Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.07.2021 în toate secţiunile

  1. 7 puncte
    Dimineata in camping si o tura de bicileta in doi pana dorm copii.
  2. 5 puncte
    Seara bună si salutări de la Măgureni!
  3. 5 puncte
    prieteni ! Savurez cafeaua și in aproximativ 15 minute, se-nvârte roata spre Măgureni PH, unde ne vom întâlni in jur de 10 echipaje si vom rămâne până duminică... O zi frumoasă tuturor!
  4. 5 puncte
    Bună dimineața! La Sfântu Gheorghe a plouat in reprize destul de mult. O zi de joi fain să aveți!
  5. 4 puncte
    Seara buna! Ce spuneti, suntem in camping sau nu??😁 Dupa o zi de munca merge si o ciorbita de legume cu smantana, mai rece.... O seara faina sa aveti!
  6. 3 puncte
    Salutare comunitate. Din pacate pentru noi, a venit momentul sa ne despartim de micuta ”Olandeza zburatoare”. Beyerland Vitesse 400D Ca si echipare ne-a fericit cu: - 2 spatii de dormit - perfect pentru 4 persoane (canapele transformabile in 2 paturi de 2 persoane) - echipata strict ON Camping - frigider funtional (electric si pe gaz) - bucatarie cu plita gaz si chiuveta INOX - jaluzele atermice la toate geamurile - plase tantari la geamurile mobile - cort Dorema pe intreaga lungime cu laterale detasabile - mocheta pentru intreaga suprafata interioara - fara infiltratii si mirosuri neplacute - suport pentru 2 biciclete Fiamma - greutate 750 Kg, MMA 1000 Kg - 2 butelii - multiple spatii de depozitare - inmatriculata, ITP valabil pana in 2023 Ne despartim de ea deoarece, dorim sa facem un upgrade la ceva mai marisor. Ca familie am suntem foarte multumiti de ea, impreuna vazand (Grecia, Italia, Austria, Croatia, Slovenia, litoralul Romanesc si Delta Dunarii) iar inainte de noi, proprietarii au fost chiar si prin Franta cu ea. Pret 3700 € usor negociabil. Numar telefon: 0745661445 - Mihai In orice caz, se spune ca o poza face cat 1000 de cuvinte, asadar, in continuare cateva mii de cuvinte pentru cei interesati
  7. 3 puncte
    Camping Bulgaria Atliman
  8. 3 puncte
    O sa incerc sa raspund la cateva dintre intrebari, Sa o luam pe rand : 1. Panoul ar fi bine sa fie monocristalin- sunt mai eficiente. Daca e si Half-cut, e si mai bine pe aceeasi suprafata ai un castig mai mare. 2. Controlerele nu difera in functie de bateria ce o incarca. Trebuie sa verifici pentru ce putere maxima a panoului sunt. Si totodata pe ce varianta a sistemului vei merge : 12v, 24v sau 48v. Aici trebuie sa vezi ce vei pune : mppt sau pwm, mppt sunt mai eficiente si un pic mai scumpe. Controlerul nu stabileste cantitatea de curent care pleaca spre consumatori, aici trebuie un alt aparat montat intre baterie si consumatori (controlerul este intre panou si baterie). Ceva de calitate ar fi Victron sau Renogy (utilizat mai des in State si Australia). La noi e bine sa mergi pe Victron. Oricum daca mergi pe componente de calitate nu vei avea probleme cu fluctuatiile de tensiune. E bine sa ai comunicare cu telefonul, nici eu nu am vrut la inceput, dar sa stii ca ajuta. Pentru controlul curentului ce merge catre consumatori ai doua variante in functie de varianta de baterie pe care o alegi. 3. Daca vei alege sa mergi pe baterie litiu, acest lucru poate fi facut de BMS-ul cu care vine bateria. Ai multi parametri pe care ii poti seta. Si oricum nu e foarte grav daca se intampla ca odata sa consumi toata bateria. Bineinteles viata acesteia va fi mai lunga cu cat acest lucru se va intampla mai rar. Daca vei calibra bine sistemul, nu vei ajunge sa golesti bateria. Daca vei alege baterii pe gel (aici am mai putine informatii) intre baterie si consumatori va trebui sa montezi un Smart Shunt (pentru monitorizare) si un Cerbo GX (pentru control). Si bineinteles Panouri de sigurante pentru fiecare circuit (si 12v si 220) si intrerupatoare generale. 4 si 5. Aici va trebuie sa folosesti : - un incarcator de baterii, un invertor (puterea acestuia o alegi tu, in functie de necesitati) si inca o componenta intre bateria masinii si bateria sistemului. Bateria sistemului nu se poate incarca de la bateria masinii prin mufa de bricheta, curentii sunt prea puternici - trebuie folosite cabluri groase (de la MYF 16 in sus, in functie de lungimea traseului). Aceasta componenta poate fi o dioda Voltage Sensitive Relay (VSR) daca mergi pe baterii gel, sau un DC to DC Charger daca mergi pe litiu (sa nu arzi alternatorul). Daca trec automat pe 220 cand il conectezi la retea (si sa nu mai treaca prin invertor) nu stiu. Oricum le poti tine pe toate pornite - si MPPT-ul si incarcatorul si invertorul noaptea cand esti legat la reteaua camping-ului. Si astfel vei avea tensiune constanta, indiferent de reteaua camping-ului. Desi noaptea in afara frigiderului (daca e pe curent) si a incalzitorului (disel sau gaz) nu vei consuma energie (asta daca nu iti pui AC :). Poti folosi Multiplus-ul de al Victron, ce are si functie de incarcare si e si invertor. Am vazut ca e o varianta mai buna decat sa ai componente separate. Numai bine
  9. 2 puncte
    Seară faină tuturor !
  10. 2 puncte
    Seara buna, odihna/distractie placuta sa aveti!
  11. 2 puncte
    Drum bun @Daniel P
  12. 1 punct
    Prânzul nostru în camping...cu hidratarea inclusa
  13. 1 punct
    VID-20210720-WA0011.mp4
  14. 1 punct
    Un loc minunat, oameni minunați, a fost superb
  15. 1 punct
    Am revenit abia acum... Așa cum spuneam, am petrecut câteva zile superbe alaturi de @Lungu Marin si @Raul G, care asa cum a promis, în timpul vacanței în Romania, a poposit si la noi împreună cu frumoasa lui familie...
  16. 1 punct
    Va salut din Camping Atliman Bulgaria.
  17. 1 punct
    Salutări prieteni și weekend plăcut în continuare! Aventura continuă cu @Daniel P
  18. 1 punct
    Mulțumim @G.Janos . Drum bun și vacanță relaxantă să aveți!
  19. 1 punct
    Seara bună prieteni și salutări din Sf. Gheorghe! @Raul G, am viată grea cu Antal, ca trebuie sa suplinesc si lipsa ta