Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.07.2020 în toate secţiunile
-
4 puncteSingurul lac artificial pentru scufundări din România. Loc. Dalnic nr.503 Jud.Covasna Tel. 0755.011.497 GPS - 45.91512, 25.9865 Camping-ul Mylake se afla la Dalnic, la 45 km de Brașov spre Tărgu Secuiesc. Anul acesta (2020) Mylake și-a propus să-și deschida porțile și pentru rulotiști. Camping-ul poate fi gasit si in aplicatia de mobil RoCamping Welcome to My Lake.mp4
-
3 puncteSuntem si noi aici de 2 zile. Foarte ospitalieri proprietarii. Zona este destul de salbatica si linistita, iar priveliestea de la lac superba. Zona de campare este undeva in josul dealului. Pana la lac urci cam 3-4 minute. Acolo poti sa golesti toaleta, sa faci dus si sa alimentezi cu apa. Se poate ajunge sus si cu masina mica in cazul in care e nevoie sa cari bidoanele cu apa pentru rulota dar si rezervorul de toaleta. Recomandam
-
2 puncte
-
1 punct
-
1 punctMultumim de up date ,din cauza postarii tale de acum 2 ani am ajuns anul trecut la Saint George. Foarte mult ne-a plăcut, poate ajungem si anul ăsta. La întoarcere am trecut cu bacul pe la Silistra cu rulota de 7 ,50 m ! Am descoperit un grup sanitar mai curat lângă piscină pe partea opusă restaurantului ,dar nu are duș. Cea de lângă parcare era folosită la greu de cortisti si vei din restaurant. Concediu placut ! Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk
-
1 punctBuna ziua. Uite ca dupa doi ani ne vedem nevoiti sa revenim aici. Decat in GR cu frica in san la fiecare minut ca se inchide, ca mai introduc o procedura la intrare, am ajuns la concluzia ca fratii Bulgari se vor bucura de valuta noastra. Si ce se mai bucura. Citeam postarea mea de acum 2 ani, preturile sunt un pic actualizate. Pentru o noapte de cazare masina si rulota acum este 40 de leva sau 35 daca stai de la 5 nopti in sus. Peisajul este identic, nu au facut nimic in plus in astia doi ani. Singura schimbare este la carciuma de pe plaja, care acum are noi proprietari, servesc si mancare, bunicica si relativ corecta la pret. Noi am incercat berea lor aseara, tot buna si rece, insa 4 leva, nu 3 ca acum doi ani, frape tot 4 leva. Mult mai aglomerat ca acum 2 ani, insa gasesti totusi un loc cu vedere la mare, chiar daca esti in planul 3-4. Vorbind cu o familie din BG care avea deck in fata rulotei, am inteles ca ei iau locul pentru un an dar isi inchiriaza rulota dupa pentru doritori. Interesant business, ei erau la inceput, nu erau siguri ca renteaza tare, insa curajosi. Bravo lor, orice initiativa e bine-venita. Oricum locul pe an este 1000 euro, multicel insa dar locatia are un vibe pozitiv si personal imi place MULT mai mult decat la marea noastra. Apa tot cu miros de sulf, insa dupa primele 2 zile te obisnuiesti si nu te mai deranjeaza. Taxa de campare include si apa, si curent si copil si masina si piscina, tot. Noi tot preferam sa stam ca in off camp, sa vad eu bateriile cum se descarca noaptea si dimineata se incarca, ne producem singuri 220v pt diverse aplicatii. Internetul lipseste in camping, ca acum 2 ani, insa cu 15 leva iti iei o cartela de 15 gb net de la primul magazin GSM ( Vivacom) din Balchik si bagat intr-un mic hot-pot generator merge impecabil. Si daca tot vorbim de Balchik, aflati ca este tot asa cum l-am lasat acum 2 ani. Faleza misto, restaurante misto dar mai piperate ca in complex, si la Balchik Palace cam aglomerat pt gustul nostru mai ales pe pandemia asta. Apropos si de pandemie, aici nimeni nu are masti, nici ospatarii nici clientii de orice fel. Sunt si cateva echipaje din Ro, amabili si saritori, asa cum ii stim. Acum 2 ani ne-am intalnit cu un cuplu dragut din CT, el jandarm, care ne-a ajutat cu cortul and stuff, acum, alta familie din B, tot draguti si saritori, el tot jandarm, fireste, care la fel, ne-a ajutat cu setup-ul initial. Acum fara cort, doar cu marchiza, lucrurile au mers mult mai repede, insa in 2, au mers chiar pe turbo inainte. Plaja un pic mai aglomerata decat o stiam, 30 leva pt doua sezlonguri si o umbrela, insa apa extrem de calda, lina la intrare, si foarte-foarte curata. La grupurile lor sanitare nu am fost, banuiesc ca sunt ca acum doi ani, le dadusem nota 7 din 10 atunci, nimic din jur nu arata vre-o renovare, deci banuiesc ca sunt asa cum le-am lasat. Pe moment cam astea sunt noutatile, drumul din Bucuresti dureaza 5.5 ore cu rulota si limitarea de 100 km/h impusa de rulota. Vama pe la Negru Voda, eram singura masina, am trecut lejer. Daca aveti intrebari, noi mai suntem cateva zile aici si va raspundem cu drag. Sa ne vedem cu bine!
-
1 punctBine ai venit printre noi, e greu sa sfătuiești pentru ca fiecare loc își are frumusețea lui. Îmi aduc aminte cu drag de un drum ce făceam cu bunicii în copilărie, dar acum după 25 de ani nu știu în ce stare este, noi plecam din țara moților la Băile Felix și făceam E79. Apusenii, țara moților, Deva cu cetatea și muzeul, Hunedoara, Hațeg și Sarmisegetuza, Geoagiu-băi și.....ai mai avea nevoie de alte 4-5 zile
-
1 punctSi sunt aproape gata cu circuitele de 12v si 220v. Urmeaza marea gaurire, decupajele pentru doua trape si o fereastra.
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctFelicitări, ce an e masina ? ce motor ,si cam cat a costat ,,halatul " ? Dacă nu e secret ... Intreb pentru un prieten ...Spor la treabă, daca te miști repede ,mai prinzi ceva iesiri pana vine frigul! Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk
-
1 punctMultumim @Marian Popa . Campingul este destu de aproape de mine insa acuma aud prima data despre ea. Urmeaza sa fac o vizita cat de curand
-
1 punct
-
1 punctCu ceva vreme in urma am promis sa deschid un topic pe aceasta tema, sa dau cateva sfaturi legate de conversia duba-campervan. Banuiesc ca daca ati luat decizia unei astfel de conversii deja aveti capul toba dupa vizionarea multor filme existente pe YouTube. Intradevar, documentarea este deosebit de importanta in luarea unei astfel de decizii. Pe YouTube, ca si in cazul internetului gasim orice, singura problema ne este data de selectarea informatiei. Dupa parerea mea, primii pasi in abordarea conversiei ar fi: Stabilirea unei configurari dorite In functie de numarul celor care vor utiliza viitorul campervan (adulti, copii) si de bugetul disponibil se va face configurarea conversiei. Inaltimea utilizatorilor este foarte importanta pentru definitivarea zonei de dormit, a paturilor, dar nu numai. Se pot face conversii complexe sau minimale in care proprietarul dubei doreste in continuare folosirea acesteia pentru transportul de marfa. Prima decizie in ceea ce priveste configurarea conversiei, este sa stabilim de la inceput daca vom face modificarea si-n acte, respectiv, daca vom scoate sau nu panoul de delimitare a spatiului de marfa. In ceea ce priveste configurarea conversiei, va recomand sa nu va apucati sa inventati roata. Exista suficiente modele de configurari facute de producatorii consacrati. Intrati pe paginile acestor producatori de campervan-uri: Possl, Clever, Karmann, Roller Team, Carado, Challenger, Chausson, Weinsberg. La unii dintre acesti producatori puteti intra in formatul 3D si masura chiar anumite cote de interior ale mobilierului. Acolo exista o multime de configurari pe toate cele trei dimensiuni de lungime ale familiei Ducato. Va rog, nu faceti doar ce va taie capul, profitati de munca si experienta celor de specialitate din acest domeniu. Va recomand ca in materie de configurari posibile sa cititi parte din prima postare a acestui topic: https://www.forumrulote.ro/topic/9545-sfaturi-achizitionare-campervan/ Pentru inceput este bine sa faceti o schita de mana cu viitoarea configurare, iar dupa ce considerati ca aceasta a ajuns la forma finala, este bine sa faceti acest desen "la scara" care sa cuprinda toate dimensiunile elementelor din configurare si distantele dintre acestea. Este extrem de importanta parcurgerea acestei etape, in astfel de conversii fiecare centimetru chiar conteaza. Alegerea platformei (dubei) Va recomand platforma familiei Ducato (Fiat, Citroen, Peugeot). Familia Ducato vine pe piata cu cea mai potrivita caroserie pentru conversii de campervan-uri, cea mai lata la interior, cu cca, 10 cm fata de concurenta. Avand in vedere si o eventuala vanzare ulterioara campervan-ului, va recomand alegerea unei dube de DUPA 2006 - penultima "fata" a familiei Ducato. Alegerea dimensiunii platformei (dubei) - familia Ducato Prin alegerea dimensiunii ma refer in mod special la lungimea acesteia si in mod particular la inaltimea dubei. Exista trei dimensiuni de lungime totala a dubei... 5,41m (3,12m - lungimea spatiului de marfa); 5,99m (3,70m - lungimea spatiului de marfa) si 6,36m (4,07m - lungimea spatiului de marfa). Alegerea dimensiunii de lungime va fi functie de configurarea pe care o doriti. Inaltimile uzuale si recomandate pentru astfel de conversii sunt... H2 - 2,52m (1,93m - inaltimea spatiului de marfa) si H3 - 2,76m (2,17m - inaltimea spatiului de marfa), De asemenea, alegerea inaltimii dubei tine de configurarea dorita - in cele mai multe situatii se merge pe H2, dar in situatia in care se doresc paturi suprapuse sau inaltimea utilizatorului este de peste 1,90m, va recomand inaltimea H3. Exista dube care au deja geamul de pe usa culisanta si de pe panoul din spatele soferului. Sunt rare, dar cu putin noroc poate gasiti o astfel de duba. Alegerea motorizarii In alegerea motorizarii trebuie tinut cont ca odata facuta conversia, duba va avea o greutate minima de peste 2.700 - 2.900 kg, comportarea ei nu va fi ca acum cand duba este goala. Functie de buget, va recomand ca aceasta sa aiba minim 110cp si o cilindree nu mai mare de 2,2 - 2,3. Mentionez aceasta cilindree tinand cont ca nu stim in viitor ce taxe vor mai fi percepute in raport de cilindreea motoarelor. Oricum, va recomand ca norma de poluare a motorului sa fie minim euro 4. Achizitionare duba Odata stabilita configurarea viitoarei conversii, putem sa ne orientam spre achizitia dubei ce va sta la baza proiectului nostru. Daca duba corespunde dpdv vizual, fara rugina si fara zgomote suspecte in functionarea motorului, important este sa mergeti cu ea si cand zic sa mergeti, sa nu-i mangaiati pedala de acceleratie, sa o conduceti agresiv, sa vedeti cu adevarat ce poate. Dupa proba facuta, vedeti daca sub ea apar scurgeri de lichide. Bine ar fi ca la achizitie sa apelati la un mecanic priceput. Etape premergatoare conversiei ...
-
1 punctSalut @Bogdan Moldovan si alti posesori de rulote Weinsberg, pentru ca si eu am fost preocupat de aceasta informatie, am mai jos informatiile (din manulaul de utilizare) legate de presiunea recomandata si cuplul de strangere a rotilor. Numai bine !
-
1 punctSalut, Suntem o firma din Brasov specializata in producita de campere/autorulote/food truckuri si alte proiecte legate de platforme vehiculare. Am obtinut o finantare pe fonduri europene si ne concentram pe dezvoltarea de servicii si produse pentru campere/rulote/autorulote. Avem un CNC in 3 axe si scule de prelucrare lemn si echipamente de prelucrat metal. Oferim servicii de proiectare 3D interioare, mobilier, containere de expeditie, food trucuri, rulote tip teardrop. Ne gasiti pe facebook : https://www.facebook.com/sfinxcamper/ sau pe site https://sfinx3c.eu/. Pentru diverse proiecte sau colaborari ma puteti contacta direct : laurentiu.simion@sfinx3c.3u sau la telefon 0726233510. Vrem sa construim lucruri in Romania cu romani si sa dezvoltam piata de rulote/campere/autorulote prin serviciile si produsele oferite de catre noi. Ne dorim sa construim nu sa importam lucruri. Multumesc!
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

