Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.08.2023 în toate secţiunile

  1. 1 punct
    Am cumparat acum trei saptamani un aer conditionat, nou, pentru rulota. Caraceristici: Capacitate de racire: 5000 BTU Alimentare: 220-240V, 50 Hz Gaz refrigerant: R290 (130g) Consum maxim: 1460 W Debit de aer: 280-330 mc/h Nivel sonor: < 65 dBA Dimensiuni unitate interna ( L x l x H): 445 x 310 x 210 mm Dimensiuni unitate externa (L x l x H): 440 x 355 x 210 mm Greutate neta unitate interna: 5.6 kg Greutate neta unitate externa: 14.4 kg Tip protectie: IPX4 Trei moduri de lucru - racire, dezumidificare si ventilare; L-am cumparat la pretul de 1799 lei, direct de la firma, nu prin intermediari. L-am probat imediat a doua zi pe o temperatura exterioara de 38-39 grade. La-m lasat sa functioneze mai mult timp si cand am verificat a reusit sa faca in interior 23 grade, iar curentul masurat in functiune era de 600 W (chiar daca este dat la caracteristici consum maxim de 1460 W (???) Mentionez rulota a stat doar in soare, fara pic de umbra si ca in mijlocul rulotei este o trapa mare panoramica, tinuta inchisa si intre capacul trapei si jaluzeaua mata am pus o foaie de polistiren de 1 cm grosime. Fara polistiren se incinge jaluzeaua si radiaza caldura in toata rulota, ca si un radiator. Astfel cu polistirenul intercalat la trapa, a disparut efectul de radiere a caldurii. Intr-un cuvant sunt foarte multumit de achizitie, in special de pret, mai ales daca fac comparatie cu alte modele de aer conditionat. Atasez cateva poze cu aerul conditionat si cu acesta montat pe rulota. (specific ca este un model detasabil).
  2. 1 punct
    Buna dimineata! Eu am un Kadjar 1,6 dCi si trag o rulota Adria Altea cu MMA 1400kg. Acelasi balans il aveam si eu, motiv pentru care m-am dus la Renault sa schimb amortizoarele, dar au spus ca nu este nevoie deoarece nu au nimic, doar ca suspensia este proiectata pentru confort. Sigur ca exista posibilitatea sa schimbi amortizoarele cu unele mai tari, dar cand nu mergi cu rulota cei din spate cam dau din dinti. Mi-au fost recomandate doua solutii, perne pe aer si distantiere de cauciuc intre spirele din mijloc ale arcurilor pe spate. Deoarece pernele pe aer trebuies verificate sau chiar schimbate la doi ani, am optat pe solutia cu intaritoare intre spirele arcurilor din spate. Cu aceasta solutie am rezolvat problema si creste si garda la sol cu 2 cm, plus ca le pot scoate relativ usor cand nu trag rulota. Solutia cu pernele de aer nu mi-a placut din urmatoarele motive: sunt permanente si rigidizeaza prea mult puntea spate, trebuiesc verificate periodic si scoase pentru ca uzura pernei se produce mai ales la baza si nu se vede prin inspectie vizuala si cel mai grav este ca daca ai ghinionul sa se strice in mers si ai ceva viteza este posibil sa te rastoarne. Folosesc aceste intaritoare de un an si pana acum sunt foarte multumit, exact ce trebuie pentru mine! Vacanta placuta!