Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.01.2020 în toate secţiunile

  1. 5 puncte
    rulotisti si sa aveti o zi de luni excelenta, oriunde va aflati!
  2. 5 puncte
    Buna dimineata O zi de luni usoara si o saptamana cu multe realizari va doresc.
  3. 5 puncte
    Pana se monteaza "filmul", creionam firul evenimentelor intr-un jurnal improvizat. (partea 1) Am plecat la drum pe 1 ianuarie, dimineata, cand New York-ul era inca adormit dupa petrecerea de Revelion. Inca odata aveam de gand sa strabatem cele aproape 1,300 de mile terestre pana la punctul de intrare pe apa cat mai repede pentru a obtine permisele de campare la timp. De data asta nu am mai luat masina noastra din doua motive. Nu aveam timp de pierdut, in caz ca s-ar fi intmplat ceva neprevazut pe drum, si pentru prima data simteam nevoia unui nou nivel de confort. Am inchiriat un Ford F-150 de la unul din aeroporturile locale, dar, ca intotdeauna cand inchiriezi de la o locatie cu trafic mare, masina promisa cu o luna inainte n-a fost masina pe care au avut-o la indemana la primele ore ale diminetii pe 1 ianuarie si ne-am trezit cu un imens Dodge RAM 1500 "Big Horn" 4x4, echipat cu un V8 HEMI de 5.7 litri cu 395 HPsi cuplul de 410 pound-feet. Adica, o masina perfecta pentru drumul nostru care s-a intins pe asfalt, silentioasa, confortabila, puternica si nervoasa la acceleratie. Era amuzant cand unele masini de litraj mic se straduiau sa ne depaseasca. O simpla apasare accentuata pe acceleratie si "monstrul" nostru atingea 90 mph fara vreu efort. Da, cand o calci consuma corespunzator... Pacat ca, in afara unei canistre cu benzina de rezerva , nu prea am avut ce transporta in bena de 2 m. Am fi putut lua U-Boat-ul, KaBoat-ul, motorul si placa gonflabila... Toata bagajele noastre au incaput lejer in locul banchetei din spate, pe care am rabatat-o. Am poreclt vehicolul "Redneck Express"... In principiu, nu m-au atras niciodata masinile de tipul asta, chiar le-am ignorat, dar trebuie sa recunosc ca am ramas marcat de confortul si usurinta cu care se conduce o astfel de masina. Pe viitor imi voi reconsidera preferintele si optiunile. In mai putzin de 24 de ore ajungeam la Ranger Station in Everglades City aproape la fel de odihniti ca in ziua precedenta. Am reusit sa luam permisele la timp dupa o mica confuzie care ar fi putut deraia intrega iesire si ne-am retras la "Rod & Gun" sa petrecem noaptea pregatind echipamentul. Am renuntat inital la aproape jumatate din echipamentul de filmare datorita greutatii ce ameninta sa pericliteze flotabilitatea ambarcatiuniii, si apoi la inca un sfert din echipamentul ramas incercand sa ramanem cu "esentialul". Ulterior avea sa se dovedeasca o decizie extrem de utila... Am parcat camioneta la un loc mai "adapostit" pe iarba si am lasat-o acolo pentru 12 zile. Am incarcat 80 de litri de apa potabila si am lansat "barca" la apa constienti ca vantul puternic din prova ne va impiedica sa parcurgem cele 11 mile pana la primul loc planificat pentru campare inainte de miezul noptii. Valurile si eventualii rechini aveau sa fie "factori" interesanti in cateva ore cand aveam sa iesim in apele Golfului Mexic. Mai padelasem noaptea in apele golfului cu 8 ani in urma in U-Boat... https://66.media.tumblr.com/283a44129b7314eae0dba2e742dc3409/670cfc5d93583337-81/s1280x1920/75a2d4d708cd14c0aad24966c4c86240d56a39c5.jpg[/IMG] https://66.media.tumblr.com/bcd5282eb32198114bd7142f7e1dec85/670cfc5d93583337-19/s1280x1920/b7ca458b7cbaa7bab6dd11880dcb2fdcace17a30.jpg[/IMG] https://66.media.tumblr.com/645bbc0b561a3b81cd53fb8da4f0adb3/670cfc5d93583337-ba/s1280x1920/3dfc54e5f028078abece5e31038eb7e1839d5f32.jpg[/IMG] https://66.media.tumblr.com/c58dd6caccf269c4636d52cc9510c743/670cfc5d93583337-22/s1280x1920/c2dc35d3c4d3c890b0dbb411558d12d52cc9a0fe.jpg[/IMG] https://66.media.tumblr.com/f5b0720bc0510854a01df22885ca1afa/670cfc5d93583337-fe/s1280x1920/b0ff59640cef7c2fa936888bba1da6f94435d61e.jpg[/IMG] (va urma)
  4. 4 puncte
  5. 4 puncte
    prieteni și o săptămână frumoasă!
  6. 3 puncte
    rulotistilor si o saptamana usoara va doresc !
  7. 2 puncte
    Numele meu este Marțian, locuiesc în Timisoara și mă bucur să mă alături vouă. În prezent lucrez la un proiect de conversie a unei autoutilitare Citroen Jumper L4 H3. Dacă vă face plăcere și sunteți interesați de acest proiect voi reveni în curând cu mai multe informații și poze. Vă mulțumesc pentru acceptul în acest grup.
  8. 2 puncte
    Între timp am mai făcut cate ceva pe la interior
  9. 2 puncte
    Bună ziua, oricât de puțin și încet ai merge aerul intra și umfla prelata care poate zgâria urat geamurile prin efectul acela de nici, nu știu dacă m-am exprimat corect. Nu as merge cu prelata pe ea.
  10. 2 puncte
    Va multumesc pentru raspuns @Dragos M @Daniel P si @Fejer Antal . Planul era sa descopar doar in spate ptr nr inmatriculare si lumini, dar voi aduna husa si remonta la urmatorul loc. Nici nu am vazut pe nimeni niciodata pe strada publica cu husa montata O zi buna.
  11. 2 puncte
  12. 2 puncte
    Salut!Cam asta vreau sa fac și eu. Deja vreau sa schimb mașina cu o dubă. Așteptam detalii.
  13. 1 punct
    Cu aproximativ o lună în urmă, am început lucrările la acest proiect, pe care l-am plănuit de ceva timp. Am început cu degresarea suprafețelor după care am lipit cu silicon toate îmbinările dintre caroserie și structura de rezistență. Am continuat cu lipirea membranei bituminoase cu folie de aluminiu. Pentru izolare, în toată structura de rezistență (stâlpi) am folosit lână. La partea de jos, în praguri, am folosit tot lână, învelită în folie anticondens. Izolația tavanului am făcut-o cu polistiren de 3 cm și la pereți de 5 cm, totul, lipit cu silicon Sikaflex. La partea de jos, pardoseală, am pus două straturi de polistiren, primul cu folie de aluminiu de 6 mm, și al doilea de 3 cm. Peste tot polistirenul s-a folosit un strat de burete cu folie de aluminiu. Voi posta câteva poze din timpul lucrărilor..... Pe partea electrică nu mă prea pricep și de aceea aștept sfaturi /păreri din partea voastră. Vreau să folosesc 4 panouri monocristaline de 100w/bucata și 2 acumulatori (gel) de 200 Ah/buc.
  14. 1 punct
    Cea cu "alveola superioara" mare este cunoscuta ca "alkoven, iar cea "mai aerodinamica" este semi-integrata. Ambele au o structura de rulota fixata de un sasiu cu cabina (FIAT in cazul tau). Intradevar, sunt zgomotoase. Si ai incercat niste autorulote nemtesti (Burstner), cele italienesti pot fi chiar mai zgomotoase. Campervanul este construit intr-o structura inchisa (VAN). Acestea sunt cele mai silentioase, aproape la fel de silentioase ca un autoturism. Poti proba una cand vii sa ridici rulota. Ma tem ca te vei virusa, iar in curand vei schimba rulota cu un campervan...
  15. 1 punct
  16. 1 punct
    Minunata noastra casuta pe roti este un Fleetwood Bali, MAM 1225 kg , are aragaz , frigider , totul este ok . Asteptam cu interes prima iesire ca sa vedem si cum e in casuta.Urmeaza sa si probam utilitatile. Pana cum am probat aragazul si incalzirea(doar am vazut ca porneste) .
  17. 1 punct
  18. 1 punct
  19. 1 punct
    Bun venit alaturi de noi @Dragota Martian
  20. 1 punct
  21. 1 punct
    Salutari si Succes cu conversia!
  22. 1 punct
  23. 1 punct
    Salut @Dragota Martian si bun venit in aceasta comunitate. Succes la realizarea proiectului.
  24. 1 punct
    Salut. @Gerzsi Janos . Parerea mea este sa dai jos prelata, oricum trebuie sa ridici in sus ca sa se vada lampile sí numarul de inmatriculare. Sí poti sa sí aerisesti rulota cu ocazia asta. Succes.
  25. 1 punct
    Si ar mai fi o problemă dacă iesi cu ea pe un drum public. Cum mergi fară lumini, semnalizare si stop-frână?
  26. 1 punct
    @Dragota Martian și succes la realizarea proiectului!
  27. 1 punct
  28. 1 punct
    Bun venit in comunitate! Asteptam cu interes prezentarea proiectului tau
  29. 1 punct
    Vă doresc o duminică relaxantă !
  30. 1 punct
    va transmit din Letca Nouă și o duminică minunată!
  31. 1 punct
    Nu sunt adeptul betelor si mulinetelor scumpe pe "n" rulmenti. Am 2 bete clasice de pluta (unul activ si unul de rezeva) si un bat pentru spining de 2 m - pe care am dat cu mulineta si fir 200 lei, plus o trusa mica de lingurite, pestisori si alte naluci, dar care isi face treaba din plin. Pescuiesc de pe mal pe malul raurilor sau din canoe pe lacuri. Imi place stilul acesta de pescuit. Pana acum 7-8 ani aveam o trusa babana de 5-6 bete, mulinete, tot felul de monturi, galeti de momeli si alte cele, cat sa umpli un portbagaj de masina mare si sa mai fie de pus. Cheltuiam zeci si sute de lei pe momeli...arome...boilis..de toate, la o singura partida de pescuit. Am renuntat... prindeam cate un caras sau crap plictisit care se uita la mine cu mutra aia: " tu esti al 5-lea azi care m-a prins, da-mi drumul odata ca mai sunt care asteapta pe lac". Am un bat cu mine, o vesta cu 5 -6 buzunare in care pun totul si cam atat. Ma costa nalucile cam 2-300 de lei pe an si atat, si de prins, unde este peste, prind, unde nu ..mai beau o bere...
  32. 1 punct
    Si o ultima amintire din Fagaras - 2006... https://vimeo.com/345248956
  33. 1 punct
    No coment pentru indicatiile de montare cablu cu sectiunea de 4 sau 6 mm pentru frigider. In toate schemele pentru instalatiile electrice ale masinilor, studiate de mine, referitor la calculator trailer si priza carlig, cea mai groasa sectiune a unui fir era de 2,5 mm. In nici una nu am vazut sa specifice nici macar 3 mm, dar mai ales 4-6 mm. Si era vorba de schemele cu instalatiile originale ale autoturismelor in cauza, respectiv ale fabricantilor de carlige , de exemplu westfalia.
  34. 1 punct
    Buna seara (18.06 in Romania) -@ Doi Nomazi. Sunt unul din cei care v-au apreciat postarile de pe alt forum despre barci si care in continuare va "invidiaza" pentru independenta si pentru iesirile in natura. In alta ordine de idei ma inscriu si eu in partea cu pescuitul, numai ca doar la capitolul Dunare si Delta. Dupa redescoperirea Deltei, pentru mine, la iazuri, nu prea e chemare .