Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.11.2021 în toate secţiunile

  1. 1 punct
    Am instalat filtrul, mulțumesc @Achim
  2. 1 punct
    Multumesc frumos @Fejer Antal si @Lungu Marin
  3. 1 punct
    Asa cum spune-am , inca nu se tin de cuvant , 16.11 si tot mosmondesc la ea .
  4. 1 punct
    𝗔𝗺 𝘀𝗲𝗺𝗻𝗮𝘁 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗿𝗮𝗰𝘁𝘂𝗹 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗽𝗿𝗼𝗶𝗲𝗰𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝘀𝗶 𝗲𝘅𝗲𝗰𝘂𝘁𝗶𝗮 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟰 (𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 - 𝗖𝘂𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝗔𝗿𝗴𝗲𝘀) 𝗮 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 – 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 Ofertantul desemnat câștigător este PORR CONSTRUCT, iar contractul a putut fi semnat după ce Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor – CNSC a respins contestația formulată de către un ofertant cu privire la Raportul procedurii de atribuire. Traseul autostrăzii Sibiu-Pitești pe Secțiunea 4, Tigveni – Curtea de Argeș, are o lungime de circa 10 km și este format din 2 tronsoane. În total, pe Secțiunea 4 vor fi 13 lucrări de artă, dintre care 12 poduri, pasaje și viaducte, cel mai lung viaduct fiind de 630 de metri. Cea mai dificilă lucrare va fi tunelul de la Momaia, cu o lungime de 1,3 km. Valoarea contractului este de 1,6 miliarde de lei fără TVA, iar durata este de 60 de luni, din care 16 luni perioada de proiectare și 44 luni perioada de execuție a lucrărilor. 📌 Autostrada Sibiu - Pitești va avea o lungime de 122 de km, este împărțită în 5 secțiuni, va lega Centrul și Vestul României de rețeaua europeană de autostrăzi, fiind o parte importantă a Coridorului 4 Pan-European. Constructorul e foarte ok. Termenul e insa mare . Sa ne vedem pe ea prin 2027
  5. 1 punct
    Da, o idee buna multumesc. Chiar si mai ieftin pe gplmarket.ro Cumpar luni.
  6. 1 punct
    Ai putea folosi genul asta de filtru , direct pe butelie
  7. 1 punct
    Dupa sase luni de cautari, citit forumuri, dileme rulota vs autorulota am decis ca pentru noi ( familie cu doi copii 9 si 12 ani ) ar fi mai ok o autorulota. Nu am mai avut rulota dar am inchiriat in 2016 si 2017 o rulota in camping Pirivoli - Navodari. A fost o experienta placuta si, in consecinta am ales:
  8. 1 punct
    Dupa cum scrie si in titlul sunt in posesia unei autorulote Rimor pe sasiu de Ford Transit din anul 2004 cu motor de 2,4 Diesel de 125 CP, are lungimea de 7.3 metri total si masa sigur peste 3t. A fost adusa din Suedia si acasa a ajuns cu 70.000 Km. Eu am facut deocamdata 1600 Km cu un consum mediu de combustibil de 9%. Interiorul este destul de OK, fiind echipata cu un pat de 2 persoane in spate deasupra portbagajului cu o saltea foarte buna, am dormit tun, nu stiu daca de la aerul de munte dar m-am odihnit foarte bine. Baie cu dus separat, bazinul de apa curata fiind de 200 litri. Are 2 bazine de apa folosita, unul la baie si unul la bucatarie sa zicem asa, fiecare avand cate o canea de golire, pe unde pot si eu, locul de luat masa se poate transforma in alt pat, cam de copii fiind de piele. Scaunele de la sofer si pasager sunt tot din aceiasi piele crem, nu se rotesc dar nu sunt de Ford, fiind foarte comode si inalte, gen scaunele directoriale de birou. Avem apoi frigiderul care functioneaza dar pe gaz miroase cumplit in interior. Aragaz cu 3 ochiuri ghiuveta si toata vesela necesara lasata de suedezi. A mai venit cu tot felul de solutii de igienizare. Caldura este asigurata de un trumatic combo 4002 cu ceva defecte, da apa calda dar nu si caldura. Ventilatorul de pe tavan a venit total defect, l-am descfacut curatat si reparat partial, adica nu pot regla turatia motorului, pe modul a curs apa si a fost cumva pus pe direct dar la 6v si nu la 12 asa ca e cam incet si mai are si elicea cu o pala rupta, dar macar schimba sensul aerului. Aer conditionat nu are dar are masina asaa ca compenseaza cumva. Lumina din interior este asigurata de 3 neoane la 220V care au fiecare cate un ridicator de tensiune si 8 spoturi cu halogen. Am schimbat deja neoanele cu benzi de led cu lumina calda, dar am exagerat cu nr de leduri si nu am facut mare economie, un neon consuma 11W, nu stiu ce pierderi are ridicatorul de tensiune si ledurile montate de mine au un consum de 7,2W. Portbagajul este enorm ca volum dar incarcatura maxima autorizata este de 160kg si a venit plin cu cabluri, tot felul de adaptoare pentru diferite prize, furtunuri, cale de echilibrat, masa si scaune pentru afara, rogojina si un gratar din inox. Are o antena ciudata, o cutie cu un receiver si un TV Philips pe care nu l-am incercat inca. Avea un seif intr-un dulap pe care l-am scos deoarece nu aveam codul sau cheia si mai are o alarma Bosh la care astept pe cineva sa o reseteze sa o pot folosi. Are 2 baterii de 100A, care se incarca cam greu, loc pentru 2 butelii mari dar a venit doar cu o butelie ciudata, din fibra de sticla putin transparenta. Panoul de control are tot felul de informatii gen nivel baterii, apa curata si daca rezervoarele de apa murdara sunt pline. Ce mai pot sa zic, cutia are 5 trepte si mai mult de 100Km/h nu am mers cu toate ca mai mergea. Am mers in 2 ture prin tara unde am vizitat Maramuresul, Sibiul, Sighisoara si Brasovul, a fost frumos chiar odihnitor condusul poate ca nu merg cu viteza mare cum merg cu masina mica. Ma cam uimit faptul ce e cam scump sa campezi, am platit intre 80 si 160 de lei pe noapte pentru Autorulota, 2 adulti si un copil. Am avut nevoie de 220V deoarece ne-am incalzit cu un calorifer electric, caldura fiind defecta. Ma mai uimit faptul ca strainii nu folosesc dotarile rulotelor gen, fac dus si se spala dimineata la locurile amenajate care de multe ori nu sunt prea curate. Nici farfuriile nu le spala in rulota, merg la chiuveta de afara. Un mare dezavantaj mi se pare ca nu ai cum parca in oras decat in parcarile de la supermacheturi. Intr-un loc de campare din Borsa o familie erau veniti cu rulota, dimineata au luat masina si au plecat sa viziteze locurile, noi am plecat cu autorulota, am avut consum mai mare am parcat greu si seara ne-am intors in acelasi loc de campare cu mai putine locuri vizitate. Una peste alte ne place acest hobby si o sa-l continuam in ciuda pretului si a altor mici piedici. Daca se linistesc treburile cu pandemia am vrea macar la Viena in 2022.
  9. 1 punct
    Aceasta este jucaria mea. Este un Ford Transit din 2001 varianta scurta ,cu un motor de 2000 TDI si a fost adusa din Germania unde a avut aceeasi utilizare. Pentru reamenajarea lui am lucrat cam doua saptamani incheiate dar sunt foarte multumit deoarece i-am facut cateva upgrade-uri importante si nu ma opresc aici.
  10. 1 punct
  11. 1 punct
    @Raul G nu la confortul de pe scaun, ci: la confortul de a avea totul intr-un interior, pot merge cu 120( tot un confort e) , pot campa si parca aproape oriunde si ma pot baga imediat la somn. Pe langa asta o rulota de 5-6 persoane e cam maricica si ai nevoie de un tractoras bazat sa o tragi. O rulota 2003 cu 5-6 locuri e intre 5000-10000 euro, un suv sa o trag e si ala scump. (acum am un megane 1.5 de oras si serviciu si nu cred ca o trage, iar masina sotiei e de la firma si nu ii pot pune carlig ) Asta are motor 2L ,taxe mici, si e euro 3,dar nu intru in oras cu ea ( campingurile sunt la periferie si deobicei exista transport in comun ). In plus, fata de cele spuse, am vrut sa vad cum e si cu camper si pana acum ma bucur de alegerea facuta ( in rulota mea englezeasca a fost tare nasol pe temperaturi negative, in camper am dormit dezvelit ) .