Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.08.2023 în toate secţiunile

  1. 2 puncte
    Salutare Încet încet se apropie ziua în care intrăm în concediu. Anul trecut nu am avut ocazia să intrăm în rândul celor care au concediu de odihnă. ( după 25 ani am schimbat locul de munca) Pe data de 24. August după programul de lucru vrem să pornim în direcția Ungaria. Prima oprire ar fi la Kisvárda in Ungaria după care vrem să ajungem in Polonia să vizităm Lagărele de concentrare Auschwitz. De-acolo Slovacia, Ungaria și acasă. Asta vrem in nouă zile. Aici aș avea nevoie de niste sfaturi de la cei cu experiență. Orice sfat este binevenit! După revenirea din concediu o să scriu toate detaliile despre călătoria noastră.
  2. 2 puncte
    Mulțumesc @Andrei.N Noi vrem să vizităm în două zile, fiecare lagăr o zi.
  3. 2 puncte
    Noi am fost pe 2 sau 3 ianuarie 2017. Am fost cu mașina fiindcă lagărele erau aproape de locația din Slovacia unde am petrecut revelionul împreună cu niște prieteni. la vremea respectivă nici nu luam în calcul achiziția unei rulote…am ajuns în rândul lumii abia de anul acesta. Noi le-am făcut pe ambele într-o zi, însă am început pe dos față de cum te-am sfătuit și am greșit fiindcă ne-am grăbit să trecem repede peste Auscwitz ca să vedem Birkenau….cel din urmă este întins, dar nu-s așa multe lucruri de văzut, pe când la primul totul este impresionant și cutremurător totodată. Au rămas foarte multe lucruri intacte, iar altele au fost restaurate. Îndemnul meu este să mergeți dimineață, cred ca aveți timp pt ambele, însă depinde mult de aglomerația zilei în care ajungeți. În aceeași temă vă recomand muzeul terorii de la Budapesta, vă va oferi o mică introducere către lumea aceea și o antiteză între cum au dus-o vecinii noștri sub naziști și, mai apoi, sub cortina de fier.
  4. 2 puncte
    Concediu plăcut! Am fost in Polonia să vizitez cele două lagăre. Recomand să mergeți prima oară la Birkenau, deoarece la Auschwitz sunt mult mai multe lucruri de vazut și este o experiență aparte. Eu am fost la început de Ianuarie, erau -14 grade afară, am așteptat 90 min să intrăm….am înțeles la sfârșitul vizitei de ce. Cred ca aveți nevoie de o zi întreagă să le vizitai, însă merită pe deplin experiența.
  5. 2 puncte
    Nu, nu am avut și nu cred ca voi avea. Mașini englezești nu se mai există, iar chiar dacă ar exista ar avea dealeri locali așa cum au coreeani sau japonezi. Producători de rulote engleze nu au pe continent. Cele cu usa pe partea giusta sunt produse pentru continent și vândute în Olanda și cred Germania. In Italia și Elveția au încercat de multe ori și de fiecare dată au închis, de aici discursul legat de revendibilitate Nimic de spus din punct de vedere al calității sau al value for money, nu sunt mai prejos de cele europene, poate chiar superioare, vorbesc de cele ce am văzut pe viu, nu in cataloage. Repet al meu este un discurs legat de practicitate, nu de calitatea rulotei în sine, lucru ce nu reiese din niciun post de al meu. Inviato dal mio CPH2251 utilizzando Tapatalk
  6. 2 puncte
  7. 2 puncte
    Cu un budget asa ridicat nu înțeleg de ce vrei sa te legi la cap cu o englezoaica? Cu acei bani reușești sa îți cumperi o europeana bună și recentă, chiar nouă. Inviato dal mio CPH2251 utilizzando Tapatalk
  8. 1 punct
    Cred ca ultimul autoturism englezesc cu fiabilitate ar fi Land Rover free lander 2. După 2 generații de LR Discovery, respectiv 4 și 5, iar un prieten 2 Range Rover, mi-am promis ca nu mai cumpăr niciodată vreo mașină proiectată în UK. Piesele sunt obscen de scumpe (comparativ cu Audi, BMW sau Mercedes) , se livrează greu (termen 3 săptămâni Pt o broască de ușă, 4 săptămâni pt modul frâna parcare), pe deasupra se mai strică des. la rulota sunt piese care se găsesc aproximativ peste tot, singurul inconvenient pe care-l văd eu este poziționarea ușii de acces pe partea stângă.
  9. 1 punct
    Cu drag! Veți avea suficient de mult timp să asimilați toată experiența. Zona înconjurătoare este superbă, merită.
  10. 1 punct
    In sfarsit, aici ai dreptate!
  11. 1 punct
    Salutare. pentru ca vara aceasta am petrecut-o in Croatia va prezint doua campinguri in care am stat. Camping Selce este in satul Selce la sud de Rijeka. https://www.jadran-crikvenica.hr/en/mobile-home/elements-camping-selce este un camping mare, frumos bine organizat cu locuri pentru rulote si pentru corturi si cu casute mobile. foarte ingrijit, grupurile sanitare foarte curate si o piscina superba pe doua niveluri. din piscina de sus curge apa ca o cascada in piscina de jos. foarte frumos. accesul la mare se face traversand o alee de cca 3 m latime iar tarmul este complet betonat similar unui port cu cateva scari din piatra prin intermediul carora se intra in apa. exista si o plaja cu nisip dar trebuie sa mergeti cateva sute de metri. daca vreti sa mancati ceva mergeti pe aleea de pe langa mare spre nord, spre sat. in nici un caz sa nu va opriti la primul restaurant. la 1 kilometru, oferta este mult mai mare si mai buna calitativ. in interiorul campingului gasitiun fast food cu mancare buna si un mic chiosc de unde va puteti cumpara bauturi. in afara campingului, gard in gard cu acesta gasiti un mic magazin alimentar cu de toate (inclusiv crema solara). noi am stat pe un plot standard (cele de langa mare erau ocupate) si am platit 65 euro/noapte - doi adulti si un copil. Camping Rozac este langa Trogir https://www.camp-rozac.hr/ este un camping frumos chiar pe malul marii. am campat autorulota la 3 m de apa. accesul din Trogir se face pe un drum ingust (nici nu incap doua masini una pe langa alta desi soferii de autobuz circula pe acolo foarte relaxati). este un camping mare cu ploturi pentru rulote si cu casute mobile. este amplasat pe o limba de panamt inconjurata pe trei parti de apa. grupurile sanitare sunt ok, curate. sunt ploturi care au apa si energie electrica si ploturi care au doar energie electrica. campingul este frumos datorita amplasarii. Trogir este un oras superb, o citadela medievala cu strazi inguste. legatura cu orasul se face cu autobuzul exact de la iesirea din camping sau pe jos (sunt 2 kilometri). peste golfulet gasiti un magazin alimentar cu de toate (am trecut cu caiacul sa cumparam bere). datorita reliefului si amplasarii soselei, zona este un pic cam zgomotoasa (in prima noapte am numarat motociclete pana la 2-3 noaptea). un plot standard (dar pe marginea apei) 75 euro pe noapte. Camping Dubrovnik (chiar in oras) https://www.valamar.com/en/camping-dubrovnik/solitudo-camping efectiv nu va recomand decat daca nu aveti alta optiune. un camping foarte mare compus din doua zone traversate de o sosea care duce la mare. pe soseaua circula autobuze, masini, motociclete, toata lumea care vrea sa ajunga la mare. foarte neingrijit iar grupurile sanitare amplasate intr-un singur loc la intrare, practic sa ajungi la ele, iesi pe strada, mergi 100 m pe strada cu prosopul pe umar. la cca 1 kilometru este autobuzul care merge in oras. orasul, ca si Trogir, foarte frumos dar foarte aglomerat si scump (o pizza de o persoana intre 26-32 euro) pret 78 euro pe noapte. in rest am vazut multe campinguri mici amplasate in golfulete. altfel, Croatia e superba, un relief minunat, munti care ies din mare si o puzderie de insulite.
  12. 1 punct
    Simplu, mașini indiene Inviato dal mio CPH2251 utilizzando Tapatalk
  13. 1 punct
    Drumuri libere și o vacanță minunată să aveți !
  14. 1 punct
    @Vlad Iliescu Felicitări pentru rulota!!! Cea mai buna compartimentare existența in cel mai condensat spatiu! Cât mai multe momente frumoase!!
  15. 1 punct
  16. 1 punct
    Multumesc,chiar s a adeverit urarea,l am vandut,
  17. 1 punct
    Revin cu noi info. Din diferite motive nu am putut posta mai devreme, imi pun cenusa in cap pt intarziere. In perioada aprilie-mai 2023 m-am dus la Corda, ca de obicei, pt inspectia aferenta garantiei lucrarii vechi. Cu ocazia asta am avut o discutie cu Darius pe marginea nemultumirilor mele, nu intru in detalii (spun doar ca a renuntat la vechii lucratori), s-a oferit sa remedieze gratuit problemele semnalate de mine. Am lasat melcul la lucru, mi-a facut masticarea tijei de imbinare/ornamentului/"cum ii zice" orizontal spate (de deasupra suportului de biciclete), a spus ca mi-a facut remasticare completa sus, a rezolvat cu negreala din coltul stanga spate sus,a intarit treapta pragului de intrare in melc, a mai lucrat la rama usii de acces in casa melcului (nu este cum a fost intial dar nici cum era dupa reparatie, sa zicem ca s-a mai ameliorat un pozitia ramei)..astea gratuit. Mi-a montat dispozitiv anti soareci , mi-a spus ca este eficace.....cam 150 lei +- cativa lei, nu mai retin exact cat m-a costat piuitoarea. A dat jos colantul vechi de pe capota fata si pregatit capota pt colant nou,gratuit asta.....apoi a chemat pe cineva (colaborator, nu din firma lui) sa imi colanteze capota, asta m-a costat 500 lei (am inteles ca cei 500 au mers la pers care a colantat). Legat de colant, aici am cateva nemultumiri, si anume: -pe capota au fost puse de fapt 3 bucati ceea ce ma face sa cred ca au fost puse resturi (posibil sa ma insel, la colantul vechi nu am observat sa fie mai multe bucati)...cred ca materialul vine totusi in role destul de marisoare incat sa acopere capota cu o singura bucata. -a avut cateva bule foarte vizibile...stiu ca bulele apar usor la suprafete mai mari dar cel care l-a pus putea sa le elimine, nu sa le lase asa sa sara in ochi, arata superficialitate (am intepat eu usor bulele si au disparut) -marginile autocolantului au fost ...vedeti in poze cum au fost..lucratorul nu s-a obosit sa le lipeasca, le-a lasat sa atarne un pic, iar taieturile erau neregulate, dadeau impresia de , nu comentez..... a trebuit sa iau eu la finisare. 9.mp4 Cand am discutat cu Darius inaite sa bag melcul la reparat am mai convenit si la alte lucrari, respectiv masticare bara spate jos, dezlipirea unui autocolant din partea de sus a parprizului (cel care tine "umbra", era vechi, inestetic)....aceste lucrari nu s-au facut (pt colantul de la parbriz nu am primit vreo explicatie, pt masticare bara spate jos mi s-a spus (de catre omul care a lucrat) ca de fapt nu are niciun efect masticarea acolo ca oricum nu are cum sa se faca infiltratii pe acolo. Ideea e ca am convenit la unele lucrari si nu s-au facut...nu erau importante dar na, asa ne-am inteles initial. Parerea mea este ca a avut lucratori care poate se pricepeau mai putin, Darius s-a bazat pe ei, probabil nu a verificat lucrarea si s-a intamplat ce s-a intamplat, si apoi a incercat sa repare greseala. Darius mi-a spus ca autocolantul se poate schimba fara nicio problema pe garantie, probabil ca o sa fac asta in toamna, cand merg cu melcul pt verificarea de iernare. In conclzie am observat ca daca s-a gresit ceva (din diferite motive) omul cauta sa repare greseala.
  18. 1 punct
  19. 1 punct
    @Stefan1972 imi pare sincer rau pentru pataniile tale. Din ce am mai discutat cu cativa reparatori de rulote, am constatat ca de foarte multe ori se folosesc materiale nepotrivite in anumite etape ale lucrarilor. Uneori din necunostinta, alte ori din cauza costul ridicate ale materialelor necesate. Am auzit si vazut de multe ori, ca la remasticare nu se dau sinele jos, ceea ce nu este remasticare si sigilare. Nu este o operatie gresita, doar ca la sigilare se folosesc cu totul alte materiale, iar costurile sunt mult mai mici. Sigilarea se face atunci cand vrem sa amanam o remasticare totala cu 3-5 ani, in conditiile in care masticul nu prezinta urme care sa necesite o schimbare, iar elasticitatea lui nu este sub 40%. dar in cazul in care avem infiftratii, este obligatorie remasticarea macar a intregii sine de unde provine infiltratia. De asemenea, am vazut cazuri in care la remasticare nu se curata in totalitate masticul vechi, iar degresarea si pregatirea suprafetelor se face cu diluant, sau alte materiale neconforme in aceasta situatie, ceea ce nu este corect deoarece nu degreseaza, urmand ca masticul aplicat sa nu faca priza intre materiale. adica masticul sa fie pus doar de umplere sau panoplie, fara sa etanseze. Degresantul si curatiroul dedicat ajunge insa undeva la 5-700 de lei pentru o autorulota medie. Odata pregatita suprafata de masticare corect si folosit Lastomer 710, daca priza structurala este ferma, 10 ani nu mai are voie sa apara ceva acolo. In cazul in care a fost folosit mastic banda (mai usor de aplicat dar mai costisitoare, garantia scade la 7 ani. In destul de multe cazuri am auzit de asemendea ca se foloseste mastic IG sau banda butilica din comert, dedicate in domeniul constructiilor, foarte bune, dar care din pacate nu-si au locul in rulotism. Cel putin nu la lucrarile de remasticare. In ultima serie se poze se vede si un strat de vopsea care probabil se dorea a fi o impermeabilizare, dar care este de fapt de asemenea aplicata cum s-a putut. Poate si calitatea ei este din categoria Top Shop, ceea ce nu face decat sa strice, atat estetic cat si d.p.d.v. practic, vazandu-se clar ca a afectat negativ in contactul cu masticul, imbatranind-ul prematur. Destul de multi recurg la impermeabilizarea cu aceasta vopsea(spun asta deoarece in privat am primit multe intrebari si solicitari pentru aceste interventii), dar personal nu o recomand. Daca era asa buna, contructorii de rulote o foloseau din fabrica. Nu sunt aici sa dau nume, sa fac reclame sau antireclame. Chiar am recomandat in anumite cazuri reparatori care am considerat ca sunt ok, nu din motive de prietenie ci doar din motive de calitate. Pe cei de la Corda chiar nu-i cunosc, deci a nu se intelege in interventia mea ca fac antireclama sau invinuiesc cu ceva. Prin interventia mea, vreau doar sa trag un semnal de alarma, ca atunci cand faceti interventii sau mergeti la un service pentru a repara ceva, ar trebui sa fie folosite doar materiale dedicate, sau studiat daca materialele cu care se lucreaza au proprietati specifice pentru a fi potrivite in domeniul rulotismului. Oricand aveti ceva nedumeriri, intrebati pe forum, deoarece aici sunt oameni faini cu multa experienta. Bafta!