Anca Dragomirescu

Turul Campervan-ului nostru | Conversie din autoutilitara in campervan

19 postări în acest subiect de discuţie despre Turul Campervan-ului nostru | Conversie din autoutilitara in campervan

Turul Campervan-ului nostru | Conversie din autoutilitara in campervan

Anca Dragomirescu

Salutare,

va trimit mai jos linkul pe care l-am facut pentru a prezenta casuta noastra pe roti. Am finalizat zilele acestea conversia unei autoutilitare in campervan, mai exact un Citroen Jumper din 2017, Euro 6 cu aproape 275.000 KM. Am achizitionat masina din Romania la finalul lunii mai 2020 si la jumatatea lunii iunie am inceput sa lucram la conversie. Dupa aproape 4 luni in care am lucrat la conversie am ajuns si la linia de finish. A fost un proiect foarte frumos care a presupus mult timp, energie si motivatie, insa pasiunea pentru calatorii si natura ne-a ajutat sa putem sa vedem casuta pe roti terminata.

 

 

In aceasta conversie am apelat la sprijin extern in 3 puncte importante pentru noi:


1. la decupajele ferestrelor si trapelor, unde am vrut sa fie facute de persoane specializate si autorizate;
2. la montajul panourilor solare si a echipamentelor Victron (celelalte echipamente electrice fiind montate de noi)
3. la mobila suspendata si la fronturile de mobila (aici, desi am ajuns la concluzia ca puteam sa bifam acest punct si noi, nu am fi reusit sa ajungem la calitatea pe care ne-o doream, astfel incat ii multumim dnului. Andrei, producator de mobila, care ne-a ajutat si ne-a sprijinit la partea aceasta).

In rest, greul acestei conversii a cazut pe umerii sotului meu, Razvan, care s-a ocupat de toate aspectele, iar eu am ajutat unde am putut si mai mult cu filmatul :D

Noi suntem foarte multumiti de ce am facut si deja am scos Camper-ul la plimbare :)

Ganduri bune tuturor,
Anca & Razvan

C0007.00_00_06_16.Still002.jpg

C0007.00_00_08_02.Still003.jpg

C0007.00_00_15_22.Still005.jpg

C0007.00_00_19_08.Still008.jpg

C0007.00_00_22_14.Still009.jpg

C0007.00_04_18_19.Still019.jpg

C0007.00_06_04_04.Still023.jpg

C0007.00_07_04_08.Still024.jpg

C0007.00_07_20_01.Still025.jpg

C0007.00_07_30_19.Still026.jpg

C0007.00_08_16_19.Still028.jpg

C0007.00_10_46_08.Still031.jpg

C0007.00_11_57_16.Still032.jpg

C0007.00_00_58_14.Still015.jpg

C0007.00_17_50_19.Still041.jpg

C0007.00_17_57_02.Still042.jpg

C0007.00_19_12_17.Still043.jpg

C0007.00_20_15_13.Still046.jpg

  • Like 14
  • Upvote 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu-Betty

Felicitări ❗:bravo:

Rezultatul muncii voastre e super, super tare❗:OK:

Vă dorim multe brambureli reușite cu căsuța voastră pe roți❗:salutare!::noroc:

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Jos pălăria @Anca Dragomirescu:bravo:A-ți reușit să faceți o conversie GENIALĂ!  Să aveți parte de ea, multe iesiri reușite și drumuri bune!

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

Salutare, Brambura pe Roti!

 

Sa incep cu clipul: este foarte bine realizat, se vede ca va priit peisajul la editare! :)

 

Aspectul general este foarte frumos, insa la detalii sunt cateva mici recomandari. In acest clip am vazut acel incalzitor instant de apa si eram curios cum evacuati gazele arse de el. Ati pus un link catre momentul finisajului baii si m-am uitat in speranta ca vad cum iese fumul! :) Insa acolo am vazut altceva: intotdeauna inainte de a insuruba un holtsurub in lemn (mai ales atat de mari si doua in practic aceeasi pliu al lemnului), faceti intai o gaura - gaura pilot si abia apoi insurubati holtsurubul. De aceea, cel putin in clipul cu finisarea baii, lemnul invariabil a crapat de fiecare data.  De asemenea, cautand totusi sa vad cum evacuati gazele arse, am revazut clipul cu instalatia de apa: aici ati fi putut avea mai putine imbinari, ma refer la acele nipluri. Varianta ar fi fost alte armaturi pentru baterie, respectiv racord cu stut in loc de racord filetat si ati fi asigurat direct conectarea furtunului la armatura. Ati fi castigat mai putine zone de unde ar putea curge apa, dar mai ales ati fi castigat ceva greutate in minus. De asemenea, am vazut cum ati montat rezervorul de apa: sus! Inteleg ca ati castigat ceva spatiu pe dedesubt (unde este aripa rotii), dar face rau stabilitatii! Fie ca e plin ochi (120 kg), fie ca este la jumatate, va va bâţâi pe drum! :) Faianta autocolanta dimpreuna cu siliconul pus la imbinarile verticale si in special la cele orizontale din zona "sezutului" nu va vor ajuta cu hidroizolarea. Era bine daca ati fi pus intai o banda PVC la acele imbinari si apoi restul straturilor. Siliconul pus initial nu va rezista si apa se va infiltra prin acele zone. Util ar fi fost un strat epoxidic pe toata suprafata interioara a lemnului (nevopsit) si nu mai era nevoie nici macar de acel plexiglas (care trebuia neaparat suprapus la imbinari pentru a deveni efectiv etans in acele zone).

 

In alta ordine de idei am auzit in clipul cu finisarea cazii de baie cumva cuvantul "şipc" de cateva (multe) ori? :) In aceeasi idee, evitati sa folositi expresia "ca şi", un simplu "ca"  fara particula "si" este corect. Nu as fi sesizat, daca nu ar fi fost repetat de fiecare data.

 

Sper ca nu v-am demoralizat cu detaliile pe care le-am zarit/auzit si daca va place ceea ce ati facut, veti ajunge sa construiti si versiunea 2.0! :)

 

Drumuri frumoase si felicitari pentru cele 4 luni de aventura in a construi jucaria voastra!

 

PS: si totusi cum evacuati fumul?! :)

  • Like 3
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Anca Dragomirescu
acum o oră, NRLaurentiu a scris:

Salutare, Brambura pe Roti!

 

Sa incep cu clipul: este foarte bine realizat, se vede ca va priit peisajul la editare! :)

 

Aspectul general este foarte frumos, insa la detalii sunt cateva mici recomandari. In acest clip am vazut acel incalzitor instant de apa si eram curios cum evacuati gazele arse de el. Ati pus un link catre momentul finisajului baii si m-am uitat in speranta ca vad cum iese fumul! :) Insa acolo am vazut altceva: intotdeauna inainte de a insuruba un holtsurub in lemn (mai ales atat de mari si doua in practic aceeasi pliu al lemnului), faceti intai o gaura - gaura pilot si abia apoi insurubati holtsurubul. De aceea, cel putin in clipul cu finisarea baii, lemnul invariabil a crapat de fiecare data.  De asemenea, cautand totusi sa vad cum evacuati gazele arse, am revazut clipul cu instalatia de apa: aici ati fi putut avea mai putine imbinari, ma refer la acele nipluri. Varianta ar fi fost alte armaturi pentru baterie, respectiv racord cu stut in loc de racord filetat si ati fi asigurat direct conectarea furtunului la armatura. Ati fi castigat mai putine zone de unde ar putea curge apa, dar mai ales ati fi castigat ceva greutate in minus. De asemenea, am vazut cum ati montat rezervorul de apa: sus! Inteleg ca ati castigat ceva spatiu pe dedesubt (unde este aripa rotii), dar face rau stabilitatii! Fie ca e plin ochi (120 kg), fie ca este la jumatate, va va bâţâi pe drum! :) Faianta autocolanta dimpreuna cu siliconul pus la imbinarile verticale si in special la cele orizontale din zona "sezutului" nu va vor ajuta cu hidroizolarea. Era bine daca ati fi pus intai o banda PVC la acele imbinari si apoi restul straturilor. Siliconul pus initial nu va rezista si apa se va infiltra prin acele zone. Util ar fi fost un strat epoxidic pe toata suprafata interioara a lemnului (nevopsit) si nu mai era nevoie nici macar de acel plexiglas (care trebuia neaparat suprapus la imbinari pentru a deveni efectiv etans in acele zone).

 

In alta ordine de idei am auzit in clipul cu finisarea cazii de baie cumva cuvantul "şipc" de cateva (multe) ori? :) In aceeasi idee, evitati sa folositi expresia "ca şi", un simplu "ca"  fara particula "si" este corect. Nu as fi sesizat, daca nu ar fi fost repetat de fiecare data.

 

Sper ca nu v-am demoralizat cu detaliile pe care le-am zarit/auzit si daca va place ceea ce ati facut, veti ajunge sa construiti si versiunea 2.0! :)

 

Drumuri frumoase si felicitari pentru cele 4 luni de aventura in a construi jucaria voastra!

 

PS: si totusi cum evacuati fumul?! :)

 

Buna, Laurentiu,  

 

nu ne-ai demoralizat, nu-ti face griji. Orice sugestie sau feedback este binevenit/a. Haide sa incep cu acel instant de incalzire :): instantul nu scoate fum si gazele arse sunt efectiv ca cele generate de un "ochi" aprins la aragaz. Noi de fiecare data cand am facut dus am dat drumul doar la trapele pe care le avem instalate si a fost foarte ok. Inainte de instalare l-am testat tocmai ca doream sa vedem nivelul de caldura si daca scoate fum. Nu a fost cazul, asa ca a ramas primul in lista de optiuni.

 

In legatura cu holtsuruburile, intr-adevar, de cele mai multe ori Razvan a dat o pre-gaura :) (asa o numeam eu), insa este gaura pilot pe care ai punctat-o mai sus. Nu de fiecare data, adevarat, mai ales ca am muncit la campervan atat de la tara, la casa buniciilor lui Razvan, cat si din Bucuresti in apropierea complexului in care locuim. Baia am realizat-o la Bucuresti, unde am fost limitati si ca timp si ca spatiu :) si de aici si aceste zone de compromis. Daca vom avea probleme cu baia putem oricand sa refacem peretii fara probleme si vom tine cont de toate sugestiile date de tine. Sunt super de folos. In legatura cu bazinul de apa proaspata, noi am optat prima data pentru recipientul dedicat platformelor Fiat Ducato, Citroen Jumper etc - cel de la Reimo care vine exact pe roata, insa nu a fost pe stoc si chiar nu aveam cum sa asteptam. Speram ca optiunea aleasa de noi sa nu ne dea batai de cap. Ramane de vazut. 

 

:) Acel "sipc" a ajuns un fel de "slang" la noi in familie insa ai dreptate ca ar trebui evitat intr-un video de prezentare. Recunoastem ca nu suntem priceputi in ale vlog-ului si nici nu vrem sa pretindem asta :)). Legat de "ca si" este foarte adevarat ca a ajuns sa fie folosit extrem de mult, in special de mine, si a pornit din Ardeal si Banat - iar eu fiind sibianca la ...origine :)), se explica acum folosirea necorespunzatoare. Formularea acestui "ca si" a pornit la mine din dorinta de evita cacofoniile (desi limba romana nu le interzice, doar ca nu suna melodios) si in anumite situatii pare ca textul este saracacios. Dar foarte adevarat ca este gresit folosit si sper sa-l pot elimina la un moment dat.

 

Multumim frumos si ganduri bune!

Anca

 

 

  • Like 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Laurentiu Niculescu

Bravo! Chiar arata super bine! drumuri bune sa aveti si distractie placuta!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Foarte fain :salutare!: Felicitări :)

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

Buna,  @Anca Dragomirescu!

 

Ma bucur ca nu ati luat personal observatiile! Nici eu nu sunt prea diplomat, dar am incercat sa fiu cat mai gentil!

 

In legatura cu cadita, apa va ajunge in podea si aceasta va avea de suferit. Prea putin conteaza acei pereti din lemn, dupa cum ai intuit, ei se pot schimba usor. Sper sa reziste  cat mai mult acel silicon pus de Razvan.

 

Am uitat sa zic de prima oara, printre cele foarte bune, este ideea voastra de a avea robinet doar pentru apa calda in dus! Practic ar fi fost o risipa daca aduceati si apa rece, pe de o parte constructiv, pe de alta sa raciti apa dupa ce v-ati chinuit s-o incalziti! Din pacate majoritatea (auto)rulotelor merg pe principiul acumularii si nu pe cel instant. Este mai simplu de realizat, dar contraproductiv.

 

Iar in ceea ce priveste cosul de "fum", nu stiu cat de ok este asa, intr-adevar este un arzator precum cel de aragaz, dar de putere mult mai mare,  un consum de oxigen comparabil si emisii pe masura. Pe langa trapele deschise, ca un compromis pentru aceasta solutie aleasa, ar fi bine sa stati si cu usa glisanta deschisa. Chiar si iarna...

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster

@Anca Dragomirescu

felicitari pentru munca voastra si pentru bunul gust. 

Am o rugaminte, daca puteti posta un link pentru camera de supraveghere. Multumesc. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Anca Dragomirescu
în urmă cu 1 oră, Gabriel Schuster a scris:

@Anca Dragomirescu

felicitari pentru munca voastra si pentru bunul gust. 

Am o rugaminte, daca puteti posta un link pentru camera de supraveghere. Multumesc. 

Buna, Gabriel,

 

Aici este linkul din Amazon UK: https://www.amazon.co.uk/Reolink-Go-rlgo00-Überwachungscamera-Pixel/dp/B07DW38ZGQ

 

Sper sa ajute. Multumesc,  

Anca

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel K

@Anca Dragomirescu

Ati facut o super-super treaba. Foarte frumos, elegant si nu in ultimul rand v-at miscat foarte repede. Felicitari. Nu stiu cati nu privesc inghitind putin in sec,  eu si mai mult, caci ma bate gandul de ceva timp la o conversie dar desi ma pricep la multe chestii, am si o gramada de scule plus timp si spatiu unde sa lucrez, ceva parca ma tine pe loc .De fapt ar fi un singur motiv: informatia foarte imprastiata pe net, nu te potri increde in ea 100% si foarte vaga de multe ori. Chiar m-ar interesa voi de unde v-ati documentat.

As vrea sa vad si prezentarea baii,   nu stiu unde sa o caut. 

Ce nu am vazut, probabil ca nu exista, panoul de control, baterii, nivelul in rezervoare ... 

Ati facut trecerea la M1 la rar? Intreb ca parca am citit undeva ca ar fi devenit mai dificila. 

 

Multumesc si sejururi minunate!!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Anca Dragomirescu

@Viorel K Buna ziua,  

 

multumim pentru aprecieri! Nu stiu daca ne-am miscat foarte repede :), ca noua ni s-a parut ca a durat o vesnicie pana am ajuns la final. Legat de informatii, noi ne gandeam la o conversie de acum 2 ani insa noi nu prea am avut mult timp, nici scule si nici nu stiam daca ne pricepem foarte bine la asa ceva :). Razvan s-a uitat la multe multe video-uri din afara tarii si daca ar fi sa va recomandam pe cineva care explica super in detaliu cum se face totul intr-un campervan este: https://www.youtube.com/c/GregVirgoe/videos. Acest Greg Virgoe explica pas cu pas. Desi nu ne place cum si-a decorat camper-ul, pe partea tehnica a ajutat. Ce am mai facut a fost sa sunam si la dl. @Nelu Predonu care ne-a ajutat cu sfaturi legate  de izolatie si ii multumim din nou pe aceasta cale!

 

Si noi ne-am documentat pasii legati de conversie in toate video-urile pe care le-am urcat pe youtube, insa nu la fel de detaliat ca si acest Greg. 

Ce am facut noi este structurat aici: https://www.youtube.com/channel/UCwPaqT_ojvYvMfF8_f9qtpQ/videos?view_as=subscriber

Iar video-ul cu baia este mai jos. Stim ca a starnit multe controverse baia noastra, insa pentru noi functioneaza perfect. 

 

 

 

Avem un monitor de control al bateriilor (Battery Monitor de la Victron) si avem si pe telefon aplicatia Victron unde monitorizam cu cat se incarca bateriile de la solare, cat consumam si totul in timp real. Avem 2 baterii  Ultracell de 250 Ah si 2 panouri solare a 400W fiecare. In total 800W. Aici este video-ul: 

 

 

 Aici am supradimensionat putin fata de ceea ce aveam noi nevoie. Insa nu am stiut foarte bine nici noi. 

 

Intr-adevar nu avem sistem de monitorizare in rezervor, iar legat de conversia in documente, noi am pastrat masina ca si autoutilitara ca am pastrat peretele despartitor, atat pentru siguranta cat si pentru intimitate si pentru a evita tot procesul birocratic de conversie in autorulota. Stim ca se face un proiect tehnic - acel dosar necesar - care trebuie sa ajunga la RAR. Din cate stim de astfel de proiecte se ocupa firmele specializate in domeniu, care se ocupa de la stadiu de dosar/proiect si pana la finalizarea conversiilor. 

 

Noi am preferat sa ne ocupam singuri de proiect si am cerut sprijin doar pe 3 componente unde am vrut sa fim siguri ca sunt ok si anume: decupajele in caroserie (ferestre, trape), la montajul panourilor solare si a aparatelor Victron si la mobila suspendata, unde nu am fi obtinut calitatea dorita daca o faceam noi 100%. In rest, ne-am ocupat noi de tot. Ne bucuram ca va place si noi ne simtim tare bine in camper. Chiar acum va scriem din locul in care suntem campati, undeva in judetul Arges :). 

 

Multumim pentru mesaj si daca decideti sa incepeti un proiect de acest fel, suntem aici sa va ajutam cu sfaturi fara probleme.

 

Toate cele bune,

Anca

  • Like 4
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan C.

Foarte faina conversia! sa va ofere momente de neuitat!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Anca Dragomirescu

@Bogdan C. Multumim frumos, Bogdan! Ganduri bune si tie!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel K

@Anca Dragomirescu

Multumesc pentru raspuns si pentru disponibilitata de informatii. Am vazut cateva episoade si pot sa spun ca e incurajator pentru cine vrea sa inceapa o conversie. Dati detalii cred ca suficiente, sau probabil ca raman ceva necunoscute dar oricum putine. De admirat ca in efortul si nerabdarea de a finaliza un asemenea proiect, ati gasit timpul si disponibilitatea sa faceti si filmulete, si inca bine realizate.

 

Vad ca sunteti si pasionati biciclisti. Si noi, dar numai sosea si mai mult cu tandemul cand iesim in pereche. Am fost si noi la Paltinul anul acesta, am lasat masina la Baicoi. Superb drumul si mai ales sus locul de picnic si peisajul. 

 

Trecerea la M1 viza niste costuri mai mici, taxe, vignete etc. 

 

Numai bine!

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Felicitari pentru proiect si pentru punere in practica @Anca Dragomirescu. Din experienta a 2 conversii (pana acum) stiu ca nu este nici usor, nici ieftin :bravo:

 

Va urez sa petreceti cat mai multe nopti in camper si sa tociti cat mai multe randuri de cauciucuri :salutare!:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius Brejan

Bună Anca,  

Unde ați dispărut???? 

Va urmăream "proaspătul" jurnal de călătorie și brusc nu mai e nimic pe net cu voi... Youtube, fb, insta, tiktiok. Haihuin2 mi-a spus ca ați luat o pauza de social media... Dar pauza nu înseamnă "delete" 🥺🥺

Sper sa (va) reveniți... 

Bafta! 

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Anca Dragomirescu

@Marius Brejan Salutare, Marius!

 

imi cer scuze ca raspund cu intarziere, insa doar acum am vazut mesajul primit. 

 

Noi suntem bine si toate bune la noi. Insa da, am pus pe privat toate conturile Brambura pe roti! Ne cerem scuze ca am disparut asa, insa ne-am decis sa ne continuam viata de vanlife fara Youtube. Avem prea multe proiecte la job si cumva Yt-ul ne lua putinul timp pe care il mai aveam liber. Stim ca ar fi fost mai bine sa anuntam pe comunitate inainte, insa stim ca oamenii ar fi incercat sa ne convinga sa nu renuntam🙈, asa ca am preferat sa fim noi mai directi. Efectiv ne-am trezit dimineata si ne-am bucurat ca nu trebuie sa mai filmam cafeaua🙈

 

A fost o decizie dificila pentru noi, insa necesara mai ales ca deja YT-ul ne influenta programul de job si sincer, a trebuit sa prioritizam corect si sa ne concentram pe activitatile care chiar ne sustin calatoriile. Noi muncim in timp ce calatorim si de N ori s-a trezit Razvan la ora 4 dimineata sa editeze vloguri si apoi munceam si apoi iarasi filmam (am avut mai multe tentative sa ne oprim din vloguri :), insa acum chiar am luat decizia definitiv). Era prea mult iar acum in sfarsit facem ceea ce ne-am propus: calatorim cu campervan-ul si reusim sa si muncim linistiti si sa si vizitam fara un stres in plus :).

 

Noi suntem inca in calatoria inceputa in vara cu campervan-ul si dupa Austria, Italia am trecut rapid prin Franta si acum suntem in Spania de 2 luni si ceva deja, iar daca lucrurile vor fi ok ramanem aici pana in primavara (speram sa fie cea mai lunga calatorie a noastra cu campervan-ul - aprox 7 luni) :) . Sa calatorim cu campervan-ul ne-a adus cele mai mari bucurii si am putut sa vedem locatii foarte faine, insa clar fara presiunea vlog-ului am putut sa ne concentram pe aspectele importante pentru noi.

 

Pentru orice intrebare legata de viata in campervan, am pastrat si adresa bramburaperoti@gmail.com inca activa si ne poti urmari pe contul meu de instagram: travel.aroma unde postez din cand in cand pe stories locurile unde suntem campati, ce vizitam si ce gatim in camper :).

 

Multumim ca ne-ai urmarit si sper ca video-urile au fost interesante atata timp cat le-am putut realiza.

Ganduri bune,

 

Anca & Razvan

 

  • Like 8
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri



Reclama ta poate fi Aici ! - Contacteaza administratorul pentru detalii.

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Catalin B.
      de Catalin B.
      Buna ziua,
      Vreau sa demarez achizitia unei autorulote Adria care are ca sarcina totala 3150 kg. Daca o las pe 3500 kg imi mai raman 350 kg (bagaje + persoane), ceea ce este foarte putin. 
      Are cineva idee daca o omologhez din fabrica pe 4400kg, ce implica acest lucru? Din ce am auzit pana acum..... tahograf + 9 ore de condus / 24 ore.
      Multumesc anticipat!
    • Daniela Bucur
      de Daniela Bucur
       
      Buna ziua,
      Am fost prezentati pe acest forum  in august de catre un client de-ai nostri, domnul Cristi Dimian,   membru al acestui forum, dar voi face si eu o prezentare a campingului Cortina Gate, ca gazda.
      Cortina Gate  Vama Veche este un camping nou, deschis in iulie 2021, camping  pentru rulote si autorulote,  dotat cu toate facilitatile necesare: electricitate contorizata individual, grupuri sanitare proprii dotate cu duș, wc si chiuveta, bucatarie, spalator rufe, spalator de fructe/ legume, spalator vase, gratar, spatiu de joaca pentru copii, deversare ape gri, completare cu apa tanc, golire wc.
      Campingul Cortina Gate Vama Veche este deschis NON STOP.
      Toate facilitatile de care aiveti nevoie pentru a calatori cu rulota raman functionale tot anul la Cortina Gate Vama Veche.
      Din octombrie pana in aprilie, oferim serviciu de iernare pentru rulote, autorulote si barci, la tariful de 200lei/luna, detalii pe site-ul campingului: www.cortinagate.ro
      De asemenea informatii gasiti si pe pagina noastra de Facebook sau pe contul de instagram ssau Youtube
      Ne gasiti pe DN39, la iesirea din Vama Veche spre Bulgaria, pe stanga..
      Va atassez cateva poze pentru edificare, dar cel mai bine este sa ne vizitati pentru a va face o opinie cat mai corecta despre campingul nostru.
      Daca aveti neclaritati, ma puteti contacta.
      Multumesc!
      O zi frumoasa,  
      Daniela Bucur
      0723226045 
       

















    • Iulian Radulescu
      de Iulian Radulescu
      Aceasta este jucaria mea. Este un Ford Transit din 2001 varianta scurta , cu un motor de 2000 TDI si a fost adusa din Germania unde a avut aceeasi utilizare. Pentru reamenajarea lui am lucrat cam doua saptamani incheiate dar sunt foarte multumit deoarece i-am facut cateva upgrade-uri importante si nu ma opresc aici. 




    • Fedorovici
      de Fedorovici
      Salutare!
      George este numele meu, sunt proaspat proprietar de o autorulota FIAT, an 2009, 6 locuri, 125.000 km.
      Anul trecut a fost prima vacanta cu o rulota (inchiriata). Vadu a fost destinatia.
      Am achizitionat rulota in urma cu cca 1 luna, inca n-am scos-o la drum lung. 
      Ma pregatesc ptr acest week-end, cap compas Vama Veche.
    • Valentin Purcarea
      de Valentin Purcarea
      In weekend-ul 10 -11.04.2021 am iesit cu autorulota intr-o zona cunoscuta de noi si destul de populara in randul rulotistilor. Desi pana de curand  accesul auto a fost restrictionat, probabil din cauza mizeriei lasate in urma, noi am putut intra acum fara probleme si nu am vazut indicatoare care sa interzica accesul. Zona se afla in localitatea Calugareni, Giurgiu . Pe Maps o gasiti  aici.
      Mai jos gasesti un scurt film al iesirii.
       
       
      Aventura continua!
       
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.