Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.06.2020 în toate secţiunile

  1. 4 puncte
    Cu cele 3 pachete din fabrica si suplimentar antifurt, boiler mixt, ultra-heat, truma duo control, solar 180 W, priza apa, marchiza/prelungire si parte laterala, mover
  2. 3 puncte
    Salutare @Stefan P ! Imi pare rau pentru pana cu care te-ai ales. Chiar daca este offtopic am citit ce sa mai scris pe aici, dupa care am verificat si eu repede sa vad cat de vechi sunt cauciucurile de la rulota. Ce sa vezi SURPRIZA MARE, au dupa cod anul fabricatiei este 2000. Inca nu am facut nici o iesire cu rulota (nu am terminat reparatiile) dar nici nu ies pana nu ii schimb cauciucurile desi ele arata bine, dar sun f vechi. Iesiri frumoase tututror.
  3. 3 puncte
    prieteni și o zi frumoasă!
  4. 3 puncte
    Va doresc o zi de marti cu multe
  5. 3 puncte
    O BUNA DIMINEATA !,se anunta in Bucuresti,soarele se straduieste sa apara.
  6. 3 puncte
    prieteni! Astazi mai vin cu detalii despre conversie. Sunat la faza de finisaje. Am terminat baia, cateva poze inainte de final. Maine voi posta cateva poze si cu ea finalizata, astazi am uitat a fost necesar sa "imbrac" un stalp de rezistenta al caroseriei care iesea spre interior Urmatoarea lucrare a fost sa montez profil de plastic negru la imbinarea podelei cu usa laterala si in spate: Am finalizat si panoul de control al camperului unde am adunat intr-un singur loc toate instrumentele: Pentru a da un aer de eleganta dar si un "factory look" am comandat si aplicat o banda de 20mm cromata: Ultima lucrare a fost executarea unui carlig de remorcare pentru a pune suportul de biciclete. Aveam un carlig de remorcare pentru Passat-ul personal pe care nu l-am mai montat asa ca am luat doar nuca cu suportul aferent si am sudat pe bara metalica de ranforsare a barii din spate a camperului. Am mai sudat si 2 profile pentru rigidizare. Mentionez ca nu voi tracta nimic cu acest carlig de remorcare, e destinat doar montarii suportului de biciclete Voi reveni cu detalii
  7. 2 puncte
    @Stefan P Multumesc, le schimb fara sa mai stau pe gânduri. Nu am apucat sa caut prea mult pe net după ele dar zilele astea o sa comand. Cu ocazia asta vopsesc si gentiile ca sunt cam urâte. Toate cele bune!
  8. 2 puncte
    Pentru mai multe detalii legate de sterilizarea masinilor si necesitatea acestor ozonificari, puteti sa accesati: https://ozonificare.ro/servicii/igienizare-sterilizare-autoturisme/
  9. 2 puncte
    Păi și la Letca Nouă, când ajungi? Eu voi petrece cel mai probabil concediul soției în țară. Voi împărți iarăși timpul în trei perioade relativ egale: mare, deltă și munte. Vacanțe frumoase tuturor!
  10. 1 punct
    Salutare, Pentru ca la rulota achizitionata nu aveam manual de utilizare, am solicitat direct la fabrica si mi-au transmis un manual in format pdf. Sper sa fie folositor si pentru alti colegi posesori de rulote Weinsberg. Zi faina ! 109-0004-06EN_R04100372_Weinsberg_Online_USERS_MANUAL.pdf
  11. 1 punct
  12. 1 punct
    Buna ziua (seara) la toti mebrii acestui forum. Dupa cateva nopti petrecute ca vizitator pe acest forum am decis sa ma "inscriu" si eu in randul vostru. Achizitie rulota = done Update electric + alte = working Utilizare rulota = start in iulie-august 2020 Multumesc si toate bune tuturor
  13. 1 punct
    Salutare Are cineva impresii de impartasit cu privire la campingurile din Croatia? Multumesc pentru feedback.
  14. 1 punct
    Salutare din nou , Si iarasi imi cer scuze ca nu am avut si poze la prima postare , dar am revenit acum cu respect Bogdan
  15. 1 punct
    Well, nu stiu ce sa spun, nici eu nu sunt foarte incantat de rezultat, dar nu pot spune ca nu imi place Acum ca e pusa, va ramane acolo
  16. 1 punct
    Să o stăpâniți sănătoși și să vă poarte în aventuri fericite! Și la mine e prima postare pe forum pentru că am ales tot o rulota nouă și tot un Weinsberg doar ca un 500FDK, care urmează să ajungă săptămâna viitoare.
  17. 1 punct
  18. 1 punct
    Noi ne-am orientat către Grecia pe anul acesta, sâmbătă plecam.
  19. 1 punct
    Noi trebuia sa ajungem la Zelena Laguna Camping in 15 iunie, dar am reprogramat pentru la anul in sept.
  20. 1 punct
    Bateria se leagă în 3 locuri, cu fire de grosime corespunzătoare: 1. La mover 2. La instalația electrica a rulotei, în cutia alba, la terminalele marcate corespunzator: în felul acesta se alimentează luminile și frigiderul, atunci când comutatorul acestuia este pus pe poziția baterie. După părerea mea, ori nu ai această legătură făcută, ori e bateria descărcată. 3. La instalația solară, dacă există, pentru reîncărcare. Eu am Weinsberg, iar instalația electrică mi se pare foarte asemănătoare, conform pozelor. Atenție, din fabrică nu există un redresor astfel încât, atunci când rulota este conectată la 220 volți, să se facă încărcarea bateriei! Dacă e montat ulterior, foarte bine, mie mi se pare inutil cât timp există solar. In privința buteliei, poți cumpăra varianta originală care se potrivește la instalație (butelia din stânga) sau varianta locală cu PROPAN de la Petrom Miorița, pe care o legi cu o garnitura suplimentară, există un topic în care am scris pe această temă, nu o iau de la capăt. Și eu vreau să ies în weekend, însă aproape de București. Mă gândesc la Rucăr sau la Magureni.
  21. 1 punct
    Cumpara banda si lipeste 10 cm pe o tabla groasa din fier neagra si las-o la soare mai multe zile . Sa vie rezistenta la ultra violete, altfel in 2-3 luni e gata.. .. Daca nu se inmoaie, nu se dezlipeste cand tragi de ea la temperatura ridicata, atunci va rezista mult mai usor pe o rulota alba mult mai rece.. Eu inca nu am gasit varianta optima, dar nici nu prea am avut ocazia sa cercetez tipurile de benzi cu priza puternica.. mai fac astia reclama , lipesc caramizi etc.. trebuie luata una de proba..
  22. 1 punct
    @Ciprianmirescu, sfatul meu sa le schimbi. La cealalta rulota, dupa dot anvelopele erau vechi dar aratau bine, dar m-am hotatat totusi sa le schimb si cand le-am dat jos, surpriza, pe partea interioara erau crapate rau, pana si sarma aia era rupta! Ma mir ca nu am patit nimic dar puteam face o tragedie...!!!
  23. 1 punct
    Incă nu e nimic batut în cuie...Probabil că la Murighiol, dar sigur după 15 august
  24. 1 punct
    Super tren, tractor și rulotă foarte frumoase. Multe călătorii minunate va dorim
  25. 1 punct
    Să fie intr-un ceas bun și bun venit alături de noi @Metoni Cristian !
  26. 1 punct
    Oricând, cu cea mai mare plăcere!
  27. 1 punct
    Multumesc; Weinsberg QDK 500/ SKODIA KODIAQ 2.0 tsi
  28. 1 punct
    @Fejer Antal Multumesc;
  29. 1 punct
    La anul în septembrie avem o nuntă și vom fii în țară atunci sper sa ajung la Lețca, anul acesta nici vorbă sa mergem. Riscul de a pleca de aici fără probleme și sa ajung acasă sa ma pună... CENZURĂ.... cela în carantina 14 zile, este foarte mare.
  30. 1 punct
    Am rezolvat si eu problema functionarii boilerului pe gaz. Am dat jos arzatorul, l-am curatat si am umblat putin la placa electronica, parea ok, am apropiat electrodul care da scanteie de arzator si l-am montat inapoi pe rulota, apasat butonul de pe panoul de comanda si a pornit rapid, in 10 minute curgea apa calda. Nici acum nu sunt sigur care a fost problema dar banuiesc ca nu dadea scanteie si am inteles ca daca nu face asta in 5 secunde, opreste alimentarea cu gaz a boilerului. Atasez mai jos un link cu descrierea si functionarea boilereleor carver cascade 2 si boiler cascade rapid. https://ro.caravanpriceguide.com/1069-boiler-carver-cascade-2-description-and-principle-of.html
  31. 1 punct
    @A. Daniel iti multumesc mult mult, nu am apucat sa revin rapid cu feedback pt ca fiind mai la inceput cu rulota e putin mai stresant si in camping(plecarea) si ploaia si cu organizarea efectiva... si noi suntem si genul de concediu de 1-2–3 nopti maxim depinde de vreme pentru ca il avem si pe bebe, la varsta lui, nu are stare inauntru si davasteaza tot. In alta ordine de idei am incercat prima data pornirea butonului rosu de la 220 timp de 30 min la recomandarea unui coleg din camping ( eu nu stiam princicpiu de functionare boiler... acum stiu) dar din pacate dupa 30 min apa/boilerul era tot rece. Am trecut la pasii comunicati de tine A. Daniel si anume am cautat acel buton rosu, dar inainte de a cauta in exterior, am demontat partea electrica de 220 (3 suruburi) si dupa abia am observat pe capacul ce l-am dat jos ca are acel buton, intradevar mascat. Am pus capacul frumos inapoi si am apasat pe el, am auzit/simtit acel click la mana si in 10 min era cald boilerul fizic si in 30 min nu puteai tine mana pe el, apa fierbinte. Teoretic acum ar trebui sa functioneze si pe gaz, nu? (Nu am inercat) la fel se lasa 30 min partea de tablou cu gazul pornita? Ms mult inca o data🤗🤗🤗
  32. 1 punct
    Salut, @Stefan P! Ma bucur (un fel de a spune!) ca s-a intamplat la manevre/viteza mica, altfel iti strica si carena daca era la viteza mare. Anvelopele de pe masina veche erau cu DOT din februarie 2013 (montate in august/septembrie acelasi an) si deja in martie cand am dat masina la casat, erau coapte - se vedeau urme de fisuri la partea superioara a talonului. Anvelopele erau Kleber Quadraxer All Season si am fost foarte multumit de ele, mai ales pe ploaie si zapada, spre deosebire de ce am acum (cel putin comportamentul pe ploaie, atat am putut testa).
  33. 1 punct
    Poti lipi cu rasina epoxhidica. Silicon transparent.
  34. 1 punct
    Drumuri bune si un sejur minunat! La intrare in BG cica trebuie completata o declaratie https://www.mae.ro/node/51904 Poti sa cauti link-ul pe pagina asta si sa te duci cu ea gata completata, sau iti dau vamesii un formular când ajungi acolo. O sa iti dau mai multe detalii despre proceduri dupa ce trec eu prin ele. Joi plec.
  35. 1 punct
    Salutare @Florin Zob I-mi pare rau pentru ce ti sa intamplat. Pentru moment poti sa lipesti o bucata de plexiglas, ín asa fel ca plexiglasul sa acopera cu minim 10mm crapatura. Sa alegi un plexiglas subtire ca sa poate sa ia forma geamului. Daca nu vrea sa se formeze dupa geam, pune plexiglasul ín apa fierbinte ca sa se inmoaie putin. Propun sa alegi un plexiglas de culoare mai inchisa si cat mai subtire. Daca reusesti sa faci frumos va arata ca un parasolar pe geam. Succes.
  36. 1 punct
    Concediu placut distractie la maxim si drumuri bune fara evenimente neplacute.
  37. 1 punct
    Cum mai sunt "doar" 3 saptamani pana plecam, am mai dotat camperul cu un accesoriu de nelipsit pentru noi, suportul bicicletelor. Am preferat varianta montarii pe carligul de remorcare fata de Sprinter unde le-am montat pe usa din spate.
  38. 1 punct
    singura investitie facuta de acel cineva a fost catva metri de sarma pt delimitare, cateva bete pe post de pari si o drujba cu care a defrișat zona
  39. 1 punct
    eu merg de multi ani in zona dar ce am vazut in weekendul cu 1 iunie mi-a lasat un gust amar. locuri care erau libere au devenit peste noapte ,,proprietăți”. zona este frumoasă dar pacat ca existe animalul biped care transforma totul in sursa de venit.
  40. 1 punct
    Nu o cantareste, in cazul meu rulota a ramas legata de masina tot timpul. Greutatea (MMA) o ia din baza de date in functie de model.
  41. 1 punct
    Astazi a ajuns casuta si am vazut-o pt prima data. Era mega murdara dupa drum si nu m-a impresionat prea mult la prima vedere. Nu am reusit nici lumina sa o aprind prin ea :))) Am nevoie de ajutor de la vreun coleg cu experienta de prin Bucuresti. Nici macar geamurile nu stiu sa le deschid, ca sa nu mai vorbesc de mover etc. In acest we daca ma poate ajuta vreun coleg ar fi excelent. Am facut doar 3 poze ca eram atent la cum arata etc.
  42. 1 punct
    @Fejer Antal 9 litri am scos acum doi ani si jumatate, cand masina era noua si era standard din fabrica si nu am "lucrat" inca nimic la ea. Se poate si asa consum, daca circuli prin oras mai putin, nu ca mine, si folosesti anvelope standard.
  43. 1 punct
    Consum fara rulota mers normal regulamentar 8,2-8,8l/100km. Cu rulota 11,8l/100km a fost cel mai mic consum masurat.
  44. 1 punct
    Exact asta e ideea , nu e vorba ca nu poate masina , simti tu ca si sofer balansul si nu iti da o senzatie ok. 100% adevarat. Eu sunt adeptul moverului in primul rand pt scos/bagat din/in curte dar si manevrat in camping. Parca sunt mai linistit cand pot butona rulota din telecomanda in spatii mai restranse din unele campinguri.
  45. 1 punct
    Frumoasa descriere @Gabriel I si @Cristian A . Momentan trag rulota cu un Touareg cu cea mai mica motor, 2.5l si 174cp. Asa cum ati descris sí eu de cateva ori a trebuit sa folosesc reductorul. Masina are suspensie pneumatica care se comporta cu brio si cu rulota atasata. Insa daca greutatea nu este echilibrata corespunzator se simte si se comporta dezamagitor. Ca dezavantaje: consum 11,8-12,5l/100km, impozitul 1480ron/an. Ín Viitor ma bate gandul sa achizitionez un Ranger sh.
  46. 1 punct
    Eu, fiind un adept al ieșirilor off camping, după exact 3 ani și circa 75-76 de ieșiri, nu as schimba Rangerul cu o alta mașina, eventual tot un pick-up, tot Ford, gen F 150, sau unul electric. Fără mașina aceasta nu as fi putut cutreiera munții pe drumuri forestiere, trece valuri de apa sau înainta prin zone accidentate. A ajutat tracțiunea 4x4, reductorul și cauciucurile BF Goodrige AT, cu care am făcut deja 65.000 km, din cei 80mii, cât are acum mașina. Și mai merg încă. A ajutat și mărirea gărzii la sol a rulotei cu 12 cm. Rulota mea are 1260 kg (acum 8 zile am făcut ITP- ul și nu am dat jos nimic din ea: 2 butelii mari pline, 2 acumulatori, invertor de putere de 10,2 kg, roata rezerva, 2 panouri etc,). Am tractat și rulota de cca 1700 kg, ( Weinsberg 550) prin munți cu zăpada, și gheata (Elveția) și nu am văzut vre-o diferența. De menționat ca, închiderea tip furgon și eliminarea sistemului rollup al benei duce la triplarea volumului de încărcare. Fiind împotriva moverului la rulota, e dificil de manevrat rulota in camping cu o mașina de aproape 5,5 m lungime și distanță între roti mare. Dar, pana acum, am fost de doar 6 ori intr-un camping, (ski in Italia, mare in Grecia și la Festivalul baloanelor), restul in natura, off camping.
  47. 1 punct
    Vad ca marea majoritate a colegilor spun ce masini au dar mai putin cum se comporta cu rulota in spate. M-am gandit sa sparg eu gheata si sa povestesc. Cam asa mi se pare mie dupa ~ 2 ani de tras rulota si a doua rulota in dotare : A. PLUSURI - un mare atu este ...perspectiva , fiind o masina mai inalta ai alta vizibilitate in trafic si asta ajuta destul de mult; - un alt mare avantaj l-am simtit in existenta reductorului, desi nu suntem adeptii offcampingului in genere am ajuns in cateva locatii ( inclusiv campinguri) unde ne-ar fi fost destul de dificil fara reductor. Aici ma refer in special la rampe destul de pronuntate in teren neasfaltat in care preferam sa merg cu viteza redusa pt a nu reamenanja mobilierul rulotei; - tot la capitolul plusuri, trebuie amintita si capacitate de incarcare a masinii, f . putine au fost situatiile cand bena a fost neincapatoare pt. bagaje, desi am o inchidere simpla nu genul furgon; - probabil unii se gandesc la faptul ca este greu sa ramai pe undeva intepenit cu un asemenea atelaj. Partial adevarat, dar depinde foarte mult de cat de adaptate sunt cauciucurile la terenul respectiv si cat de mult esti dispus sa "plusezi' . Am avut norocul de a nu ramane intepenit pe nicaieri, probabil datorita atat precautiei cat si cauciucurilor AT care fac fata cam la orice provocare ( de bun simt) la care ai supune masina cu rulota agata de ea. B. MINUSURI - toata lumea spune ca , daca ai o masina mare nu simiti rulota in spate , FALS ( din punctul meu de vedere) masina mea are o greutate proprie de ~ 2,2 t , de regula , cand tracteaza rulota atarna undeva intre 2.5 si 3 t. Rulotele pe care le-am tractat au avut undeva intre 1t si 1.5t. Am observat in primul rand ca este f. important ca rulota , in timpul deplasarii sa fie in pozitie orizontala , nu cu protapul ridicat . Am avut o prima experienta in sensul asta total dezamagitoare cu o rulota de inchiriat foarte usoara alminteri, intra in ruliu destul de pronuntat (dupa gustul meu cel putin). Am rezolvat problema coborand carligul de remorcare; - tot la capitolul asta merita discutat si despre modificarile ( in sensul masei si al centrului de greutate ) pe care il aducem rulotei. Am venit de la Dej la Ploiesti cu rulota noua in spate , echipata cum a iesit ea din fabrica, nu am putut sa nu observ diferenta fata de cele ~ 100 kg primite in plus ulterior prin mover , baterie, panou solar , boiler gaz , etc.; - la capitolul minusuri merita , cred , mentionat faptul ca o camioneta , de regula are raza de virare mai mare decat un turism obisnuit, desi nu pot spune ca aspectul asta mi-a dat batai de cap. Deasemeni, desi la capitolul comfort se aseamana autoturismelor ( accesorii audio , AC, fotoliii, etc) stilul de mers , este unul mai spartan si mai adaptat conditiilor de santier sau drum neasfaltat; C. CONCLUZII - imi place sa spun ca , daca imi voi permite in continuare sa aleg, nu as schimba tipul acesta de autovehicul chiar daca nu neaparat aceeasi marca, totusi, pe masura ce citesc postarile lui @Nelu Predonu ma gandesc cum ar fi daca as gasi un campervan compact cu garda la sol inalta si ceva reductor sa pot trage si rulota si sa il am si de o iesire de weekend?
  48. 1 punct