Alin Opran

V2 - conversie Fiat Ducato 2015 / 3.0 / 160CP

20 postări în acest subiect de discuţie despre V2 - conversie Fiat Ducato 2015 / 3.0 / 160CP

V2 - conversie Fiat Ducato 2015 / 3.0 / 160CP

Alin Opran

:buna-seara: prieteni!

 

Iata ca apare un nou topic de conversie, al doilea la mine, de aceea l-am intitulat si V2. O parte dintre voi au aflat/citit ca Mercedesul l-am vandut aici in Irlanda si cum am prins gustul conversiilor am zis sa-mi fac mana si pe Ducato.

 

Deci pun piatra de temelie a celei de-a doua conversii aici in forum prin a posta primele poze cu utilajul achizitionat.

 

Detaliile tehnice:

- Inmatricutat in aprilie 2015, deci are fix 5 ani

- km sub 100 mii

- model xlwb L4H2 avand zona cargo L/l/h 412/187/193 cm.

- motorizare 3.0 cu 160 cp

 

In momentul de fata se afla in Irlanda de Nord (de unde l-am cumparat), urmeaza sa-l aduc in Dublin dupa ce rezolv cu asigurarea.

 

20200319_131444.jpg.cb054cc0b1c760d5f274a19b7faf08fa.jpg

 

20200319_131513.jpg.1f1469e6c6fb7336e4583caff8751147.jpg

 

La inspectie nu a prezentat probleme tehnice, pe exterior cateva probleme cosmetice pe care le voi trata cu seriozitate.

Primul pas a fost sa comand geamurile, 2 laterale cu deschidere si 2 pe usile din spate. Toate cu tenta fumurie 80% as cum le-am avut la Sprinter.

  • Like 8

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Adam Adrian

Salut! Ceva mai nou, și mai lat(cred).

Spor la treabă! Eu am găsit cu geamuri, dar mai vechi.

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

Bravo Aline ! :bravo:

Felicitări, spor la treabă și așteptăm cu interes să ne prezinți fiecare etapă a conversiei cu detalii si poze! :OK:

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei Grigoras

Iar ne îmbolnăvești, o sa stam cu ochii(unii si cu ochelarii) pe postarile tale , invidiosi ca la noi totul e mai anapoda , de la procuratul materialelor , la transformarea din dubă in camper la RAR !Cu un nod in gât, spor la treaba !

Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk

  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Felicitari @Alin Opran pentru achizitie. Mult succes la realizarea proiectului!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

Spor la treaba @Alin Opran! Conversia asta o sa fie si mai si! :)

 

Un pont: ia a treia lampa stop cu camera, exista ca inlocuitor fix pentru modelul care-l ai si trage cablajul pana in fata inainte de izolare.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Tana

Sa fie intr-un ceas bun achizitia si ... cum probabil intuiesti...am pus bifa la " anunta-ma pentru postari noi!" :)

Spor in toate!

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster

Spor la treaba, @Alin Opran.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran
în urmă cu 22 ore, NRLaurentiu a scris:

Un pont: ia a treia lampa stop cu camera, exista ca inlocuitor fix pentru modelul care-l ai

 

Multumesc, asa voi face :salutare!:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Am rezolvat cu asigurarea (30 zile pe numar de UK) asa ca duminica am adus vanul acasa.

20200323_112430.jpg.a2ede641693ca3ec730418987ed812d2.jpg

 

Ieri m-am apucat serios de treaba in a-l pregati pentru conversie asta insemnand scoaterea placajelor de pe laterale si a podelei urmat de un spalat serios cu apa cu presiune. Desi este din 2015 ma asteptam sa gasesc zone cu rugina din cauza ca aceste vanuri sunt folosite la munca, se car diverse cu ele si proprietarii nu au grija de ele. Al meu a fost proprietatea unei companii de manufactura electrice (cabluri, etc) astfel ca nu am avut suprize in ceea ce priveste rugina dar am avut o surpriza placuta constatand faptul ca tabla caroseriei este galvanizata :OK: iar putinele zone cu rugina gasite prin colturi este defapt rugina de suprafata. Sunt tare incantat de acest fapt.

 

20200323_125219.thumb.jpg.e101887f03d6ccea62a9adf8c2521516.jpg

 

20200323_161315.jpg.d0b187c8e9b883186d393c6b47f8f46d.jpg

 

20200323_161323.jpg.698dd83948af49f726cb4919f54068b8.jpg

 

Ce nu mi-a placut deloc este faptul ca panourile nu au nici un fel de insonorizare, este tabla goala :nedecis: asa ca voi incepe cu a pune "sound deadening", acele foi autoadezive grele care vor atenua zgomotele.

 

Momentan am comandat doar geamurile, 2 pe laterale cu deschidere prin culisare orizontala si 2 fixe pe spate. Pana nu merg cu ea la inspectie pentru verificare in vederea inmatricularii in Irlanda nu pot face nici o modificare dar pot lucra la podea, sa montez trapele si panoul fotovoltaic si montez atenuatoarele de zgomot pe tabla. Cam atat :salutare!:. Sper sa rezolv cu inmatriculatul pana la sfarsitul saptamanii, este doar o formalitate.

  • Like 4
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adam Adrian

@Alin Opran Salut! Cu ce o izolezi?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran
în urmă cu 10 ore, Adam Adrian a scris:

@Alin Opran Salut! Cu ce o izolezi?

 

Pe aici se gaseste o placa de spuma cu ambele fete de folie de aluminiu. Grosini de la 20 mm la 150mm. Voi lua tot 30mm ca cea folosita la conversia Sprinterului.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Un scurt update al zilei de astazi. Am uitat sa precizez ca lucrez de acasa deci timp liber destul :default_big_grin:

 

De dimineata am fost la biroul VRT (vehicle registration tax) sa vad exact ce acte imi sunt necesare pentru inmatriculare. Toate informatiile disponibile online dar am preferat sa ma deplasez pentru info suplimentare, fiind la primul import auto. Un fleac :default_big_grin:

 

Am hotarat sa ma ocup de parte din spate a zonei cargo deoarece in urma manevrelor de incarcare/descarcare marfa tabla expusa a fost cam afectata, lafel si vopseaua. Am decis sa demontez inclusiv bara spate sa vad cum se prezinta. Nu am gasit surprize, doar ceva rugina si o bucata de cca 15-18 cm de tabla rupta de la greutatea incarcaturii si vibratii asa ca am facut si o sudura in puncte:

 

20200324_140344.jpg.ed9b89fb59cc5f4b41651cbcb1812f08.jpg

 

20200324_140348.thumb.jpg.c1e54f374e8267325520effdc61ef33e.jpg

 

20200324_151641.jpg.9a8fa844ae683941440d6da3831fb437.jpg

 

20200324_161357.jpg.53150353fd7e394ef45c6a77631ed3c5.jpg

 

20200324_181647.jpg.abdff657e4132146dd88aa1f453217e2.jpg

 

In zona asta mai am de reglat incuietorile usilor de pe spate deoarece au un zgomot de zdranganeala in mers :tamp:

 

In aceasta seara m-am grabit sa comand un UK materialele necesare de montat pe acoperis ca sa pot sa ma apuc de izolat la interior.

S-au comandat:

- 2 x100 w monocristaline cu suportii de prindere aferenti

- 2 trape mini Heki 40x40 cm

- 2 tuburi Sikaflex 221 alb

- cutie trecere cabluri prin plafon

- sound deadening, 30 buc de 185x250mm

 

Maine fac lista completa sa comand cat inca se mai misca lucrurile prin UK, deja Johnson a anuntat "UK shutdown" :o

  • Like 3
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Stefan Adam

Spor la treabă ! Ai luat în considerarea izolarea cu cânepa industrială ? E izolant și fonic și termic...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran
La 25.03.2020 la 8:29, Stefan Adam a scris:

Spor la treabă ! Ai luat în considerarea izolarea cu cânepa industrială ? E izolant și fonic și termic...

 

Nu Stefane, nu m-am gandit. Aici se gaseste aceasta placa de spuma densa placata cu aluminiu, destul de ieftina si de care am fost multumit la Sprinter. Am achizitionat 6 placi grosime 30mm pentru plafon si podea si 4 placi grosime 50mm pentru pereti:

 

20200325_124525.jpg.c79e11cc360f4b42ea5af66a42192d2d.jpg

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

:buna-seara:

 

Un scurt update al progresului.

 

Despre inmatriculare. Surprize-surprize... Am fost la biroul care verifica actele si masina (VIN, km, model) dar nu si starea tehnica si mi-au spus ca modelul meu, 3.0/160cp (care defapt sunt 177) nu este omologat in Irlanda deoarece ... nu mai este altul lafel :nedecis:

Asa ca trebuie sa astept cateva zile pana cand organul statului va prinde in nomenclatorul lor si acest model dupa care imi vor elibera actele necesare. Timp de asteptare intre 7 si 10 zile, fara nici un cost din partea mea :default_big_grin:

 

Binenteles ca intre timp pot circula cu ea pana la implinirea a 30 zile de la data achizitionarii :salutare!:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Asa cum am postat mai devreme, am inceput in a achizitiona materialele sa ma apuc de treaba serioasa. Am inceput cu demontarea bulkhead-ului (panoul despartitor) si scoaterea carpetei din cabina deoarece era rupta si murdara. Ramane de vazut daca voi gasi una originala sau voi achizitiona un material din care voi confectiona una noua:

 

20200326_153237.jpg.a5be5ce234441f9cc7028521084e5eba.jpg

 

Primele materiale achizitionate:

- board spuma densa aluminizata, 6 buc de 30mm pentru plafon si podea, 4 bic 50mm pentru pereti

- 3 placi placaj 12mm cu una din fete material dur

- sipci 34x34 mm pentru caroiajul podelei ... si ce o mai fi :laughing:

 

20200326_153253.jpg.0be41a85af3a791f633c05bf86706858.jpg

 

20200326_184039.jpg.c9d7bf4fa35f0304a6c86b6747c2f097.jpg

 

20200326_185743.jpg.caf6bb3ae9e210dde61427434c06e01e.jpg

 

Maine voi continua cu partea din spate a podelei (caroiajul) si umplerea golurilor cu placa de spuma. Va urma izolarea cu banda de aluminiu peste care voi veni cu placajul.

Noroc de vreme buna, 17 grade in Dublin cu soare. Inca vreo 5 grade si e vara :amuzat:

De maine ma astept sa imi soseasca cele comandate in UK, urgenta ar fi cele de montat pe plafon.

 

Acum ma retrag la culcare,  :noapte-buna:

  • Like 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Radu Clapa

Ohoo, amintindu-mi cu drag de prima conversie și cât de frumos a fost executată. abia aștept să o văd și pe asta. Mult spor la treabă.

Acum din cauza virusului mi s-au cam anulat/amânat și mie proiectele la muncă. E posibil așadar să am timp să mă ocup și eu de conversia mea. Sper doar să mai pot cumpăra materiale în aceste timpuri incerte...

 

Așa cum au spus și alții, abia aștept să văd mai multe imagini cu progresul făcut! Spor!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Militoiu Ciprian

 

Salut.

Aline cred ca deja esti la "next level".CU SIGURANTA ESTI FB in proiecte de acest gen.

Spor.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adam Adrian
40 minute în urmă, Radu Clapa a scris:

Ohoo, amintindu-mi cu drag de prima conversie și cât de frumos a fost executată. abia aștept să o văd și pe asta. Mult spor la treabă.

Acum din cauza virusului mi s-au cam anulat/amânat și mie proiectele la muncă. E posibil așadar să am timp să mă ocup și eu de conversia mea. Sper doar să mai pot cumpăra materiale în aceste timpuri incerte...

 

Așa cum au spus și alții, abia aștept să văd mai multe imagini cu progresul făcut! Spor!

Salut, eu merg din când în când la Dedeman că e in drumul meu de la serviciu spre acasă. Daca nu poți dă comanda online. Poți să te izolezi la domiciliu (in dubă):default_big_grin:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Anunt !
XGO Autorulote - unic importator in Romania pentru XGO Dynamic model 2020 - Fiat/Rimor si NOBEL ART, modele 2020 - Ford/Roller Team.
Preturi incepand de la 30.000€
www.xgoautorulote.ro,

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Ionut C.
      de Ionut C.
      Pentru ca am inceput alt proiect, scot la vanzare campervan Ducato. Masina a fost revopsita integral. Se afla intr-o stare tehnica foarte buna. Are cca 120000 km, si cred ca sunt reali. Am cumparat-o la 116000, am facut doua drumuri in Germania cu ea, fara cea mai mica problema.
      Configuratia este urmatoarea: pat transversal pe spate, deasupra portbagajului, baie la mijloc, iar in fata baii este un loc de servit masa care se poate transforma intr-un pat de cca 175 cm.
      Mentionez ca nu este terminata, deci se poate modifica putin configuratia, pentru doritori. Se pot face doua paturi suprapuse in spate, se poate proiecta mobilierul interior, se pot alege materiale si culori. 
      Baia este finalizata, WC rotativ cu caseta, evacuare din exterior, dus si chiuveta de colt.
      Pretul se discuta doar la fata locului, se poate livra in stadiul actual ori finisata integral.
      Contact: 0785226373
  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Ionel Tecuceanu