Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.06.2024 în toate secţiunile

  1. 1 punct
    Bună dimineața!
  2. 1 punct
    Pentru ca in Romania se fac afaceri (si) cu aer... Le merge (chiar bine). La GPL iti dai seama imediat ca ai "aer in instalatie" si nu risca un scandal, pe cand la o butelie casnica... Are flacara? Clocoteste apa? Are gaz dom'le! OT: in prezent am o problema cu un electrocasnic Bosch din aceeasi categorie din topic (mare, scump, haiend etc.) dar si strict necesar, deci "time sesitive". Reparatia am dorit s-o fac la ei, adica la Bosch. M-au trimis la... Depanero. Cu astia am avut o experienta neplacuta in 2020 cu un ceas Fitbit - Sense, cablul special de incarcare s-a stricat in primele 3 luni, un pin topit - defect de proiectare, toate fac asa la modelul meu, inclusiv la generatia urmatoare, Sense 2. Daca nu esti atent cum il protapesti, face scurt si se topeste. Ei voiau sa le trimit tot produsul (ceas, cutie, cablu), eu am insistat sa le trimit doar cablul. Intre timp, solicitasem direct de la Fitbit Europa, un nou cablu, care a sosit intr-o saptamana, gratis, in garantie. Depanero, dupa doua saptamani imi trimite inapoi (!!!) cablul defect, cu rezolutia - nu se poate repara! Eficienta cheltuirii banului in economia privata, nu de stat! Ceasul functioneaza si azi! Sa revin in prezent, cand dupa mai mult de o luna frigiderul meu este in continuare defect. Au trimis un AGEAMIU sa-l repare. Am schimbat pe bani si manopera o piesa care nu era defecta. Din banii aruncati, luam lejer un frigider de marime medie de la supermarketul din colt. Pe site-ul lor figureaza ca... reparat!!! Acum o saptamana am prezentat detaliat situatia la Bosch Romania intr-un e-mail, caci numarul de romtelefon nu a functionat luni dimineata. Pe langa detaliile legate de reparatia esuata, le-am batut si obrazul referitor la firma cu care si-au asociat (re)numele, dar... nu-i intereseaza. Vorbesc de o firma privata 100%, nu de una in care e implicat si statul (OMV, nu stiu cota). Asa ca astazi, eu stau sa traduc "experienta" locala cu Bosch&Depanero, sa aflu - din curiozitate - parerea companiei mama din Germania. Zic din curiozitate pentru ca deja am devenit expert in tensiuni purtatoare de semnal, caci asta trebuia sa stie AGEAMIUL trimis pe bani. O sa incerc sa-l repar eu cat mai repede. Mentionez ca nu e in garantie, deci orice pas in reparatia sa, costa bani. Nu au de facut deconturi pentru garantie, e pur si simplu un venit cash instant in companie. Ar fi trebuit sa zbarnaie in a-l repara... In schimb, Depanero a deschis un nou caz, pentru a cumpara o alta placa (prin metoda "LA GHICI") si a-si acoperi neputinta de a depana profesionist un produs "man made", nu alien made! Cauza: noi si incapacitatea de a ne autoeduca. Educatia primara - formala, din punctul meu de vedere, a esuat de foarte multi ani. 🙁