Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.11.2021 în toate secţiunile

  1. 1 punct
    Cel mai mult îmi place ideea cu bucătăria exterioară. Există și o prezentare:
  2. 1 punct
    Buna seara, Nu stiu daca fac bine lungind topicul cu o postare noua, daca ar fi trebuit cu reply, imi cer scuze. On (my) topic, towcar.info nu ia in calcul versiunea hibrid pentru 3008, ci numai versiunea cu motor termic de 163 CP si tractiune (deci punte-fata motrica). Pentru Hybrid4, desi nu este o masina cu 4WD traditional, exista si propulsia asigurata de motorul electric pentru rotile din spate. Tehnic, mai ales in conditiile in care vorbim despre tractarea unei rulote cu care nu depasesti 100 km/h indiferent pe unde ai merge (daca o faci, e si ilegal, si iresponsabil, din punctul meu de vedere), acest lucru inseamna ca cel putin jumatate din timp ai la dispozitie suficienta rezerva de putere/cuplu. In ceea ce priveste masele, sunt de acord ca sunt la limita, cel putin pe hartie. Lucrurile sunt insa, intotdeauna, situationale. La fel ca la poluare si autonomie, ce e pe hartie nu se regaseste in practica in 99,99% dintre situatii. Practic, pana acum nu am avut nicio problema cu ansamblul, ba chiar totul a mers fara efort in doua situatii in care am zis ca `gata, le lasam aici si o luam pe jos`. Oi fi avut noroc? Posibil, ba chiar foarte probabil. O prima concluzie ar fi insa alta: nu mi-am propus sa recomand/promovez solutia aleasa de mine, pur si simplu am raspuns pe topic, unde se cerea relatarea experientei cu hibrid/electrica + melc. Pe partea legata de electrificare, dupa peste 22 de ani de presa auto sunt PERFECT de acord ca graba din prezent este anormala si va avea ceva urmari neplacute pe termen scurt si mediu. In mod normal, tranzitia ar fi trebuit (parerea mea) sa includa pret de 5-10 ani segmentul hibrid si dezvoltarea in paralel de solutii electrice/hidrogen si de dezvoltare a infrastructurii pentru ele. Asa, modelele hibrid au fost - inca de cand au scos Toyota si Honda primele modele, in 1997/1998 , `chestia aia pentru ciudati`, cu vanzari plasate la procente infime. Situatia era la fel chiar si in 2018, ba chiar si in 2019. Aproape peste noapte, trecem la un `push` formidabil pe full-electric... in conditiile in care nu avem suficiente prize. Asta este insa o alta discutie, pentru alta data. Las aici, desi poate lungesc inutil randurile, info pe Hybrid4 de la PSA, ca lamurire despre cum si cand trag puntile - pentru ca cel putin 3008/2012 nu merge doar pe termic, atunci cand trag rulota, pe 4WD. E in engleza, scuze! << The Hybrid4 powertrain combines a 120 kW/163 hp (DW10CTED4 PSA-Ford Motor Company joint developed) 2.0 litre HDi FAP EURO5 diesel engine with a 28 kW (37 hp) electric motor. The powertrain offers 4 working modes: AUTO, in which the vehicle strives for the best fuel economy - throttle response is slow and the automated manual transmission shifts early, furthermore the vehicle switches to ZEV mode as often as possible; SPORT mode offers a combined power output of 200 hp (150 kW) and 500 Nm at speeds up to 120 km/h, throttle response is very aggressive and the engine revs up to 4000 RPM before upshifts; 4WD mode keeps the HDi engine running constantly and charging the high voltage battery to offer constant AWD with 60:40 split at speeds up to 120 km/h; ZEV mode is available if the high voltage battery is at least 1/3 full. In this mode the vehicle moves only via the rear electric motor and the performance is limited. ZEV mode is available at speeds of up to ~60 km/h with moderate acceleration, the range on a full charge is about ~2 km (~1.2 miles), the A/C compressor is automatically switched off in this mode. If the driver presses the accelerator beyond a certain point, the HDi engine restarts automatically as to offer better acceleration and the vehicle goes to AUTO mode. Auto Start-Stop is part of the HYbrid4 system and is available in all modes except for 4WD when the engine is constantly running so that the reversible alternator can top up the battery and provide constant rear drive. The engine automatically shuts down whenever possible (cruising downhill at speeds of up to 85 km/h when the battery is not fully charged or cruising on a level surface at speeds of up to ~60 km/h), when coming to a stop the HDi engine shuts down at speeds below 30 km/h. The Auto Start-Stop function is possible with the use of the BOSCH SMG (Separate Motor-Generator) 138/80 (138 mm in diameter, 80 mm long) reversible starter-generator motor. Restarting can occur at any moment, if the HYbrid4 control unit determines that additional power is needed; or the battery needs to be topped up; or the A/C compressor needs to kick in. The engine also restarts when the battery is fully charged and the vehicle is going downhill, as to offer additional engine braking, no fuel is used in this mode, but ZERO EMISSION is not displayed, as the HDi engine is rotating. >>
  3. 1 punct
    La Mulți Ani și sănătate vă dorim sărbătoriților zilei de 04. Septembrie! @Adrian Greblis @Alex B @C. Ion @Caracas Alexandru @Dragos Clinciu @Petru Munteanu Stoica @Romonti Ioan și @Tatar Virgil Adrian !
  4. 1 punct
    Ofer spre inchiriere rulote curate si functionale din toate punctele de vedere. Detinem rulote cu 2,4,5 si 6 locuri, dotate cu : Aragaz cu cuptor; Frigider; Soba incalzire; Dus+Toaleta; Paturi mari; Panouri solare; Radio cd +boxe. Pretul de inchiriere este incepand de la 170 lei / 24 ore, minim 3 zile, in functie de capacitatea rulotei inchiriate. Pentru perioade mai mari, pretul este negociabil. Documente necesare la inchiriere: Carte de identitate in original + copie. Se emite contract de inchiriere si factura. Rulota inchiriata poate fi adusa livrata catre solicitant, contra cost pe o raza de maximum 30 km. Date contact: 0722412443
  5. 1 punct
    Eugene, taman ce am postat (la inceputul paginii) modul de calcul energetic si mi-ai si "tuflit" caciula ! Doar suntem energeticieni, ce Dumnezeu ! Fii te rog mai atent cu unitatile de masura, fiindca din "fuga condeiului" ai facut totul "varza" (si nu este un bun exemplu !). Nu de alta, dar mai citesc si alti colegi pentru a invata in mod corect cate ceva. Cu ce se aleg ? Te rog sa nu mi-o iei in nume de rau. Singura mea dorinta este sa mentinem acuratetea informatiilor de pe forum si-mi pare rau ca, tocmai tu, care stapanesti aceasta problema, nu o faci. Forumul nu trebuie tratat ca o ciorna neglijenta pe coltul unui jurnal vechi.