Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.02.2021 în toate secţiunile

  1. 5 puncte
    Astăzi rulota a făcut un dus rece Am dat jos mizeria care s-a depus după drumul pana acasă
  2. 3 puncte
    Referitor la camping Thalatta, unde am fost in 2019, am înțeles ca e de 3-4 stele. Grecești, nu comentez stelele aferente fiecărei tari sau locații, ca diferă. S- a mai scris pe forum despre. E un orășel, pot sa zic, cu o grămada de străduțe și alei, toalete și dușuri, umbra in peste 90% din camping,, plaja proprie, magazine, locuri de luat masa și piscina etc. Ca o paranteza, mosii din vest aveau scutere pentru deplasare in interior, eu doar bicicleta. Fiecare parcela cu priza de 220V și apa, cu un mic furtun tras. Curățenie. Pe site-ul lor zic ca aspira la 5 stele, când or sa fie disponibile in Grecia. Din acest camping am făcut 30 minute pana in Azapiko, unde aveam cunoscuți cu rulotele off camping. Un loc de campare super, pentru cine apreciază și gusta off campingul. Mi-ar fi plăcut sa stau mai puțin in camping și sa merg cel puțin 3-4 zile off in Azapiko, dar singurul motiv a fost ca am plătit campingul in avans pe toată perioada de concediu, care e limitată (poate zgarcitul de mine, dacă am plătit in avans e musai- nu ar fi fost prima oară când am plătit campingul și am plecat sa fiu liber și am pierdut banii dați , dar și faptul ca am fost prima oară cu rulota in Grecia). Sa stai cu rulota aproape de plaja, off camping (adică sa ai plaja din fata doar a ta! a se înțelege, sa ai sursa de apa și loc de deversare, plus barca ancorata in fata, copii și cățeii sunt liberi sa zburde in voie...ce îți mai trebuie? Da, bere rece , știu....și vorba lui Emil Vințieler, pe care îl completez, nu e vorba deloc de bani, e vorba de off camping pur și simplu, de libertate.
  3. 2 puncte
    Eu pot recomanda Westfield Performance am tot schimbat si eu dar la astea m-am oprit...
  4. 2 puncte
    Multumesc. Si eu cred ca ai facut un deal bun. 😁
  5. 2 puncte
    @Gabriel I rulota a fost 9100 euro cu tot cu numere ( a cerut 10000e inițial, eu zic ca am obținut un preț bun ), numerele s-au scos pe șoferul care a luat rulota, preț transport 850e din Berlin in Brasov.
  6. 2 puncte
    Am încercat multe scaune și mese, apoi am ajuns la Kampa și produsele lor, le consider cele mai bune și calitative.
  7. 2 puncte
    Salutare, colegi! E cazul sa imi fac me culpa, are dreptate Dragos, am stat multa vreme ca cititor pe forum, dar a fost un an ciudat care ne-a cam schimbat comportamentul si obiceiurile sociale. Sper ca 2021 sa fie diferit, de aceea initiez cu aceasta postare retrospectiva unui an neobisnuit. Chiar nu am banuit la inceputul lui 2020 ce an urmeaza sa avem. Ne uitam la tv la stirile din Wuhan ca la un film SF distopic. Era la capatul lumii ,dar in mai putin de 2 luni eram inchisi in casa. Ce a urmat, stiti... Cel mai mult am suferit in perioada in care am fost inchisi in casa pentru faptul ca nu am putut iesi cu rulota desi venise primavara. In fine, a trecut.... In iunie, in plina incertitudine, a venit vremea concediului. Desi primul gand a fost sa ramanem pe litoralul romanesc, aglomeratia de aici ne-a facut sa ne schimbam planurile. Am pregatit rulota fara sa fim hotarati unde si cand vom pleca, aveam si o problema in familie, cu soacra bolnava. In 28 iunie, dimineata,am luat problema de coarne, adica mi-am luat nevasta pe sus si am plecat spre Grecia, via Bulgaria, ruta Serbia-Macedonia fiind inchisa. S-ar zice ca am avut noroc, doua zile mai tarziu la intrarea in Grecia se facea obligatoriu test, iar cateva saptamani mai tarziu conditiile erau mult mai stricte. Fireste, punct ochit: plaja Azapiko. Acolo era deja o comunitate mica romaneasca, alti cutezatori ca si noi. A fost o vacanta atipica, dar frumoasa, mai scurta decat de obicei, numai 10 zile. Am vazut o Grecie cu turisti putini, dar frumoasa, ca de obicei. Liniste si natura care inflorit in perioada de lockdown. Dupa 10 zile, ne-am luat ramas bun de la paradisul elen, cu speranta sa revenim toamna. Nu a fost sa fie, vacanta de toamna a fost in alta zona, dar asta in alta postare.
  8. 2 puncte
    Salutare prieteni Daca este cineva interesat de o iesire din07.03--09.03 deocamdata nu stiu unde dar am sa va anunt sau poate are cineva vreo idee va astept
  9. 2 puncte
    Și eu am luat din Reghin și sunt mulțumit de scaune, masa, cuptor pe gaz etc. Scaunele au spătar rabatabil cu mai multe poziții plus ca au prelungitoare și se transforma în șezlonguri. Masa are fiecare picior reglabil pe înălțime, sta drept pe orice teren. Toate sunt bine făcute și foarte ușoare. Marca Berger sau altele în genul. Cauta pe Facebook Johann Varga.
  10. 2 puncte
    Bună dimineața Să aveți o duminică frumoasă și binecuvântată!
  11. 2 puncte
    Buna dimineata O zi de Duminica cat mai frumoasa!
  12. 1 punct
    Salutare, va trimit mai jos linkul pe care l-am facut pentru a prezenta casuta noastra pe roti. Am finalizat zilele acestea conversia unei autoutilitare in campervan, mai exact un Citroen Jumper din 2017, Euro 6 cu aproape 275.000 KM. Am achizitionat masina din Romania la finalul lunii mai 2020 si la jumatatea lunii iunie am inceput sa lucram la conversie. Dupa aproape 4 luni in care am lucrat la conversie am ajuns si la linia de finish. A fost un proiect foarte frumos care a presupus mult timp, energie si motivatie, insa pasiunea pentru calatorii si natura ne-a ajutat sa putem sa vedem casuta pe roti terminata. In aceasta conversie am apelat la sprijin extern in 3 puncte importante pentru noi: 1. la decupajele ferestrelor si trapelor, unde am vrut sa fie facute de persoane specializate si autorizate; 2. la montajul panourilor solare si a echipamentelor Victron (celelalte echipamente electrice fiind montate de noi) 3. la mobila suspendata si la fronturile de mobila (aici, desi am ajuns la concluzia ca puteam sa bifam acest punct si noi, nu am fi reusit sa ajungem la calitatea pe care ne-o doream, astfel incat ii multumim dnului. Andrei, producator de mobila, care ne-a ajutat si ne-a sprijinit la partea aceasta). In rest, greul acestei conversii a cazut pe umerii sotului meu, Razvan, care s-a ocupat de toate aspectele, iar eu am ajutat unde am putut si mai mult cu filmatul :D Noi suntem foarte multumiti de ce am facut si deja am scos Camper-ul la plimbare Ganduri bune tuturor, Anca & Razvan
  13. 1 punct
    O Duminica placuta ,va doresc tuturor.
  14. 1 punct
    Bună dimineața @Ursu Florin ! Ia legătura cu doamna Varga din Reghin, au mese și scaune de calitate!
  15. 1 punct
    Buna dimineata la toata lumea. Florin eu am tot incercat cateva tipuri de scaune si mese si m am oprit la cele de decathlon https://www.decathlon.ro/scaun-comfort-pliabil--id_8575887.html sunt din aluminiu se pliaza complet si le pot baga sub paturi prin usile laterale fara sa fiu nevoit sa ridic saltelele de fiecare data.Referitor la masa tot de acolo poti lua, iti recomand sa iei pe cea dubla cu scaune mici incluse(pentru vizitatori)ca stim ca se gasesc de fiecare data https://www.decathlon.ro/masa-pliabila-4-scaune-id_8388687.html exista si fara scaune dar inca 4 scaunele nu strica niciodata, eu folosesc doua din ele pentru a intinde picioarele cand este cazul.Poti vorbi si la dna.Varga de la Reghin sa iti trimita poze cu ce are pe stoc, eu am luat acum doua saptamani un carucior din ala pentru plaja care era nou nout cred ca chiar nu fusese desfacut, doamna este mai mult decat ok tot de pe forum am vazut ca au mai luat colegi produse si au fost multumiti.Sper ca info sa iti fie de folos. O zi frumoasa tuturor si sa dea caldura cat mai repede ca ne mananca rotile. Numai de bine sa auzim.
  16. 1 punct
    Salutare, in proporție de 99% am terminat cu patul, mai am de prins sistemul de amortizare Nu am găsit Pal de aceeași culoare pentru partea de jos dar o sa lipesc autocolant culoarea mobilierului.
  17. 1 punct
  18. 1 punct
    Buna seara, weekend placut tuturor!
  19. 1 punct
    @Emil Vinteler Grecia a fost superbă anul trecut, inițial am vrut sa mergem și noi tot pe litoralul romanesc, pe mine m-au dat înapoi preturile dar și aglomerația. Acum nici nu știu ce să zic, daca 2021 este mai rău sau mai puțin rău fata de 2020, lucrurile deocamdată nu stau bine. Eu pe 13 iunie am in plan sa decoleze către Grecia, de data asta o sa fie primul concediu in 3. Iar în primele 2 sapt. din septembrie o sa vizitam din nou Grecia Asta in condițiile in care putem trece granita 🤭
  20. 1 punct
    Prima noastra iesire din 2021 a venit la pachet cu prima mare aglomeratie a anului . Am facut traseul Bucuresti - Zarnesti in "doar" 7h ! Imediat ce am trecut de Valea Prahovei am prins o vreme mai degraba de toamna tarzie si fara mare aglomeratie . Dupa cum v-am obisnuit, mai jos gasiti si un scurt film al aventurii
  21. 1 punct
    ! La Braila sunt -4 grade ,soare cu dinti dar in rest e binisor ! Sa aveti o zi placuta prieteni !
  22. 1 punct
    Bună dimineața! La Sfântu Gheorghe ninge și termometrul arată -11 grade Celsius! O zi de marți frumoasă vă doresc!
  23. 1 punct
    Cuptorul în funcțiune...
  24. 1 punct
    Buna ziua si bine v-am regasit, sa mai stergem putin praful de pe acest topic. Dupa aproximativ 6 luni si 6000 euro cheltuiti, cu folos zic eu, o noua autorulota este gata de drum deocamdata doar pana la Plaiul Foii in acest weekend. Ce a iesit, dupa cum urmeaza: - baza un Renault Master 2010, H2-L3; - greutate totala cu toate acareturile si toate plinurile facute 2890 kg.Mai am cateva sute de kg sa ma joc ; - instalatie electrica, 3 panouri solare a cate 150 W, un controler MPPT, un invertor de 2500 W, un acumulator litiu de 200 Ah, consum maxim cu toate pornite si date la maximum in jur de 75-80 Ah, consum mediu pe timp de iarna 10-15 Ah; - sanitare, 2 chiuvete baie+bucatarie, cabina dus inchisa+wc Porta Potti, un bazin apa curata 125 l + unul de apa gri de 90 l sub masina, pompa de apa cu presostat, un boiler de 50 l cu 2 trepte de incalzire la 220 V+frigider 113 l tot la 220 V; - pat de aproximativ 170/180, 5 dulapuri suspendate; - incalzire pe motorina de 5 Kw, cu patru iesiri pentru aer cald, 2 duc in fata, 2 sunt in spate sub pat, pentru a nu ingheta apa. Si in mare cam asta este, eu sunt foarte multumit de ce a iesit, se putea mai bine? Sigur ca da, dar in limita bugetului pe care l-am avut eu zic ca m-am pliat pe ce am considerat eu ca este necesar pentru 2 persoane. Si ceva poze, in realitate arata mai bine . O zi buna va doresc.
  25. 1 punct
    La Borșa Maramureș, la schi. Și Prislop.
  26. 1 punct
    Da, oricat mi-ar placea sa am o rulota noua (obiectivism), tot una cu putini ani si intretinuta (nu care au fost inchiriate) as alege (subiectivism-pragmatism). Cred ca e acelasi rationament ca la masina, prefer una de 3 ani la 100-120k de km vs una noua. Si rulota noua si cea de 3-4 ani trebuie intretinuta si intretinerea costa cam la fel. La fel cu masinile. E alegerea mea personala.
  27. 1 punct
    Sunt posesor de Sterckeman. Desi finisajele nu sunt la nivelul Tabbert, Fendt sau Hobby pot sa zic ca sunt foarte similare cu ce ofera Adria sau Weinsberg. Legat de SH vs noua mi se pare filozofica discutia, evident ca noua e mai buna, dar si platesti niste bani in plus (pe rulota si optionale) care dispar in momentul cand ai folosit prima data rulota. Eu personal am ales una de 3-4 ani, relativ noua, dar alegerea e subiectiva.
  28. 1 punct
    In vederea trecerii propriuzise la conversie, va atasez mai jos cateva fisiere informative pentru familia Ducato - diverse versiuni: Curs Fiat Ducato 2006-.pdf DUCATO 2800 JTD - scheme electrice.pdf Fiat-Ducato-X250-MY2011 specificatii tehnice.pdf Fiat-Peugeot-Citroen - manual de reparatii.pdf Manual Fiat Ducato.pdf ManualDelCarrocero2017-ducato.pdf Montare demontare usa culisanta Fiat Ducato.pdf Reglarea franei de mana Ducato - X250.pdf Noul Ducato X290 - manual de conversie si montaj.pdf Colegul Adrian Adam, a primit recent un raspuns de la RAR cu privire la omologarea conversiei executata in regie proprie, raspuns pe care il redau in continuare: "Buna ziua, Este o modificare constructiva si vehiculul astfel modificat trebuie supus omologarii individuale conform conditiilor constructive prevazute de reglementarile tehnice aplicabile RNTR-7, modificate si completate prin O.M.T. nr.1049/2013. Pentru amenajarea ca autovehicul special din categoria M1 care include facilitati pentru locuit, este necesar ca detinatorul vehiculului sa se adreseze unui atelier autorizat pentru modificari constructive în baza Legii nr.222/2003, cu modificarile si completarile ulterioare. Precizam ca lista atelierelor respective si datele de contact ale acestora se afla publicate la adresa noastra de internet: www.rarom.ro sau la adresa http://www.rarom.ro/.../article--Atelierele_care... <http://www.rarom.ro/.../articleateliere_care_efectueaza...> In vederea omologarii, solicitantul activitatii respective trebuie sa puna la dispozitia RAR declaratia de conformitate din partea atelierului autorizat, care va cuprinde inclusiv codul de varianta al vehiculului rezultat in urma transformarii, avizat de catre RAR. RAR nu accepta amenajarea ca autovehicul special in regie proprie..." Avand in vedere acest raspuns RAR, le recomand amatorilor de conversii care-si doresc modificarea si in acte a conversiei... sa procedeze de urmatoarea maniera: Puteti apela la un "atelier autorizat pentru modificari constructive" si sa negociati implicarea in conversie atat a atelierului cat si a dvs. daca va pricepeti. Solicitati ca atelierul sa se ocupe de documentatiile cerute de RAR, de omologarea propriuzisa, iar dvs de conversie in regie proprie, daca va pricepeti. Stabiliti modul minimal de configurare al viitoarei conversii pentru ca in baza acestuia, atelierul sa poata prezenta proiectul spre aprobarea RAR. Solicitati atelierului cerintele minime obligatorii ce trebuiesc respectate dpdv. tehnologic si legal in executia conversiei. Solicitati un pret atelierului pentru: - intocmire proiect conversie si obtinerea aprobarii RAR pe acesta; - consultanta pe parcursul conversiei executate in regie proprie, daca este cazul; - participare la RAR la momentul obtinerii noii carti de identitate. Daca pretul este ok, mergeti mai departe. In timpul executiei faceti cat mai multe poze la lucrarille ascunse si respectati indicatiile atelierului in cea ce priveste executia in sine a conversiei. Asta, tinand cont ca suntem in Romania, nu in alte tari europene in care astfel de omologari/conversii se fac mult mai usor, chiar si in regie proprie. Trebuie sa trecem prin aceste furci caudine la care adaugam si faptul ca... nu ne dau banii afara din casa. Pentru ca acest lucru sa va fie cat mai facil si ieftin... plecati in configurare de la definitia din lege a autorulotei: "vehicul cu spatiu pentru facilitati de locuit care contine cel putin urmatoarele echipamente: a) scaune si masa; b) paturi obtinute eventual prin transformarea scaunelor; c) facilitati pentru gatit; d) facilitati pentru depozitare. Aceste echipamente trebuie sa fie rigid fixate in spatiul pentru facilitati de locuit. Totusi, masa poate fi astfel conceputa incat sa poata fi usor demontata." Atat incercati sa prezentati la omologare ! Nu gaz, nu solare, nu invertor, nu baie, nu incalzire, nu alte nebunii, strict ce zice legea ! Cu cat ai mai putine accesorizari pe autoutilitara cu atat iti va fi mai usor sa treci de omologare si cu atat te va costa mai putin manopera conversiei, daca o va face atelierul agreat RAR. Ulterior, dupa ce vezi scris in CIV... "Autovehicul Special M1" "SA Autorulota"... mai vedeti voi ce mai adaugati pe ea. In aceasta varianta de echipare minimala, chiar si cei care nu-si pot face singuri conversia in regie proprie din diverse motive si vor apela la un "atelier agreat", nu vor baga mana foarte adanc in buzunare. Acestia, ulterior obtinerii actelor, vor putea pe parcursul timpului, functie de posibilitatile materiale sa mai adauge, tot cu ajutorul firmelor specializate daca ei nu se pricep, diverse alte accesorizari.
  29. 1 punct
    Etape premergatoare conversiei... In primul rand trebuie sa va decideti daca conversia o veti face in regie proprie... sau daca veti apela la o firma specializata in conversii. Conversie in regie proprie Am tot respectul pentru cei ce iau aceasta decizie, insa, inca de la inceput este bine sa stiti la ce va inhamati. Puteti lua aceasta decizie daca: - sunteti o persoana cu inclinatii si aptitudini tehnice. Aici fac o paranteza... Am avut la un moment dat un angajat - muncitor necalificat, "un Dorel" care mi-a strivit niturile tuturor ruletelor de masurat care i-au iesit in cale. Cand l-am intrebat de ce a facut acest lucru... mi-a spus ca-l deranja la masuratori miscarea tablitei de capat a ruletei. Daca aveti astfel de "aptitudini", va recomand sa nu va apucati de o conversie. Si ca subiectul sa nu ramana neelucidat, cum i-am explicat si angajatului meu, acel joc al tablitei de la ruleta este necesar pentru masurarea cotelor atat de exterior cat si de interior... "jocul" trebuie sa fie egal cu grosimea acelei tablite; - aveti suficient timp liber; - aveti in dotare sau acces la sculele si dispozitivele necesare pe parcursul conversiei; - aveti la dispozitie o persoana de ajutor in anumite faze ale conversiei; - dispuneti de un spatiu cat de cat rezonabil ca marime pentru realizarea anumitor elemente necesare conversiei si depozitare. La noi la romani, pe parcursul anilor trecuti s-a impamantenit o vorba: "Las' ca merge si asa !" Pe parcursul acestui proiect va recomand sa uitati aceasta zicere, ba din contra, sa apelati la vorba croitorului: "Masor de 10 ori si tai o data !" Nu va grabiti si nu faceti rabat la calitate. Conversie facuta de catre o firma specializata Apelarea la o firma specializata in conversii... costa... si nu putin. Daca nu dispuneti de cele enumerate la punctul anterior si totusi doriti conversia, nu va ramene dacat sa bagati mana mai adanc in buzunar. Daca apelati ca o firma agreata RAR sa va faca conversia, nu aveti cum sa o faceti ieftin, aici este vorba de foarte multa manufactura, practic ei va fac un produs unicat. In nici un domeniu nu exista produs unicat ieftin ! O firma are anumite regii, adaosuri la materialele procurate in vederea conversiei, taxe de transport, magazinaj-depozitare si binenteles, aceasta va trebui sa aiba si un profit, cat de mic, dar acesta trebuie sa existe. In situatia in care apelati la o astfel de firma este esential sa stiti exact ce va doriti, ce le cereti de fapt sa realizeze. Costul conversiei Acest pret este compus din: - pret achizitie van - Nu va speriati de numarul mai mare de km, aceste dube sunt facute sa duca multe sute de mii de km. Odata conversia facuta, numarul de km parcursi ca autorulota va fi mult mai mic. Evitati caroseriile cu probleme... pete de rugina, inchideri precare ale usilor, acestea sa nu stea pe caroserie precum șaua pe vaca. Pentru un van de dupa 2006, pretul de achizitie poate fi functie de pretentiile investitorului, de la 4.500 euro in sus. Pentru unul cu ultima "fata" de dupa 2015 preturile pornesc de la 7-8.000 de euro; - pret materiale necesare conversiei - Acest pret este functie de buzunarul proprietarului, functie de ce tip de subansambluri prefera - noi sau sh. In varianta sh acest pret ar trebui sa fie in jurul valorii de 3000 euro, iar in varianta "noi" undeva intre 5.000 - 7.000 euro, chiar si peste aceste cifre in functie de nivelul de accesorizare dorit. Preturile materialelor necesare comunicate mai sus, depind in mare parte de sursele de achizitie. Pentru piesele noi exista variatii extrem de mari de pret intre comerciantii traditionali si alte surse. Deci, incercati ca inainte de inceperea conversiei sa studiati bine ofertele accesoriilor necesare acesteia. Poate veti gasi chiar posibilitatea achizitionarii mai multor accesorii de la acelasi furnizor cu obtinerea implicit a unui discount per total care sa va avantajeze; - pret manopera conversie - In situatia in care proprietarul decide sa-si faca singur conversia, aceasta suma scade drastic, ea fiind reprezentata doar de cheltuielile aferente diverselor executii in colaborare. In cazul executiei in regie proprie, sfatul meu, va repet, este sa nu faceti lucrurile dupa ureche, sa va documentati foarte bine si sa apelati in particular la specialisti in domeniile ce stau la baza conversiei (electricitate, gaz). In cazul in care se apeleaza la o firma de conversii... pretul manoperei va fi mare, cum spuneam mai sus... ca pentru executia unui produs unicat. - pret cheltuieli necesare actualizare/modificare CIV - In situatia in care doriti inscrierea conversiei in cartea masinii - Transformarea din "Autovehicul N1" in "Autovehicul special M1 - autorulota" atunci trebuie sa apelati la o firma agreata RAR. Conversia se poate face numai pe baza unui proiect al firmei respective avizat de RAR. Daca se doreste modificarea numarului de locuri intr-o alta dispunere... lucrurile devin mai complicate... numarul firmelor agreate RAR pentru astfel de modificari (nr. locuri) sunt mult mai putine si implica costuri mai mari. ...
  30. 1 punct
    Tocmai ce ne-am intors din vacanta... Printre alte campinguri vizitate am campat 8 zile si la Lanterna. Ce pot spune despre acest camping este ca este absolut urias. Plajele sunt de toate tipurile, cu stanci, cu pietre, cu pietre mai mari, cu pietre mai mici, cu nisip mai mare, cu nisip mai fin, beton, gasesti orice. In afara de plaje gasiti aici si un aquapark dotat cat de cat, dar si mai multe piscine situate in diferite parti ale campingului. In interiorul campingului gasiti de asemenea marketuri, o pescarie si o piata de legume si fructe, dar preturile aici sunt de cel putin 2 ori mai mari decat la supermarket-ul Tommy aflat la aprox. 5 km de camping. De asemenea in camping gasiti cateva restaurante, fiecare cu specificul lui, un cinema, spatii de joaca pentru copii, terenuri de sport, centre de inchiriere echipamente de agrement nautic etc. Deci, ce sa mai vorbim, campingul dispune de absolut orice pentru a nu-l parasi... Dar... Sincer, pe noi nu ne-a prea incantat, dar asta nu poate fi decat o parere subiectiva. Ce nu ne-a placut? Pai in primul rand atmosfera, am constatat ca in campingul asta nu se socializeaza. Nu! Fiecare isi vede de parcela lui, nu tu „buna ziua”, nu tu „...”, nimic... Initial am crezut ca poate exista o oarecare reticenta fata de romani (destul de exotici pentru Lanterna), dar nu, nemtii, olandezii, austriecii nici intre ei nu vorbeau... Alt lucru dezamagitor a fost organizarea... Am ajuns in camping si am constatat ca n-au tinut cont de solicitarea din mail-ul transmis odata cu rezervarea, iar parcela repartizata era ocupata de o alta rulota. Dupa 3 drumuri la receptie (cu masina) au reusit sa-mi gaseasca o parcela, dar fireste ca fara umbra cu toate ca in mail ii rugasem sa-mi dea o parcela cu putina umbra. Sincer ma asteptam la altceva de la acest camping tinand cont si de pretul platit, dar, asa cum am mai spus, este vorba doar de o parere subiectiva. Cred ca noua ne plac mai mult campingurile ceva mai mici! Totusi, una peste alta, aceste mici inconveniente nu ne-au facut sa regretam locatia aleasa, dar nici nu ne-am mai intoarce. Ca sa intelegeti, eu am zis ca Lanterna este un fel de „Mamaia campingurilor”...
  31. 1 punct
    Frumos plan, frumoasa locatia si aleasa, dar cum spuneai, nu este ieftin, dimpotriva! Nu este "de nasul oriciui"! Noi mai stam si "pe acasa", sunt destule posibilitati, nici tarisoara noastra n-o stim indeajuns! Drumuri bune sa aveti! Distractie pa masura!