Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.06.2020 în toate secţiunile
-
3 puncteDaca ai placere si inclinatie catre tehnica, lucrurile se deprind repede, sunt cateva lucruri simple care se lamuresc rapid. Asa cum ti-am scris mai pe fuga intr-un post anterior, instalatia electrica de fabrica contine aparate care functioneaza pe 220 volti alternativ si pe 12 volti continuu. Luminile si alte cateva chestii sunt doar pe 12 volti, de aceea aceasta cutie albastra face trecerea de la 220 alternativ la 12 continuu. Din punctul meu de vedere, invertorul este inutil, altii insa il considera un must have. Iti spun cum am abordat eu partea electrica pe un Weinsberg cumparat nou in 2018, care consider ca in momentul de fata este complet echipat pentru orice situatie. Fata de instalatia de fabrica am adaugat urmatoarele obiecte (o parte le ai deja): - baterie Optima, o ai deja. - mover legat la aceasta baterie - il ai deja - bateria se leaga la cutia alba din stanga cutiei albastre de la tine, pe terminalele marcate, cu fire suficient de groase. In felul acesta vei avea lumini, centrala termica, eventual si frigider atunci cand nu esti conectat la 220 volti extern - adica ceea ce te-a deranjat la livrare. - instalatie solara de 110 W, niciodata n-am ramas in pana de curent, al carei creier se leaga direct la baterie. Am cumparat de la firma Buttner Electronik https://www.buettner-elektronik.de/produkte/solar-komplettanlagen-fuer-wohnmobile-und-wohnwagen/produkt/show/black-line.html - am tras o priza de 12 volti cu mufa ca la masina, pentru a alimenta diverse obiecte in offcamping: telefon mobil etc - am cumparat un generator insonorizat Ford 2200 W cu care aduc curent alternativ 220 V in offcamping, ca sa am aer conditionat si apa calda. M-am intors acum de la Magureni, 3 zile in offcamping, a mers ceva generatorul, ca sa stam la racoare. Cu alte cuvinte nu vad rostul unui invertor, care are la randul lui pierderi de randament si diverse tipuri de sinusoidale, care nu plac anumitor aparate. Daca vrei sa iti mai explic cate ceva, poti da o fuga la Mogosoaia si iti fac o teorie de 30 de minute ca sa nu mai ai nelamuriri pe viitor si sa iti clarifici ce doresti. Sau daca vrei sa ai totul la cheie, mergi la cineva care sa iti faca tot ce doresti, contra cost. De exemplu, e o firma Corda Campers in Pantelimon. Oricum insa e bine sa stii principiile de functionare.
-
3 puncteSalut, @ANDREI DRAGOS! Despre camera de mers inapoi: stii ceva, dar nu corect! Este vorba despre senzorii de parcare, nu despre camera. Unele autoturisme decupleaza automat senzorii atunci cand se cupleaza o remorca/rulota. Altele (precum instalatia de pe Duster) nu au aceasta optiune, ci au un buton pentru dezactivarea acestora. Camera pentru mers inapoi este utila atat pentru manevrele doar cu masina, cat si pentru cele cu remorca/rulota atasata (pentru cuplare, dar si pentru a vedea daca "forfecati" ansamblul la mersul inapoi). Nu are sens sa fie dezactivata cand aveti ceva cuplat! In legatura cu luminile de zi: acestea nu au nici o legatura cu priza pentru remorca. Ele pur si simplu se aprind la maxim ziua si se micsoreaza intensitatea (concomitent cu aprinderea pozitiilor la stopuri si numar inmatriculare) atunci cand este seara (daca masina este prevazuta cu senzor de lumina si maneta este in pozitia AUTO). Cand se aprind pozitiile (automat sau nu), luminile de zi se micsoreaza in intensitate si se aprind atat cele ale masinii, cat si cele de la rulota (luminile albe din fata, cele de la stopuri si numar si - daca exista - si cele de gabarit din lateral jos). Aici ar fi trebuit sa fie probleme cu luminile de zi (sa se stinga daca exista probleme pe circuit, dupa cum s-a spus mai sus). Ziua, fara a pune maneta pe luminile de pozitie, ci lasand-o pe pozitia OFF sau AUTO, luminile de zi trebuie sa functioneze, indiferent de conditia instalatiei de semnalizare a rulotei. Nu-mi pot da cu parerea despre ce s-a facut la masina ta, pentru ca am propria experienta (negativa) cu cei de la Meridian cand mi-au pus mie carligul. Este o eroare in sistem si ramane de vazut daca este umana sau a cedat ceva.
-
2 puncteSalutare! - Sunt Emanuel (pe scurt: Emi), sunt din Sibiu, am 30 ani, casatorit, am 2 copii nazdravani si vreau sa fiu rulotist. (- Buna Emi... ) -Continuam: lucrez in IT, imi plac calatoriile pe roti... dormitul in cort si vreau sa experimentez si dormitul in rulota. Am dat de forumul acesta cautand o rulota pentru familie, impreuna cu parintii mei. Asadar, ma bucur sa va cunosc si abia astept sa citesc enciclopedia rulotelor. Yeeee!
-
2 puncteSingurul lac artificial pentru scufundări din România. Loc. Dalnic nr.503 Jud.Covasna Tel. 0755.011.497 GPS - 45.91512, 25.9865 Camping-ul Mylake se afla la Dalnic, la 45 km de Brașov spre Tărgu Secuiesc. Anul acesta (2020) Mylake și-a propus să-și deschida porțile și pentru rulotiști. Camping-ul poate fi gasit si in aplicatia de mobil RoCamping Welcome to My Lake.mp4
-
2 puncteAvand in vedere ca sunt destul de multi care vor merge in Grecia in zilele/saptamanile urmatoare, de la 1 Iulie Grecia vine cu noi masuri pentru cei care intra in tara... Am tradus mai jos (cu Google translate) ceea ce spune documentul oficial care il gasiti aici: https://travel.gov.gr/#/ Bine ați venit în Grecia! Începând cu 1 iulie 2020, guvernul elen a stabilit modul în care țara îi va întâmpina pe călători, va efectua screeningul de diagnostic necesar și îi va menține pe toți în siguranță pe tot parcursul sezonului. Formularul de localizare a pasagerilor (PLF) este un element cheie în planificare. Toți călătorii sunt obligați să completeze PLF cu cel puțin 48 de ore înainte de a intra în țară, furnizând informații detaliate despre punctul de plecare, durata sejururilor anterioare în alte țări și adresa șederii dvs. în Grecia. Protocol pentru sosirea la frontierele terestre Sosirea persoanelor la punctul de control. Toate persoanele care intră în țară trebuie să depună un formular de localizare a pasagerilor (PLF) completat la sosirea lor. Pașaportul și controlul vamal sunt efectuate și codul QR unic de răspuns rapid (QR) al fiecărei persoane primite este verificat pe ecranul telefonului mobil sau pe formularul tipărit cu codul QR. În funcție de codul acestora, persoanele care intră sunt direcționate de către personalul de securitate, fie către zona de screening sau au voie să își continue călătoria până la destinația finală din țară, primind instrucțiuni de la personalul de frontieră, cu privire la, în special, la acțiunile necesare în cazul în care apar simptome. de infecții respiratorii, caz în care trebuie să contacteze imediat Centrul de operații al Organizației Naționale de Sănătate Publică (EODY). Dacă persoanele care sosesc intenționează să aibă multiple opriri în Grecia, trebuie să declare acest lucru și să raporteze destinația inițială și itinerariul lor de călătorie pentru următoarele 7 zile. Unitățile mobile de sănătate EODY (KOMY) vor funcționa continuu la punctele de control la frontiera terestră. Până când rezultatele screeningului devin disponibile, persoanele care sosesc care sunt testate pentru noul coronavirus SARS-CoV-2 sunt obligate să se autoizoleze la adresa destinației finale, așa cum este declarată pe formularul de localizare al pasagerilor (PLF). Datele lor sunt introduse în sistemul de informații EODY, care este conectat la registrul COVID pentru a facilita urmărirea contactelor în cazul în care cineva se dovedește pozitiv. După finalizarea proiecției, aceștia intră în țară, primind instrucțiuni cu privire la auto-izolare până la anunțarea rezultatelor screeningului lor. Toți pasagerii trebuie să respecte toate măsurile de igienă preventivă necesare (utilizarea măștilor și distanțarea fizică / socială).
-
2 puncteNu este inverter... Este practic sistemul electric al rulotei care contine sigurantele, sistemele de automatizare si transformatorul (de la 220 V/3,2 A la 12,5 V/32 A) cu un randament de circa 55 %.
-
2 puncteprieteni! Ieri a fost ziua in care am capitonat usile din spate. Alta viata Usor-usor imi dau seama ca nu mai sunt multe de facut... O zi buna tuturor!
-
1 punctBuna dimineata, Pentru ca nu este nici un topic dedicat si sticky pentru incarcatoare solare si pentru ca am vazut astazi ca este la un pret redus incarcatorul solar pe care il am si eu, deschid acest subiect de discutie. [Incarcatorul despre care vorbesc este cel de la Victron Energy, model Blue Solar 75/15. Eu l-am cumparat de aici in 2018 cu 565 lei. Acum vad ca este la pretul de 422 lei!] Avantajul sau major, pe langa tehnologia de incarcare MPPT, este conexiunea cu telefonul mobil prin Bluetooth care va permite sa vedeti valorile de incarcare sau starea bateriei de acumulatori. Cateva poze cu sistemul in functiune: Precizez ca nu am nici un beneficiu si nu fac reclama firmei/produsului. Fotografiile postate sunt de anul trecut, iar combinatia aleasa (ceea ce se vede in ultima poza) este in opinia mea cea mai avantajoasa dpdv pret/calitate/confort in utilizare. PS: din pacate am incurcat borcanele!!! Modelul aflat in promotie nu este cel cu Bluetooth... :( M-am uitat mai atent si este cel simplu, fara conexiune Bluetooth. Vad ca nu apare in prezent in oferta cel cu Bluetooth. Chiar ma miram de diferenta mare de pret! Modelul pe care-l am este SmartSolar 75/15.
-
1 punctSalut , Sint un detinator de Toyota Hilux , fabricatie 2015 , si am montat in 2018 instalatie cu 13 pini . Initial am avut cu 7 pini , comandata de noua dar rulota pe care am luat-o are 13 pini si deci a tebuit sa schimb toata instalatia . Cea de 7 pini este legata de la triplele din spate pe cind cea de 13 este mult mai complexa , Are 3 fire direct pe borna plus a bateriei iar celelalte se leaga la tabloul de sigurante . Cred ca sint conexiuni care au legatura cu CAN BUS - ul masini si de aici pot aparea surprizele . In momentul cuplarii unei rulote , este posibil sa ajunga o informatie eronata la calculator de unde rezulta aceasta anomalie . Tu trebuie sa mergi cu rulota cuplata si sa gasesti problema , care poate fi desigur de la montajul instalatiei cu 13 pini . Instalatia vine cu o schema de montaj bine stabilita , pe care electricianul trebuie sa o respecte ca sa poti beneficia de garantie in continuare . Sigur ca ei nu au putut gasi problema deoarece , fara rulota , problema nu exista . Mergi inapoi la Toyota , cu rulota ta , nu cu alta si cere o noua verificare a instalatiei electrice cu rulota cuplata . Toyota nu este o masina cu calculatoare foarte sofisticate , cu tot felul de senzori si softuri avansate . Ea este facuta mai pe varianta spartana , fara prea multa inteligenta artificiala dar care merge la fel si pe autostrada , pe cimp , pe nisip sau pe noroi . Deci , parerea mea este sa mergi cu rulota inapoi la electrician si problema se poate rezolva , daca nu , incearca la alt dealer , in alt oras , deoarece daca vei incerca tu sau pe la diversi meseriasi , vei pierde garantia masini . Cu respect Bogdan
-
1 punctMMTA = masa maxima totala autorizata. Indiferent ca este pe o axa sau doua. Masina + rulota (luand in calcul masele maxime ale fiecareia) nu trebuie sa depaseasca 3.500 Kg pentru categoria B. Depaseste, dar nu sare de 4.250 Kg = categoria B96 (asa zisul B extins). Daca sare si de aceasta valoare, atunci e cazul de categoria BE. Dar, daca pe talonul masinii scrie ca masa maxima totala a ansamblului (adica a masinii+rulota/remorca) nu trebuie sa depaseasca o anumita valoare (de ex. 3.100 Kg), atunci rulota/remorca va trebui sa aiba: 3.100 Kg minus [MMTA auto] = x Kg. De ex. daca masina cantareste 2.450 Kg, indiferent de ce categorie de permis ai, o sa tragi ceva care cantareste maxim... 750 Kg! Adica 3.100 Kg - 2.350 Kg = 750 Kg.
-
1 punctMs pt raspuns. Toata viata am invatat lucruri noi si nu am avut o problema sa intreb atunci cand nu cunosc. Atunci cand am cumparat rulota scria in descriere ca are inverter si de aici au aparut neclaritatile. Se pare ca defapt nu are. Referitor la schemele electrice, nu reprezinta pt mine decat 2 poze. Ma pricep la alte lucruri dar electronica si electrica imi joaca feste..
-
1 punctInseamna ca e grav A scris extrem de clar NRLaurentiu si Mihai Arad ti-a dat si schema electrica. Atunci cand esti conectat la 220V, cutia albastra iti transforma aceasta tensiune in 12 V pentru aparatele ce functioneaza pe aceasta tensiune, iti lasa tensiunea de 220 V sa treaca spre prizele de curent alternativ prin sigurante, este locul in care se strang conexiunile de la baterii si solar. Deci este inima sistemului electric. Daca nu ai inclinatii si pricepere tehnica, treaba asta cu rulota poate deveni un chin... Fara sa vreau sa te supar, dupa intrebarile de pina acum, treaba nu suna prea bine.
-
1 punctCamera este ok sa funcționeze este prevăzută sa funcționeze, nu au voie sa funcționeze senzori senzori de parcare din spate. Din câte îmi dau seama cine a pus cârligul a luat curent de la becurile din spate caa facă treaba ușor și de mântuială. Mașinile au niște module legate de computerul mașinii speciale pentru cârlig.
-
1 punctCalculatoarele masinilor monitorizeaza consumul luminilor (pozitii, stopuri semnalizatoare etc). Daca depisteaza consumuri diferite fata de cele "invatate" din fabrica nu mai trimit tensiune pe circuitele respective (bec ars -> consum mai mic, scurtcircuit -> consum mai mare). Cand se comanda carlig de tractare la cumpararea masinii, in fabrica se monteaza un modul care sa-i spuna calculatorului ca uneori sunt lumini suplimentare conectate la instalatia masinii. Ai comandat carligul ca optiune la cumparare sau ulterior? Daca ulterior, e posibil sa nu se fi instalat acel modul, daca e din fabrica sa nu cumva sa fie modulul defect. Pentru ca si la alte rulote e aceeasi problema probabil ca e vreo eroare in cablarea carligului tau. Ai incercat rulota ta la alta masina?
-
1 punctMie mi se pare mai corect ca toți consumatorii sa fie legați la baterie și nu la ieșirea de becuri a regulatorului. Consumatorii pot lua vârfuri de curent la pornire și e bine sa fie suportate de baterie. De multe ori regulatorul e mai departe de baterie. De ce sa cablez cu fire groase, sa reziste la curent, încă un circuit de pe ieșirea regulatorului spre siguranțele consumatorilor. Logic este sa fac treabă asta de la baterie. Daca îmi crapă regulatorul nu mai pot incarca bateria, dar pot folosi instalația. In cazul cu consumatorii pe ieșirea suplimentara a regulatorului, daca asta crapă, ai rămas în aer cu toată instalația. Cumva e bine că instalațiile sa fie separate sa poți funcționa fără una din componente. Acea ieșire e utilă sa pui niste becuri sa se aprindă și să se stingă singure la anumite ore sau intensități ale luminii naturale.
-
1 punctImpresii de peste weekend. Cum am spus, s-a animat bine in weekend. A fost party atat vineri seara cat si sambata seara. Nu ne-a deranjat, noi fiind campati destul de departe de zona respectiva, asa ca am dormit bustean. De asemenea si plaja a fost mai aglomerata, dar fara sa iti faci probleme ca nu gasesti loc; e suficient de generoasa. Magazinul alimentar este de fapt un minimarket, dar foarte bine aprovizionat. Daca vrei sa stai 3 luni aici, magazinul din camping iti pune la dispozitie tot ce ai nevoie. Usor dezamagit de taverna. Nu au un sortiment prea mare de preparate, iar mancarea a fost buna, dar fara sa te dea pe spate. Pretul platit pe o masa a fost in schimb cam maricel, sau cel putin asta a fost impresia mea. Ne-a costat 50 euro 3 portii de mancare, doua beri si o sticla de apa. Daca mancarea ar fi fost extraordinara, probabil ca nu as fi comentat nimic, dar altfel... Spre exemplu, ieri am fost sa mancam in Sarti. Ne-a costat tot vreo 50 euro dar mancarea a fost intr-adevar deosebita, 4 portii de mancare, doua frappe-uri facute cum trebuie (cu inghetata), un fresh si un nectar pt copii, o sticla de apa, iar la final am primit din partea casei nu unul, ci doua deserturi. Chiar si ospatarul ce ne-a servit a fost deosebit. Si ca veni vorba de Sarti, ei bine, aici e pustiu. Chiar daca plajele sunt deschise, tavernele asemenea, magazinele in marea lor majoritate sunt deschise, lipsesc turistii. Ma simteam ca in extrasezon. Extrem de putini turisti.
-
1 punct
-
1 punctAm rezolvat problema cu topicurile. Am mutat discutiile in noul topic despre Arministis.
-
1 punctIdeal ar fi postat undeva pe pagina principala a forumului, sticky, o explicare clara, inclusiv informarea oficiala primita de la politie de cineva de pe forum si "lacatuit" subiectul
-
1 punctAm terminat de dat bacul si evaluarea ( fetele, nu eu ) ,drept rasplata ,ce mergea mai bine ,o iesire la racoarea padurii.Asa am probat si cortul .L-am prins superficial ,sa vad daca ,,vine bine ".Am măsurat de 3 ori inainte sa dau găuri în plafon să prind sina de aluminiu !Mai trebuie sa prind o sina si jos pentru fusta ,iar cea de sus sa o prind definitiv si sa dau cu Fc11 sub ea si la șuruburi. Spor si vant din spate ! Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk
-
1 punctprieteni! Am mai robotit cate ceva la camper. In primul rand sunt dator cu pozele baii finalizate, asa ca voila: Fiindca ma asteapta un drum lung, astazi am facut intretinerea anuala. Ulei + toate filtrele: Am finalizat cu instalatia de gaz. Montat butelia la locul ei, legata cu 2 strapuri (conform legislatiei de aici). Facut proba la aragaz si verificat toate legaturile de gaz cu spray dedicat Intr-un final am primit instiintarea ca mi s-a emis codul unic de model al van.ului asa ca maine ma duc sa platesc taxa de import, 200 euro, si sper ca tot maine sa iau si numerele Restul e formalitate, sa platesc MotorTax si sa schimb in certificatul de asigurare numarul masinii, de pe UK pe IRL. Va tin la curent
-
1 punctprieteni! Astazi mai vin cu detalii despre conversie. Sunat la faza de finisaje. Am terminat baia, cateva poze inainte de final. Maine voi posta cateva poze si cu ea finalizata, astazi am uitat a fost necesar sa "imbrac" un stalp de rezistenta al caroseriei care iesea spre interior Urmatoarea lucrare a fost sa montez profil de plastic negru la imbinarea podelei cu usa laterala si in spate: Am finalizat si panoul de control al camperului unde am adunat intr-un singur loc toate instrumentele: Pentru a da un aer de eleganta dar si un "factory look" am comandat si aplicat o banda de 20mm cromata: Ultima lucrare a fost executarea unui carlig de remorcare pentru a pune suportul de biciclete. Aveam un carlig de remorcare pentru Passat-ul personal pe care nu l-am mai montat asa ca am luat doar nuca cu suportul aferent si am sudat pe bara metalica de ranforsare a barii din spate a camperului. Am mai sudat si 2 profile pentru rigidizare. Mentionez ca nu voi tracta nimic cu acest carlig de remorcare, e destinat doar montarii suportului de biciclete Voi reveni cu detalii
-
1 punctCa de obicei cum vin mult asteptatele zilele de concediu, luam tara la colindat in lung din lat cu casuta in spate pe o perioada de 2 saptamani in cautarea de locuri noi si cat mai frumoase! Pot spune ca si de data aceasta am gasit aceste locatii si am fost incantati de ele! Pentru inceput am facut o scurta oprire la Marea Neagra si o vizita la Circul Bellucci De aici am plecat spre Buzau, ajungand la Vulcanii Noroiosi, unde am vizitat in prima faza Paclele Mari, iar apoi Paclele Mici! Noi am campat in campingul Muddy Land ! Acesta este situat in drum spre Paclele Mici! La 100m mai sus de Paclele Mari se afla parcarea fara plata! Spre Paclele Mici se urca jumatate de ora, dar pot spune ca se merita, fiind mult mai spectaculoase! Intoarcerea de la Paclele Mici cu drumul care coboara in camping! In campingul Muddy Land Tariful pentru tot echipajul a fost de 35lei si 10lei daca se doreste curent si apa.Acesta se mai poate negocia pe urmatoarele zile, chiar la jumatate! In asteptarea micului dejun, apoi desertul Putina miscare Pregatirea pentru inceperea mitingului aviatic care a durat pana la lasarea serii Fiind in apropiere de Trovanti din Ulmet,am zis sa-i vizitam! Aici e bine sa lasati masina jos in sat inaite de a trece pe un podet, deoarece drumul este in panta si destul de ingust pentru a intoarce! Dupa vreo 700m de urcat se ajunge intr-o poienita la o doamna ce vinde bilete, iar de aici se urca inca putin pana la pietre! De la aceasta cumpana se face stanga Poienita De aici am plecat la Schiturile rupeste Bozioru-Nucu! Asezari stravechi calugaresti sapate in stanca ! De la drumul principal in Magura se face dreapata si se merge pe portiune asfaltata si apoi pe drum de piatra cu masina pana se ajunge la Nucu (nu se coboara in sat ),iar la un moment dat drumul se termina si incepe un alt drum de pamant, care nu se urca cu masina si la baza caruia este o parcare! Aici e posibil sa fie un domn care vinde bilete! Noi am lasat rulota intr-o parcare din Prascov si am urcat doar cu masina! Odata ajunsi in acea parcare am platit cate 10 lei si am plecat spre asezarile rupeste! De aici incepe aventura! Am vazut noi ca drumul nu e practicabil cu incaltarile noastre, dar am zis ca avem noi grija sa nu ne murdarim asa tare de la noroiul de pe drum, care pe alocuri era uscat! Dupa vreo ora si jumatate de urcat am ajuns, intr-un loc mai deschis, unde nu exista nici un indicator care sa indice clar aceste asezari! Norocul nostru a fost ca a mai fost un ghid cu niste turisti prin zona si ne-am luat si noi dupa ei! Am vizitat doar 2 astfel de asezari din mai multe existente, deoarece avea sa apara surpriza la care nu ne asteptam! Si ajunsi aici surpriza! Avea sa-si faca aparitia nori de ploaie! Acestia ne-au facut drumul la intoarcere mult mai alunecos fata de cum era! O reala provocare pentru noi toti! Nu prea aveai pe unde sa calci pentru a evita noroiul! Totusi am reusit sa nu picam la cat de alunecos si inclinat era terenul! Cu multa rabdare, pana la urma am ajuns jos, dar asa A fost o experienta noua pentru noi! Apoi in drum spre barajul de la Gura Siriului, ne oprim sa vizitam cascada Pruncea ! Lasam rulota pe drum si mergem fara ea o distanta de 7km pana la cascada! Dupa vizitare cuplam rulota si ne continuam drumul pe o ploaie sanatoasa, trecand cu emoti printr-o portiune foarte ingusta (aproape 2,2m) aflata in lucru, inainte de baraj! Dupa atata drum facem o oprire pentru a lua pranzul la Restaurantul Pasul Buzăului apoi plecam sa vizitam Biserica fortificata Prejmer de aici mergem sa vizitam Cetatea Rupea apoi mergem spre frumosul Lac de Smarald si Coloanele de Bazalt Am trecut pe la Salina de la Praid Lacul Zetea Plecam in drum spre Cascada Varsag pe un drum neindicat a merge cu masina! Exista un alt drum mai scurt si mai bun din comuna! De aici am gasit cu greu Cascada Varsag, chiar daca am incercat sa intrebam oameni din zona, ei neintelegandu-ne ! Gradina Zoo din Targul Mures Parcarea de langa zoo este destul de mare,doar urcarea pana la zoo este mai abrupta in unele zone! O ultima vizita in Lunca Ampoitei Am intrat aici pentru a gusta din bucatele culinare specifice acestei zone, servite intr-un cadru rustic! Renumitele placinte din aceasta zona si o iesire prin apropiere in natura Calcarele de la Ampoița Nu uitati sa pastrati curatenia oriunde mergeti pentru a se bucura si altii de locurile pe unde ati umblat!
-
1 punctDacă nu te-ai convins după citirea linkului pe care ți l-am recomandat atunci îți recomand să citești și pagina 5 a documentului atașat. RNTR7.pdf
-
1 punctRecomand pastrarea garniturii (-urilor, deoarece la majoritatea, sunt doua) din cauciuc aflata (-e) pe sina si aplicarea de mastic SIKA Lastomer 710 intre garnitura - sina - perete. Intrucat este dificil de a interpune mastic intre garnitura si sina, ba chiar nu prea are rost intrucat muchia aceea ingusta realizeaza etansarea, este suficienta montarea ansamblului pe perete cu masticul butilic recomandat. Ai grija sa etansezi (inainte de montarea sinei) imbinarile tablelor peretelui cu mastic. Umpli deasemenea cu mastic mijlocul sinei (linia suruburilor, insistand chiar in dreptul acestor gauri). Fiecare surub, inainte de a-l monta, il inmoi (prin rasucire) in mastic. S-ar putea totusi ca rulota ta sa aiba alt model de sine iar ceea ce spun sa nu se potriveasca exact, dar in mare, acesta este procedura.
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

