Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 22.11.2021 în toate secţiunile

  1. 6 puncte
  2. 6 puncte
    oameni buni! Brumă și - 1°C la Letca Nouă, dar a ieșit soarele și se anunță o zi frumoasă... S-aveți un weekend minunat sau minivacanță frumoasă de 1 Decembrie! Drumuri bune și vreme excelentă vă doresc tuturor!
  3. 5 puncte
    Bună dimineața! Din Camping Dorna Eco.
  4. 5 puncte
    Salutare tuturor ❗🖖 Noi din 26 seara ne vom înmuia oasele la Livada de Bihor. Poate se mai hotărăște cineva să vină, pentru că apa e minunată (iese la 84° din pământ iar în bazin are 40°) iar prețul de campare este de 30 lei/persoană, bani în care sunt incluse toate facilitățile, bineînțeles și accesul la bazine. Ca să vă fac poftă, postez câteva fotografii de la vizita din august.
  5. 4 puncte
    Bună dimineața! O duminică relaxantă și binecuvântată să aveți!
  6. 4 puncte
    Salutari de la locul nostru de suflet, Subcetate HR.
  7. 4 puncte
    Bună dimineața! O zi de sâmbătă perfectă să aveți! Și distracție plăcută colegilor care sunt ieșite cu rulotele!
  8. 4 puncte
    Bună dimineața.La Cernavodă +6gr.soare, atmosfera de weekend te îmbie la o plimbare.
  9. 4 puncte
    Bună dimineața! La Sfântu Gheorghe termometrul iarăși -7 grade Celsius indică! Însă vestea bună este că e vineri! Pentru mulți dintre noi începe weekend-ul! Pentru mine începe puțin mai târziu, și mâine mergem la servici. Vă doresc tuturor un început de weekend excelent!
  10. 4 puncte
    Cum probabil nu va exista o replica oficiala la "ingrijorarile" exprimate mai sus vin si eu cu ceva analiza in aceeasi directie. Cred ca din start s-a gresit strategia de business practic identificarea psihologiei publicului tinta dar si analiza pietei mai ales in contextul ultimilor 2 ani. Eu constat ca Romania este tara extremelor atunci cand e vorba de domeniul auto in general incluzand si caravaningul aici. De la dealer deci noi se cumpara produsele cele mai ieftine sau cele mai scumpe. Pozitia de mijloc este cea mai slaba in vanzari cu totul opus fata de tarile cu piata libera si concurentiala de zeci de ani. Cand a cumparat Renault uzinele Dacia a analizat extrem de profund piata locala si a decis sa produca Logan nu Laguna. In plus zic ca este extrem de greu sa produci la pret competitiv folosind materiale si echipamente similare cu cele puse de producatorii de masa pt ca ai un cost de achizitie mult mai mare. Solutia ar fi fost utilizarea produselor locale ieftine si demonstrarea in timp a calitatii similare. Si aici trebuiau sa urmeze exemplul industriei chineze care acum 15-20 ani cand a exportat primele produse auto pe pietele din Europa foloseau doar motorul de brand insa restul componenetelor erau locale dar si pretul era la Jumatate fata de marcile concurente (ex. Ssang Yong, Great Wall). Acum insa pretul chinezariilor este la 75-80% din pretul concuretilor directi. Au cazut in capcana producatorilor se bere artizanala care se plang de vanzari slabe sunt nivelul asteptat. Pai una artizanala este 7-8 lei iar Ursus 3 lei. Daca nu se repozitioneaza vor vinde in Romania doar absolut accidental si nu vor putea deveni un brand. Le trebuie un investitor mare cu conexiuni in lumea producatorilor de componente pt caravane ca sa aiba acces la tehnologie ieftina. Poate se orienteaza spre piata occidentala unde bugetele sunt altele insa acolo trebuie sa investeasca enorm in marketing si ma refer la sute de mii de euro. In concluzie le urez bafta si le recomand asocierea un cine renumit din piata pt a avea o sansa.
  11. 4 puncte
    Buna dimineața.A fost un weekend frumos cu soare la Puturoasa HârșovaUnii mai norocoși au prins și ...Va doresc o săptămână buna.
  12. 3 puncte
    @Alin Ifrim la Hanul Lupilor sunt sunt campați mai mulți din București. Sunt băieți tare faini, de nota 10! Eu m-am înțeles tare bine cu ei. Din câte știu, majoritatea dintre ei sunt veniți acolo din primăvară, din camping de la Gigi... Poate ai văzut povestea lor pe internet (Facebook)... Cel care a venit primul acolo, a descoperit locația, a vorbit cu proprietarul, i-a adus și pe ceilalți, este Gabi. În vară, Gabi era parcat undeva cam pe la mijlocul terenului, ușor spre vale, pe dreapta, cum intri la locație. I-am mai cunoscut și pe Adi, Petrică, Ion. Aceștia sunt doar o parte dintre ei. Nu le știu numele de familie. Sunt/ erau o trupă de vreo zece rulote/ rulotiști. Mie mi-a plăcut tare mult ideea aceasta (o practic și eu - unde se poate): ai parcată rulota undeva, iar la sfârșit de săptămână mergi doar cu mașina la locație. Atașez și eu două poze:
  13. 3 puncte
    @Fejer Antal asa vine usor-usor si zapada pt schi.... de maine avem sejur prelungit si incepem acomodarea la Harman, intai cu targul de Craciun din Brasov, apoi cu Postavarul ca sa simtim un pic de zapada artificiala;
  14. 3 puncte
    Bună dimineața! La Sfântu Gheorghe cer senin și -7 grade Celsius O zi de joi frumoasă să aveți!
  15. 3 puncte
    O zi de joi minunata va doresc!
  16. 3 puncte
    Bună dimineața! O zi de miercuri frumoasă vă doresc tuturor ori unde v-ați afla!
  17. 3 puncte
    Buna dimineața.A fost un weekend frumos cu soare la Puturoasa HârșovaUnii mai norocoși au prins și ...Va doresc o săptămână buna.
  18. 3 puncte
    Bună dimineața! La Sfântu Gheorghe plouă, din când în când lapoviță. O zi de marți ușoară să aveți!
  19. 3 puncte
    Bună seara, cu 7500 ei ceva de la obosit la foarte obosit. Sfatul meu este sa iti cumperi una super obosită cu 4-5 mii sau si mai puțin si sa o pui tu la punct cu bugetul ce ai. Un XTRAIL e super ok ori un Duster MK2, Qashqai.
  20. 2 puncte
    Duminica placuta in continuare si o saptamana asemenea.
  21. 2 puncte
  22. 2 puncte
    Buna dimineata Multumim @Cristian A - Camping Dorna Eco este un loc relaxant; liniște, gazde cumsecade si amabile, cu grija deosebita pentru nevoile turistilor si mai ales pentru protejarea naturii si mediului. Cum ajung cei care nu cunosc locatia? ... DN 17 care leaga Vatra Dornei de Bistrita, dupa Ocolul Silvic din Dorna Cadreni se continua pe DJ 174D (pe langa Pensiunea Anaflor?) catre Poiana Negrii (Parcul Calimani) 727190 Dorna Candrenilor GPS: 47°21'11.6"N 25°14'06.5"E 47.353218, 25.235145
  23. 2 puncte
    Taxe, taxe ... taxe! Revine taxa auto! De anul viitor, soferii vor plăti în funcţie de cât de mult poluează maşina lor. Totul în contextul în care România s-a angajat ca în schimbul miliardelor de la Bruxelles (sa vina banii, sa cante lautari!) să reducă noxele. România are printre cele mai vechi parcuri auto din Europa. Jumătate dintre masinile care circulă pe şosele au peste 15 ani. Toţi proprietarii de maşini vor fi impozitaţi pe principiul "poluatorul plăteşte", potrivit programului de guvernare PNL-PSD- UDMR. Oficialii vorbesc de o taxă auto chiar şi pentru maşini noi, E6 - euro6. Noua norma de poluare E7 ... E 6 e deja istorie ! Camioanele vor fi taxate în funcţie de distanţa pe care o parcurg. Asa cum se plateste prin vestul Europei. Dar, noi nu avem nici măcar parcări (P) pentru odihnă, la infrastructura de toata kakao-a. Alte taxe pe langa pretul crescut la "dizal" vor rezulta preturi mai mari la raft, pentru mine, pentru tine. Na, las' ca-i bun si asa! ""Inclusiv Comisia Europeană ne forţează să luăm măsuri pentru reducerea vârstei parcului auto. Este o decizie asumată la nivelul Guvernului, odată cu negocierea PNRR (planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă - n. r.). Comisia ne-a recomandat să găsim o soluţie pentru maşinile mai vechi de 15 ani. Este o măsura asumată de Guvern prin faptul că am mers mai departe pe această linie cu infrastructura de transport finanţată parţial prin PNRR şi o asumare de reformă în acest domeniu. Va exista pentru maşinile mai vechi de 15 ani cu siguranţă o măsură într-un timp relativ scurt. """ Fit for 55 (Pactul verde -Comisia Europeana) [... Trebuie să se recurgă la o combinație de măsuri pentru a se aborda problema creșterii emisiilor în transportul rutier, în plus față de comercializarea certificatelor de emisii. Stabilirea unor standarde mai stricte privind emisiile de CO2 provenite de la automobile și camionete va accelera tranziția către o mobilitate cu emisii zero prin impunerea obligației ca nivelul mediu al emisiilor automobilelor noi să scadă cu 55 % în 2030 și cu 100 % în 2035, comparativ cu nivelurile din 2021. Prin urmare, toate autoturismele noi care vor fi înmatriculate începând cu 2035 vor avea emisii zero. Pentru a garanta faptul că, oriunde în Europa, conducătorii auto își vor putea încărca sau alimenta vehiculele de la o rețea fiabilă, Regulamentul revizuit privind infrastructura pentru combustibili alternativi va impune statelor membre obligația să extindă capacitatea de încărcare, aliniind-o la volumul vânzărilor de automobile cu emisii zero, și să instaleze stații de încărcare și alimentare la intervale regulate pe autostrăzile principale: la fiecare 60 km pentru încărcarea cu energie electrică și la fiecare 150 km pentru realimentarea cu hidrogen...] Peste tot în Europa este această taxă și dacă va fi așa (corectă), nu cred că ai cum să te opui. Dacă vrem să nu mai avem, o Românie care să fie cimitirul rablelor din Europa este necesară o asemenea taxă, după ce am cumpărat toate vechiturile din UE (fie ele si cu volan pe dreapta) ce să facem acum?! P.S. Personal, DA, sunt de acord sa platesc "nou taxa de poluare" in functie de cat de mult (kilometri) circul cu cazanul (fie el E2 sau E7, ala de anul viitor). Pentru cea de epoca, ... am statut special ! E de epoca, mon cher!
  24. 2 puncte
    Vineri, 26 noiembrie, se deschide circulatia pe varianta Mihailesti. Ionel Scriosteanu - Facebook
  25. 2 puncte
  26. 2 puncte
  27. 2 puncte
  28. 2 puncte
    Pai celulele sunt in functiune din primavara. Au la activ un sezon. Ce pot sa spun… sunt exact ce trebuie. Usoare, randament cu 40% in plus fata de AGM-urile pe care le-am avut pana acum. Se incaraca mult mai repede spre deosebire de AGM, nu au nevoie de un timp indelungat de absorbtie si le tin la o capacitate de 90%.
  29. 2 puncte
  30. 2 puncte
    Salutare @Petre Bingert , am avut si eu această problema în a găsi o masina care să le aibe pe toate (motor sub 2000, 4x4, folosită preponderent în oras.....)si cam tot atât buget!!! După ce am analizat puțin piața, oferta si opțiunile, fiind si un posesor de Renault m-am orientat spre un Koleos cu motor de 2000mc si 4x4 (urmează să povestesc despre ea). Pe această cale îi multumesc si colegului @Radu Catalin pentru disponibilitatea de a îmi furniza informații, el fiind un posesor de Koleos. Sincer am vazut prima dată acest model de masină la cineva într-un camping în poză și am zis "ce masină mai îi si asta!". Nu zic că nu sunt și alte masini mai bune sau mai rele, eu doar ti-am mai spus o variantă! Îti doresc spor la căutat ...
  31. 2 puncte
    Știu @Gabriel I că până în 2000cm3 nu este diferența mare, însă după 2500mc3 este semnificativ. La mașinile mai vechi de 8 ani oricum trebuie ITP făcut în fiecare an. Eu zilnic conduc un Hilux (este masina de serviciu) și nu aș schimba cu un Touareg cu motor de 2500cm3. Când voi fi mare vreau să cumpăr un Ranger până atunci mă mulțumesc cu ce am. Ca să nu fiu și m-ai mult off-topic @Petre Bingert eu recomand să încerci un pickup înainte să cumperi altceva!
  32. 2 puncte
    Tind sa cred si eu, dupa cum spunea un coleg mai sus, ca piata din romania este una a extremelor, aici ori se cumpara ce e mai ieftin ori ce e mai scump. As fi mers pe Dacia rulotelor, adica sa reusesti sa vinzi un produs mai ieftin ca Weinsberg neaparat.
  33. 2 puncte
    Salutare @Petre Bingert, la un pickup nu te-ai gandit? Are caroseria pe sasiu ( rezistenta la solicitarile remorcii), ampatament si greutate proprie mare (nu prea simti miscarile rulotei in spate), tractiune 4x4 nepermanenta de regula cu reductor ( iti da tot felul de avantaje in diverse terenuri/ situatii in care ajungi), spatiu generos pt bagaje( nu trebuie sa incarci rulota ), sunt concepute pt munca, adica mai rezistente si mai usor de reparat ( cred).
  34. 2 puncte
    Proiectul era frumos, insa prototipul arata cu totul altfel. Nu vreau sa fiu carcotas, insa nu inteleg pe ce s-au cheltuit cei 80.000 de euro din finantarea initiala. Nu-i treaba mea o sa-mi spuna multi. OK. Insa daca luam in calcul ca se vor primi precomenzi cu 50% pentru primele 60 de bucati, dar nu exista spatiul sau linia de productie, parca devine interesanta si partea financiara. Prototipul actual aparut dupa 5 ani de asteptare (sa nu zic 7) trebuia sa fie produs in doua evemplare, iar acum arata mediocru si ne duce cu gandul la o rulota Knaus din 92-96, cu cateva "inovatii unice" care de fapt sunt luate de la americani (greu de aprobat pe o piata reglementata in rulotism) si cateva leduri. Acest prototip este facut cu o alta finantare, bugetul initial cheltuindu-se in totalitate cu un site, promovare in presa a initiativei si proiectarea in plan 2D(niste desene care ne-au bucurat pe toti la vremea respectiva. Adica mai mult o sifonare de bani cu mare tam-tam. Despre procesul de asamblare si constructie a prototipului se stiu putine date oficial, insa neoficial se stiu destule. Despre omologare, conformitate CE sau certificari nu se stie nimic. Ba mai mult, sasiul Al-Ko este omologat pentru 1300 de kg ne este prezentat ca unul de 1350, insa nu stim masa proprie si masa maxima autorizata a prototipului. Din ce am aflat nu are nici macat sina de atasate a unui cort sau umbrar, iar balamalele portbagajului din fata sunt din plastic, desi ai zice ca sunt de metal luate de la o poarta din gradina. Se mai stie ca la cateva intrebari primite de d.nul Bugnar la lansarea online a prototipului s-au primit raspunsuri evazive si conferinta de presa anuntata initial a fost anulata. Astept cu interes evolutia lucrurilor si sper sa-mi insele micile suspiciuni avute in prezent. De laudat ca se persevereaza cu aceast proiect, si daca se reuseste preluarea unor comenzi sa avem certitudinea ca oamenii isi primesc produsul si se vor putea deplasa cu el prin camping-urile din Europa. Succes in continuare.
  35. 2 puncte
  36. 2 puncte
    Bună dimineața! O zi de luni ușoară să aveți și o săptămână minunată!
  37. 2 puncte
    + 2 modele de panou solar pliant (110 W si 160W) Toate produsele le gasiti (in curand) la Hornbach! Despre preturi, ... surpriza ! P.S. .... vazut produsele la Hornbach.at
  38. 1 punct
    Salutare @Csani Solymossy
  39. 1 punct
    Aici nu este vorba de acest guvern sau altul, este orientarea mondială spre economie și antipoluare. Un lucru bun, altfel vorbind. Dar, eu nu înțeleg formula de calcul... Vorbim de motoare mari, da? Ai 3.0, plătești 2.200 lei impozit, ok. Ai 3.2, plătești 4.800 lei impozit! WTF? :))) Bașca că eu fac vreo 4.000 km pe an. Păi sunt mașinuțe cu motor de 1.1, sau mai jos care fac peste 30.000 km pe an! A calculat careva căt poluează acelea vis-a-vis de mine? Ai ITP? Ai. Îți face poză la km? Da. Păi și atunci??? Vezi frate cine, ce, și cum, nu da în oamenii pasionați de motoare mari, că așa este trend-ul... Aici trebuie intervenit, căt și cum poluează fiecare... Să mă obligi pe mine să îmi iau motor sub 3.0? NEVER... Care vorbiți despre motoarele acestea și nu aveți/condus, stați cuminți...
  40. 1 punct
    Am întrebat și nu sunt restricții. Nici nu văd de ce ar fi, atâta timp cât e în aer liber❗🤷‍♂️
  41. 1 punct
    Referitor la acest item. Am cautat in toata Romania. FB, siteuri de profil, magazine fizice si virtuale, etc. Nada, nimic. in final- aliexpressul Pe scurt solutia mea e asta: - powerbank (asemanator cu ecoflow river pro) - cablurile de conectare panou - panou 100W, flexibil Pret total - 1340 ron. Am modificat (De fapt m-am conectat pe iesiri/intrare) instalatia rulotei incat integrarea sa fie banala si reversibila(iarna sa pot tine bateria in rulota iar in rest afara. Din teste imi tine un frigider 3..4 zile (n-am mers pana la 0 in baterie ci pana la 25%) Pompele de apa, lumini, truma - nici nu se simt. Asta fara incarcare de la panou.Cu ala conectat practic sunt " pe plus".
  42. 1 punct
    Nici noi cu camionetele nu suntem nababi ! 😁 Fiecare si le stie pe ale lui, in mod cert Xtrail si Qashqai sunt bune pt ce ti-ai propus. Succes la cumparare si, dupa ce dai cateva ture cu rulota in spate, sa nu uiti sa ne povestesti si noua experienta! @Fejer Antal avantajul la autoutilitara creste odata cu capacitatea cilindrica, la ~ 2000 cmc nu faci cine stie ce economie pt ca platesti si rovigneta mai mult si faci si ITP anual.
  43. 1 punct
    Le urez succes, sa producă si sa vândă cât mai multe. Calitatea materialelor si ansamblamentor se va vsea in timp, designul se vede si nu imi place. Adria si Weinsberg sunt producatori istorici cu soluții pentru orice tip de nucleu familiar si costă mai puțin, ce m-ar făce pe mine sa aleg Tracia in locul lor?
  44. 1 punct
  45. 1 punct
    O idee bine venit! Mulțumim @Florin Smolnicki
  46. 1 punct
  47. 1 punct
    Mi-am făcut obiceiul să caut informații de pe internet într-o anumită direcție. Fac săpături și găsesc de fiecare dată multe idei, informații. Tot așa s-a întâmplat cu rezervorul de ape gri Wastemaster. Din câte am citit, mi se pare cel mai vândut model din lume. Vizionând tot felul de filmulețe explicative și citind despre acest produs, am aflat cum se utilizează, ce volum are - cu exactitate. Eu pe al meu l-am măsurat, dar mi-a dat 34 de litri capacitatea. De fapt, are 38 de litri și cântărește vreo 6 kilograme - nu e chiar așa de ușor precum pare. Citind despre acest rezervor, pot spune că am reinventat roata... Am aflat că - atunci când merg să duc caseta - pot să îl folosesc la transportul casetei sau pot căra și o canistră de apă (dacă sunt în camping nu trebuie să car apă cu canistra, mi-am cumpărat în vară 50 de metri de furtun + ce mai aveam de la rulotă + un furtun extensibil, luat la ofertă de la Lidl). Acest rezervor Wastemaster mi se pare extrem de practic. Voi renunța la lisa pe care o aveam la rulotă și voi folosi acest rezervor. Cu lisa pot căra canistrele și caseta. Acest rezervor îndeplinește trei funcții. Tot de pe Youtube și internet am aflat că se pot pune două corzi/ elastice. Totul foarte practic! O zi frumoasă!
  48. 1 punct
    Cel mai mult îmi place ideea cu bucătăria exterioară. Există și o prezentare:
  49. 1 punct
    Nu iese nimeni pe langa Bucuresti in weekend si 1 dec.
  50. 1 punct
    De ce sa nu adaugi o zi sau o parte din zi petrecuta la munte la intoarcerea acasa dinspre litoral? Camping Oliver la Iazul din Vama, Vama Buzaului, jud. Brasov, este localizat ideal in centrul tarii, perfect pentru o innoptare in drumul spre casa dinspre litoral pentru cei Ardeal. Aer de munte, 2 iazuri cu pastrav pt pescuitul de agrement, locuri de campare generoase (7m latime), gura deversare ape uzate, 2 dusuri, 2 toalete cu apa curenta si canalizare, chiuveta spalat vase, mancare gatita si bauturi in zilele de weekend si foc de tabara sambata seara. Momentan racordul la reteaua de curent electric nu este disponibil.In plus, Cascada Urlatoarea este situata in imediata apropiere, iar Rezervatia de Zimbri 'Valea Zimbrilor' este in drum spre si dinspre locatia noastra (5km). Camparea se face doar in baza unei rezervari la 0744 34 34 13, pret 70 roni/noapte.