Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.11.2021 în toate secţiunile

  1. 3 puncte
  2. 1 punct
  3. 1 punct
    Asa cum spune-am , inca nu se tin de cuvant , 16.11 si tot mosmondesc la ea .
  4. 1 punct
    𝗔𝗺 𝘀𝗲𝗺𝗻𝗮𝘁 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗿𝗮𝗰𝘁𝘂𝗹 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗽𝗿𝗼𝗶𝗲𝗰𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝘀𝗶 𝗲𝘅𝗲𝗰𝘂𝘁𝗶𝗮 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟰 (𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 - 𝗖𝘂𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝗔𝗿𝗴𝗲𝘀) 𝗮 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 – 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 Ofertantul desemnat câștigător este PORR CONSTRUCT, iar contractul a putut fi semnat după ce Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor – CNSC a respins contestația formulată de către un ofertant cu privire la Raportul procedurii de atribuire. Traseul autostrăzii Sibiu-Pitești pe Secțiunea 4, Tigveni – Curtea de Argeș, are o lungime de circa 10 km și este format din 2 tronsoane. În total, pe Secțiunea 4 vor fi 13 lucrări de artă, dintre care 12 poduri, pasaje și viaducte, cel mai lung viaduct fiind de 630 de metri. Cea mai dificilă lucrare va fi tunelul de la Momaia, cu o lungime de 1,3 km. Valoarea contractului este de 1,6 miliarde de lei fără TVA, iar durata este de 60 de luni, din care 16 luni perioada de proiectare și 44 luni perioada de execuție a lucrărilor. 📌 Autostrada Sibiu - Pitești va avea o lungime de 122 de km, este împărțită în 5 secțiuni, va lega Centrul și Vestul României de rețeaua europeană de autostrăzi, fiind o parte importantă a Coridorului 4 Pan-European. Constructorul e foarte ok. Termenul e insa mare . Sa ne vedem pe ea prin 2027
  5. 1 punct
    @Csani Solymossy si baftă la găsit rulotă !
  6. 1 punct
  7. 1 punct
  8. 1 punct
    Pe la noi si prin Bulgaria sau Grecia nu te cantareste nimeni. Problema este cand pleci spre vest. Chiar in weekend vorbeam cu niste nemti ce au preferat sa ocoleasca Austria prin Cehia numai sa nu riste sa fie cantariti. Austriecii cica sunt foarte stricti, nu pleci din parcare pana nu arunci din lucruri astfel incat sa ajungi la 3500 kg. In Germania se pare ca se adminte o toleranta de 10%. Autorulotele din ultimii ani sunt construite la limita. Majoritatea ies din fabrica avand greutatea proprie in jur de 3100 kg, ma refer la cele mari cu alcoven. Tot ce le mai punem in plus se adauga ( panouri solare, TV, AC, carlig de remorcare). Cel mai bine, pune in ea bagajele normale si mergi la cantarit, acolo apar surprizele. In cazul meu 3328 kg cu sofer in ea.
  9. 1 punct
  10. 1 punct
    Eu stiu ca o Tesla X nu are greturi deloc in a tracta rulote. Sunt cativa viteji pe youtube care o fac deja. Un hibrid nu ar trebui sa pune probleme atata timp cat se respecta greutatile cat de cat, mai ales ce e in cartea masinii ca si limite. In rest eu cred ca hybrid-ul defapt nu mai e hybrid cand il pui la tras de rulota. Va merge mai tot timpul pe termic, deci e cam degeaba ca si aplicatie aici.
  11. 1 punct
    Bun venit alături de noi @Csani Solymossy !
  12. 1 punct
    @Alex.lefterica fă-ți timp și pune niște poze, niște explicații cum procedezi. Experiențe. Chiar avem de învățat sau de prins câte o idee. Avem de învățat unii de la alții. Cocoșul dintr-o poză nu era de vânzare. Era al mamei mele. Într-o zi va deveni răcituri. Scuze de off topic!
  13. 1 punct
    @Csani Solymossy Da! În unele campinguri ai nevoie de așa ceva. În majoritatea, nu. Dacă faci ieșiri off camping, îți mai dau un pont de milioane! Tre' să dai o bere. La magazinele Auchan există un raft întreg, mare, cu detergenți biodegradabili. Am toți detergenții posibili în rulotă, bio. Inclusiv soluția de curățat geamurile rulotei este bio! Lichidul de veselă este de o calitate extraordinară! E bio, dar curăță foarte bine și nu atacă nici pielea! Pe ambalaj scrie verde "NUFĂRUL", și este produs 100 % românesc, produs de Farmec Cluj. Ce argumente mai bune decât acestea aș putea aduce? Acum vreo trei săptămâni în urmă am montat o piuliță nouă la cală - cea veche se crăpase pe când eram în camping "Hanul Lupilor" în Râșnov. Eram negru pe mâini de la vaselina existentă. Cu două picături de lichid veselă mâinile au ieșit perfect curate! Nu mi-a venit a crede! Ți-aș trimite poze cu detergenții, dar nu țin rulota acasă iar produsele sunt în dulapul din baia rulotei. Numai bine!
  14. 1 punct
    Buna ziua, @Cristian Iovitu, eu nu vreau sa ma contrazic de dragul discutiei, mai ales ca observ ca sunteti un om cu experienta si pregatire tehnica. Tocmai de aceea ma mir ca ati ales sa trageti o rulota de 1600 kg cu o masina de 1740 kg. Bineinteles ca este posibil acest lucru, cel mai bun exemplu este cazul dvs, care sunteti multumit de situatie, ba chiar considerati ca e o configuratie multumitoare. Dar, daca introduceti configuratia dvs pe towcar.info, veti observa ca lucrurile nu sunt in regula. Daca aveti generatia 2009 - 2016 (pe aceea stiu ca s-a pus motorizarea 163 + 37), e posibil sa aveti limita de remorcare la 1500 kg. Chiar daca nu este asa, alegerea dvs nu mi se pare de dat drept exemplu. Ca sa nu se zica ca ma laud eu cu ce am, poate va descrie colegul @Gabriel I ce inseamna sa tractezi cu masina potrivita. In privinta viitorului, atat pentru partea de rulote, cat si pentru autorulote, situatia mi se pare sumbra. Fetitele de la Bruxelles considera ca propriile lor preocupari si preferinte pot fi generalizate, inchipuind-si ca electrificarea se poate aplica oriunde si oricui. Realitatea ii va trezi curand.
  15. 1 punct
    Salutare și bine ai venit printre noi
  16. 1 punct
    Avand rulota de putin peste un an, nu am suficienta experienta sa-mi dau cu parerea, insa sunt antreprenor de ceva mai multa vreme si acolo cred ca sunt indreptatit sa-mi spun punctul de vedere. Afirmatia de mai sus nu are ce cauta in gandirea unui manager, din ambitie nu vei reusi sa construiesti nimic trainic, iar pretul in niciun caz NU se stabileste din spusele potentialilor clienti. De aici inainte se pot bate campii in lung si-n lat, mult si bine. Pretul il stabilesti DOAR tu, in baza cheltuielilor curente pe care le ai (si ideal pentru tine ar fi sa ramana DOAR de tine stiute) si a amortizarilor, la care adaugi un profit (aici poti spune ca "din ambitie" nu-l adaugi ). In functie de cerere si oferta poti regla pretul acela. In alta ordine de idei, dupa cum ti-a spus si @NRLaurentiu, suntem diferiti, aste inseamna ca avem nevoi si preferinte diferite. Nu-ti face planul dupa clienti, fiecare are propia-i viziune si NICIODATA nu ai sa reusesti sa-i impaci pe toti. Cu propria-ti viziune, mergi mai departe, fa-ti socotelile, stabileste-ti pretul si abia dupa aceea intreaba cati dintre cei targetati te-ar vizita in conditiile date. Daca numarul lor va fi peste asteptari, pune-l in aplicare. Altfel, analizeaza unde ai gresit, corecteaza si intreaba iar, sau nu-l mai face deloc. Din ambitie n-ai sa ramai decat cu o gaura in buzunar, iar noi, cel mult, ne vom intreba cum de s-a inchis si campingul asta ca avea conditii, preturi bune si mereu avea clienti.
  17. 1 punct
    Salutare și bun venit! Inițiativa și planul sunt de toată lauda. După cum ai si spus se vede ca ai fost în campinguri și afară și ai cam ales cam ce ți-ai dorit și ai văzut. Părerea mea este ca spatiile sunt generoase, delimitările ok, deversarea apa gri e binevenita (caz in care evident taxezi alimentarea cu apă, spre binele tău). Într adevăr poți impune grătar doar în loc amenajat, dc creezi suficiente locuri/ suprafață . Efectul accesului la orice ora ar strica insa toate eforturile pt condiții excelente ( numai exemplul trantirii ușilor și portbagajului de câteva ori in miezul nopții cred ca e elocvent ). Cel mult delimiteze o zona separata la întrare unde pot parca câteva (2-3) atelaje pana dimineata, taxabil ai sa descurajeze totuși sosirea târzie. Regulamentul strict e obligatoriu, cu ore stricta liniște, muzica incet, etc. Cel puțin pt rulote și autorulote masa și băncile nu sunt necesare, limitezi din spațiul util iar cam toti rulotistii dețin scaune și mese. Prețul îl corelezi cu confortul apreciabil oferit, ai experienta de afară, dar ești nevoit sa ții cont de realitatea noastră. Un camping dotat similar afară e uzual între 30-40 € pt rulota si 2 persoane (inclusiv consum mediu de curent) adică cam 1/3 din prețul unei camere de hotel sau pensiune bună. Cam la același raport te poți gândi și aici. Românii vor strâmba din nas daca depășești (prea mult )100 RON . Conceptul de calitate care costa încă nu e prea răspândit. Bafta!!
  18. 1 punct
    Salut ! Eu unul am avut o experiența horor cu Santa Fe-ul. Cum ți-e norocul. Eu am avut modelul mai nou, 2,2 litri, 200 CP și 420 Nm, cumpărat de nou. Ca dotări e super, dar in rest e un jaf de mașina. In aproape doi ani (după un an fără probleme majore): s-a stricat turbo de doua ori/ înlocuit, stricat transmisia integrala de doua ori/ reparat odată, odată înlocuit total. S-a dus pielea de pe volan și schimbător, s-a crăpat pe scaun, s-au stricat butoanele pentru geamuri. Când am fost in concediu nu s-a mai deschis portbagajul și a trebuit, tot concediul, sa intru rabatand bancheta spate. Dar e bine ca am fost in concediu, ca la doua tentative nu am ajuns, m-am întors tot pe platforma (fără rulota, ca nu o aveam). S-au dus tot felul de garnituri, de am pierdut uleiul ba de la cutia de viteza, care s-a stricat și ea, oricum, ba de la altele. Nu mai țin minte toate defectele.Nici nu am mai avut curajul sa ies pe o raza mai mare de 200 km, ca nu o ținea. Noroc cu garanția, ca in cei doi ani, reparațiile au depășit 11000 euro., la o “mașina” care costa puțin peste 40 de mii. Am dus-o înapoi la reprezentanta și am cerut o mașina in locul căruței Hyundai. Rulota am tractat-o in ultimele 6 luni cât am avut chestia numita Hyundai, dar puțin și cu grija, sa nu se strice, ca media de stat in service a fost de doua luni pe an. Cam asta e părerea mea.