Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.11.2021 în toate secţiunile

  1. 3 puncte
    Ideal ar fi sa alimentezi circuitul de 12v din transformator atunci cand esti conectat la 230v si din baterie DOAR cand nu ai tensiune la 230v. Pentru asta poti folosi un comutator manual sau o automatizare (cu releu sau folosesti un pwm pt panou solar sau orice altceva iti trece prin minte). Eu stiu ca aveam niste relee la montajul original al rulotei, care asta faceau, insa am regandit tot asa cum am avut eu nevoie. Concret, iti trebuie o sursa (iti poti alege de aici sau orice altceva asemanator), dar si un incarcator specializat pentru baterie, incarcator care sa stie sa se opreasca atunci cand bateria este incarcata. O solutie asemanatoare, cu un pwm pentru panouri solare si un alimentator de 24V a folosit un coleg de pe forum, cauta si ai sa gasesti schemele.
  2. 3 puncte
    Bună dimineața! O zi de marți excelentă să aveți! La Mulți Ani colegilor care poartă numele Andreea, Andrei!
  3. 3 puncte
    Bună dimineața.La multi ani tuturor celor care poarta numele de Andreea si Andrei, sănătate și fericire alaturi de cei dragi.
  4. 2 puncte
    Motivele pentru care s-a ars redresorul vechi, pot fi multe. Poti folosi incarcatorul de la vechea rulota, dar vad ca are putere mai mica fata de cel vechi, ceea ce inseamna ca bateriei ii va trebui mai mult timp de incarcare. Alimentatorul de la Lidl nu stie sa pastreze setarile daca nu este deconectat de la baterie? In alta ordine de idei, cand esti conectat la 230v, circuitul de 12v il alimentezi din baterie sau din alimentator?
  5. 2 puncte
    Bună dimineața tuturor, La Mulți Ani celor ce astăzi isi serbează onomasticul
  6. 2 puncte
    Buna dimineața.In drum spre Gura Diham, cine își mai amintește de Bradul de vizavi de gunoi unde veneau Urșii.
  7. 2 puncte
    Bună ziua stimați colegi! O săptămână excelentă să aveți!
  8. 1 punct
    Deschid acest topic in speranta ca toti cei care poseda o rulota si doresc sa afle care sunt criteriile de remorcare ale unei rulote, pot gasi aici. In majoritatea cazurilor de discutii gasite pe diferite site-uri, multi se pare ca isi dau cu parerea si fac tot felul de presupusuri, si anume ca se poate tracta o rulota cu o greutate de peste 750 kg cu permis cat.B, altii spun ca nu se poate si ca este necesar permis cu cat.B+E, iar alte persoane spun cum ca legea este interpretabila. Iata ca noul Codul Rutier 2013, vine cu unele modificari si pentru cei care tracteaza o rulota sau o remorca. Am selectat de Aici, doar ce este necesar de aflat: Anexa nr. 1 categoria B: 1. autovehiculul a carui masa totala maxima autorizata nu depasestete 3.500 kg si al carui numar de locuri pe scaune, in afara conducatorului, nu este mai mare de 8; 2. ansamblul format dintr-un autovehicul tragator din categoria B si o remorca a carei masa totala maxima autorizata nu depaseste 750 kg; 3. ansamblul de vehicule a caror masa totala maxima autorizata nu depasestete 4.250 kg, format dintr-un autovehicul tragator din categoria B si o remorca a carei masa totala maxima autorizata depasestete 750 kg; g) categoria BE: ansamblul de vehicule a caror masa totala maxima autorizata depaseste 4.250 kg, format dintr-un autovehicul tragator din categoria B si o remorca sau semiremorca a carei masa totala maxima autorizata nu depaseste 3.500 kg; Art.24.1. (3) Persoanele care poseda permis de conducere categoria B au dreptul de a conduce ansamblurile de vehicule prevazute la lit. f) pct. 3 din anexa nr. 1, in cazul in care ansamblul depaseste 3.500 kg, numai daca fac dovada ca au absolvit un curs de formare in cadrul unei unitati autorizate de pregatire a conducatorilor de vehicule.
  9. 1 punct
    @Alex Visan Sunt perfect de acord cu ceea ce scriai pe acest topic, cu ceva timp în urmă!!! Nu mă surprinde că au mai observat și alți colegi comportamentul cel puțin „ciudat” al acelui domn de la intrare. Fața lui mie îmi spunea că nu îl interesează decât banii și atât! Arogant, dificil de comunicat cu el, era exact omul care nu trebuia să fie acolo! Cu atitudinea lui te desconsidera că ești român sau nu știu. Eu am fost în vară acolo, am intrat în curte - adică după poarta de intrare. A văzut că am mașină de Suceava, adică veneam de departe. I-am zis că vrem să vizităm celebrul camping - spus la modul cel mai admirativ!!! și l-am rugat să ne lase să vedem cum este. Nicăieri nu am avut o asemenea surpriză! Și am fost în zeci, poate sute de campinguri din Ro, pe unele doar să le vizitez, recunosc. A zis că nu se poate, apoi că trebuie să vină cineva cu noi, dar băiatul respectiv nu era acolo. Cică venea peste vreo câteva ore. O bătaie de joc, mi-a făcut silă, nici el nu credea ce spune. Cum au ăștia atâta clientelă, nu înțeleg! Nu le este rușine? Tot așa se comportă și cu străinii? Fiecare camping are plusurile și minusurile proprii, DAR eu nu am scris niciodată, nimic de rău. Acolo chiar mi se umpluse paharul! @MARIUSGEORGE Te poți considera printre puținii eroi ai României, dacă ai reușit să intri în acel camping! @Timofti Razvan citește ce am scris mai sus. Credeam că sunt singurul ce gândesc așa. @Gabriel I nu cred că în această branșă au ce căuta asemenea personaje! @Dragos M Mare noroc că ai reușit să intri! Acolo cred că este o bază militară, ceva. Au multe secrete acolo, bine păzite! Prețurile trebuie să le scrie ei cu „doar” 6 Euro sau 30 de lei, că pentru ei nu e mult. Eu am o vorbă: faci o curbă la stânga: 6 Euro. Alta, la dreapta, încă 6 Euro. Ș. a. m. d. Iar cu CECK OUT chiar au pus capacul! Pe bune!!! Am vrut să merg acolo pentru că unii fac întâlniri acolo și am zis că merg și eu să văd, să știu cum arată, să văd dacă îmi place și eram hotărât să revin. Îmi pare rău că am fost acolo! Am ajuns la locație după ce am fost la Castelul Bran! Parcă totul era împotriva noastră! Am făcut câteva zeci de kilometri ca să nimerim la ei. Ne-am învârtit în jurul Bran - ului o bucată bună de timp. Am ajuns și pe niște câmpuri, cu vii, dar nu ne -am lăsat. Am zis că insist, este atât de frumos acolo! Trebuie să merg! GPS - ul ne-a trimis undeva departe, aiurea. Intrarea spre locație prost amplasată/ semnalizată/ indicată. În fine... @Ilie Minea Nu mai pun în viața mea piciorul acolo! Iată ce am reușit să fotografiez din mărețul Camping Vampire Bran: Nu am mai găsit pozele. Cred că le-am șters. De nervi, după ce le-am copiat de pe telefon pe laptop.
  10. 1 punct
    Duminica placuta in continuare si o saptamana asemenea.
  11. 1 punct
    Buna dimineata Multumim @Cristian A - Camping Dorna Eco este un loc relaxant; liniște, gazde cumsecade si amabile, cu grija deosebita pentru nevoile turistilor si mai ales pentru protejarea naturii si mediului. Cum ajung cei care nu cunosc locatia? ... DN 17 care leaga Vatra Dornei de Bistrita, dupa Ocolul Silvic din Dorna Cadreni se continua pe DJ 174D (pe langa Pensiunea Anaflor?) catre Poiana Negrii (Parcul Calimani) 727190 Dorna Candrenilor GPS: 47°21'11.6"N 25°14'06.5"E 47.353218, 25.235145
  12. 1 punct
    Bună dimineața! Din Camping Dorna Eco.
  13. 1 punct
    Bună dimineața! O duminică relaxantă și binecuvântată să aveți!
  14. 1 punct
    @Fejer Antal multumim!!!
  15. 1 punct
    Salut @G.Janos Și tu te ai alăturat in rândul colegilor care învârte cuțitul în rană! De câteva săptămâni ne pregătim pentru a ieși cu rulota pe 1 Decembrie, crezând că vom avea zile libere. Însă din nefericire suntem la job și luni. Distracție plăcută să aveți!!!
  16. 1 punct
    Salutari de la locul nostru de suflet, Subcetate HR.
  17. 1 punct
  18. 1 punct
  19. 1 punct
    am si eu LifePo4. 60ah (echivalent cu un deep cycle de 140ah). se incarca repede nefiind necesar palierul de float iar asta duce la o utilizare mai eficienta a panoului solar. greutatea redusa e iarasi un factor important. am si un modul BT si vedea si seta pe telefon toti parametrii.
  20. 1 punct
    Ma indoiesc ca se poate face o cabanuta cu banii aceia care sa aiba si utilitatile prezente deja la o rulota.