptam sa iesim apoi cat mai mult cu casuta noastra pe roti.

      Ganduri bune tuturor!
      Anca & Razvan
    • Ursu Florin
      de Ursu Florin
      Va salut. Ma bate gandul sa transform o duba in camper. Ca si marca m-am gandit la Fiat, Citroen sau Peugeot.
      Care ar fi costurile in mare fara a pune in calcul masina?
      Ma gandesca la mobila facuta pe comanda, am un prieten care se ocupa cu mobila si sigur ma va ajuta.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.