Bara trebuie dată jos, în spatele ei există o întăritură metalică care de asemenea se dă jos și care nu se mai pune la loc.
La Golf 4 1.6 al fiicei mele, l-am montat singur.
Cârligul este prins pe un jug în formă de „U” care intră pe lonjeroanele spate, în locul acelei întărituri metalice. Jugul se prinde cu șuruburi, al meu avut 2 poziții, pentru Golf scurt sau break.
Priză recomand de 13, iar legăturile se fac ușor. La Golf, dacă dai jos capacele din portbagaj ca să ai acces la stopuri, pe carcasa lor există niște pini care corespund contactelor becurilor din stopuri.
Practic nu faci nici-o modificare, nu tai nimic, nu lipești nimic, doar cauți niște papuci pe măsură și faci legăturile folosindu-te de acei pini.
Având Seat Leon 1.6 și dacă este mai vechiuț, mă gândesc că nu ar trebui să fie mare diferență.
Cărligul l-am cumpărat la mâna a doua, am dat vreo 400 lei cu priză cu tot, bine, acum ceva ani... Și „0” manoperă! Baftă!