Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.10.2020 în toate secţiunile
-
4 puncteBună dimineața.Varog sa ma scuzati amtrmis din greșală cafeaua de Vineri.Trimit altă acum
-
4 puncte
-
4 puncte
-
3 puncteBuna seara, ce am mai facut in saptamana ce tocmai se termina, montat geamul de pe usa culisanta, pus linoleumul si construit cabina de dus 100/70 la care mai am finisarile si vopsitul, urmeaza corpul de bucatarie.
-
3 puncte
-
3 puncte
-
2 puncte
-
2 puncte
-
1 punctBună dimineața, furtuna mare a fost toată noaptea, distrus total în grădină, au zburat mobilele de pe terasă încă nu știu unde au ajuns. Am dus feciorul cel Mare la liceu practic pe aratura, strada nu mai este. Prognoza este de furtună încă 2 zile.
-
1 punct@Claudiu Fabian Milea salutare! Multumim pentru impartasirea experimentelor chiar si neplacute. Tot e bine ca nu ai avut avarie mai mare la rulota sau masina. Sunt convins ca dupa aceasta prezentare vor exista destui colegi de pe forum care vor verifica din nou dot-ul cauciucurilor. Eu recunosc ca am tot amanat verificarea lor pana nu am citit o alta postare despre explozie la roata. Cand am verificat si am obesrvat ca sunt din 2000 m-am luat cu mainile de cap si am trecut rapid la comandarea altora noi. (nu facusem inca nici o iesire cu cele vechi) . Cand le-am schimbat am reconditionat si genta si am observat ca nu am frane deloc pe una din roata si pe cealalat f putin. Evident am trecut apoi la inlocuirea sabotilor de frana care erau uzati complect! Am facut prima iesire numai dupa ce am rezolvat franele si cauciucurile. Ganduri bune la toata lumea !
-
1 punctNu am să scriu prea multe, doar faptul că a fost achiziționată personal direct din Olanda și că se prezintă impecabil, cu toate că e din 1998. Dotări:, Trumatic C, panou solar, suspensie pneumatică, cruise control, cutie semiautomată, suport moped, VID-20200829-WA0016.mp4VID-20200829-WA0016.mp4VID-20200829-WA0016.mp4și super întreținută interior și exterior, exact așa cum îmi place mie, toate pe șasiu de Ducato 2,8. Las fotografiile să vorbească de la sine. Cu interiorul.... va urma.
-
1 punctAșa și sper să fie @Mihai-Arad ❗🤝 Și ca un bonus, voi posta și cateva fotografii cu copilotul de rezervă Chilly.
-
1 punctInteriorul.... ne-a ales din nou, el pe noi, mai bine spus pe Betty, pentru că inițial, plecasem de acasă pentru un B 584 din 2003, la care vânzătorul, după negocieri, a scăzut prețul de la 22.950 € la 21.600 €. Doar că socoteala de acasă nu s-a potrivit nici de data aceasta cu cea din târg și asta nu din cauza prețului ci a felului în care se prezenta autorulota. Fotografiile de pe site o prezentau super, însă la fața locului am găsit o autorulotă obosită, cu zgârieturi pe barele de protecție, lăsată din toate încheieturile, cu tapițeria extrem de pătată, mobilier zgâriat și un miros stătut la interior. Ca urmare, am început căutările pe site-uri și să le grupăm pe zone apropiate, deoarece cu mașina închiriată de la Dortmund aveam o limită de 200 km./zi și ne-am pus pe dat telefoane. Așa am ajuns a doua zi în Arnhem, un oraș cochet și îngrijit, la Van de Vaart Caravan & Campers, unde am găsit noua căsuță.
-
1 punctSalutare, Pentru ca m-am lovit de cateva chestiuni pe subiectul topicului, atat personal, cat si in activitatea de la munca (vanzari vehicule noi si rulate), o scurta actualizare pe RAR si ITP respectiv, inmatricularea de vehicule. De la 17 august 2020, au intrat in vigoare modificari privind listele de documente cerute (original + copie) la autoritatile implicate. La RAR, pentru inmatricularea unei rulote din Anglia, cel putin la Bucuresti (nota obligatorie pentru ca in Romania, ce se cere la Bucuresti nu se cere neaparat si la Braila, de exemplu) a fost necesara, macar in copie, si o dovada a modalitatii in care rulota a intrat in posesia vanzatorului. Aceasta poate fi si celebra chitanta scrisa de mana intre `englez` si cel ce aduce rulota in Romania, daca acesta nu este si cel ce vrea sa efectueze RAR/CIV. In cazul meu, au fost deci necesare: copie dupa aceasta chitanta, original + copie CVC dintre mine si vanzator, cerere si programare RAR. Tot in cazul meu, a trebuit facuta omologare individuala - nu stiu daca este practica obisnuita sau a fost doar pentru Hobby 560 KMFE, care este aparent un pic diferita. Desi initial inginerul RAR a spus ca o sa vin in alta zi dupa CIV, pana la urma am stat `doar` o ora si jumatate si am luat actele. ** Observatie 1: de cand cu `carcalacul`, la RAR Voluntari (la Grivita este diferit, au program continuu, dar este doar pentru automobile) exista program de eliberare a actelor, astfel dupa ce faci inspectia tehnica si verificarea (la mine, au fost verificate frana de mana, seria de sasiu, a fost cantarita rulota si masurata destul de aproximativ cu ruleta, s-a sarit peste lumini), poti ridica actele in urmatoarea ora, incepand cu fix si pana la si un sfert. Termini verificarea si inspectia la 9,45, de exemplu, ridici actele la 11-11.15. Daca nu, atunci la 12-12.15 etc).** **Observatie 2: pentru automobile, daca vreti sa efectuati RAR si eliberare CIV pentru masini care NU au mai fost inmatriculate in Romania, la an de fabricatie mai nou de 2018 inclusiv, este OBLIGATORIU acum CoC (Certificate of Conformity) in ORIGINAL (+ copie). Pentru masini mai vechi de 2018 inclusiv, este doar recomandat sa il aveti. Explicatie: dupa scandalul `noxe VW`, s-au introdus noile norme WLTP, iar CoC cuprinde nivelul de noxe explicit pe care nu trebuie sa il depaseasca masina. Fara CoC, RAR nu poate determina nivelul New WLTP (practic, ei il copiaza din CoC si il trec in CIV). Singura alta posibilitate este efectuarea testului dinamic si omologarea individuala, proceduri care au un cost de 1400-4000 lei, in functie de categoria vehiculului.** La DRPCIV a trebuit sa iau al doilea rand de numere provizorii pentru ca primele expirau la 2 saptamani inainte de primul termen disponibil pentru inm definitiva. Fata de prima data, cand au fost necesare actele: cerere, copie dupa CVC, copie C.I si dovada RCA, acum au cerut in plus si dovada achizitiei initiale, in cazul meu, dintre G.I. si proprietarul din Anglia (o nota de mana, atasata in copie la actele depuse, nu au cerut originalul). Initial, `acritura` de la ghiseu a insistat cu documentele rulotei in original, la replica mea ca pentru Anglia ele nu exista spunand ca `nu se poate asa ceva`. Pana la urma, a intrebat in stanga si in dreapta si s-a lamurit, asa ca acea copie a fost suficienta. Atentie insa pentru rulotele din alte tari unde rulotele se inmatriculeaza separat, aceste acte vor fi necesare, original + copie. De asemenea, pentru autorulote (la ghiseul de langa era un posesor de autorulota noua) este necesar... ati ghicit, CoC, daca anul de fabricatie este 2018 cel putin :). Tot la DRPCIV, incepand cu 17.08.2020, pentru automobile, pentru eliberarea de numere provizorii, este OBLIGATORIE prezenta in ORIGINAL a Brief+Schein (pt Germania, de ex) sau a certificatului de inmatriculare extern (pentru Franta, de exemplu). Pentru moment, constatarea este valabila pentru Bucuresti si Cluj, dar se va uniformiza in perioada urmatoare. Info costuri, actualizate 19-20.08.2020 RAR (identificare, certif omologare + CIV, ITP) 738 lei DRPCIV numere provizorii (1 placuta) 33 lei + 14,92 RCA Euroins Inchei aici, ca deja am scris un roman, in loc de `scurta actualizare`, dar va rog, daca aveti intrebari, sa le adresati si raspund cu drag daca pot fi de ajutor. Voi reveni cu detalii de la inmatricularea definitiva, la jumatatea lui septembrie. O zi buna tututor!
-
1 punct
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

