Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.11.2021 în toate secţiunile
-
6 puncte
-
5 puncte
-
4 puncte
-
2 puncte
-
2 puncteBuna dimineata Multumim @Cristian A - Camping Dorna Eco este un loc relaxant; liniște, gazde cumsecade si amabile, cu grija deosebita pentru nevoile turistilor si mai ales pentru protejarea naturii si mediului. Cum ajung cei care nu cunosc locatia? ... DN 17 care leaga Vatra Dornei de Bistrita, dupa Ocolul Silvic din Dorna Cadreni se continua pe DJ 174D (pe langa Pensiunea Anaflor?) catre Poiana Negrii (Parcul Calimani) 727190 Dorna Candrenilor GPS: 47°21'11.6"N 25°14'06.5"E 47.353218, 25.235145
-
2 puncteTaxe, taxe ... taxe! Revine taxa auto! De anul viitor, soferii vor plăti în funcţie de cât de mult poluează maşina lor. Totul în contextul în care România s-a angajat ca în schimbul miliardelor de la Bruxelles (sa vina banii, sa cante lautari!) să reducă noxele. România are printre cele mai vechi parcuri auto din Europa. Jumătate dintre masinile care circulă pe şosele au peste 15 ani. Toţi proprietarii de maşini vor fi impozitaţi pe principiul "poluatorul plăteşte", potrivit programului de guvernare PNL-PSD- UDMR. Oficialii vorbesc de o taxă auto chiar şi pentru maşini noi, E6 - euro6. Noua norma de poluare E7 ... E 6 e deja istorie ! Camioanele vor fi taxate în funcţie de distanţa pe care o parcurg. Asa cum se plateste prin vestul Europei. Dar, noi nu avem nici măcar parcări (P) pentru odihnă, la infrastructura de toata kakao-a. Alte taxe pe langa pretul crescut la "dizal" vor rezulta preturi mai mari la raft, pentru mine, pentru tine. Na, las' ca-i bun si asa! ""Inclusiv Comisia Europeană ne forţează să luăm măsuri pentru reducerea vârstei parcului auto. Este o decizie asumată la nivelul Guvernului, odată cu negocierea PNRR (planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă - n. r.). Comisia ne-a recomandat să găsim o soluţie pentru maşinile mai vechi de 15 ani. Este o măsura asumată de Guvern prin faptul că am mers mai departe pe această linie cu infrastructura de transport finanţată parţial prin PNRR şi o asumare de reformă în acest domeniu. Va exista pentru maşinile mai vechi de 15 ani cu siguranţă o măsură într-un timp relativ scurt. """ Fit for 55 (Pactul verde -Comisia Europeana) [... Trebuie să se recurgă la o combinație de măsuri pentru a se aborda problema creșterii emisiilor în transportul rutier, în plus față de comercializarea certificatelor de emisii. Stabilirea unor standarde mai stricte privind emisiile de CO2 provenite de la automobile și camionete va accelera tranziția către o mobilitate cu emisii zero prin impunerea obligației ca nivelul mediu al emisiilor automobilelor noi să scadă cu 55 % în 2030 și cu 100 % în 2035, comparativ cu nivelurile din 2021. Prin urmare, toate autoturismele noi care vor fi înmatriculate începând cu 2035 vor avea emisii zero. Pentru a garanta faptul că, oriunde în Europa, conducătorii auto își vor putea încărca sau alimenta vehiculele de la o rețea fiabilă, Regulamentul revizuit privind infrastructura pentru combustibili alternativi va impune statelor membre obligația să extindă capacitatea de încărcare, aliniind-o la volumul vânzărilor de automobile cu emisii zero, și să instaleze stații de încărcare și alimentare la intervale regulate pe autostrăzile principale: la fiecare 60 km pentru încărcarea cu energie electrică și la fiecare 150 km pentru realimentarea cu hidrogen...] Peste tot în Europa este această taxă și dacă va fi așa (corectă), nu cred că ai cum să te opui. Dacă vrem să nu mai avem, o Românie care să fie cimitirul rablelor din Europa este necesară o asemenea taxă, după ce am cumpărat toate vechiturile din UE (fie ele si cu volan pe dreapta) ce să facem acum?! P.S. Personal, DA, sunt de acord sa platesc "nou taxa de poluare" in functie de cat de mult (kilometri) circul cu cazanul (fie el E2 sau E7, ala de anul viitor). Pentru cea de epoca, ... am statut special ! E de epoca, mon cher!
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct420 lei platesc impozit pe an pentru Rangerul cu motor de 3,2 litri. Trecem toti pe pickup-uri, impozit mic si tracteaza rulota si cu frana trasa. Impozitul de care se tot vorbeste o sa fie, in primul rand, din cate am inteles, in functie de norma de poluare a motorului.
-
1 punct
-
1 punctAici nu este vorba de acest guvern sau altul, este orientarea mondială spre economie și antipoluare. Un lucru bun, altfel vorbind. Dar, eu nu înțeleg formula de calcul... Vorbim de motoare mari, da? Ai 3.0, plătești 2.200 lei impozit, ok. Ai 3.2, plătești 4.800 lei impozit! WTF? :))) Bașca că eu fac vreo 4.000 km pe an. Păi sunt mașinuțe cu motor de 1.1, sau mai jos care fac peste 30.000 km pe an! A calculat careva căt poluează acelea vis-a-vis de mine? Ai ITP? Ai. Îți face poză la km? Da. Păi și atunci??? Vezi frate cine, ce, și cum, nu da în oamenii pasionați de motoare mari, că așa este trend-ul... Aici trebuie intervenit, căt și cum poluează fiecare... Să mă obligi pe mine să îmi iau motor sub 3.0? NEVER... Care vorbiți despre motoarele acestea și nu aveți/condus, stați cuminți...
-
1 punctoameni buni! Brumă și - 1°C la Letca Nouă, dar a ieșit soarele și se anunță o zi frumoasă... S-aveți un weekend minunat sau minivacanță frumoasă de 1 Decembrie! Drumuri bune și vreme excelentă vă doresc tuturor!
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctMi-am făcut obiceiul să caut informații de pe internet într-o anumită direcție. Fac săpături și găsesc de fiecare dată multe idei, informații. Tot așa s-a întâmplat cu rezervorul de ape gri Wastemaster. Din câte am citit, mi se pare cel mai vândut model din lume. Vizionând tot felul de filmulețe explicative și citind despre acest produs, am aflat cum se utilizează, ce volum are - cu exactitate. Eu pe al meu l-am măsurat, dar mi-a dat 34 de litri capacitatea. De fapt, are 38 de litri și cântărește vreo 6 kilograme - nu e chiar așa de ușor precum pare. Citind despre acest rezervor, pot spune că am reinventat roata... Am aflat că - atunci când merg să duc caseta - pot să îl folosesc la transportul casetei sau pot căra și o canistră de apă (dacă sunt în camping nu trebuie să car apă cu canistra, mi-am cumpărat în vară 50 de metri de furtun + ce mai aveam de la rulotă + un furtun extensibil, luat la ofertă de la Lidl). Acest rezervor Wastemaster mi se pare extrem de practic. Voi renunța la lisa pe care o aveam la rulotă și voi folosi acest rezervor. Cu lisa pot căra canistrele și caseta. Acest rezervor îndeplinește trei funcții. Tot de pe Youtube și internet am aflat că se pot pune două corzi/ elastice. Totul foarte practic! O zi frumoasă!
-
1 punctMai intervin si eu cu cateva pareri..., profit de faptul ca am fost in peste 100 de campinguri din afara tarii..., de la preturi de 20 Euro pana la 75 Euro in Croatia... sau 60 in Elvetia... si am avut si eu de gand sa fac un camping cam cum spui tu, dar tragand linie am ajuns la concluzia ca nu merita investitia... In primul rand ceea ce ai spus mai sus cu investitia de 35-40.000 de Euro eu nu cred ca e reala...nu ai cum sa faci un asemenea camping cu acele dotari cu acea suma..., numai un grup sanitar pus la punct costa mii multe..., (ma rog... parerea mea), apoi ca si pret de campare, daca veti face ce spui tu acolo nu ai cum sa ceri 100 lei..., este foarte putin...cei de mai sus compara gradina lui nea' Ghorghe cu un camping adevarat si dotat..., (imi cer scuze daca nu sunteti de acord cu mine dar asta e realitatea) daca tot comparam mere cu mere hai sa comparam cu ce e afara daca vrem calitate ca afara..., iar afara nu ai cum sa gasesti un camping macar de 3 stele cu mai putin de 25-30 Euro... (repet, vorbesc din ce am platit eu, nu din auzite)... Referitor la gratar, nu poti sa restrictionezi asa ceva, la Saint Tropez in Franta intr-un camping de 5 stele, aveai voie sa faci gratar (cu cel pe gaz) pe locul tau de campare..., la fel in camping JungFrau in Elvetia tot de 5 stele, puteai face gratar..., daca in acele locatii de top era voie sa faci gratar eu cred ca nu poti restrictiona tu treaba asta... (parerea mea), sa nu mai spun ca am gasit foarte multe campinguri care te lasau chiar cu carbuni..., numai ca vroiau gratar inalt sa nu afecteze iarba... Sosirea dupa orele 22:00 in multe campinguri este posibila..., dar au o partea la intrare, langa receptie unde se sta pana dimineata cu rulota in carlig... si cam peste tot era greu sa deranjezi pe cineva avand in vedere ca era ceva distanta pana la prima rulota campata..., acum depinde la tine cum va fi cu spatiul...tu sti mai bine... Vezi tu in rulotismul acesta ca in mai multe domenii trebuie sa te adresezi unei nise..., la tine in camping daca vei pune 150 lei pe zi, vor veni altfel de oameni..., care platesc dar vor conditii..., pe de alta parte ca si exemplu la cheile Rasnoavei este un camping, in care am fost doar sa-l vad (nu am campat) care arata destul de bine..., multi il lauda..., daca nu ma insel cred ca este si aici pe forum prezentat, tariful acolo din cate stiu este minim 100 lei...., insa cu toate ca este intr-o locatie frumoasa, bine dotat si amenajat, mai tot timpul e gol..., de ce ? pentru ca romanul vrea pe 50 lei conditii de 150... si din aceasta cauza e gol mai tot timpul... Ar fi bine sa iei in calcul umbra de la locurile de campare, eu daca merg intr-un camping, in luna August cand sunt 30+ grade, si nu este umbra acolo unde campez nu stau in acel camping, chiar daca am aer conditionat pe rulota..., suntem mai pretentiosi poate...:) , ne place sa dormim la pranz sa stam pe la rulota si nu se poate sta in soarele de August fara pic de umbra..., spun asta pentru ca am destui cunoscuti care in functie de acest criteriu stau sau nu intr-un camping... (eu chiar am refuzat sa stau in cateva campinguri din Croatia din cauza ca nu aveam umbra...) Nu in ultimul rand cum au spus colegii de mai sus, cu ce ma atragi sa vin de la Ploiesti la campingul tau ? in afara de condtiile care sa zicem ca vor fi impecabile, ce pot face acolo la tine ? e ceva de vizitat ? ceva mai deosebit ? Sper ca nu am deranjat pe nimeni cu comentariul meu, insa felul meu este mai direct si imi place sa spun lucrurile cum sunt in realitate !
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

