Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.08.2020 în toate secţiunile

  1. 6 puncte
    Haideti sa va spun si eu cateva impresii despre un loc unde am stat cateva zile. Este situat la 10km de Sighisoara, pe drumul spre Agnita. ( coordonate: 46.1390840, 24.7890050 ). Este o locatie noua, dar inceputa "cu cap", cinste administratorului, un tip fain. Campingul beneficiaza de o curte foarte generoasa, cred ca sunt peste 4000m2, are amplasate prize pe ambele sisteme, furtun pentru apa si loc special pentru deversare toaleta. Grupurile sanitare arata impecabil... si cum spuneam, sunt facute cu cap. Locatia este iluminata nocturn si se inchid portile noaptea. Exista loc pentru luat masa , acoperit si loc pentru preparat mancarea. Sunt zone si cu umbra. Locatia este perfecta pentru plecari in plimbari cu bicicletele, fiind la numai 6-8 km de intersectarea rutelor din traseul Colinele Transilvaniei si Via Transilvanica. Puteti face si doua bucle cu masina pentru vizitarea bisericilor fortificate din zona, una prin Biertan si alta prin Viscri-Saschiz. Evident perfect si pentru vizitarea Sighisoarei, la 10 min distanta. Pret campare rulota cu doi adulti si un copil, 50 lei cu apa si curent. Pentru rezervari il puteti contacta pe administrator la: 0722 855 500
  2. 5 puncte
    Am fost dupa jumatatea lui iulie, voiam sa-i fac un review dar am uitat. Foarte pe scurt, o sa las pozele sa vorbeasca mai bine. Plusuri: - foarte aproape de plaja. Practic, lipit de promenada. - liniste. Toata ziua nu auzi un radio dat mai tare, seara cu atat mai putin. - atmosfera de camping din copilaria mea. Plus pentru mine, poate pentru altii, nu. - fiecare loc de campare are punct de apa si priza de 220v. - Grupuri sanitare curate, curatate permanent - Aprovizionare facila, Lidl-uri aproape, unul in Navodari, altul spre Mamaia. Sau magazinasele din Lebada. - Daca vrei sa nu gatesti la rulota, la 2 min de mers sunt terasele din camping Lebada. - un administrator extrem de inimos - pret decent, nu sare deloc calul. Atat cat se ofera, atat se cere. Minusuri: - amplasarea. Navodari. De la el incolo incep blocurile lipite de plaja, multe neterminate. Nu asta imi doresc sa vad la mare. - Vecinatatea - Camping Lebada. un loc unde nu m-as campa, de obicei urla manelele pe la terase - e drept ca anul asta n-a fost cazul. - Plaja. Nu e genul meu, ocupata 90% cu umbrele, fiecare cu cate 4 sezlonguri (asta asa, de distantare, anii trecuti erau doar cate 2). Altminteri, nisipul excelent, fundul marii coboara lent. - Grupurile sanitare vechiute, chiar daca curate. Mai dificil cu dusurile. - Camparea pe nisip. Personal, imi place, altora poate ca nu. Dificila plimbarea prin camping cu rulota dupa tine, din cauza nisipului, risti sa te impotmolesti. Dar rezolva administratorul, iti cara rulota cu un tractoras pana la/de la locul de campare - lipsa umbra. La fel, mie nu mi-a lipsit, altora poate ca da Per total, as da nota 8, din punctul meu de vedere plaja a tras in jos. b.mp4
  3. 5 puncte
    In final ne.am cazat in camping Bijela Uvala. Umbra si bere rece Nu ma misc 3 zile de aici
  4. 4 puncte
  5. 3 puncte
    Salutare, dupa lupte seculare care au durat mai mult de o luna si ceva :)), avem si noi rulota! Hobby 560 de Luxe KMFE - Am parcat-o abia aseara, nu am mai avut timp sa facem mai multe poze, dar promit ca voi reveni, inclusiv cu interiorul. Sunt de parere ca lucrurile bune trebuie intotdeauna impartasite, de aceea - sper ca nu se va considera reclama deplasata sau nepotrivita - vreau sa las cateva cuvinte mai ales despre vanzator, Gabriel Iordache (membru si aici, pe forum). Nu pot decat sa il recomand pe Gabriel drept un om foarte serios, ale carui anunturi se verifica pana la punct si virgula. Totul functional la momentul predarii, fara mirosuri (sau parfum), avarii, infiltratii. Mai mult, cum sunt un absolut noob in rulote (sper ca doar pentru moment), a fost mai mult decat de ajutor intr-o groaza de chestiuni, ba chiar mi-a si adus rulota la locul in care va sta cand nu suntem plecati cu ea plus o butelie in plus, oglinzi pentru masina, cort etc. La acest punct, rog pentru o recomandare de loc unde se poate face un detailing pentru rulota, daca se poate? As fi mers la Corda Campers, insa anumite.... „episoade” citite aici pe forum ma cam determina sa caut altceva... Revin cu mai multe poze, o zi frumoasa tuturor!
  6. 3 puncte
    Din comoditate, și eu am intenționat să apelez la această firmă pentru montarea accesoriilor. După câteva telefoane și mesaje, am primit o estimare a costurilor. Rămăsese să mi se confirme programarea fermă pentru 3 august. Nu m-a sunat nimeni. Din discutiile cu Razvan, cel cu rulota Tabbert adusa din Olanda, precum și din alte dialoguri de pe forum, am dedus că aștept inutil sa mă sune cineva, iar lucrarea este posibil să dureze mai mult decât mi-aș dori. Ca urmare, am lăsat lenea de o parte și m-am apucat singur de treabă. Calitativ, fără să vreau să jignesc pe cineva, cred că nimeni n-ar face o treabă mai bună ca mine, e vorba de o răbdare și o grija la care nu ai cum sa ai pretenții in service , indiferent care ar fi acela.
  7. 3 puncte
    prieteni va spun din Croatia. Aseqra am intrat in Croatia si am oprit pentru o noapte in parcajul de autorulote din Camping Istria. Dorim sa stam cateva zile in zona la un camping dar nu stiam in care, pe aplicatia park4night sunt multe dar nu prea sunt detalii. Imi poate recomanda cineva din experienta personala un camping in afara de Lanterna?
  8. 3 puncte
  9. 2 puncte
    Când intri din Franța, Elveția nu sunt controale la vamă, deci în teorie dacă cineva face ocolul continentului poate întra fără probleme, asta demonstrează utilitatea acestor măsuri
  10. 2 puncte
    CNAIR a desemnat câștigătorii pentru proiectarea și execuția loturilor 3 și 4 aferente Centurii București Luni, 03.08.2020, C.N.A.I.R. S.A. a transmis adresele de comunicare a rezultatului procedurilor de atribuire a contractelor având ca obiect „Proiectare și Execuție Autostrada de Centură București, km 0+000 - km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 3: km 39+000-km 47+600” și "Proiectare și Execuție Autostrada de Centură București, km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000 - km 52+770, Lot 4: km 47+600 - km 52+070” către toți ofertanții. Pentru lotul 3, ofertantul desemnat câștigător este NUROL INSAAT VE TICARET A.S., cu preţul de 428,827,572.23 lei fără TVA și un punctaj total de 98.23 puncte, din care 48.23 de puncte pentru componenta financiară și 50 de puncte pentru componenta tehnică. Durata contractului este de 30 de luni, din care, 12 luni perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor este de 120 de luni. Lungimea lotului 3 este de 8,6 km. Ofertantul desemnat câștigător pentru proiectarea și execuția lotului 4 este ASOCIEREA S.C. SA&PE CONSTRUCT S.R.L. - S.C. SPEDITION UMB S.R.L. - S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. (S.C. SA&PE CONSTRUCT S.R.L. - Lider de asociere), cu preţul de 312.633.551,09 Lei fără TVA și un punctaj total de 100 puncte, din care 50 de puncte pentru componenta financiară și 50 de puncte pentru componenta tehnică. Durata contractului este de 30 de luni, din care, 12 luni perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor este de 120 de luni. Lungimea lotului 4 este de 4,47 km. Semnarea contractelor de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea tuturor contestațiilor/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.
  11. 2 puncte
    Neața bună ! O zi frumoasă, vă doresc !
  12. 2 puncte
    Buna dimineata O zi de miercuri frumoasa sa aveti
  13. 2 puncte
    Dacă place genul:
  14. 2 puncte
    Eu inca nu am rulota, dar voi avea cat de curand. Problema generala in Romania este gradul de civilizatie si de educatie al populatiei. Degeaba s-ar construi un camping civilizat daca in rest nu e nimic cum trebuie. E la fel ca si cu hotelurile de lux care exista in Romania. Ai toate conditiile normale si civilizate acolo, dar cum ai iesit din spatiul aferent hotelului, intri in mitocania cotidiana, in lipsa de bun simt, in ceea ce inseamna viata in aceasta tara minunata al carei popor s-a transformat intr-o hoarda de ''cocalari''. Soselele sunt sub orice critica, se circula haotic, fiecare face ce vrea atat pe sosele cat si in afara lor. Un camping de 4-5 stele ar fi ca o farfurie zburatoare aterizata intr-o lume aflata cu1000 de ani in urma. Toate se leaga intre ele. Nu poti avea oaze de civilizatie intr-un desert de mitocanie. Poate pare prea radical ceea ce spun, dar schimbarea nu se va face deloc usor. Nu e de ajuns sa construiesti. Mai trebuie sa si educi. O solutie inca aplicabila in Romania, dar foarte scumpa, ar fi achizitionarea unei rulote off-road, cu care se poate ajunge in locuri cu adevarat off camping. Neaglomerate si neatinse de nesimtire. Din pacate, eu nu am atatia bani. Voi lua o rulota normala si imi voi asuma ceea ce urmeaza. Pacat ca Romania e frumoasa, dar asta nu e de ajuns.... Imi cer scuze daca ceea ce am scris e off topic. Sa ne auzim, cu bine!
  15. 1 punct
    Asa cum incepusem sa scriu in topicul legat de vanzarea fostei rulote Weinsberg, am optat pentru modelul din titlu. Am gasit pe stoc una in nordul Germaniei, 2100 km de Bucuresti, cu ceva dotari in plus fata de standard: roti aliaj, podea incalzita electric, suport tv si cablare externa pt tv, 12V + 220 V, rezervor de apa mare. Configuratia interioara mi se pare geniala, este enorm spatiul fata de 450FU, iar baia separata este ceea ce mi-am dorit. Pe scurt, am plecat sambata dupa amiaza, in 25 iulie pana la Sibiu, duminica am trecut (cu emotii, dar fara probleme) de Ungaria si Austria, am ajuns pina la Leipzig, 1550 km in 13 ore, inclusiv pauze. Luni in 27 am mai mers 300 km si am ajuns la pranz la dealer, Caravan Wendt, o afacere impresionanta, in primul rand ca stoc de rulote si autorulote. Rulota mea era trasa in fata biroului de vanzari, insa ei se asteptau doar sa o preiau, pe cand eu am vrut explicatii si demonstrarea functionalitatii tuturor sistemelor. Este SF comparativ cu Weinsberg, merita fara regrete banii dati ca diferenta. Pana ne-am lamurit cu toate, s-a facut 6 seara si am mers doar pina la un camping din apropiere, de altfel un loc frumos si linistit, pe malul unui lac. Era de stat cateva zile pe acolo, insa nu am avut timp de ragaz. Marti in 28 am facut bucata de 900 km pina la Linz, cu vant puterni din fata si furtuna la Regensburg. Am ajuns la camping in Linz, unde, cu ajutorul unui prieten rulotist de pe aici, am garat rulota, fara sa o desprind de masina, lucru dificil in absenta mover-ului. Miercuri in 29 am mers inca vreo 900 km pina la campingul Aurel Vlaicu, unde am intrat cu mari emotii printre casele ce marginesc aleea de acces. Joi la pranz am fost acasa. Deocamdata, in cele cateva zile scurse, am reusit sa instalez mover-ul cu bateria Optima si camera pentru marche-arriere. Mai urmeaza AC-ul Dometic Freshjet 3000 si instalatia solara de 110 Wp. Pun poze din telefon, in ordinea cronologica.
  16. 1 punct
    Cu aproximativ o lună în urmă, am început lucrările la acest proiect, pe care l-am plănuit de ceva timp. Am început cu degresarea suprafețelor după care am lipit cu silicon toate îmbinările dintre caroserie și structura de rezistență. Am continuat cu lipirea membranei bituminoase cu folie de aluminiu. Pentru izolare, în toată structura de rezistență (stâlpi) am folosit lână. La partea de jos, în praguri, am folosit tot lână, învelită în folie anticondens. Izolația tavanului am făcut-o cu polistiren de 3 cm și la pereți de 5 cm, totul, lipit cu silicon Sikaflex. La partea de jos, pardoseală, am pus două straturi de polistiren, primul cu folie de aluminiu de 6 mm, și al doilea de 3 cm. Peste tot polistirenul s-a folosit un strat de burete cu folie de aluminiu. Voi posta câteva poze din timpul lucrărilor..... Pe partea electrică nu mă prea pricep și de aceea aștept sfaturi /păreri din partea voastră. Vreau să folosesc 4 panouri monocristaline de 100w/bucata și 2 acumulatori (gel) de 200 Ah/buc.
  17. 1 punct
    Singurul lac artificial pentru scufundări din România. Loc. Dalnic nr.503 Jud.Covasna Tel. 0755.011.497 GPS - 45.91512, 25.9865 Camping-ul Mylake se afla la Dalnic, la 45 km de Brașov spre Tărgu Secuiesc. Anul acesta (2020) Mylake și-a propus să-și deschida porțile și pentru rulotiști. Camping-ul poate fi gasit si in aplicatia de mobil RoCamping Welcome to My Lake.mp4
  18. 1 punct
    Mulțumim @Radu Ionescu ! Toată stima!
  19. 1 punct
    Costuri reparație 4850 lei, am mașina acasă. Mai am ceva de făcut prin curte după care mă apuc ușor, ușor de treabă. Am vrut inițial configurație cu pat franțuzesc, dar îmi ieșea baia puțin atipica și nu am vrut să mă complic cu construcția unei cadite de dus și așa mai departe. După lungi căutări am ales configurația. Nu voi da panoul desprtitor jos. Am găsit un model 3D pe dimensiunile dubei mele, la care voi aduce mici modificări la mobilier, cel suspendat de deasupra patului va fi mai lung, iar dulapul dintre baie și canapele va fi aceeași lățime de sus până jos. Voi renunța și la mobilierul suspendat de deasupra bucătăriei. O sa "confecționez" mobilierul din carton, așa vom vedea exact spațiul din duba.
  20. 1 punct
    @Vlad Iliescu Cred ca mai mult de 1 km. Noi am fost in weekend si nu era nimeni in afara de noi 😃 . Locul este destul de nou si nu foarte aglomerat inca. Dar cel mai bine ar fi sa suni si sa ii intrebi direct pe ei cam cata lume s-a anuntat ca vine. Pe V Prahovei traficul e cum il stim
  21. 1 punct
    Nu mai este ce a fost! Pacat! Zici ca a venit circul! Au stricat cu constructii si ingradiri acel loc frumos, prezentat odata! Mai este disponibil, doar locul acelea din ultima poza! Drumul pana acolo este lung foarte rau! Locatie campare
  22. 1 punct
    Bravo! Sa va bucurati de ea! PS. Sunteti in camping la Peti?
  23. 1 punct
  24. 1 punct
    Felicitari @Cristian Iovitu pentru achizitie. Multe iesiri reusite si drumuri bune va dorim cu noua
  25. 1 punct
    Au prelungitor si te poti racorda la 220v. Ultima portiune de drum din sat nu este asfaltata dar drumul este foarte bun, pietruit si fara gropi. Ca in poza de mai jos
  26. 1 punct
    Felicitări ție pentru cumpărarea ei. Și sa aveți parte de călătorii minunate cu ea, bravo lui Gabriel pentru seriozitate
  27. 1 punct
    @Raul G este doar o plaja intr-o alta "laguna" separata de plaja principala (se trece un pod peste niste stanci) si e mult mai aerisita.
  28. 1 punct
    Eu îți pot recomanda Petalon la Vrsar, camping Vrsar la Vrsar și Laguna, celelalte nu le cunosc
  29. 1 punct
    Salut @Dragos M Asa cum a mentionat @Raul G, nu am fost controlat la nici o frontiera. Am intrat in Italia si din Franta si din Elvetia, nu m.a intrebat nimeni de vorba. Este adevarat ca circul cu camper inmatriculat in Irlanda
  30. 1 punct
    @Ionut C. Dintr-o situatie cu "neantelegeri" similara eu am invatat ceva : un check-list asumat de ambele parti la inceput este sfant, exista un punct de plecare comun.
  31. 1 punct
    Totul s-a schimbat în ultimul an în zona, nu numai acesta. Și platoul de pe malul lacului, de lângă Bălcești ( prezentat de mine pe forum) s-a micșorat putin, prin construirea unei cabane. Și coada lacului Tarnita s-a aglomerat. Și platoul din Marisel, de asemenea. Și Maguri-Racatau, de unde abia am venit, la fel.
  32. 1 punct
    Sper sa nu te superi dar te aprob si te contrazic in acelasi timp. Poate multi proprietari de camping de la noi nu au vazut cum arata un camping cu adevarat civilizat dar, si aici apare problema de mentalitate, nici nu isi bat capul sa respecte macar ce au declarat la infiintare la stat ( alminteri , ca sa deschizi un camping iti trebuie un curs sau calificare de manager in activitatea de turism). Chestia asta cu banii este relativa, cand si pentru cine inseamna bani multi, ce e enorm pt o persoana fizica e infim pt o societate comerciala de regula, ideea e ca proprietarii nu isi bat capul cu asa ceva iar noi ca si clienti nu pretindem serviciile corespunzatoare. Ai vorbit de loc amenajat de golit rezervorul de apa gri, sunt multe campinguri care nu au locuri amenajate pt golirea casetei chimice, deci despre ce vorbim? Anul trecut am stat in Grecia in camping pe malul marii cu 28 euro/noapte 2 adulti + copil , atelaj , curent electric , anul asta stau in tara cu 24 euro/noapte acelasi numar de persoane , atelaj, etc . Simpatic si asta din tara, nu zic nu dar nu exista termen de comparatie intre ele. De facut bani , cred ca fac amandoi, ce zici?
  33. 1 punct
    Salutare, de prin 18 august sper ca ajungem si noi tot prin zona la camping Malu Marii sau prin zona respectiva. Inainte de litoral fac o oprire in Delta la Murghiol camping Casa din Delta. Sper sa ne vedem cu bine pe plaja!
  34. 1 punct
    Hai sa va spun eu care e problema cu campingurile in Romania..., cei care au/fac un camping in Romania nu au vazut mai mult de 2-3 campinguri la viata lor..., de exemplu eu as fi facut un camping asa cum am vazut in Europa..., vazand pana acum poate sute de campinguri in tari ca Elvetia, Italia, Spania, Croatia si multe alte tari care au campinguri adevarate... Atunci cand vrei sa faci un camping deja ai in vedere ce trebuie facut si sti cam cum trebuie sa arate un camping... daca ai fost in multe campinguri..., insa daca vrei doar sa faci niste bani (care nu ii vei face in Romania) dar tu nici nu sti ca un camping trebuie sa aiba o fosa pentru golire rezervor apa gri la camper care trebuie sa fie usor accesibila, atunci e clar... Cand un rulotist cu experienta va face un camping la noi in Romania si va avea si bani ca fara bani multi nu ai cum, atunci vom avea si noi un camping adevarat... (pe mine ma batea gandul acum ceva timp pentru valea prahovei, insa terenul costa enorm... si m-am lasat pagubas...) Iar ca si preturi daca este un camping care merita poti pune lejer 30 euro/zi (pentru inceput) iar cei care compara cu pensiunea sa mearga linistiti ! (e ca si cand ai compara cand mergi la pescuit cat costa momeala si cat e kg de peste la Metro)
  35. 1 punct
    Doresc sa răspund la un singur lucru, întrebarea era căti sunt dispuși să plătească 50-55€? văzând venitul mediu pe cap de locuitor cei ce au fa ut hoteluri de 5* ori vând mașini de sprăzece mii de euro și-ai făcut un business plan falimentar din start atunci. https://www.caravanparksexten.it/en/camping-south-tyrol.html Uită-te la acest camping (preferatul meu și al soției mele) și la ce preturi are, are cel mai mare pitch din Europa de 600mp și cere chiar și 250 euro pe noapte. Sa îți spun ultimul lucru, acel pitch este cel mai căutat, greu sa îl găsești liber. Ținând cont ca un pitch de luxe costa cam jumătate, dar este de 100 si ceva mp2 acel Leading 600 este foarte ieftin. Da, rămân de părere cu Gabriel, în România nu se vrea a face bani din acest tip de afacere. A spune ca în restul Europei s-au făcut cu multi ani in urma este o eroare, niscaiva vacanțe în Croația, Slovenia te face sa îți schimbi idea.
  36. 1 punct
    Laurentiu, cu tot respectul, "tu singur cu rulota" incepe deja sa fie utopie la noi. Nu prea "iese" nici acum 20 ani daramite acum Toti ne inchipuim off camping cam asa: Dar realitatea este mai degraba asta: sau asta:
  37. 1 punct
    Am cunoscut la moment dat un intreprinzator/investitor foarte bun care a zis: pretul unui produs nu e dat de cat te costa pe tine sa-l faci ci de ceea ce sunt dispusi clientii sa plateasca pe el. Daca acestia platesc mai mult decat te costa pe tine sa produci ai un business. Ca si hotelurile, campingurile pot fi de 3-4-5 stele. Comparatie cu pensiunea nu orea are rost, comparam mere cu pere dar daca vorbim de o cazare in Poiana Brasov sau Mamaia, cred ca sare de 50 de euro. Sunt destui membrii pe forumul acesta care merg cu rulota in vest si platesc 50+ euro pe o noapte pentru ca primesc conditii civilizate de campare. Cine da peste 10k de euro pe o rulota cred ca poti sa dea si 50 de euro pe o cazare daca se ofera si conditii cum sunt cele descrise mai sus de @Gabriel I Eu personal am ales rulota nu pentru a economisii bani ci pentru libertatea de a alege unde merg si flexibilitatea de a schimba locatia daca nu-mi place, de a nu ma enerva de fiecare data cand vad cate un "merge si asa" sau eu sunt "patron si fac ce vreau".
  38. 1 punct
    Sa va bucurați cât mai mult de ea, Fendt este o garanție de zeci de ani și sigur nu vă va dezamăgi. Arata super acel garaj, a o avea sub casa nu are preț
  39. 1 punct
    E in foarte mare măsură valabil și pentru tipul tău de acumulator. Ideea e că, cu cât o păstrezi cu tensiunea mai sus și cu cât descărcările la 50% sunt mai putine, cu atât îi prelungești durata de viață. Eu de exemplu încerc să o mențin cât pot de mult peste 12 Volti, dar îmi mai scapă uneori ( foarte rar) si la 11.8 V . Dar repet, atunci sa fie o intâmplare. Baftă!
  40. 1 punct
    Și acasă, la locul ei, cu primele accesorii montate.
  41. 1 punct
    Urmele furtunii in Germania.
  42. 1 punct
  43. 1 punct
    Poze din curtea dealer-ului.
  44. 1 punct
    Bun venit alături de noi @Roxana G si mult succes!
  45. 1 punct
    Sarut mana @Roxana G si bun venit alaturi de noi.
  46. 1 punct
    Nu era o atitudine ironica, poate doar o exprimare directa, fara ocolisuri. Ii respect pe toti cei care-mi calca pragul, dar nu ma umilesc in fata nimanui, doar pentru ca imi cumpara serviciile. Clientul nu e stapanul, asa cum se minte frumos in societate. E doar un partener. Pana la urma, relatiile interumane trebuie sa fie de armonie, egalitate, respect reciproc. Incerc sa raspund fiecaruia pe masura, in anumite limite. Nu doresc legaturi cu orice persoana, daca nu rezonam. Ma straduiesc sa gresesc cat mai putin, recunosc si repar atunci cand gresesc. Sunt constient ca nu toti vor fi multumiti, dar e normal. Noi, oamenii, suntem diferiti, din fericire. Perfectiunea nu exista, e doar un vis...
  47. 1 punct
    Suntem si noi aici de 2 zile. Foarte ospitalieri proprietarii. Zona este destul de salbatica si linistita, iar priveliestea de la lac superba. Zona de campare este undeva in josul dealului. Pana la lac urci cam 3-4 minute. Acolo poti sa golesti toaleta, sa faci dus si sa alimentezi cu apa. Se poate ajunge sus si cu masina mica in cazul in care e nevoie sa cari bidoanele cu apa pentru rulota dar si rezervorul de toaleta. Recomandam
  48. 1 punct
    In vederea trecerii propriuzise la conversie, va atasez mai jos cateva fisiere informative pentru familia Ducato - diverse versiuni: Curs Fiat Ducato 2006-.pdf DUCATO 2800 JTD - scheme electrice.pdf Fiat-Ducato-X250-MY2011 specificatii tehnice.pdf Fiat-Peugeot-Citroen - manual de reparatii.pdf Manual Fiat Ducato.pdf ManualDelCarrocero2017-ducato.pdf Montare demontare usa culisanta Fiat Ducato.pdf Reglarea franei de mana Ducato - X250.pdf Noul Ducato X290 - manual de conversie si montaj.pdf Colegul Adrian Adam, a primit recent un raspuns de la RAR cu privire la omologarea conversiei executata in regie proprie, raspuns pe care il redau in continuare: "Buna ziua, Este o modificare constructiva si vehiculul astfel modificat trebuie supus omologarii individuale conform conditiilor constructive prevazute de reglementarile tehnice aplicabile RNTR-7, modificate si completate prin O.M.T. nr.1049/2013. Pentru amenajarea ca autovehicul special din categoria M1 care include facilitati pentru locuit, este necesar ca detinatorul vehiculului sa se adreseze unui atelier autorizat pentru modificari constructive în baza Legii nr.222/2003, cu modificarile si completarile ulterioare. Precizam ca lista atelierelor respective si datele de contact ale acestora se afla publicate la adresa noastra de internet: www.rarom.ro sau la adresa http://www.rarom.ro/.../article--Atelierele_care... <http://www.rarom.ro/.../articleateliere_care_efectueaza...> In vederea omologarii, solicitantul activitatii respective trebuie sa puna la dispozitia RAR declaratia de conformitate din partea atelierului autorizat, care va cuprinde inclusiv codul de varianta al vehiculului rezultat in urma transformarii, avizat de catre RAR. RAR nu accepta amenajarea ca autovehicul special in regie proprie..." Avand in vedere acest raspuns RAR, le recomand amatorilor de conversii care-si doresc modificarea si in acte a conversiei... sa procedeze de urmatoarea maniera: Puteti apela la un "atelier autorizat pentru modificari constructive" si sa negociati implicarea in conversie atat a atelierului cat si a dvs. daca va pricepeti. Solicitati ca atelierul sa se ocupe de documentatiile cerute de RAR, de omologarea propriuzisa, iar dvs de conversie in regie proprie, daca va pricepeti. Stabiliti modul minimal de configurare al viitoarei conversii pentru ca in baza acestuia, atelierul sa poata prezenta proiectul spre aprobarea RAR. Solicitati atelierului cerintele minime obligatorii ce trebuiesc respectate dpdv. tehnologic si legal in executia conversiei. Solicitati un pret atelierului pentru: - intocmire proiect conversie si obtinerea aprobarii RAR pe acesta; - consultanta pe parcursul conversiei executate in regie proprie, daca este cazul; - participare la RAR la momentul obtinerii noii carti de identitate. Daca pretul este ok, mergeti mai departe. In timpul executiei faceti cat mai multe poze la lucrarille ascunse si respectati indicatiile atelierului in cea ce priveste executia in sine a conversiei. Asta, tinand cont ca suntem in Romania, nu in alte tari europene in care astfel de omologari/conversii se fac mult mai usor, chiar si in regie proprie. Trebuie sa trecem prin aceste furci caudine la care adaugam si faptul ca... nu ne dau banii afara din casa. Pentru ca acest lucru sa va fie cat mai facil si ieftin... plecati in configurare de la definitia din lege a autorulotei: "vehicul cu spatiu pentru facilitati de locuit care contine cel putin urmatoarele echipamente: a) scaune si masa; b) paturi obtinute eventual prin transformarea scaunelor; c) facilitati pentru gatit; d) facilitati pentru depozitare. Aceste echipamente trebuie sa fie rigid fixate in spatiul pentru facilitati de locuit. Totusi, masa poate fi astfel conceputa incat sa poata fi usor demontata." Atat incercati sa prezentati la omologare ! Nu gaz, nu solare, nu invertor, nu baie, nu incalzire, nu alte nebunii, strict ce zice legea ! Cu cat ai mai putine accesorizari pe autoutilitara cu atat iti va fi mai usor sa treci de omologare si cu atat te va costa mai putin manopera conversiei, daca o va face atelierul agreat RAR. Ulterior, dupa ce vezi scris in CIV... "Autovehicul Special M1" "SA Autorulota"... mai vedeti voi ce mai adaugati pe ea. In aceasta varianta de echipare minimala, chiar si cei care nu-si pot face singuri conversia in regie proprie din diverse motive si vor apela la un "atelier agreat", nu vor baga mana foarte adanc in buzunare. Acestia, ulterior obtinerii actelor, vor putea pe parcursul timpului, functie de posibilitatile materiale sa mai adauge, tot cu ajutorul firmelor specializate daca ei nu se pricep, diverse alte accesorizari.
  49. 1 punct
  50. 1 punct
    @ Bogadn C , pielea ecologica ...sincer...nu stiu cum se monteaza si ce adeziv s-ar preta combinatiei, asa ca o sa ma rezum doar la "pasla" aceasta care se muleaza intr-un mod absolut extraordinar dupa parerea mea. Am gasit pe youtube cum se capitoneaza cu acest material "4 way stretch carpet" , sunt 2 variante, fie acoperi tot cei vertical de sus pana jos, fie o iei pe bucati element cu element, panel cu panel , stalp cu stalp, etc. Presupun ca o sa merg pe varianta piece by piece desi arata incredibil de elegant capitonajul dintr-o bucata (nu se mai vad prinderile).Cine are curiozitatea sa vizioneze filmuletul din primul link de mai jos o sa-si poata face singur o parere. In link-ul atasat un exemplu despre cum se capitoneaza dintr-o bucata peretii inclusiv contra aripile spate, e senzatie materialul ... plus adezivul care rezista pana la 120 grd C. "4 way stretch carpet" este exact ce-mi doresc! https://www.youtube.com/watch?v=TON7xuJkQs8 ; https://www.youtube.com/watch?v=YI2t5iNY95I&t=739s Oricum..zic..sa le dea D-zeu sanatate la oamenii astia (ca cel din link) care nu doar iti arata ce mesteresc ei in diverse situatii ci ... efectiv te invata pas cu pas cum sa faci ceva profi ! Inca nu gasesc pe eBay.uk un furnizor care sa trimita in Romania, nu livreaza nici sa-i pici cu ceara ... nu stiu care-i faza! ... No, uite ... asta ar putea fi un business de nisa.