Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.02.2023 în toate secţiunile

  1. 3 puncte
    Bună dimineața! La Sfântu Gheorghe a nins toată noaptea de parcă într-o zi ar trebui să cadă tot ce na căzut în această iarnă. O zi de sâmbătă excelentă să aveți!
  2. 3 puncte
    Bună dimineața tuturor vă spunem și noi și vă dorim o zi de sâmbătă frumoasă❗️
  3. 2 puncte
    Deoarece nu am gasit un kit second la un pret bun am sapat putin pe internet si am gasit videoclipul de mai jos. Am cumparat componentele si urmeaza sa fac upgrade-ul. Au costat ~100ron. Bricolarea e una de dificultate mica.
  4. 2 puncte
    @Bogdan C. Am verificat balamalele si nu au joc deloc.Am verificat planeitatea usii si am gasit colul dreapta jos iesit in afara 5mm fata de rama, asa ca am reglat asta din incuietoare. Multumesc de sugestie. @Costin Lipan Am reinstalat chederul "original" - cel gasit pe rulota si l-am strans bine pe sina. Urmeaza sa studiez mai indeaprope problema sperand sa gasesc exact cum si pe unde patrunde apa, asa cum bine sugereaza @Ovidiu-Betty . Anti-picuratorul isi face treaba bine la ploaie usoara sau la topirea zapezii de sus, mai ales cand usa e deschisa, dar sunt de acord ca nu este o solutie pentru problema.
  5. 2 puncte
    @George Luci o problema destul de intalnita la acest tip de usi. Verifica daca balamabebe nu si-au facut joc si planeitatea usii la inchidere.
  6. 1 punct
    Sa ai in vedere si inlocuirea garnisajului de la sine, deoarece al tau e dus si pot aparea neplaceri grave.
  7. 1 punct
    @George Luci poate o sa razi, dar hai sa ti-o zic si pe asta. Golesti compartimentul de butelii si intri inauntru inarmat cu un marker. Cineva care e inarmat cu o lanterna te inchide inauntru si va plimba lanterna pe langa perimetrul usii, iar tu vei marca zonele unde se vede lumina. De preferat seara. Este posibil ca chederul sa fie calcat neuniform. Poti incerca montarea chederului invers. Bafta!
  8. 1 punct
    Bună dimineața și week-end minunat va doresc!
  9. 1 punct
    Ce capacitate au și ce inaltime/grosime au?
  10. 1 punct
    @Edi Denes Weinsberg este pe podium la diversele sondaje de profil anuale din Germania, la clasa ei - de mijloc ( nu top sau premium ) - in special la raport pret/performanta ; in Romania vine prin dealer-ul din Dej, de la fabrica din Ungaria la pret atractiv; ceea ce o face clar competitiva pentru revanzare, in comparatie cu modele similare ( ex Adria ); Nu ai probleme cu ea nici iarna, mai ales daca ai si accesoriul de incalzire electrica 500/1000/2000 W - integrat in soba Truma pe gaz ( eventual si sistemul Truma Mono sau Duo Control ,ca sa poti incalzi legal si in mers spre destinatie ); Eu merg cu copiii frecvent la ski iarna, la noi, zi si noapte cu temperaturi negative, e foarte ok; o gasesti destul de des prin campinguri prin Austria, Ungaria ( am fost si in 2021 si in 2022 pe acolo);
  11. 1 punct
    La adolescenta mea de 26 ani gasesc orice piesa mecanica in Romania. Nu fac referire la accidente de caroserie, care sunt extrem de costisitoare daca vrei sa arate ca neatinsa, indiferent de varsta rulotei. De asemenea, rulouri/trape cu "tehnologia" anilor '90 sunt inca montate pe rulote model 2023... Stau sa ma gandesc in care caz s-ar aplica sfaturile de mai sus?! Poate doar la cazaturi lasate'n soare cu anii. Daca stii sa alegi o rulota ingrijita, eu sunt de parere ca poate fi si din anii '70!
  12. 1 punct
    Servus Luci❗️ Nu cred că a fost o soluție asta, pentru că ai rezolvat problema... eventual doar în staționare. În mers apa se acumulează sub anti-picurator și dacă ghederul e problema, va intra și mai multă apă. Poate ca problema ta să fie chederul, poate nu, ca urmare trebuie să urmărești și să depistezi cu exactitate pe unde pătrunde apa, pentru a putea rezolva problema.
  13. 1 punct
    Bună dimineața tuturor vă spunem și noi, vă dorim o zi de vineri frumoasă și un week-end excelent❗️
  14. 1 punct
    La Logan 1.6 MPI mi s-a rupt fulia de la alternator. Mecanicul mi-a spus ca este un defect frecvent si ca ar fi bine sa o inlocuim cu una de diesel, cu ambreiaj. Explicatia a fost ca in momentul in care motorul este turat, daca iei piciorul de pe acceleratie, turatia motorului scade mai repede decat turatia alternatorului, fortand fulia. Fulia cu ambreiaj actioneaza mai degraba ca un clichet: creste turatia axului alternatorului odata cu turatia motorului, dar la debreiere, lasa axul liber si turatia alternatorului scade mai incet. Intr-adevar ambreiajul acela scoate un tacanit foarte putin perceptibil, dar doar in situatia de care am mentionat (cand motorul are peste 3000 rpm si iei brusc piciorul de pe acceleratie, se aud 3-4 pacanituri, dar extrem de incet, perceptibil doar daca esti foarte, foarte atent).