Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.03.2021 în toate secţiunile
-
12 puncte
-
5 puncte@Ovidiu-Betty 3000 de kilometri. Am fost și în campinguri, am bătut și la porți și am întrebat oamenii dacă mă primesc la ei, în curte. Ne-au dat apă, au vrut să ne dea curent. NU au vrut să primească bani de la noi. Niciodată nu a trebuit să bat la două porți diferite. Am fost primiți din prima.
-
5 puncte
-
4 puncteAzi mi-a venit si mie Cadac-ul. Trebuie sa fac rost de un adaptor ca sa-l pot conecta la butelie externa.
-
4 puncte
-
2 puncteRulota mea - Sterckeman, prezentare af 2007 model 420 anniversary edition AC mover bucatarie + baie rezervor apa interior + rezervor suplimentar exterior cu priza dedicata acumulator gel 100 Ah + (pe viitor) panouri trumavent 2 butelii boiler trapa panoramica cort
-
2 puncteam achiziționat o englezoaica cam obosita asa ca m am apucat de reconditionare. dupa cateva desfaceri de mobilier si tapet am ajuns sa o fac pe toata. nu i usor dar cred ca merita. am folosit tego de 9mm la podea cu extrudat de 20mm si placaj de plop de 3 mm la pereti si tavan.
-
2 puncteVa salut! Am renunțat la pescuit pentru ca sâmbătă se anunța ninsoare, am ales sa ieșim aproape de casa.
-
2 puncte
-
1 punctSalut prieteni Asa cum spune titlul, a venit vremea sa ma apuc de cea de-a treia conversie. Mai repede cu cca 2 luni decat mi-am propus dar, aparand oportunitatea de a achizitiona un van cu istoric cunoscut, am achizitionat-o acum. Pentru cei mai curiosi, van-ul achizitionat este cel care l-a detinut colegul si prietenul @Ursu Florin. Multumesc Florin Date tehnice: an 2010, E4, 230 mii km, AC, revizie si distributie schimbata de Florin. Nu necesita nici o investitie. Am mers tot pe varianta Ducato L4H2 deoarece dpdv al caroseriei este identic cu cel facut anterior, doar anul fabricatiei difera. Am multe template-uri pe care le-am facut in conversia anterioara si care ma vor ajuta in procesul de executie. Va urma o perioada de achizitionare a componentelor necesare dupa care, probabil in martie sau inceput de aprilie, ma voi apuca in forta de lucru. Asa cum v-am obisnuit, voi face multe poze si voi posta fiecare etapa a conversiei cu amanunte de executie. Prognozez ca undeva in luna iunie sa fie gata inclusiv cu omologarea la autorulota astfel incat sa-i pot face un test de cca 2 saptamani inainte de a o pune in vanzare. Tineti aproape
-
1 punctSalutare, după 4 ani de rulotism, încercăm un upgrade la ceva mai nou, așa că pentru o perioada scurtă, pun în vânzare atelajul cu care am făcut ceva plimbări frumoase în ultimii ani. Fabricație 1998, 4,6metri, 1150 kg mma, 2 spatii de dormit, wc fix, fără duș, iluminat pe led, instalație 12v cu acumulator 100 Ah. Stare bună, mobilier nezgariat, tapiserie ok, fără probleme de etanșeitate, anvelope bune. Preț 3700 euro. Aștept doritori de rulota bună. Alin, 0726173727
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct@NRLaurentiu Noua rulotă este mult mai mare decât cea veche. Are cuplă antibalans. De două - trei ori am simțit că este în spatele mașinii. În rest, parcă uitasem de ea.
-
1 punctStiu! Am batut si eu o mare parte din tara si e intr-adevar frumoasa! Cu rulota ai descoperit si partea buna din romani si ai invalidat zicala aia: "... pacat ca e locuita"! In privinta kilometrilor parcursi, am presupus ca e relevant cat ai plimbat rulota, restul sunt dupa cum ai zis - plimbari de placere.
-
1 punct
-
1 punct@NRLaurentiu am făcut ceva peste 3000 de kilometri. Am lăsat rulota la locul de campare și am vizitat împrejurimile. De exemplu, am făcut zilnic naveta între Drobeta Turnu Severin - Porțile de Fier 1 - Orșova. A fost de vis! La mare ne-am plimbat mult printre stațiuni. Și tot așa s-au adunat kilometrii. Este atât de frumoasă România!
-
1 punct
-
1 punctLa Mulți Ani și sănătate vă dorim sărbătoriților zilei de 04. Martie! @Adrian Gabriel @Andrei Mihai @Andrei Romaniuc @Attila Dali @Barbu Nitu @Ciobanu Catalin @Cristea Marius Rares @Cristi Haiduc @Ghinozo @Ioana Igna @Ionescu Mihai @Leitoiu @Marius N. @Popa Spartacus și @Sita Lucian !
-
1 punctPe mine m-ar ajuta foarte mult in drumul spre Letca Nouă și retur. Doamne-ajută să o vedem în sfârșit finalizată!
-
1 punct
-
1 punctAm extins parcarea din Pantelimon, zona Tuborg. Oferim diverse pachete de servicii in abonamentele de parcare. Detalii la 0785226373 si corda.campers@gmail.com Paza 24/7, acces la apa si energie electrica.
-
1 punctUn SMS, daca un apel este prea scump, v-ar lamuri pe deplin! Respectiva persoana nu a fost activa pe aici.
-
1 punctMai sterg si eu putin praful pe topic. Am ajuns cam la final cu achizitiile. Cu munca mai putin....am stabilit pozitia peretilor baii, am construit cadrele de sustinere pentru pat si placaj pe partea soferului. Mai am o lista scurta de cumparaturi pentru incheierea proiectului: Sistemul de apa calda si caldura - conceptie eberspacher cluj Bateria - de principiu 180 lithium de la Dl Ivan Marchiza- aici nu ma agit pentru ca am obsevat ca cele cunoscute se monteaza pe plafon in locurile de prindere a portbagajului de pe dreapta. Avand in vedere ca masina este pe firma, investitia facuta este tot pe firma am tinut un calcul pentru cheltuielile efectuate. Pot spune ca am depasit bugetul initial . Cand am gandit conversia plecasem de la o estimare de 6-8000 E masina+ maxim 12E conversia(cu manopera inclusa) deci maxim 20.000E. La acest moment avand toate chetuielile curente + viitoare pe lista situatia sta cam asa: 8000E+tva masina 9000E+tva piese conversie (aici am calculat inclusiv acumulatorul si sistemul de la eberspacher) Marchiza nu am inclus-o inca in costuri pentru ca pot duce conversia la capat si cu ea si fara ea. Presupun ca manopera cu omologare cu tot va mai fi in jur de 5000E. Deci sper sa inchei conversia in jurul sumei de 25.000E. Cu toate ca nu m-am incadrat in bugetul initial consider ca estimarea initiala a fost aproximativ corecta. Multi considera poate o suma imensa pentru un campervan, altii poate o suma mica dar consider ca a fost un compromis. Ma incurajez vazand conversii scoase la vanzare care nu sunt pe gustul meu si vazand campere de fabrica sh care facute pe banda nu se apropie ca si calitate de investitia efectuata la niste preturi care nu sunt deloc mici. Si totodata stiu ca nu prea am facut compromisuri legate de calitatea si cantitatea materialelor/produselor folosite. Totusi sunt deschis la critici constructive. Spor la treaba tuturor si mai ales celor 3 cu care tin legatura si care au conversii Ducato in lucru(va simtiti voi :P )
-
1 punct@Alin Opran Felicitari pentru achizitie. Spor la treaba si ...multe poze! Si pe mine ma mananca degetele sa mai fac o conversie, dar vremurile ma fac sa mai astept. Pana atunci, ca sa nu ma plictisesc voi face ceva modificari/imbunatatiri. Astept vremea mai calda .
-
1 punctCulmea ar fi ,când e gata V3 ,să-i placă asa mult lui Florin ce a iesit încât sa o cumpere si să-și vândă rulota...Oricum va fi la final ,suntem cu ochelarii pe topicul asta.Spor la treaba ,,dom 'profesor " de campervanuri ! Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk
-
1 punctPrima noastra iesire din 2021 a venit la pachet cu prima mare aglomeratie a anului . Am facut traseul Bucuresti - Zarnesti in "doar" 7h ! Imediat ce am trecut de Valea Prahovei am prins o vreme mai degraba de toamna tarzie si fara mare aglomeratie . Dupa cum v-am obisnuit, mai jos gasiti si un scurt film al aventurii
-
1 punctV3 Sunt cu nervi la pamant tu esti la V3 si eu bat pasul pe loc cu varianta 001. O saptamana nu mai intru pe net si ma apuc de lucru . ( Presimt ca V3 o sa se finalizeze foarte rapid )
-
1 punctClar ca este doar o dimensiune, este aproape dimensiunea unei benzi de circulație, iar România știm bine ca nu are margine în dreapta și acolo unde este e ruota si plina de gropi. Ai o suprafață de contact cu aerul, deci frână aerodinamică de 25% mai mult decât la 210, nevoie de mașină mare, grea și puternica. Este mai ușor da treci de la o rulotă de 5 metri la una de 6 decât de la 210-220 la una de 250. Când vorbim despre ceva este bine sa îl cunoaștem, altfel nu facem o figură prea bună.
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

