Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.06.2025 în toate secţiunile

  1. 1 punct
    Salutare @Ciprian Mirescu ... imi pare rau pentru cele intamplate. Cunosc sentimentul, atunci cand zilele de vacanta sunt numarate si totul ar trebui sa fie "fun & happy". Dar, sa privim si partea plina a paharului. Cat traim, invatam (indiferent de varsta!) Despre anvelope; Anvelopele pentru rulote & autorulote pot avea o vechime maxima de 6 ani, calculata de la data fabricării. Această vechime este determinată de numărul DOT de pe peretele lateral al anvelopei. Numarul DOT (Department of Transportation) este un marcaj de pe peretele lateral al anvelopei care indică data de fabricație. Acesta este format din patru cifre, dintre care primele două indică săptămâna calendaristică, iar ultimele două anul de fabricație. Chiar dacă anvelopa nu este utilizată (la viteza <100 km/h), se recomandă o vechime a anvelopei de aprox.6 ani, deoarece compusul de cauciuc îmbătrânește în timp și poate deveni poros. O anvelopă mai veche de 6 ani poate fi utilizată în continuare, dar NU si pt viteza de rulare > sau =100 km/h. Este recomandabil să fie schimbată pentru a asigura siguranța condusului. Experți recomandă schimbarea anvelopelor rulotelor si caravanelor după cel mult 6 ani, indiferent de adâncimea benzii de rulare.Indiferent de kilometri rulati. Deci, este important să verificați vechimea anvelopelor și să le schimbați în timp util, dacă este necesar, pentru a asigura siguranța rutieră. Caracteristicile de rulare ale anvelopelor depind nu numai de adâncimea benzii de rulare, ci și de vârsta anvelopelor. Compușii de cauciuc se întăresc în timp și devin friabili. Ca urmare, toate proprietățile importante pentru siguranța unei anvelope se deteriorează, mai ales proprietățile în condiții de carosabil umed. Prin urmare, anvelopele care au fost produse în urmă cu mai mult de opt ani (DOT) nu ar trebui să mai fie utilizate. Nici măcar dacă au încă o bandă de rulare suficientă! Nu folosiți anvelope de iarnă în timpul verii: La temperaturi de vară, pe drumuri uscate, distanța de frânare cu anvelope de iarnă este semnificativ mai mare decât cu anvelope de vară. În special în cazul rulotelor, nu trebuie să cumpărați anvelope noi care au mai mult de 3 ani vechime. Dupa hibernare, dupa "vizita la salon de coafor si infrumusetare", inainte de prima iesire trebuie să verificați dacă anvelopa prezintă deteriorări vizibile - printre acestea se numără urme de zgârieturi pe peretele lateral, ciobirea sau aplatizarea benzii de rulare. Nu uitați de anvelopa de rezervă. Dacă aveți îndoieli, cereți sfatul unui specialist (or mai exista asa zisi maestri?). Un lucru trebuie sa fie clar: un set de anvelope noi este întotdeauna mai ieftin decat consecintele unei defectiuni bruște a unei anvelope în timp ce vă aflați în vacanță - ca să nu mai vorbim de posibilele daune provocate de accident. Prudența este necesară în orice caz, pentru că, în timp ce, atunci când conduceți o mașină, puteți recunoaște adesea o anvelopă defectă prin zgomot, vibrații, un avertisment de la controlul presiunii în anvelope sau tremurul ghidonului, nu veți observa astfel de avertismente timpurii cu remorcă in spate. .... ar mai fi si altele de adaugat, dar momentan imi scapa. LE. Citisem candva despre drumurile prin Bulgaria si "jaful la drumul mare". Cum fel si fel de "obstacole" te determinau sa stai pe dreapta, asteptand ajutor (pe langa cel divin). Tot timpul aparea de departe un "inger salvator" care-ti arata calea. Totul contra unui cost exorbitant (de urgenta!). Oare se mai practica metoda jafului la drumu-mare? NUMAI DRUMURI BUNE! Vacanta placuta in continuare!
  2. 1 punct
    Ziua buna de pe Rarau!
  3. 1 punct
    Bună dimineața! O săptămână ușoară să aveți!
  4. 1 punct
    Weekend plăcut și drumuri bune
  5. 1 punct
    Seara buna din Murighiol - Casa din Delta. Prima iesire pe anul acesta: