Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.07.2020 în toate secţiunile
-
3 puncteSalut @Macsim Asteptam sa ne scri cateva cuvinte din vacantele tale din Grecia (Armentis), Bulgaria (Camping Cosmos) asa cum ne-ai spus mai sus... Dar, TU ai (doar) doleante si nicidecum sa aduci un plus valoare forumului... Asta se vede din postarile tale din 2015 - 2020 ( Din istoricul tau: o scurta prezentare, dupa care dispari; reapari atunic cand achizitionezi o noua rulota cu probleme, pentru intrebari...) Deci, cum e treaba aia cu: Da si mie ! Da si mie! (Spot-ul ala de la TV). Dar tu ? Nu vreau sa fiu rautacios .... Eu iti propun; Hai sa facem schimb de impresii din vacante, si uite asa imbogatim forumul cu puncte de atractie si pentru ceilanti membri. De acord? Iti recomand vacanta in Franta, Spania, Italia la mare, dar luna august e foarte aglomerata. E LUNA VACANTELOR ! Aglomerat si foarte, foarte scump. O apa de 0,5L= 2€ , O inghetata= 2,5 - 3 € , cat despre pretul la mancare .... Atentie la temperaturi: depasesc si 40°C ... insuportabil fara aer-conditionat! Sau, Croatia, Muntenegru ...
-
3 puncteAi răsfoit toate topicurile din Concedii in afara tării și n-ai gasit nimic care să fie pe gustul tău?
-
3 puncte
-
3 puncteColegii care doresc sa scape de canicula in aceste zile pot veni la Zabala Covasna (6 km de Covasna) unde gasesc racoare si liniste. Pentru alte informatii tel.0745.021912. Sa aveti o zi buna.
-
3 puncteIn dese randuri mi-am dorit sa stiu cat mai exact cata apa curata bag in rezervorul RV-ului. Am beneficiat de indicatorul montat in panoul de control al RV-ului, dar indicatia acestuia era destul de relativa. La un rezervor de 96 litri, indicatorul imi arata 25% pe o plaja foarte larga 5-50 litri. Si fiindca de multe ori caram inutil greutati care pot influiecta consumul RV-ului, mi-am dorit sa car strict ce si cat imi trebuie. De curand Gardena a scos un accesoriu util atat la RV cat si in viata de zi cu zi a celor ce locuiesc in special la curte: https://www.echip.ro/furtunuri-si-accesorii/2068-dispozitiv-de-control-consum-de-apa-gardena.html
-
3 puncte@Ionut C. Multumesc pentru raspunsul la postarea mea. In primul rand am ales service-ul dumneavoastra ca urmare a recomandarilor de pe forum dar si ca urmare a impresiei bune pe care am avut-o cand am cititi sfaturile si indrumarile scrise de dumneavoastra. ( inteleg ca sunteti tatal lui Darius si proprietarul service-ului corect ? ). Am sa va respund punctual ca sa fie lucrurile mai clare : 1. Am solicitat o revizie generala pentru ca am rulota de 2 ani si nu i-am facut niciodata o revizie si nu din alt motiv, si nici pentru ca ar avea probleme majore in afara de acel perete. Rulota a fost folosita destul de des iar de curand chiar am locuit in ea timp de 2 luni. Daca va uitati pe devizul trimis catre mine o sa vedeti ca scrie revizie generala si nu verificare. In urma unei revizii astept sa primiesc mai multe informatii despre starea generala a rulotei si despre ce trebuie reparat sau nu la ea. Aici asa cum am precizat anterior, cu greu mi s-a spus ca singura problema este existenta unei infiltratii la partea din spate a rulotei. Asa este, am precizat faptul ca reparatia de la imbinarea sinei de la peretele din spate doresc sa o fac eu. Nu vad ce legatura are acest lucru cu revizia si cu informarea pe care eu ar fi trebuit sa o primesc ca urmare a reviziei. 2. Am precizat la telefon ca nu i-am facut niciodata o revizie deci nu stiu conditiile si modul in care sa prezint rulota la revizie. Eu am golit rulota asa cum am considerat eu ca este ok. Cred ca ar fi fost indicat sa mi se precizeze expres acest lucru. Inteleg pe deplin ratiunea lui dar nu m-am gandit sa golesc rulota complet inainte sa o aduc. O alta ocazie in care sa mi se fi spus ca trebuie sa golesc rulota ar fi fost atunci cand am adus-o dar, din nou, nu mi s-a precizat. 3. Probleme la instalatia de 12V eu nu am, am functionat pe bateria de la rulota weekendul acesta fara probleme. Singura ' problema' pe care am mentionat-o eu a fost aceea ca nu merge frigiderul pe 12V si am intrebat daca este din cauza ca am reductie de priza de la13 pini la 7 si mi-a rspuns ca asa este. 4.Referitor la repararea mobilierului, asa cum am explicat, mi-a s-a dat alta explicatie si mi s-a prezentat doar o alternativa. 5.Nu stiu la ce reparatii va referiti ca as fi refuzat. Eu stiu ce am solicitat si daca verificati conversatia de pe WhatsApp o sa vedeti ca am agreeat absolut toate reparatiile solicitate. Am amanat instalarea panoului solar si a acc necesare, iar service-ul a amanat reparatia podelei. 6.Despre fereastra sparta nu am solicitat nici o reparatie asa este si nici nu am spus ca as fi solicitat. Eu doar am intrebat daca rulota nu trebuia lasata la uscat de catre service? Si a fost o intrebare si nu o acuza 7.Testul de umiditate nu mi s-a prezentat ci doar mi s-a spus, LA INSISTENTE, ca ar fi o zona cu umiditate crescuta peste maximul admis. Ceea ce incerc sa spun este ca informatiile nu mi-au fost oferite ci eu intrebam si de la service mi se raspundea. Daca stiam ce sa intreb, norocul meu ca aflam si informatia. 8.Nu doresc lucrari gratuite la rulota dar nu stiu nici acum ce inseamna revizie si ce s-a verificat si ce nu. Am acceptat preturile fara sa negociez si sa ma targuiesc dar am fost multumita de servicii. 9.Cand iau BMW-ul din service imi zice daca trebuie schimbate placutele de frana sau nu, daca joaca ceva la roata sau nu, daca trebuie schimbat uleiul si cand, daca mai trebuie completat cu freon etc. 10. nu am cerut reparatia jaluzelelor asa este. Era din nou o intrebare nu un repros. O sa repat ce am mai spus : am intrebat de mai multe ori ce presupune revizia si nu mi s-a spus 11. Asa este am primit niste informatii tehnice dar nu si informatii referitoare la materialele pe care sa le folosesc. 12. In ciuda tuturor problemelor de mai sus, dupa ce am luat rulota am mai sunat o data la service pentru a afla ce s-a verificat la revizie si a-i informa de existenta scurtcircuitului din instalatie. Mi s-a spus ca o sa imi trimita raportul dar nici acum nu l-am primit. Multumesc. Cred ca ar fi potrivit sa mutam discutia in privat si sa incercam sa rezolvam toate aceste neintelegeri atat din partea dumneavoastra cat si a mea.
-
2 puncteDaca tot ne-am impartasit experientele am sa relatez si eu cum a decurs pana acum procesul de inmatriculare a unei rulote aduse din Olanda pe care o inmatriculez in Bucuresti, sector 6 (am dat aceste detalii deoarece in alte zone pot diferi actele/cerintele, etc) Acte Olanda : card, Dell 2 si contract vanzare-cumparare 1. Numere provizorii - acte necesare - copii de pe cele trei acte din Olanda - cerere numere provizorii - asigurare 60 zile (facuta online si prezentat la Politie doar copia - de altfel nici nu aveam originalul) - copie CI - la ghiseu se platesc 33 lei (autorizatia + contravaloare numar) Nu aveti nevoie de acte traduse Programarea am facut-o online si am gasit loc liber peste 2 zile (mai bine nici ca se putea) La ghiseu a durat 10 min asteptarea (am ajuns eu mai devreme) si 5 min procesarea cererii. 2. RAR - acte necesare - actele de Olanda in original - cerere (ti-o dau ei la intrarea pe poarta institutiei) - CI (buletin) Nu aveti nevoie de acte traduse Programare se face online si am gasit loc la diferenta de 3 zile M-am prezentat cu rulota, a durat cam 1 h pana sa vina un inginer sa se ocupe de rulota si au verificat urmatoarele: - seriile (sasiu si placuta pe caroserie) - franele (m-a pus sa trag de frana de mana in timp ce era pe standul de frane) - au facut poze - de lumini nu i-a interesat si nici ce se afla la interior (rulota era inchisa) - au masurat-o in lungime si latime Am mai asteptat 1 ora si am plecat cu cartea Costuri 775 lei 3. Traducere acte - din pacate la Administratia Financiara angajatii se uita ca curca-n lemne la actele din Olanda si cer neaparat traducerea acestora (in conditiile in care ai deja CIV-ul de la RAR ) Actele le-am tradus la un birou de traduceri acte de pe Iuliu Maniu 55 (in spate Mega Image) si m-au costat 180 lei, iar ca timp de asteptare 24h 4. Administratia Financiara (HAOSSSS, nu le mergea sistemul) Am asteptat circa o ora sa-si revina si a venit o cucoana sa ne indrume catre sediul de la Virtutii. Ajuns la sediul din respectiv si am stat la coada circa 2 h (Romania, "TE IUBESC") Acte necesare: - Acte Olanda - cand le-a vazut mi-a zis direct....TRADUCERILE :)))) (copii xerox de pe acte) - Traduceri de pe actele din Olanda - Cerere (ti-o dau ei cat stai la coada ca s-o completezi) are denumirea "Declaratie de impunere" - CI (buletin) copie si original - CIV (RAR) copie si original - Fisa inmatriculare La birou/ghiseu a durat cal 1/2 h 5. Certificatul ANAF (HAOS TOTAL) si cand zic haos nu ma refer la procesul de obtinere ci la faptul ca nimeni nu stie nimic - intreb la DRPCIV daca e nevoie de acest certificat si din 5 persoane pe care le-am intrebat fiecare a avut propria explicatie * la informatii m-a intrebat daca are motor; daca nu are nu trebuie Certificat Anaf * cand am scos numerele provizorii mi-a raspuns ca nu stie , dar....crede ca trebuie :)))) * ma duc la 3 ghisee la inmatriculari: fiecare cu parerea lui, chiar au facut o mica dezbatere si au ajuns la concluzia ca e mai bine sa am acea hartie. I-am intrebat de actul normativ in car este precizat ca am nevoie si mi-au lasat de inteles ca mai bine sa-i las in pace :))) Ok, merg mai departe si sun la 3 firme care se ocupa de inmatriculari: unul imi zice ca nu e nevoie ca nu are motor si nu se poate cataloga uzura, unul ca sigur imi trebuie, iar al treilea mi-a zis ca nu stie. Tara lui Papura Voda.... Sun un avocat, nu era in tema cu problema asta, dar dezbate problema si ma suna: nu e specificat in procedura absolut nimic despre remorci si rulote, iar daca nu sunt excluse in mod express, ramane la latitudinea fiecaruia..... SAH MAT Nu se poate, ma duc la ANAF la sector 6 pe strada Popa Tatu. Ajung la ghiseu, imi expun problema si ce credeti ca mi se raspunde: NU STIU DACA VA TREBUIE, DAR MAI BINE S-O AVETI :))))) Mai nene, mergi si intreaba un sef, un manager de institutie, fa ceva si elucideaza cazul. Merge cucoana, dezbate problema si se intoarce cu aceeasi incertitudine... Ok zic, hai sa facem hartia. Luat copii de pe acte (inclusiv celebrele traduceri de pe acte) si imi da un bonulet sa vin dupa 3 zile sa iau hartia. https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/transparenta/Anexa327052009.pdf Acum astept hartiuta de la Anaf si inmatricularea rulotei pe 18 august (n-am mai avut noroc sa gasesc in cateva zile :)) De aici nu cred ca vor mai fi piedici, mai trebuie asigurarea pe 6/12 luni si actele stranse pana in faza asta.
-
2 puncte
-
2 puncteCu siguranta nu veti reusi sa multumiti toti clientii dar atitudinea ironica fata de ei nu va rezolva problemele de comunicare, doar alunga alti potentiali clienti.
-
2 puncteAstazi mi-am montat un panou solar si m-am gandit ca poate fi interesant pentru cei care au bare longitudinale pe rulota si nu vor sa lipeasca panoul pe acoperisul acesteia. Am cumparat bara profil patrat de 40mm cu grosimea de 2mm pe care am debitat-o la dimensiunea necesara. Bara a fost achizitionata de la Baduc (in jur de 115 lei). Pentru a ma prinde de barele rulotei m-am folosit de suruburi de 100mm si placute de la cleme pentru prins plasa metalica de gard. Capetele vor fi acoperite cu dopuri pentru teava rectangulara (nu le-am avut la mine ca sa le pot monta )
-
2 puncteSalut,... Daca in postarea anterioara v-am prezentat cateva imagini din frumoasa Oradea , acum vreau sa va prezint Arad-ul. Pentru cei care ajung prin Banat sau prin partea de Vest a tarii, ar fi pacat sa nu petreceti cateva zile in Timisoara, Arad si Oradea cu Baile Felix (la pachet) ==> Camping Oradea Avem o tara frumoasa care "merita" cunoascuta. Va invit la Arad prin intermediul pozelor... Ah , ce era mai important era cat pe ce sa uit: CAMPING ARAD-MINIS ! GPS: 46.13365°N - 21.59820°E Adresa: Minis 298, 317137 Arad, Romania Tel: +40 745 372 072 Email: camping.route.roemenie@gmail.com
-
2 puncteMihai-Arad ai foarte mare dreptate. Imi cer scuze pentru asta. Caut pe forum subiectele despre campingurile mentionate si imi spun impresiile si ideile acolo. Inca odata ai dreptate si imi voi repara greseala!
-
2 punctehttps://www.b1.ro/stiri/stiri-locale/mai-multe-rulote-au-luat-foc-in-statiunea-2-mai-din-constanta-video-338609.html
-
2 puncteoameni buni și o zi minunată! Următoarele zile se anunță caniculare, așa că le voi combate ca de obicei cu bere rece și piscină...
-
2 puncteSalutare! Fara suparare, dar cornierul ala putea sa-l puna si Dorel de la coltul strazii... Macar sa fi scos vechile prinderi care oricum nu mai au nici un rol - se vede ca e smuls lemnul. Apoi, daca nu s-a sinchisit sa le scoata, de ce nu a decupat cornierul macar jos, unde se suprapune?! Arata oribil estetic si chiar daca va fi o masca, munca in dorul lelii tot ramane. Sa nu mai spun de acele holtzsuruburi, care sigur nu sunt din inox! Faptul ca acolo e smulsa mobila din prinderile laterale, indica faptul ca rulota e suie! Daca imi amintesc bine, s-a mai discutat aceasta problema... Cine stie cum a stat pusa in trecut rulota, cum s-a calat etc. In timp probabil va smulge placajul pentru a reveni la statu-quo-ul de dinainte. Trebuia descoperita cauza si apoi tratat efectul. Cat despre service, probabil cel care s-a ocupat a constatat ca are o rulota cu multe probleme si n-a stiut cum s-o raporteze doamnei. Insa nu inteleg de ce nu a rezolvat problemele marunte legate de storuri si ce o mai fi fost pe acolo. De asemenea, pentru ca sunt doua parti implicate, eu nu am gasit nici o prezentare a dumneavoastra pe acest forum, primul post a fost direct o problema cu frigiderul (pornit pe gaz in timpul mersului). Aceasta, coroborat cu cele spuse mai sus imi indica faptul ca nu stiti prea multe despre rulota si... regulamentul forumului pare a fi optional. Cred ca nici dumneavoastra n-ati avut o lista cu ceea ce este de facut si in functie de rezolvarea fiecarui punct sa platiti pe cel care le rezolva.
-
1 punctAm fost la Corda Campers pentru o revizie si cateva reparatii si imbunatatiri insa per ansamblu experienta nu a fost foarte multumitoare pentru ca : - A durat o saptamana si o zi de cand am dus rulota pana s-a apucat sa lucreze la ea. Dupa o saptamana m-am dus acolo sa mai discutam ceva detalii referitoare la izolarea baii si am gasit destul de dezordine in rulota desi nu lucrase nimic la ea - Ca urmare a reviziei nu mi-a spus decat ca e ceva infiltratie si umezeala in spate (unde se si vede ca e o problema pentru ca am o folie pe geam ) dar fara alte precizari cu ce e de facut si care este parerea generala despre rulota, ce s-a verificat. L-am rugat sa imi dea mai multe detalii, a ramas ca imi trimite raportul de revizie. Detalii nu mi-a dat iar raportul nu l-am primit. Greoaie discutia si destul de necoerenta si neclara. La insistente mi-a spus pana la urma ca trebuie sa scot chederul si sa deschid geamul si sa las o zi la uscat....ma intreb daca nu trebuia sa faca la service asta? - I-am spus ca scartatie cand este pe nuca si mi-a spus ca o sa o puna si el pe nuca sa vada ce si cum. Cand am luat-o l-am intrebat daca a pus-o pe nuca si mi-a spus ca nu a mai apucat dar ca a gresat amortizorul si ca nu e nici o pb daca scartaie... - Podeaua scartaie si trebuiau puse niste intarituri. Mi-a spus ca face reparatia, apoi cand am luat rulota mi-a spus ca nu a mai reparat podeaua, ca de fapt trebuie lucrat pe interior si ca nu are timp acum sa o faca ci mai incolo, in toamna. - Reparatia la peretele distantat a facut-o insa estetic nu prea imi place cum a iesit. Nu mi-a pus deocamdata nici coltarul de mascare ca nu are momentan ( poza mai jos ). Nu mi-e clar nici cand o sa aiba si cum procedam sa il puna - Am intrebat daca a verificat presiunea la roti si a zis ca momentan nu ii merge compresorul si ca nu a verificat dar din ochi pare sa fie bine...... - Am purtat o discutie ciudata despre indicatorul de pe protap ( poza mai jos ). Eu stiu ca indica greutatea pe nuca si daca e echilibrata sau nu rulota insa nu stiu sa interpretez plusul si minusul ( care semnalizeaza greutatea mare pe spate si care pe fata ) iar el a zis ca nu stie nici el, dar o sa o puna pe nuca si o sa vada cum functioneaza, insa a inceput sa imi spuna ca de fapt masoara gradul de uzura la nucii.....daca ma poate lamuri cineva ? Nu s-a mai concretizat pusul pe nuca oricum - Jaluzelele termice : sunt 2 la care este slabit arcul. Nici nu au fost reparate nici nu mi s-a atras atentia in privinta lor. Poate nu intra in revizie, nu stiu..... - Cateva prinderi de la perdele au fost rupte - Am luat rulota miercuri iar joi cand am incercat sa o conectez la curent in camping am descoperit ca am un scurt in instalatia electrica .....poate o fi doar ghinion ca s-a stricat ceva intre timp dar senzatia este ca nu prea s-a verificat nimic la ea si daca s-a verificat oricum nu imi e clar ce si in ce stare se afla - Am stabilit de mai multe ori sa ma sune inapoi si de putine ori s-a intamplat asta Darius este cel cu care am tinut legatura de la ei si desi am luat recomandarea service-ului de pe forum nu mai vreau sa continui cu ei. Comunicarea este greoaie, el pare ca stie unele chestii dar la unele pare sa nu se priceapa deloc si nu vine deloc in intampinarea clientului. Am vazut ca mai sunt recomandari pentru Blue Car Service si Caravan Service Romania. Daca mai sunt si alte recomadari pe zona Bucuresti va rog sa imi scrieti. Ce mai am de facut la ea : - de tapetat baia cu vinil si de gasit o solutie pentru para de dus - De reparat podeaua care scartaie ( inteleg ca se fac niste decupaturi in podea si se injecteaza o solutie pentru a umple golurile ) - De rezolvat cu scurtcircuitul din instalatia electrica Multumesc si drumuri bune tuturor!
-
1 punctMihai in Italia nu se poate, e carantină de 14 zile pentru oricine vine din România. Pentru a ajunge în Franța trecut prin Austria sau Italia ce creează la ziua de azi ceva probleme. Recomand Croația ori Muntenegru
-
1 punctSalut! Am fost in acest camping anul trecut 14-24 septembrie 2019. Am avut o parcela pe malul marii...in partea dreapta.ce pot sa spun? Superb. Liniste,curatenie si marketul din camping bine aprovizionat. Dusurile pareau suficiente,plaja perfecta si preturile chiar decente.cand am fost noi campingul era populat preponderent de rusi, iar la receptie mai greu cu engleza. Dar a fost foarte bine. Am ajuns la concluzia ca pentru noi e mai bine sa mergem in concediu dupa 1 septembrie.
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctDaca tot ai inceput poate si deschizi un topic unde sa prezentam orasele natale cu frumusetile si obiectivele locale de vizitat.
-
1 punct
-
1 punctAsteptam si noi ( ) ultimele nouati! P.S. Asa-i in TV nu (mai) poti avea incredere ! NE minte , cu buna stiinta! Pacat, mare pacat, OTV-ul e ...un capitol incheiat (sters!). Cine o mai cauta pe Elodia? Nici nu stiu ce sa le raspund "cucoanelor" din fata blocului cand ma intreaba despre noutati... Le spun cu vocea blanda; Stati linistite, vine postasul cu pensia. E la primul bloc din fata... Una calda ! Stire !
-
1 punct@Mihnea Stoenescu si-ti Multumesc pentru sustinere Dragi Daca tot se micsoreaza aria deplasarilor din cauza pandemiei, va recomand vizitati Aradul, Timisoara, Oradea, Cluj-Napoca, Alba-Iulia, Deva ... Vacante placuta tuturor!
-
1 punctMai multe rulote au fost distruse într-un incendiu în localitatea 2 Mai https://www.ctnews.ro/mai-multe-rulote-au-fost-distruse-intr-un-incendiu-in-localitatea-2-mai/
-
1 punctNu-i bai, mi-am dat seama ca a fost o eroare, insa momentele amuzante ne mai scot din monotonie, asa ca le mai scot la suprafata!
-
1 punct"Neata" tuturor ! Sunt proaspat rulotist, desi cochetez cu acest"sport" de 2-3 ani. "Pandemia vietii" m-a convins insa, ca e timpul sa fac pasul catre acest tip de turism. Pana cum mai mergeam cu cortul, mai dormeam in masina, mai trageam pe la un hotel, etc Sa trecem la lucruri "serioase" :))) Mi-am achizitionat o rulota Hobby 10, an '99, stare destul de buna spre foarte buna, cu totul functional. Oficial ma numesc Corneliu, dar prietenii imi zic Bobi.
-
1 punctSeara buna colegi va spun din camping Cuneo, Italia @Raul G mai am putin si ajung la tine. Ai pus berea la rece?
-
1 punct@Ionut C., ceea ce banuiam! Sunt doua parti implicate, iar adevarul este undeva pe la mijloc! Ca sa fiu carcotas pana la capat, acel cornier putea fi pus mai frumos, chiar daca a fost cu acceptul clientei! @Liliana Burghelea, referitor la cele spuse de Ionut cu privire la rulouri, da, se strica! Am o rulota cu acelasi an de fabricatie, iar ruloul din fata, foarte mare, respectiv jaluzeaua pentru protectia solara, s-a pleostit a doua oara! Intr-un capat al ruloului, la axul de intindere a arcului, este o piesa mica din plastic (un fel de stea) care in timp a imbatranit si a devenit casanta, rupandu-i-se aripioarele. Cand am luat rulota, pentru a remedia situatia pe loc, am folosit piesa de la o alta jaluzea, mult mai mica din zona bucatariei, iar cand am avut piesa noua (am comandat doua), am pus-o la loc la jaluzeaua mica, iar la cea mare a ramas piesa veche. La ultima iesire a lesinat ruloul din nou, piesa veche a cedat. O voi schimba cu (ultima) piesa comandata. @Fejer Antal, crezi ca ai putea face asa ceva, dar din metal: ? Aceasta este varianta imbunatatita, pe care am comandat-o in 2018. Ea are la baza un disc de plastic care uneste acele urechi. Cea originala nu avea acel disc, ci doar urechile in vant. Nu tin partea nimanui in aceasta situatie, insa imi place mai mult cum a expus Ionut situatia!
-
1 punct@Liliana Burghelea, imi pare rau ca ati avut o exeprienta neplacuta cu Corda Campers. Nu-mi place sa spa rufele in public, dar nici nu imi place sa fiu acuzat pe nedrept. Ati adus rulota pentru o verificare generala, afirmand ca nu ati folosit-o de multa vreme. Verificarea nu este revizie. Revizia implica o serie de operatiuni (verificari si remedieri), ceea ce nu s-a discutat in acest caz. Rulota ar trebui sa se prezinte goala la service, pentru a facilita verificarile si interventiile dintr-un spatiu oricum limitat. Am trait sa fiu tras la raspundere pentru dezordinea dintr-o rulota adusa la reparat... Instalatia de 230V a fost verificata priza cu priza, probabil ca aveti un aparat cu probleme, ori cablul de alimentare. Dupa constatare, ati fost informat de problemele (improvizatiile) la instalatia electrica de 12 V, iar dv. ati raspuns ca le veti rezolva singura. La fel ati hotarat sa va rezolvati singura multe dintre probleme, iar in ceea ce priveste comunicarea, cred ca ati primit suficiente informatii despre solutii tehnice si materiale pe care intentionati sa le folositi singura. Nu stiu la cate ateliere de reparatii (si nu neaparat rulote) primiti atatea informatii si sfaturi, asa cum se intampla la noi. Din pacate, bunatatea noastra este destul de des confundata cu prostia. Incerc sa ma schimb si sa-i schimb pe cei din jurul meu. Constat deseori ca nu merita sa fii bun tot timpul... Deplasarea mobilierului nu este accidentala, de la o deivelare. Rulota este veche, structura slabita, solutiile de reparatie sunt scumpe, nimeni nu vrea sa plateasca o reparatie mai scumpa decat rulota. Acest lucru v-a fost explicat destul de clar. Acel profil poate fi o soluti provizorie, de lunga sau mai scurta durata, in functie de starea structurii si mai ales de modul de exploatare a rulotei pe drumurile noastre. In ceea ce priveste reparatiile la rulota, ati primit un deviz si ati refuzat efectuarea acestora. Despre fereastra sparta nu ati solicitat vreo interventie (nici nu aveam ce sa reparam, atata timp cat este lipita cu banda adeziva de sina si are un colt spart). Vi s-a prezentat un test de umiditate care confirma infiltratii in rama ferestrei. Nu inteleg cum va puteti imagina ca cineva ar fi obligat sa va faca gratuit lucrari la rulota, doar pentru simplul fapt ca ati dus-o in service. Fara strop de rautate, as vrea sa stiu ce atitudine aveti cand scoateti cu BM-ul din service. Scrieti p eforumuri ca nu v-au scuturat scrumiera, sau ca nu v-au verificat presiunea la roata de rezerva, daca tot a fost pe mana profesionistilor?! Nu ati cerut repararea jaluzelelor si nici nu am fi acceptat aceasta lucrare. Din experienta, este o lucrare migaloasa, piesele sunt impatranite, suruburile ruginite, plasticul copt, prin urmare exista mari sanse sa se distruga in timpul reparatiei. Suntem un mic atelier, incercam sa facem cat mai mult, sunt convins ca nici daca eram o companie mare, cu departament de comunicare cu publicul, nu am fi reusit sa-i multumim pe toti clientii.
-
1 punctPrima autostradă finalizată în acest an: Tronsonul care se leagă direct de rețeaua de autostrăzi a Ungariei Săptămâna aceasta va avea loc recepția la finalizarea lucrărilor pe primul tronson de autostradă terminat în 2020. https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-24196475-autostrada-finalizata-a3-transilvania-biharia-chiribis-ungaria.htm
-
1 punct
-
1 punctBuna seara @Liliana Burghelea Imi pare rau sa aud de experienta ta negativa, mai ales ca cel putin eu ti-am recomandat firma asta pt reparatii. Legat de profilul care mascheaza acel profil cu care a tras peretele la loc, nu stiu sa iti spun de unde l-au procurat ei, dar sigur exista deci cu putina rabdare si cautari sigur il gasesti. As incerca la firme de mobila pt recomandari de solutii vizual acceptabile. Sau magazine gen hornbach. Acum, legat de cupla ta antibalan, la o simpla cautare pe net dupa numele ei si model, am gasit manualul de instructiuni. Acolo gasesti tot ce face fiecare indicator: Cu scartaitul acela la cupla, stai linistita, e normal pt cuple cu antibalans. Eu l-am auzit prima data la 3-4 luni dupa ce am luat rulota, pentru ca... nu aveam muzica pornita. Pentru presiunea in roti, cu respect dar daca cauti pe forum vei gasi un calculator foarte precis in functie de anvelopa si greutate. Ca sa iti fie mai simplu, vezi aici: https://www.tyresafe.org/check-your-pressures/caravan-pressure-calculator/ Legat de jaluzele cu arc slabit, exista tot pe acest forum cum se demonteaza, curata si se repun la loc cu arcul tensionat. Este insa o munca de migala care probabil nu este ‘rentabila’ pentru un service. Acum nu pot cauta insa cu putina rabdare gasesti topicul. Eu am inlocuit plasele de tantari si imi aduc aminte ca sigur am impartasit experienta cu colegii de pe forum. Prinderi de perdele gasesti pe la exis.ro sau orice site de accesorii si piese. Nu fii suparate pe aceasta tema, se vor mai rupe si in viitor si nu costa mare lucru. Mi se pare ca se livreaza la set de 10, deci vei avea si de rezerva. PS. Nu pune mai multe decat are in mod norma, eu asa am facut, si perdeaua va culisa mai greu. De recomandat alt service nu stiu, eu doar cu ei am lucrat si experienta a fost una din ce in ce mai buna cu trecerea timpului. Poate, cine stie, veti gasi cale de impacare. Din cate stiu, Ionut C. Care este tatal lui Darius si proprietarul service-ului se uita si scrie pe forum, poate te va contacta el daca crede ca este cazul. In rest sa auzim de bine si sper ca ti-am raspuns la cat mai multe din nedumeriri legate de rulota ta. Seara faina, Cristian Bednar
-
1 punctBuna dimineata! Bine ai venit. Frumos era sa va faceti o prezentare mai ales pe acest topic, nu direct cu jalba... La 12 V si la marimea frigiderului, ii trebuie ceva timp sa raceasca, nu are nimic. Daca mergeti 3-4 h veti simti si ca incepe sa raceasca. S-a scris pe forum de nenumarate ori - inainte de drum, porniti frigiderul cu 24 h inainte, la 230 V sau cu gaz. Mai rasfoiti forumul, mai cititi regulamentul, informatii sunt destule!
-
1 punctBuna ziua. Uite ca dupa doi ani ne vedem nevoiti sa revenim aici. Decat in GR cu frica in san la fiecare minut ca se inchide, ca mai introduc o procedura la intrare, am ajuns la concluzia ca fratii Bulgari se vor bucura de valuta noastra. Si ce se mai bucura. Citeam postarea mea de acum 2 ani, preturile sunt un pic actualizate. Pentru o noapte de cazare masina si rulota acum este 40 de leva sau 35 daca stai de la 5 nopti in sus. Peisajul este identic, nu au facut nimic in plus in astia doi ani. Singura schimbare este la carciuma de pe plaja, care acum are noi proprietari, servesc si mancare, bunicica si relativ corecta la pret. Noi am incercat berea lor aseara, tot buna si rece, insa 4 leva, nu 3 ca acum doi ani, frape tot 4 leva. Mult mai aglomerat ca acum 2 ani, insa gasesti totusi un loc cu vedere la mare, chiar daca esti in planul 3-4. Vorbind cu o familie din BG care avea deck in fata rulotei, am inteles ca ei iau locul pentru un an dar isi inchiriaza rulota dupa pentru doritori. Interesant business, ei erau la inceput, nu erau siguri ca renteaza tare, insa curajosi. Bravo lor, orice initiativa e bine-venita. Oricum locul pe an este 1000 euro, multicel insa dar locatia are un vibe pozitiv si personal imi place MULT mai mult decat la marea noastra. Apa tot cu miros de sulf, insa dupa primele 2 zile te obisnuiesti si nu te mai deranjeaza. Taxa de campare include si apa, si curent si copil si masina si piscina, tot. Noi tot preferam sa stam ca in off camp, sa vad eu bateriile cum se descarca noaptea si dimineata se incarca, ne producem singuri 220v pt diverse aplicatii. Internetul lipseste in camping, ca acum 2 ani, insa cu 15 leva iti iei o cartela de 15 gb net de la primul magazin GSM ( Vivacom) din Balchik si bagat intr-un mic hot-pot generator merge impecabil. Si daca tot vorbim de Balchik, aflati ca este tot asa cum l-am lasat acum 2 ani. Faleza misto, restaurante misto dar mai piperate ca in complex, si la Balchik Palace cam aglomerat pt gustul nostru mai ales pe pandemia asta. Apropos si de pandemie, aici nimeni nu are masti, nici ospatarii nici clientii de orice fel. Sunt si cateva echipaje din Ro, amabili si saritori, asa cum ii stim. Acum 2 ani ne-am intalnit cu un cuplu dragut din CT, el jandarm, care ne-a ajutat cu cortul and stuff, acum, alta familie din B, tot draguti si saritori, el tot jandarm, fireste, care la fel, ne-a ajutat cu setup-ul initial. Acum fara cort, doar cu marchiza, lucrurile au mers mult mai repede, insa in 2, au mers chiar pe turbo inainte. Plaja un pic mai aglomerata decat o stiam, 30 leva pt doua sezlonguri si o umbrela, insa apa extrem de calda, lina la intrare, si foarte-foarte curata. La grupurile lor sanitare nu am fost, banuiesc ca sunt ca acum doi ani, le dadusem nota 7 din 10 atunci, nimic din jur nu arata vre-o renovare, deci banuiesc ca sunt asa cum le-am lasat. Pe moment cam astea sunt noutatile, drumul din Bucuresti dureaza 5.5 ore cu rulota si limitarea de 100 km/h impusa de rulota. Vama pe la Negru Voda, eram singura masina, am trecut lejer. Daca aveti intrebari, noi mai suntem cateva zile aici si va raspundem cu drag. Sa ne vedem cu bine!
-
1 punctTot A1, planuri , Bucuresti - Pitesti : https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-24189078-plan-investitional-autostrazi-infrastructura-2020-2030-fonduri-europene.htm Creșterea etapizată a capacității de transport a autostrăzii A1 (sectorul București - Pitești) și a altor autostrăzi operaționale în zona marilor orașe. Din analizele de trafic elaborate de CESTRIN și Biroul Implementare Master Plan din cadrul Ministerului Transporturilor rezultă că, pe măsură ce se vor implementa cele două proiecte de drumuri de mare viteză, autostrada Pitești – Sibiu respectiv drumul expres Pitești – Craiova, capacitatea autostrăzii București – Pitești va fi depășită, fapt ce impune identificare de soluții etapizate pentru creșterea acesteia. Astfel, având la bază experiențe similare din alte state UE și pe baza prognozelor matematice modelate de către CESTRIN, se propun patru etape de mărire a capacității A1 București – Pitești: - Etapa 1 (cu caracter experimental): suprimarea benzii de urgență (model european de mărire a capacității) și transformarea în sector de autostradă cu trei benzi pe sens (calea 2 – Pitești – București) între nodul Bolintin Vale și intrarea în București, coroborat cu scăderea vitezei maxime de circulație de la 130 km/h la 100 km/h. Această intervenție va conduce la creșterea capacității de transport și eliminarea blocajelor de trafic, în special a celor specifice intrării în drumul național centura București. Pe de altă parte se va elimina posibilitatea blocării actualei benzi 1 prin staționarea autovehiculelor care folosesc nodul de descărcare cu acces la centura de vest a Bucureștiului; - Etapa 2: Dezvoltarea autostrăzii la trei benzi de circulație pe sens (pentru ambele sensuri) între București și km. 35 (sector de drum a cărei capacitatea de transport este depășită în anumite intervale ale zilei și ale săptămânii); - Etapa 3: Dezvoltarea autostrăzii la trei benzi de circulație pe sens (pentru ambele sensuri) între km. 80 și Pitești Sud (sector de drum a cărei capacitatea de transport vi fi depășită la momentul finalizării sectoarelor de drum de mare viteză Pitești – Sibiu, Pitești – Craiova și Găești – Târgoviște – Ploiești); - Etapa 4: Dezvoltarea autostrăzii la trei benzi de circulație pe sens (pentru ambele sensuri) între km. 35 și km. 80 în concordanță cu fluxurile de transport nou generate prin dezvoltarea rețelei rutiere de transport.
-
1 punctUn pret mai bun la produs... l-am gasit aici: https://www.vexio.ro/gestionarea-apei-si-irigatii/gardena/71620-dispozitiv-de-control-al-consumului-de-apa-8188/
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

