Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.06.2022 în toate secţiunile

  1. 3 puncte
    Bună dimineața! O zi de luni ușoară să aveți și o săptămână excelentă!
  2. 2 puncte
    O zi de luni faină vă dorim și noi și o săptămână fix așa cum v-o doriți ❗️
  3. 2 puncte
    Sincer arata hidos ( parerea mea). Incercati sa va uitati la SOG si sa faceti ceva asemanator. Daca se porneste ploaia cum inchideti usa? Stiu ca romanul este inventiv, dar totusi.... Si chiar trebuiau 2 postari?
  4. 2 puncte
    Salutare, Pentru ca la rulota achizitionata nu aveam manual de utilizare, am solicitat direct la fabrica si mi-au transmis un manual in format pdf. Sper sa fie folositor si pentru alti colegi posesori de rulote Weinsberg. Zi faina ! 109-0004-06EN_R04100372_Weinsberg_Online_USERS_MANUAL.pdf
  5. 1 punct
    Poate vara sa mearga electrica, dar iarna in nici un caz. Am avut momente la ski in care truma de 6kw mergea non stop in blana. Se ducea o butelie mare/ 24h. Nici un camping din vest nu cred ca ar putea sa alimenteze 100 de campere/rulote care sa traga cate 6kw sau 3 kw fiecare.
  6. 1 punct
    In Romania cu siguranta nu. Asta pt ca camping-urile de la noi sunt cu muuuuult in urma celor din strainatate. Puterea electrica oferita in camping e nasoala spre proasta rau. Tare am impresia ca si aia 6A de multe ori sunt toti pe fir. cand camping e plin cu siguranta nu sunt. Asta se traduce in 1,3KW. Ce sa faci cu puterea asta? Eu am AC nou de la Truma pe rulota si zice ca initial ii trebuie vreo 20A sa porneasca (deci e pa la 6A) si consuma normal 4.2A la 35 grade. Deci mai multi cu din astea dam foc la panou electric din camping. In concluzie no way. O sa testez, sper, anul asta la mare la noi camping-uri sa vedem ce si cum, poate reusesc.
  7. 1 punct
    Alta chestie: ungerea bilei. NU FACETI ASTA NICIODATA. Uitati mai jos ce spune producatorul cuplei Winterhoff (ca si restul de altfel). "In the case of dacromet-coated (matt-silver corrosion-protection coating) and painted coupling balls, the coating must be removed completely using 200-240 abrasive paper prior to being driven for the first time and then cleaned, e.g. with thinners or spirit, so that it does not collect on and clog the surface of the friction pads. The surface of the coupling ball must be "bright metal". A damaged or unclean coupling ball results in increased wear to the friction pads and a greasy coupling ball reduces the stabilising effect considerably. Keep the inside of the ball chamber close to friction elements clean and free of grease. If the friction pads are dirty, they can be cleaned using abrasive paper 200-240." Pierdeti functia antibalans complet. Iar daca va suna, scrasneste zona carligului la viraje e pt ca aveti mizerie pe bila si sau tachetii de frictiune din cupla. Trebuie sa va apucati frumos cu hartie abraziva cum spune mai sus, granulatie 200-240 si luati bila la polish pana o faceti oglinda. Am vazut niste bile pe aici cu pete de vopsea, alea nu asigura functia de antibalans sub nici o forma. La fel si cu tachetii sa nu aibe pete pe ei de vopsea sau mizerie neagra. Dupa ce faceti curat dati cu spray de frana pe bila si tacheti. Montati cupla in carlig si daca aveti indicatorul de uzura din cupla pe verde blana. Scapati si de sunete. Daca nu schimbati tachetii. Ca o mica istorioara: am aflat de "problemele" astea dupa ce am fost la ITP, am lasat masina pe a 2-a zi pt a fi verificata si evident ca cei de acolo au pus rulota pe un carlig complet inadecvat, murdar, ceva a fost, dar dupa ce am luat rulota pe tot drumul a scrasnit carligul. Deci mda, faceti curat acolo si 0 ungere pe bila si tacheti. In rest e ok.
  8. 1 punct
  9. 1 punct
  10. 1 punct
    Bună ziua O duminică relaxantă să aveți!