Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.10.2022 în toate secţiunile

  1. 1 punct
    API pe Facebook #AutostradaA0 Nord DN1-A3 poate fi gata în 2023. Filmare aeriană completă între Corbeanca (DN1) și Afumați (DN2): ... Hartă interactivă: https://bit.ly/3xfFoLn. Contractul pe cei 19 km a fost semnat în 17.05.2021 cu UMB pe suma de aproape 832 milioane lei fără TVA, prevăzând 12 luni de proiectare, 22 de execuție și 10 ani garanție. Ordinul de începere a fost emis pe 16.08.2021, deci șantierul trebuie închis în vara lui 2024. La felul în care este mobilizat constructorul, sunt șanse reale să vedem o deschidere parțială anticipată la final de 2023: aproximativ 10 kilometri între nodurile cu DN1 și Autostrada A3. Mai mult, într-un scenariu ultra-optimist, s-ar putea găsi o soluție provizorie de încărcare/descărcare în DJ100 la Afumați. Antreprenorul are motivația și puterea să devanseze inaugurarea întregului lot, dar și CNAIR trebuie să-i ceară acest lucru și să facă demersurile birocratice necesare. Chiar dacă nu ar fi o variantă optimă de conectare cu DN2, în opinia noastră efortul birocratic, financiar și tehnic este justificat deoarece oferă o alternativă traficului metropolitan de nord și celui de tranzit. Asta mai ales în contextul în care CNAIR tergiversează să acorde chinezilor de la CCECC contractul pe lotul 3 al A0 Nord, cel care include nodul A0-DN2, licitația fiind lansată în 06.06.2019, adică în urmă cu 3 ani și 4 luni!!!
  2. 1 punct
    Bună dimineața! O zi de miercuri excelentă să aveți!
  3. 1 punct
    API pe Facebook Un Aktor deloc grăbit, cum ne-a obișnuit! Lotul 3 al Autostrăzii A0 Sud înaintează greu, foarte greu și deloc. Filmare aeriană completă de pe toți cei 17,965 kilometri dintre A1 și DN6: ... Hartă interactivă: https://bit.ly/3C7t68y. Constructorul grec (Aktor) pur și simplu nu reușește să se mobilizeze corespunzător, lucrând haotic, cu mari sincope în aprovizionarea cu materiale. Nici din birou nu s-a descurcat bine: are ordin de începere aferent proiectării din 23.05.2019, dar a acumulat întârzieri majore de aproximativ un an și a încasat penalizări, proiectul pentru eliberarea autorizației de construire (PAC) fiind aprobat abia în 11.06.2021 pe baza căruia a primit AC în 01.07.2021. Nu e de mirare că șantierul a ajuns la un stadiu fizic de 15-18% la un an de la emiterea ordinului de începere lucrări din 25 octombrie 2021. Noi tot sperăm ca antreprenorul să se trezească, să-și aducă aminte că are termen contractual 30 de luni să pună autostrada în teren și să NU aplice regula de trei simplă: 20% într-un an, restul de 80% în 4 ani! Este absolut evident că grecii vor rata inaugurarea în 2023 și, dacă nu se trezesc din amorțeală, au șanse să rateze și 2024. Și poate-și aduc aminte să închidă șantierul și la Oiejdea pe Autostrada A10, acolo unde au promis că termină în primăvară. Dar ce mai contează încă 9 luni de întârziere la un singur deal?
  4. 1 punct
  5. 1 punct
    @Cornelsavu nu tine la forta printat 3D. Doar daca vrea de design... Ii spun si varianta mai ciobadeasca. Confectionate din platbanda pe dimendiunile ceui existent, la un atelier de confectii metalice. ;)
  6. 1 punct
    Sau il demontezi pe cel intreg si cauti pe olx printare 3D. Te duci la ei, il scaneaza pe cel bun si iti printeaza altul.