Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.11.2022 în toate secţiunile
-
4 puncteBună dimineața tuturor vă spunem și noi, vă dorim o zi de vineri frumoasă și un week-end excelent❗️
-
4 puncte
-
4 puncte
-
3 puncte
-
2 puncteAPI pe Facebook Fata Morgana la Domnești: și totuși e realitate! După 14 ani de chin și tone de înjurături pe care toată apa de pe Dâmbovița nu o să le poată spăla, pasajul Domnești este aproape gata și va fi probabil inaugurat (până) pe 15 noiembrie. V-am pus câteva cadre din filmarea de ieri a lui Ionut Ivasca: ... Fie vorba între noi, data asumată oficial de autorități, 15 noiembrie, este pentru leneși. Dacă s-ar forța puțin atât antreprenorul cât și responsabilii CNAIR, s-ar putea da drumul la trafic săptămâna viitoare. Dar cine mai pune la socoteală câteva zile peste ani și ani de impotență și indolență pe RNCB, Rușinea Națională Centura București? Statul se chinuie încă din 2008 să modernizeze drumeagul de sud al Capitalei. După 4 ani de bâlbe, la începutul lui 2012 s-au semnat 3 contracte de lărgire la 4 benzi cu termen finalizare 24 de luni. Abia dacă s-a deranjat puțin iarba în teren că în toamna lui 2012 domnu' Ponta, ăla cu marile proiecte, dacă-l mai știți, a tăiat la rectificarea bugetară 81% din banii alocați. Iar în vara lui 2014 CNAIR reziliază contractele, anunțând triumfalist că de data asta va reface documentația și va scoate la licitație lucrările pe bani europeni, că ăia din buget sunt sparți pe alte "investiții". Dar stați că din marea lărgire ne-alegem doar cu o podișcă. La Domnești. Licitația a fost lansată în martie 2015 și atribuită de CNAIR abia în mai 2017, după nenumărate bâlbe și greșeli ale comisiei de evaluare a ofertelor. Câștigătorul de tristă amintire: Straco. Conform contractului, marea girație suspendată de la Domnești ar fi trebuit să fie gata în august 2019. Dar în decembrie 2019 (ați citit bine) se mișca doar o mică porțiune a șantierului, peisajul fiind unul dezolant, cu 2-3 muncitori meșterind obosiți la 3 pile. Motive? CNAIR nu e în stare să termine exproprierile, să despăgubească oamenii, la doi ani și jumătate de la semnarea contractului. Colac peste pupăză, între timp Straco intră în insolvență. Blocaj complet. Într-un final apoteotic, Straco își dă obștescul sfârșit și, din fericire, se evită la mustață rezilierea prin preluarea șantierului de către Tracon, subcontractor declarat al Straco. Din vara lui 2020 începe ușor-ușor să arate a șantier, nu a peisaj post-apocaliptic. Ajungem cu chiu cu vai în zilele noastre: noiembrie 2022, doar vreo 14 ani pentru un colac suspendat.
-
2 puncteMulțumesc pentru urare și va doresc tuturor multi ani fericiți și cat mai multe clipe frumoase cu RV-urile!
-
2 puncte
-
1 punctImi pare rau pentru experienta voastra, dar eu am fost foarte multumit de serviciile lor, am luat o surubelnita cu acumulator care dupa 2 ani de folosinta la circa 8-10 actionari nu mai mergea, am contactat service parkside si bineinteles in garantie si cu bon m-au intrebat daca vreau banii ori produsul am ales produsul si in circa 10 zile mi-au trimis alt produs prin curier si cu cel vechi au zis sa fac ce vreau, bineinteles ca am desfacut-o si am gasit o lamela sarita din butonul de actionare pe care cu multa rabdare si grija le-am montat la loc erau mai multe lamele. arcuri si bilute metalice in acel buton, si bine merci acum am 2 surubelnite una acasa si una pe rulota
-
1 punctMda. Problema e mai serioasa decât pare. Datorita postei romane. Am întrat pe link-ul de urmărire certificate. Acolo imi spune ca s-a expediat și îmi da un awb. Am întrat pe site-ul postei, acolo scrie ca am fost reavizat! Am sunat la posta romana, am dat awb-ul și de acolo mi s-a spus ca am fost căutat de doua ori. Si de doua ori mi s-a lăsat înștiințare în cutia postala. Frumusețea e ca eu nu am primit nimic. I-am explicat operatoare, ca eu nu am nici un interes sa refuz talonul de înmatriculare! Dimpotrivă! Și ca nu am primit nimic în posta. Bomba e, ca, datorita faptului ca am fost căutat de doua ori, talonul s-a întors înapoi la București. Dar repet, eu nu am primit nimic în posta! Ăștia sunt angajații postei romane. Sunt sigur ca nu au adus instintariile alea. Rulota o las în parcare, nu merita riscul sa încalc legile. Sper sa primesc totuși talonul!
-
1 punctLa mulți, mulți ani cu sănătate, bucurii, fericire și împliniri, urăm tuturor colegilor care-și sărbătoresc astăzi 4 noiembrie, ziua de naștere: @Fejer Antal @Ana Tantau, @Birau Cristian, @Bogdan Ionut Gheorgje, @Catalin Ionita, @Catalinguta, @Ciupagea Dumitru, @Claudiu Neacsu, @Cristina Georgescu, @Dinu Adrian, @GabiCristi, @Horea, @Ioana Marcu, @Marinescu Constantin, @MihaiT, @Nicolae Lucian Hirghiligiu, @Nicu Z, @Oltean Ovidiu, @Robert Bindar, @Unculov Stancoși @Visan Sorin❗️
-
1 punct
-
1 punctLa Mulți Ani, sănătate și bucurii doresc sa transmit prietenului @Fejer Antal, precum și tuturor colegilor care-și sărbătoresc azi ziua de naștere!
-
1 punctAlarma falsa! M-am urcat pe rulota sa vad ce si cum. N-are nimic panoul, cand a fost montat la dealer nu i-au scos folia de protectie cu care a venit din colet, aia s-a jumulit un pic pe margine
-
1 punctScuze daca sunt off topic. Mi s-a stricat multifunctionala Parkside, era bormasina, fierastrau sabie, scula cu oscilatii si slefuitor. Ar fi inca in garantie vreo 6 luni (din 3 ani), dar nu mai gasesc bonul. As fi fost dispus sa o repar si contra cost, am fost foarte multumit de ea, banuiesc ca nu are mare lucru, daca ii dau niste pumni usor uneori o mai ia, dar merge putin si parca se chinuie. Am desfacut-o dar motorul e cumva capsulat, nu pot sa vad carbunii si sa curat colectorul. Dar nu cu amanunte privind defectul vreau va consum timpul. Important e ca am contactat Lidl si raspunsul primit este: Va multumim pentru mesajul dumneavoastra! Va informam ca partenerul service se ocupa doar de inlocuirea produselor aflate in garantie in baza bonului de casa. Intrucat nu puteti face dovada bonului fiscal, din pacate nu va putem onora cererea de reparatie a produsului. Va multumim pentru intelegere! Aviz amatorilor de produse Parkside. Daca se strica dupa garantie, cam naspa, depinde ce anume se strica si daca se mai poate repara, daca trebuie ceva dedicat modelului respectiv, adio.
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct@Florian Bucur Da! Mulțumesc mult pentru întrebare! Bine că mi-ai reamintit de postarea mea. Nu cu mult timp în urmă am primit redresorul și l-am și montat. Povestea e lungă, a fost o adevărată aventură, de mai bine de un an. Aviz colegilor din București. Anul trecut, în vară, în București, mi s-a ars redresorul rulotei din cauza fluctuațiilor de tensiune. Rulota a fost cuplată la rețea pentru frigider și apă caldă. Am căutat să cumpăr ceva asemănător, dar costa în jur de peste 700 de lei... Am mai găsit în altă parte ceva... compatibil... cu 350 de lei. Nu știu dacă sau cât de bun/ compatibil ar fi fost. Nu mă dau banii afară din casă... Am hotărât să repar acel redresor. În Suceava am fost încă de anul trecut în vreo trei locuri. Nimeni nu a vrut să îl repare! Ba că nu merită (au zis cei de la reparații), ba că trebuie să iau o sursă... În fine... Din vorbă în vorbă, la începutul lunii septembrie, discutând cu un coleg de-al nostru din Botoșani, îl întreb întâmplător, dacă nu știe un electrician/ electronist bun din orașul lui. Am trimis redresorul, a fost reparat și gata. În sfârșit, după mai bine de un an! Erau doi tranzistori arși. Eu am rulota complet dotată pentru off camping, dar iarna îi pun husă și acopăr panoul fotovoltaic. Acoperindu-l, nu mai poate încărca bateria. Pentru încălzire și curent, rulota stă iarna tot timpul conectată la rețea, la 230V.
-
1 punct
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

