Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.06.2020 în toate secţiunile

  1. 3 puncte
    Dacă tot ne-a ținut covidul în casă trebuia sa facem ceva. Tapițerie homemade+parchet home made
  2. 3 puncte
    Acel panou... sincer ma indoiesc ca este monocristalin... Too good to be true! Cam asta este zicala care ar trebui sa te calauzeasca la cumparaturi. In rest, eu cred ca te complici prea mult. Ai sa vezi ca in off camping te vei lovi de lipsa apei, nu a curentului electric.
  3. 2 puncte
    @Raul G Scopul nu e sa scutesc 20€ platiti in camping. Cu rulota sunt legat de camping. Cu un camper poate din 10 nopti vreau sa dorm unde apuc 5 nopti si sa nu fiu legat de o anumita locatie. Stilul meu de vacanta include opriri de maxim 2 nopti intr-o locatie.Asta ma duce departe de ideea de rulota. Nu cred ca iau camper pentru a face economie. Il iau pentru libertatea de miscare in primul rand. Ca sa iti dau un exemplu am facut in 12 nopti 10.000 km in europa cu turismul si am fost cazat de la apartamente la pensiuni si hoteluri. Acum vreau sa ma cazez la mine "acasa" in camper.
  4. 2 puncte
  5. 2 puncte
    prieteni și weekend plăcut în continuare!
  6. 2 puncte
    Buna dimineata. O zi de sambata sí un weekend cu multe va doresc.
  7. 2 puncte
    @Nadabaica Catalin experimentand , incet incet, ajungi sa iti dai seama care e solutia optima la nevoile tale. De ex. daca stai preponderent in camping poti folosi fara probleme si fara investitii consistente orice frigider/ lada frigorifica legata la 230V. Daca stai preponderent in off camping va trebui sa iti faci diverse amenanjari pt autonomie. Iarasi depinde de ce cantitate de alimente aveti nevoie, cat de izolat este locul in care va duceti si care este sursa alimentelor. Noi plecam cu rulota avand mancare pt. ~ 3 zile, tot ce trebuie tinut la rece ( inclusiv cateva beri ) sta in portbagaj in lada frigorifica de 40 L Cum stam , de regula, in camping, nu am nici o problema sa alimentez atat lada cat si frigiderul rulotei la instalatia electrica a campingului dar pot sa folosesc si butelia rulotei pt ele. La cateva zile oricum trecem pe langa un magazin si ne reaprovizionam. Preturile la alimente par relativ similare in supermarket , cel putin pe unde am calatorit noi. Ar fi un pic diferita situatia daca nu as folosi alimente din comert adica productie proprie , vanatoare , pescuit, situatie in care , probabil , m-as orienta catre un congelator. PS. Daca acolo unde campezi ai acces la 230V , lada frigorifica ( cu alimentele deja congelate in ea) are o inertie de 12- 24 H.
  8. 2 puncte
    Salut! N-ai rasfoit suficient! De 3 ani, am pe rulota frigider cu compresor 230 v , 100 litri. Frigiderul merge continuu si vara si iarna, fara sa apelez la retea. Rasfoieste si postarile mele! Succes!
  9. 2 puncte
    Deci, ce se poate? Domnul care v-a ajutat, nu considera ca poate impartasi pe forum solutiile propuse, adica plusvaloare zero. Fii bun si spune-ne ce se poate. Eu ti-as recomanda sa iei in calcul si pierderile, circa 30 %. Solutia cea mai buna este sa schimbi compresorul cu unul la 12 V. Asta daca vrei musai carne congelata si dupa o saptamana de off-camping! Daca nu, carnea congelata in prealabil, tine foarte bine cel putin 5-6 zile in frigiderul rulotei functionand pe gaz. Sau mai multe zile in congelator.
  10. 1 punct
    Salut, ma numesc Attila Csaki, locuiesc in Ugaria, urmaresc acest forum de mai bine de 3 ani (de cand avem rulota) si m-am gandit ca a venit si timpul ca sa ma inregistrez. Tin sa precizes ca am invatat destul de mult citind acest forum. Numai bine tuturor
  11. 1 punct
    Îți garantez ca și cu rulota dormi unde vrei, unde iti place locația te oprești campinguri sunt peste tot, în Franța de exemplu din 3 cazări 1 este în camping, Germania 1 la 5, Croația 1 la 7, etc. Si eu fac in afara de vacanta de 1-2 săptămâni tururi prin Europa cu 13x2,5 metri străbătând Alpii, sate sau șosele secundare fără probleme pana astăzi. Unde mai pui ca este o diferență în călătorii cu familia într-o mașină 5* EuroNcap sau într-un furgon 1*, vreau sa îți schimb părerea, Doamne ferește. Singurule Van care își au rostul pt mine sunt California, Marco Polo și noul de la Ford ce îmi scăpa numele, care înlocuiesc întru totul mașina de familie. In orice caz, drumuri minunate vacanțe superbe doresc tuturor și nu uitați vând ajungeți în zona lacurilor din nordul Italiei va așteaptă mereu o bere rece și o casă primitoare unde călătorii se pot odihni.
  12. 1 punct
    A... și vrei să plătești 10 mii de euro în plus pentru asta? Asta costă 1300 e.
  13. 1 punct
    1. "fara experienta " , poate te ajuta acest site (schema, pret, "acareturi necesare") 2. Parcarile din orasele Europei,... Un subiect "larg" si mult de dezbatut. a. timbru de mediu ptr a intra in orase (Franta, Germania, Italia =ZTL...), acces limitat (latime, inaltime) b. Tipul masinii: M1 sau N1 (diferenta mare !) c. Parcari ptr autorulote , gasesti (depinde!) dar ... d. smd
  14. 1 punct
    Te salut @Raul G Asa-i .... E corect ! Nu numai in tuneluri dar si taxele autostada! Tabel cu " height - înălţime" ptr Van-uri.
  15. 1 punct
    Welcome. Atentie aici intri incepator si nu mai pleci nici cand devii expert 😀 Microbul asta creeaza dependenta
  16. 1 punct
    @Mihai-Arad sa stii ca am avut placerea de a vedea ce face Laurentiu si este una din optiuni. Incerc sa stabilesc o intalnire cu inca o firma si in final sa iau o decizie. Din pacate oferta este restransa in tara momentan. @Raul G buna remarca cu tunelurile alpine. De retinut.
  17. 1 punct
    Nu știu cat înseamnă H2 sau 3, dar știu ca în tunelurile alpine peste 3 metri se plătește mult mai mult.
  18. 1 punct
    @NRLaurentiu, salutare! Eu nu am militat impotriva bateriilor dedicat special, pentru sistemele solare, fie de gel, AGM sau ce mai exista. Doar am aratat faptul, ca un sistem solar poate functiona impecabil si fara baterii speciale, mai putin sau mai mult scumpe, dar oricum mai costisitoare decat cele normale cu plumb. Intentia mea nu trebuie inteles gresit, nu am contrazis pe nimeni, doar am aratat un alt punct de vedere, ca si cine nu are bani pentru acumulatori scumpe, poate sa foloseasca linistit cele uzuale, la sistemele solare. Referitor la verificarea nivelului de electrolit, eu fac din 3 in 3 luni, odata, dureaza 10 minute/baterie si sub nici o forma in timpul calatoriei, fiindca nu e cazul. Intra in treburile de intretinere generala, cum ar fi verificarea presiuniilor in anvelope. Aceasta postare de a mea, a luat nastere intr-un alt subiect de discutii, care recomand sa cititi cu atentie: In aceasta discutie apar problemele bateriilor ce folositi si Dvs., poate avesti niste sfaturi la colegii nostri, care nu sunt prea incantati de bateriile solare speciale. Eu am incercat, ca sa dau o mana de ajutor celor care vor o alternativa mai ieftina, fara a renunta la nici un avantaj al unui sistem electric solar, fiabil, stabil, fara batai de cap. Cum am mai spus, convingerea mea zice, ca si in viitor, daca aceste baterii vor pica, tot cu plumb voi cumpara, fiindca sunt la juma de pret, iar durabilitatea lor nu este cu atat mai mult, ca sa merite diferenta de bani.
  19. 1 punct
    O Sambata frumoasa va doresc si eu colegi !
  20. 1 punct
    @Nadabaica Catalin, daca te campezi departe de surse de curent conventionale, investeste mai mult in productia de curent. Din ce ai extras tu mai sus ca ai in vedere, vad ca te-ai orientat catre un reguator PWM si panou policristalin. Aici este esenta: nu face rabat! Ia cel mai ieftin MMPT si un panou monocristalin. Conteaza foarte mult sa obtii energie chiar si in zile noroase, doar de la lumina zilei, nu neaparat de la soare direct. In cazul in care ai soare direct, un astfel de sistem minimal dar eficient, iti poate incarca pana spre dupa amiaza o baterie de acumulatori de circa 200 Ah (am pus dublu la capacitate fata de ce am eu, in ideea ca vei avea si un frigider/congelator cu compresor la 12 V si o lada frigorifica in sistem peltier). Dimpreuna cu frigiderul clasic din rulota cred ca te vei descurca. Dar, inca o data, nu face rabat la componentele sistemului energetic. Si ia consumatori eficienti, direct la 12 V cu consum redus si uita de acel invertor!
  21. 1 punct
    Va multumesc dragi colegi pentru gandurile frumoase!
  22. 1 punct
    Salutare! Am mai postat acest rewiev odata, poate asa citesc si altii. Va rog frumos, sa nu-mi taiati capul, ca imi exprim experienta, dar poate prinde bine, pentru careva, dintre noi. Camperul meu are doua panouri solare de 250 W, bucata (1.6 m X1 m), legate in serie si un controller Victron MPPT 30 A, folosesc doua baterii de 100 Ah pentru "uz casnic" si una de 80 Ah pentru motor. Toate cel 3 baterii sunt incarcate de panoauri solare, legate paralel, bineinteles, la controlerul MPPT. Astfel, si cand ploua, la amiaz, de exemplu, am un curent de incarcare de 4 amperi, la 14 V. Consumatorul ce mai mare, ce am in camper, este compresorul de la frigider, care mananca maxim 65 W, adica 4-5 A. Mai am un televizor, pe 12 V, restul leduri, pompa de apa, incarcatoare de telefoane, USB si cam atat. Am un invertor simplu, de 1000 W, care cuplez doar ocazional, cand e cazul. In rest, e deconectat. Acest sistem este conceput si construit de mine personal, stiu totul despre tot ce se intampla. Toate cele 3 baterii sunt baterii normale, cu plumb. Nimic special. Sunt tare multumit de acest sistem, lucreaza perfect, de 3 ani de zile. Bateriile nu au fost noi, nu stiu istoria lor, fiindca am de la un prieten, habar n-am cati ani au. Ce stiu, ca indiferent, ca e vara, ca e iarna, daca le incarc (cu controlerul panourilor solare), cu 14 V, complet, dupa deconectare totala, timp de doua saptamani (indiferent de temperatura de afara), tensiunea lor nu scade sub 12.5 V. Nu scot nici odata din masina. Am grija, cind nu le folosesc, deconectez total si din doua in doua saptamani le incarc pana la maxim, fie cu panouri, fie cu un incarcator de priza. Atat vara, cat si iarna, aplic aceasta metoda. Si in viitor, daca trebuie sa-mi schimb vreo baterie, o sa cumpar tot de plumb, cu capace, ca sa pot verifica eu electrolitul, sa completez eu cu apa distilata si asa evit imbatrinirea prematura, descrisa de colegi, din cauza ca temperaturile ridicate ususca electrolitul din gel. Am un control direct asupra fenomenelor, ce se intampla si asfel nu am surprize. Varianta cea mai ieftina este de baterii normale de100 Ah, este de la Rombat: https://www.ebat.ro/baterii-auto/baterii-auto-100ah/baterii-auto-rombat-100ah/baterie-auto-rombat-tornada-asia-12v-100ah-750a-borna-normala-dreapta-2500.html 317 de lei. Doi ani garantie. 450 de lei, mai este o varianta, de la marca Macht, tot de 100 Ah. Se acorda 5 (!) ani garantie, cu condita ca din 6 in 6 luni de zile, trebuie mers la comerciant, de la care a fost cumparat bateria si a verifica tensiunea de incarcare, ce trebuie sa fie intre 13.6 si 14.6 V. Asta este singura conditie acestei garantii. Numai, ca aici vorbim de o baterie sigilata, adica nu se poate verifica nivelul electrolitului. Concluzii: daca este mult supra dimensionat capacitatea de incarcare si stocare, vizavi de consum, cumpararea bateriilor solare, sofisticate, de orice tip este aruncare banilor afara pe geam. Se poate bucura de energia solara si cu baterii normale de plumb, care sunt la preturi normale, fara efecte negative. Intr-adevar, nu este ideal pentru blonde, fiindca trebuie sa fim atenti permanent, ca nici o baterie sa nu fie descarcata sub un nivel de 11.5 V sau ma rog, la pragul impus de invertor si atunci sunt convins, ca nu o sa avem dureri de cap. Nu uitati, vorbesc, din experienta!
  23. 1 punct
  24. 1 punct
    Aline,esti o "piaza rea" pt.rulotisti. Un exemplu pe care multi rulotisti,au inceput sa-l urmeze.Bine inteles,am cumparat un Vw T5 lung,care va "suferi" o conversie,ceva cam ce faci tu. Locasul pt. butelie, asa a fost conceput de fabricant.
  25. 1 punct
    Astazi am terminat cu canapeaua buclucasa. Am testat-o, incap 2 persoane bine . Astept sa-mi vina buretii comandati pe dimensiune. Sper voi sta eu si nevasta, nu eu si cateaua Pot spune ca sunt gata 95% cu conversia, mai am maruntisuri si ultimele finisaje
  26. 1 punct
    Salutare! Va rog frumos, sa nu-mi taiati capul, ca imi exprim experienta, dar poate prinde bine, pentru careva, dintre noi. Camperul meu are doua panouri solare de 250 W, bucata (1.6 m X1 m), legate in serie si un controller Victron MPPT 30 A, folosesc doua baterii de 100 Ah pentru "uz casnic" si una de 80 Ah pentru motor. Toate cel 3 baterii sunt incarcate de panoauri solare, legate paralel, bineinteles, la controlerul MPPT. Astfel, si cand ploua, la amiaz, de exemplu, am un curent de incarcare de 4 amperi, la 14 V. Consumatorul ce mai mare, ce am in camper, este compresorul de la frigider, care mananca maxim 65 W, adica 4-5 A. Mai am un televizor, pe 12 V, restul leduri, pompa de apa, incarcatoare de telefoane, USB si cam atat. Am un invertor simplu, de 1000 W, care cuplez doar ocazional, cand e cazul. In rest, e deconectat. Acest sistem este conceput si construit de mine personal, stiu totul despre tot ce se intampla. Toate cele 3 baterii sunt baterii normale, cu plumb. Nimic special. Sunt tare multumit de acest sistem, lucreaza perfect, de 3 ani de zile. Bateriile nu au fost noi, nu stiu istoria lor, fiindca am de la un prieten, habar n-am cati ani au. Ce stiu, ca indiferent, ca e vara, ca e iarna, daca le incarc (cu controlerul panourilor solare), cu 14 V, complet, dupa deconectare totala, timp de doua saptamani (indiferent de temperatura de afara), tensiunea lor nu scade sub 12.5 V. Nu scot nici odata din masina. Am grija, cind nu le folosesc, deconectez total si din doua in doua saptamani le incarc pana la maxim, fie cu panouri, fie cu un incarcator de priza. Atat vara, cat si iarna, aplic aceasta metoda. Si in viitor, daca trebuie sa-mi schimb vreo baterie, o sa cumpar tot de plumb, cu capace, ca sa pot verifica eu electrolitul, sa completez eu cu apa distilata si asa evit imbatrinirea prematura, descrisa de colegi, din cauza ca temperaturile ridicate ususca electrolitul din gel. Am un control direct asupra fenomenelor, ce se intampla si asfel nu am surprize. Varianta cea mai ieftina este de baterii normale de100 Ah, este de la Rombat: https://www.ebat.ro/baterii-auto/baterii-auto-100ah/baterii-auto-rombat-100ah/baterie-auto-rombat-tornada-asia-12v-100ah-750a-borna-normala-dreapta-2500.html 317 de lei. Doi ani garantie. 450 de lei, mai este o varianta, de la marca Macht, tot de 100 Ah. Se acorda 5 (!) ani garantie, cu condita ca din 6 in 6 luni de zile, trebuie mers la comerciant, de la care a fost cumparat bateria si a verifica tensiunea de incarcare, ce trebuie sa fie intre 13.6 si 14.6 V. Asta este singura conditie acestei garantii. Numai, ca aici vorbim de o baterie sigilata, adica nu se poate verifica nivelul electrolitului. Concluzii: daca este mult supra dimensionat capacitatea de incarcare si stocare, vizavi de consum, se poate bucura de energia solara si cu baterii normale de plumb, fara efecte negative. Intr-adevar, nu este ideal pentru blonde, fiindca trebuie sa fim atenti permanent, ca nici o baterie sa nu fie descarcata sub un nivel de 11.5 V si atunci sunt convins, ca nu o sa avem dureri de cap. Nu uitati, vorbesc, din experienta!
  27. 1 punct
    Buna seara.Am facut zilele acestea 2 drumuri la Constanta pt. a rezolva probleme medicale restante [3luni] din pacate nici vremea nu a.tinut cu mine,din pacate ,vant ploaie seara am venit inapoi la Cernavoda .In weekened plecam la Branesti fie ce o fi.
  28. 1 punct
    prieteni ! Mă uitam pe prognoza meteo și in următoarele 10 zile se anunță vreme urâtă cam in toată țara. Aș fi ieșit pe undeva în acest weekend și nu știu unde. Așa că cel mai probabil îl voi petrece la Letca. O zi cât mai frumoasă tuturor!
  29. 1 punct
    Buna dimineata prieteni, aseara m-am intors dintr-o scurta iesire de 6 zile cu ruloata in localitatea Clopotiva jud .Hunedoara . A fost de vis si as fi vrut sa mai stam dar din pacate vremea a intrerupt mica noastra vacanta . Recomand celor care vor adrenalina aceasta locatie.
  30. 1 punct
    "Administraţia Rezervaţiei Biosferei Delta Dunării informează vizitatorii că în perimetrul Rezervaţiei este interzisă instalarea corturilor, cu excepţia locurilor de campare autorizate, amenajate şi dotate corespunzător cerinţelor igienico-sanitare. Măsura este adoptată atât în scopul prevenirii accidentelor, îmbolnăvirilor şi altor riscuri ce pot surveni în cazul campării în zone lipsite de facilităţi igienico-sanitare, cât şi pentru prevenirea efectelor negative asupra speciilor şi habitatelor naturale, generate de comportamentul comportamentul turiştilor ce campeaz campează în astfel de locuri." conform : Informaţii privind accesul privind accesul şi pescuitul sportiv pescuitul sportiv în Rezerva Rezervaţia Biosferei Delta Dun Biosferei Delta Dunării, deci nici o interdictie la rulote?
  31. 1 punct
    Un mic progres al canapelei. Am bagat dihania in camper, s-a potrivit la fix Maine sper sa o termin
  32. 1 punct
    Si o filmare cu drona de ieri, inainte de a strange acareturile: Drona mica.mp4 @Fejer Antal, pe scurt: foarte bine! Drumul in zona deluroasa a Buzaului a fost sinuos, cu suisuri si coborasuri dese. Consumul, cred ca nu este relevant, cand am plecat vineri cu rulota in spate avem deja 200 Km parcursi prin Bucuresti, prin trafic foarte aglomerat, iar la ducere... cu exceptia portiunii de autostrada, m-am simtit ca-n traficul din Bucuresti! Drumul, si la dus si la intors, a fost cu AC pornit. Azi s-a aprins si martorul de combustibil, la circa 510 Km parcursi de la ultimul plin. In aceste conditii viteza medie a fost de circa 24 Km/h (foarte mica!), iar consumul pentru acest al treilea rezervor este de 8,2 l/100Km (pana acum, inca nu i-am facut plinul). La celelalte doua plinuri am avut 7,3 l/100 Km (584 Km), respectiv 6,9 l/100 Km (606 Km). Consumul real (de la plin la plin) a fost identic cu ce a afisat calculatorul, a aparut diferenta doar la a doua zecimala! Stiam din "povesti cu Duster" ca e o diferenta de circa un litru in plus fata de ceea ce afiseaza masina ca a consumat, dar sunt ori povesti, ori cei de la Dacia au refacut algoritmii/schimbat hardware-ul. Multumesc frumos pentru urari, asemenea si voua si... fir intins! PS: pentru cine e interesat de vulcani : drumetii care coborau pe alee erau dezamagiti ca nu au avut ce vedea! Presupun ca in perioada asta sunt "stinsi"! Noi n-am avut chef sa urcam, iar pentru drona era vant prea tare si nu am trimis-o in "recunoastere"! In schimb, vizavi la Paclele Mari, era activitate intensa si presupun ca acolo erau activi vulcanii.
  33. 1 punct
    De la Vulcanii Noroiosi...! Sunt cateva rulote aici..., daca vrea cineva sa vina e binevenit Momentan e nor..., dar speram sa apara si soarele...
  34. 1 punct
    @Ionut Airinei iti las datele de contact aici. poate mai au si alti colegi nevoie. Baiatul, desi destul de ocupat, a fost prompt si serios. preturile practicate au fost cam la 50-60% fata de alte oferte primite. Contact: Vlad Morgovan - Tel: 0755135377 Il gasiti si pe facebook sub acelasi nume. Ideal e sa ai macar o piesa buna din ceea ce vrei sa o reconstruiasca. Aceasta nu va avea de suferit si o vei primi inapoi cu piesele noi. @NRLaurentiu Acelasi sentiment il am si eu, insa nu de fiecare data ne racim gura de pomana sau "solicitantul" a rezolvat ceva. In tradevar, ies putin din subiect si ma gandesc la acea rulota pentru care ne-am racit cu totii gura cu sfaturi, si a fost refacuta intr-um mare fel cu lambriu de lemn, care nici macar nu a fost montat corect. Trist, dar nu te necaji. Nu avem toti aceeasi mama.
  35. 1 punct
    In primele doua poze se pot vedea atat piesele vechi cat si cele noi. In urmatoarele, piesele noi, montate.
  36. 1 punct
    Configuratie verificata: - 2 buc panou fotovoltaic mono x 250 W 1600 lei - regulator MPPT 40 A 800 lei - 4 buc baterii Victron Energy Gel 12 V 90 Ah 4400 lei - invertor sinus pur 12 v - 230 v 1000 W 800 lei - frigiderul acesta 520 lei Total aproximativ 8120 lei La asta se mai adauga materiale marunte: conductori de diferite sectiuni, canal cablu, papuci, pini, etc... Si bineinteles manopera! A mers anul trecut fara probleme cu numai doua baterii. Si am destui consumatori pe rulota...! Anul asta, de prin primavara (cand am instalat bateriile pe rulota) si pana acum niciodata, dar absolut niciodata, tensiunea pe baterii n-a scazut sub 12, 8 volti. La "gradina" unde tin acum rulota, uneori a fost nevoie sa alimentez inca un frigider extern cu capacitatea de 140 litri. Au mers amandoua in plin! Si pentru ca acolo inca n-am curent de la retea, am mai folosit extensiv fie un flex de 850 W, fie o bormasina. Avantaje: - nu mai duc grija buteliei de gaz, toata vara nu-mi trebuie decat una singura; - nu duc grija curentului din baterii - e mai mult decat suficient; - nu mai duc grija punerii in functiune a frigiderului, a verificarii periodice a functionarii sau a opririi acestuia. Practic frigiderul merge non-stop toata vara, chiar si in timpul deplasarii; - mentenanta extrem de simpla a sistemului; - nu-mi sunt necesare ventilatoare suplimentare sau alte artificii care sa imbunatateasca randamentul racitorului pe gaz; - pot alimenta diversi alti consumatori, la 230 V, desigur avand grija sa nu depasesc puterea invertorului; - in orice moment am disponibile, in frigider, cuburi de gheata sau sticle reci cu bere, apa sau diverse alte licori - spatiul din interiorul frigiderului cu compresor e mai mare decat in cealalta varianta; - imi oferta o foarte mare libertate de miscare, pot sa merg off camping pentru orice perioada; Dezavantaje: - costul mare al investitiei; - o oarecare dificultate de a face loc noului frigider, presupune oarece modificari in mobilierul existent. Daca merita sau nu, hotaraste fiecare. Eu sunt extrem de satisfacut de treaba asta si nu regret niciun craitar din banii cheltuiti !
  37. 1 punct
    Mai oameni buni, despre ce consumatori vorbim la rulotă in off camping? Invertor de 2500 w, expresor de cafea de 1500 w... si inca multi alți consumatori pe 220 v si asta pe "o amărâtă" de baterie Jaret de 120 Ah!!! Un așa consum nici racordat la 220 v intr-un camping n-o să poti folosi! Obisnuiti-vă cu ideea, nu consumatori mari la rulota, daca se poate totul la 12 v! Cafea, se poate face si in alte nenumărate moduri nu neaparat la expresor! La expresor o consumăm acasă ori în altă parte!, @Marian Sorop dar tu poate ca sti mai bine ce vrei!
  38. 1 punct
    Salut Patrick. Eu locuiesc de 3 ani full time intr-o rulota Fend 470 Joker din '93. Am locuit 2 ani in toata Europa in rulota, in Romania un sezon intreg (vara) iar acum locuiesc in Belgia in aceeasi rulota de un an de zile. Rulota am personalizat-o un pic pe nevoile mele (eu singur) iar in vara asta am sa-mi pun incalzire in pardosea si climatizare, care am cumparat-o deja ; astept timpul bun sa o montez. Eu ma simt ca si: "regele lumii" LIBER sa fac ce vreau cand vreau, fara limite ; daca ar fi dupa mine, NIMENI, dar absolut NIMENI nu ar avea resurse nelimitate pe lumea asta, de nici un fel!!!!!! Am plecat sa locuiesc in rulota de la un apartament de 120m2 pe doua nivele in Timisoara si nu pentru ca am avut probleme financiare, ci pentru ca asa am vrut, la inceput mergeam cu baiatul nostru in turnee internationale de tenis (vreo doi ani doar vara vreo 7-8 luni) apoi ne-am indragostit de-a binelea de rulota si am vandut apartamentul si am ramas cu rulota. Daca vrei sa-ti povestesc mai multe ma poti suna sa-ti povestesc din experienta mea. Nu te gandi ca stau singur in rulota, stau cu nevasta-mea iar pana acum un an am stat si cu baiatul nostru care avea 16 ani, iar acum el e la o academie de tenis in Bucuresti si la anul pleaca in USA la facultate, deci daca vrei da-i bataie, iti spui tu singur daca e bine sau nu, iar raspunsul la intrebarile tale tot singur ti-l dai. Bafta multa! Laurentiu Tel. 0720370381