Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.12.2022 în toate secţiunile

  1. 1 punct
    Iata ca dupa cinci ani, am reusit sa imi achizitionez o rulota, in sfarsit. Niciodata nu e prea tarziu! Este vorba de un FENDT 410 fabricat in 2008. In acest moment se afla la iernat intr-un garaj al unui nepot, care este si el rulotist. Pe viitor vreau sa-i fac o revizie generala (din bara in protap) astfel incat sa am siguranta ca circul in siguranta pe drumurile publice. In acest sens caut un service pentru rulote, competent, astfel incat sa fiu sigur ca s-a facut treaba de calitate. Astept de la voi sugestii pentru o astfel de operatiune, evident, in zona mea : Ploiesti. Mi-am obtinut si categoria BE extins pentru permis, astfel incat sa pot trage ansambluri pana la 4250kg. Astfel am sa trag rulota momentan cu un Range Rover P38.
  2. 1 punct
    Bună dimineața tuturor vă spunem și noi și vă dorim o zi de sâmbătă frumoasă❗️
  3. 1 punct
    @Matei Angelescu eu intru din când în când pe forum. Îmi este tare drag acest forum! Sunt informații prețioase, de valoare, pe care le poți găsi aici. Unii colegi sunt foarte de treabă și se chinuie să îți răspundă la unele întrebări tehnice. O fac din tot sufletul! Crede-mă, așa este. De vreo două zile intru pe forum și văd subiectul postat de tine. Dragă frate ROMÂN plecat departe de casă, cu România în suflet, până la moarte! îți doresc să îți cumperi cea mai frumoasă rulotă! Urmăresc diferite probleme tehnice și am ajuns să văd și filme cu rulote din State. Exemplu: cum echilibrăm rulota stânga-dreapta. Față-spate e ușor, ne descurcăm toți. Din astfel de prezentări cu echilibrarea am văzut că americanii au rulote faine, faine tare! Pentru mine, și cred că, în general, pentru europeni, rulotele acelea americane sunt cam mari. Unii rulotiști români se tem de rulota mea englezească, cu duș separat și spun că e cam mare. Deja spun că e prea mare. Dacă prinzi o rulotă faină, acolo unde ești, cumpăr-o. Cu siguranță te vei simți confortabil!
  4. 1 punct
    Dragi prieteni suntem la o rascruce importanta a vietii fata in fata cu schimbari majore care nu se cantaresc printr-un simplu mai bine/mai rau. Continuarea drumului va.aduce o alta perspectiva si o alta abordare a vietii. Nu am reusit inca sa achizitionam o rulota, sau un camper, dar visul va continua sa ne anime pregatirile. Intre timp, noile planuri necesita ca Seasick sa invete sa conduca un autovehicul. Initial am decis sa evitam “batmobilul” familiei care este greoi, cu aceleasi frane de 22 ani, transmisie manuala cu ambreiajul original tot de acum 22 de ani si sa incercam o masina noua, mai mica, cu transmisie automata, sa vedem cum se simte. A fost OK pentru ca Seasick nu avea un termen concret de comparatie. Si fiindca uneori se uita cu o admiratie amestecata cu invidie la tipele care conduceau cu usurinta un truck, i-am spus ca se poate foarte usor sa incerce si un truck. Nu parea convinsa... "Come on, mate!... If they can do it, you can do it too..." si am trecut direct la un RAM 1500 cu motor de 5.7 Litri. In mod firesc, as zice eu, Seasick s-a lipit de Ram din primul kilometru, sesizand imediat diferenta de pilotare. "E usor!... E chiar mai usor, nu stiu cum..." Da, pare paradoxal, dar un Ram este mult mai confortabil decat un Mini Cooper. Suspensii de plush (unii ar zice de barca), directie precisa bine pastrata in viraje, acceleratie potrivita la nevoie, putere suficienta cand intra in depasire, frane care o aduc la un stop absolut la nevoie, comportament civilizat pe sosea si in afara ei. Da, este putzin mai mare si trebuie sa te obisnuiesti sa-i simti "extremitatile" in timpul manevrelor de parcare/garare… Doar ca Mini Cooper este mai putzin dureroasa la buget. Un Ram nou, bine echipat, pleaca de la $63K in sus, imposibil de achizitionat in noul context bugetar. Cert este ca Seasick isi doreste ca prima ei masina sa fie Ram... Poate gasim unul mai vechi de vreo 2-3 ani. Pana atunci trebuie sa invete sa conduca fara teama si chiar singura fiind trebuie sa invete sa se descurce cu problemele imprevizibile de trafic. O voi considera “promovata” cand ii va fi usor sa conduca “batmobilul” familiei prin traficul din NYC… Pana atunci vom continua sa facem lectii pe masini cu transmisii automate.
  5. 1 punct
    Bogdane,scuze ,dar la 150 lei,nu mi se pare un pret redus, pt un camping. Un pret redus daca vrei un exemplu: Camping Keramoti [ Grecia]in iulie ,anul acesta,18 E.
  6. 1 punct
    Redau mai jos imagini din Marathon, cam la jumatatea lantzului de insulitze si a soselei care leaga Key West de Miami. Este un "petecutz" din trecut conservat cu intentie datorita unei donatii mari de teren a unei familii generoase. Spitalul pentru pasari ce au fost ranite in urma impactului cu civilizatia. Pesscari, turisti, barci cu motor, etc. Dupa recuperare sunt eliberate inapoi in natura.
  7. 1 punct
    Toate zilele pe apa s-au desfasurat cam dupa acelasi ritual. O pisica de mare... maricica, incerca sa se fereasca de noi.
  8. 1 punct
    Daca tot mai incurajat... si dat faptului ca am gasit o zona noua de padelat la Sugarlof Key, la vreo 20 de mile terestre NE de Key West, am scos placile acolo de cateva ori. Fiecare iesire s-a terminat, din fericire, cu un “happy end” inapoi in piscina de acasa…