Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.05.2020 în toate secţiunile
-
4 puncterulotisti si sa aveti o zi de marti excelenta, oriunde va aflati! Aveti grija de voi si de cei dragi!
-
4 puncte
-
4 puncte
-
4 puncte
-
3 puncteSalutare tuturor, Cu 8-9 ani in urma, intr-una dintre plimbarile noastre prin tara, am vazut o rulota campata intre niste pomisori, pe malul unui rau, la poalele unui munte. Tabloul acela pot spune ca m-a marcat si atunci am stiut ca-mi doresc sa fac parte din acel peisaj. Costin este numele meu, am 40 de ani, o sotie si doi copii minunati, alaturi de care ador sa petrec fiecare clipa. Inca nu detin o rulota, insa acum a venit si timpul ei. Va admir, va respect si ma bucur sa va spun: BINE V-AM GASIT!
-
3 puncteAproape am terminat! Sub mocheta este un strat suport care da o senzatie super atunci cand calci pe ea. Banuiesc tousi ca nu e alegerea cea mai indicata daca vrei sa pui incalzire in pardoseala.
-
3 puncteHristos a Inviat.Ieri a plouat si la noi destul de bine dar mai trebuie apa.La ora asta este frumos senin,soare.Poate fac oplimbare, nu cuPedstru.Sa aveti o sera buna,sanatate multa va doresc.
-
3 puncteDaca nu vrei sa montezi o aerisire, poti aplica o tabla de aluminiu sau alubond, fixata prin lipire. Nu e nevoie de suruburi. Gaurile ramase de la vechiul suport le astupi cu acelasi mastic (SIKAFLEX 11FC e foarte bun pentru ambele situatii).
-
2 puncteBună! Eu sunt Ramona, viitoare posesoare de o autorulotă, sper. Momentan sunt la perioada de căutare și documentare și aș fi avut nevoie de un sfat punctual. Dar, revin cu un post dedicat. Până atunci vă salut pe toți, vă mulțumesc pentru accept și sper să ne auzim doar cu vești bune! O zi frumoasă!
-
2 puncte@Draghiciu Dumitru @Cosmin B @Berintan Grigore Din motive de reorganizare a site-ului, pana in prezent se pot obtine online doar permisele gratuite, respectiv de pescuit si de acces pentru categoriile care beneficiaza de gratuitate. Permisele de acces contra cost se obtin de la automatele instalate in Tulcea . Nu va impiedica nimeni sa aplicati pentru un permis online, dar pe el scrie clar caror categorii se aplica gratuitatea, deci nu va fi recunoscut la un eventual control daca nu apartineti acestor categorii.
-
2 puncteIn Europa pe autostrăzi, sigur în Italia, Austria, Germania, Franța in toate stațiile de alimentare găsesti un loc special, în Franța chiar și în multe dintre cele pe șoselele naționale. În campinguri mai greu, de obicei au un loc singur de deversare departe într-un colt, deci ori muti mașina zilnic oro folosești serviciile lor.
-
2 puncteBună din nou, De ceva vreme îmi doresc tare achiziționarea unui RV, acum proiectul este puțin mai înaintat și m-am lovit de o dilemă. Ce ar trebui să aleg pentru black tank - caseta sau deversarea exterioară? Până acum am folosit RV-uri doar cu deversare exterioară (fosrte simplu și curat, nu cari nimic, nu vezi nimic :). Doar că a fost într-o țară unde stațiile de deversare erau la fel de dese ca benzinăriile. În România / Europa este la fel de simplu, oare? Există zone de deversare? Mă gândesc și la camping-uri - au astfel de spații lângă locul de campare sau este musai să miști mașina? Sau, și mai rău - ai spațiu să ajungi cu RV-ul la această canalizare? Am încercat să caut pe forum acest subiect, dar nu pare să fi fost abordat. Sper să nu fac vreo greşeală, chiar de la primul post! Mulțumesc mult! Ramona
-
2 puncte
-
2 puncteAi nevoie de aerisire și in dulap...n-ar strica una acolo, seara când îti dai jos hainele care miros a gratar.
-
1 punctprieteni! Ce am mai lucrat azi Pai cum spuneam, bat pasul pe loc asa ca m-am apucat de lucruri care le pot face in lipsa materialului pentru peretii interiori si al mobilierului. Astazi am lucrat la montarea bateriei + controler mmpt si a instalatiei de apa. Cam ce a iesit: Maine sper sa-mi mai ajunga ceva maruntisuri ca sa-mi ocup timpul
-
1 punctMultumesc mult pentru primirea calduroasa. Sper ca dupa 15 mai sa putem circula si sa ma pot duce si la vizionari. Pana atunci ma documentez. Am citit pe acest forum foarte multe lucruri utile, fapt pentru care va multumesc tuturor si sper sa-mi pot aduce si eu aportul impartasindu-va cunostintele pe care le detin sau le voi dobandi.
-
1 punctAm terminat de montat panoul solar, am făcut proba, funcționează Urmează sa cumpăr o baterie Am folosit Sika 252i pentru lipit, iar suporții i-am prins și cu suruburi autoforante pe care le-am acoperit cu Sika Acum stau liniștit ca nu mai zboară.
-
1 punct
-
1 punctPopnituri + Sikaflex e cea mai sigură soluție...De ce să stai cu grijă? Că doar mergi in concediu. Spor la treabă!
-
1 punctSalut @Ursu Florin , Pe prima rulota am avut panoul solar de 200w pe care am prins pe niste suporturi confectionat din tabla inox de 3mm. Am lipit cu adeziv de la Sika si am nituit cu popnituri de Inox. La rulota actuala am cumparat suporturi dedicate si am lipit. Ín fata panourilor am confectionat din tabla de Alumínium grosime 0,5mm doua eleroane pe care am lipit ín fata panourilor.
-
1 punctregulamentul ARBDD DIN 2019. La pagina 22 sant trecute contraventiile si cine le aplica. Nu este trecuta contraventie pentru campat.Cateva pagini mai jos spune ca instalarea de corturi este interzisa. ARBDD-acces-pescuit-RO-EN-__actualizat_21.10.2019.pdf
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctAtentionari de calatorie - Europa Germania - Data ultimei actualizări: 02.05.2020 ".....Restricțiile de călătorie existente în traficul internațional au fost prelungite până la data de 15 mai 2020. Conexiunile directe de tren din Germania spre Italia sunt suspendate, precum și cursele de transport (trenuri regionale, locale) cu Polonia, Cehia, respectiv cursele IC, EC cu Austria, Elveția, Danemarca, Luxemburg. Sunt anulate, de asemenea, trenurile de lungă distanță către toate destinațiile." Austria - 23.04.2020 Update: 01.05.2020 Relaxarea restrictiilor privind deplasarea /functionarea magazinelor " "...... Cetățenii austrieci, cetățenii din țările UE/SEE sau din Elveția nu trebuie să se supună carantinei la domiciliu, dacă dețin un certificat medical în limba germană sau engleză, nu mai vechi de 4 zile, care atestă faptul că testul biologic molecular pentru COVID-19 este negativ."" """...Începând cu data de 4 mai, aeroportul din Viena pune la dispoziție călătorilor care intră sau ies din Austria efectuarea contra-cost a unui test PCR de detectare a coronavirusului. Informații complete găsiți pe siteul aeroportului. 190€ /testul"" - Facilitățile de agrement și obiectivele turistice se pot redeschide pe 29 mai, parcurile în aer liber dedicate animalelor și grădinile zoologice deja pe 15 mai. Pentru zonele interioare, este obligatorie purtarea unei măști de protecție a gurii / nasului, precum și asigurarea unui spațiu minim de 10m² pentru fiecare vizitator. - Piscinele se pot deschide pe 29 mai. În prezent sunt elaborate alte detalii cu privire la posibile restricții sau cerințe suplimentare. - De pe data de 1 mai, toate magazinele, dar și frizeriile se pot redeschide, dar în condiții stricte de igienă. - ......""" Italia - Data ultimei actualizări: 04.05.2020 02.05.2020 " “Fase 2” - Domande frequenti sulle misure adottate dal Governo" "...posibilitatea vizitelor rudelor lor care locuiesc în aceeași regiune și redeschiderea parcurilor și grădinilor publice, în conformitate cu cerințele de sănătate și securitate. evitând oricum adunările (primarii pot decide să închidă din nou parcurile temporar), dacă interzicerea adunării nu ar putea fi garantată. Utilizarea măștii în locuri închise accesibile publicului (precum transporturile publice și unitățile comerciale) devine obligatorie. Noul Dpcm stabilește, de asemenea, obligația de a rămâne în interiorul locuinței pentru toți cei care au simptome legate de sindroamele respiratorii și o temperatură corporală de peste 37,5 grade. De asemenea, începând cu 4 mai, vă puteți întoarce la activități cu motor și sport, individual, chiar departe de casă. O altă noutate importantă vizează posibilitatea organizării de sărbători funerare, cu un număr maxim de participanți la 15 persoane, purtând măști de protecție și, eventual, în aer liber. Dpcm, începând de asemenea din 4 mai, permite mâncare pentru a lua pentru baruri, restaurante și altele asemenea, care se adaugă la activitatea deja acceptată de livrare la domiciliu. Reîncepe diverse activități de producție și industrie, activitățile pentru sectoarele de fabricație și construcții, împreună cu toate activitățile en-gros aferente acestora, cu obligația de a respecta reglementările în vigoare privind siguranța în muncă. """ ***Lb. italiana- Quali sono le novità previste dal Dpcm 26 aprile 2020?Il Dpcm 26 aprile 2020 introduce, a partire dal 4 maggio, diverse novità, tra le quali, per esempio, la possibilità delle visite ai propri congiunti che vivono nella stessa Regione e la riapertura di parchi e giardini pubblici, nel rispetto delle prescrizioni sanitarie ed evitando comunque gli assembramenti (i sindaci potranno decidere di chiudere nuovamente e in via temporanea i parchi, qualora il divieto di assembramento non potesse essere garantito). Diventa obbligatorio l’uso della mascherina nei luoghi chiusi accessibili al pubblico (quali mezzi di trasporto pubblico ed esercizi commerciali). Il nuovo Dpcm sancisce anche l’obbligo di rimanere all’interno della propria abitazione per tutti coloro che presentano sintomi legati a sindromi respiratorie e una temperatura corporea superiore ai 37,5 gradi. Sempre dal 4 maggio, si può tornare a effettuare l'attività motoria e quella sportiva, individualmente, anche distanti da casa. Altra importante novità riguarda la possibilità di svolgere celebrazioni funebri, con un numero di partecipanti massimo fissato in 15 persone, indossando le mascherine protettive e possibilmente all’aperto. Il Dpcm, sempre a partire dal 4 maggio, consente la ristorazione da asporto per bar, ristoranti e simili, che si va ad aggiungere all’attività di consegna a domicilio già ammessa. Ripartono diverse attività produttive e industriali, le attività per il settore manifatturiero e quello edile, insieme a tutte le attività all’ingrosso ad essi correlati, con l’obbligo di rispetto delle regole vigenti in materia di sicurezza sul lavoro. """ SPANIA - Data ultimei actualizări: 29.04.2020 P.S. - Astazi la Murcia, au fost 30°C , frumos, nu ? Franta - Data ultimei actualizări: 01.05.2020 Rabdare, rabdare, rabdare ... Urmaresc cu mare interes fiecare stire despre situatia din Europa ,in special pentru tarile de mai sus mentionate. Situatia despre trecerea frontierelor, controale medicale la frontiera , timpul de asteptare...etc.
-
1 punctSursa: https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/ Start lucrări de modernizare Centura Bucureștiului, DN2-A2 Am predat amplasamentul pentru modernizarea Centurii Rutiere a Municipiului București, pe o lungime de 11,5 km, între DN2 și A2. În cadrul proiectului, vor fi executate 2 pasaje noi, vor fi reabilitate alte 2 și va fi realizată o intersecție denivelată cu DJ 301. Am deschis, iată, al doilea șantier în Regiunea București-Ilfov. Așa cum știți, luna trecută am predat amplasamentul pentru executarea Pasajului Mogoșoaia, care va fi construit la intersecția DN Centura Bucureștiului cu DN 1A. Așa cum spunea și d-l ministru Lucian Bode, în ședința de Guvern de săptămâna trecută, când a fost aprobată Hotărârea privind declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată pentru construirea Autostrăzii de Centură București A0, vom deschide încă două noi șantiere, în luna iunie, pentru Lotul II și în iulie, pentru Lotul I. Și vom începe lucrările la pasajele Berceni și Olteniței-Popești Leordeni. Legat de modernizarea Centurii Bucureștiului, DN2-A2, valoarea lucrării este de 235,7 milioane de lei, fără TVA, iar termenul de execuție asumat e de 15 luni. Contractul dintre CNAIR și compania italiană TIRRENA SCAVI SpA a fost semnat la data de 27 februarie 2020. Este vorba despre lucrările ce rămăseseră neexecutate, ca urmare a rezilierii contractului, cu 5 ani în urmă, dintre CNAIR și Asocierea Tehnologica Radion - Consitrans - Pro Cons XXI, din cauza slabei mobilizări a antreprenorului, care realizase doar 7% din lucrări și nu arăta interes să recupereze întârzierile. La evenimentul de predare a amplasamentului am fost alături de directorul general adjunct al CNAIR, Ovidiu Barbier.
-
1 punctAm patit si eu acelasi lucru.Apa nu se poate infiltra pe la cheder ea se infiltreaza pe la rigleta de aluminiu care sustine geamu si pe care culiseaza atunci cand este ridicat ,pe sub ea se infiltreaza apa intra pe langa holdsuruburi(eu am gasit la mine citeva negrese care ruginisera) si patrunde prin peretele rulotei.Apa prin partea de sus nu poate intra pentru ca acea parte este protejata de geam iar pe lateral nici atat.Dai jos acea rigleta o cureti de mastic si o remastichezi daca rama mai este buna si nu este putreda.
-
1 punctSalut @Marius Trifu Subscriu la opinia lui @Fejer Antal si iti prezint 2 argumente pentru care nu am optat in a pune un conector T pe circuitul motorinei: 1, cel mai important - pompa imersata in rezervor este electronica, lucreaza (pompeaza) in functie de necesarul de consum. Cand motorul este oprit, instalatia ramane sub presiune, a interveni in a modifica presiunea va avea impact. 2. Conductele tur-retur sunt facute dintr-un plastic tare care nu se muleaza, nici cu colier de strangere, pe un cot T. Risti pierderi de motorina. Daca discutam de un motor model mai vechi unde motorina este doar absorbita din rezervor atunci era o modalitate mai simpla si mai convenabila de a prelua motorina printr-un T. PS. La Ducato nu am stat sa caut pe net dar la Sprinter este mentionat clar sa nu se intervina pe circuitul de motorina. In cazul in care este necesar a se monta diesel heater este prevazut din fabrica un al 3-lea conector la rezervor, blindat. Se da gaura de strapungere si te conectezi. In conversia mea anterioara, pe Sprinter, am detaliat acest proces. Lafel la VW T5 unde am montat de curand unui prieten un heater.
-
1 punctBuna ziua. Dupa ceai iesit din Tulcea si mergi pe soseaua paralela cu bratu Sf.Gheorghe,inainte de localitatea Nufarul ai sa vezi drumuri ,de pamant,care duc spre Dunare ,trebuiesc testate la picior.Cand ai ajuns in com.Nufarul ai doua obtiuni,-1.depinde de ce masini aveti[,cp.si garda la sol] puteti trece cu bacul si sa mergeti pe un drum de pamant si piatra pana pe malul Dunari la Gorgova sau pe digul canalului Litcov. 2- Pe malul Dunari in aval.putei continua drumul pana la Mahmudia unde lafel puteti trece in balta cu bacul sau pescui de pe mal In continuare Murighiol si Dunavatul de Jos ATENTIE in Tulcea luati toate permisele de la ABRDD. si informatiile necesare Nu va aventurati pe drumul spre Chilia. Eu am o Mini autorulota,iar cortul il montez unde este cazul
-
1 punctprieteni! Un scurt update al lucrarilor. Doar maruntisuri Am terminat tavanul in partea din spate unde mai aveam de confectionat o bucata de 36cm. Pot sa ma apuc de confectionat bucatile care vor uni tavanul cu peretii. Am montat si lampile led de tavan, acelasi model folosit si la Sprinter. Si ultima lucrare, am vopsit cu alb cca 60-70 de holtzsuruburi pentru a le scumba la tavan sa nu mai fie asa contract intre galbenul de acum si albul tavanului
-
1 punctSi acum trecem la lucruri serioase, tavan si pereti Astazi am lucrat cu spor, tavanul terminat in proportie de 85% (mai este de lucrat la partea din spate) si inceput peretii. Tavanul este din MDF de 3.6mm cu o fata alba, material din care se fac funduri de sertar sau spate de dulapioare. Peretii dintr-un placaj mai special, 9mm grosime facut din 5 straturi de plop cu mesteacan. Foarte usor, doar 7kg o foaie de 2.4x1.2m Am montat si aerisirea de la baie, vestita ciuperca Maine continui in forta cu peretii, sper ca pana la sfarsitul zilei sa termin cu panourile mari (80% din perete) Seara buna si ne auzim maine
-
1 punctDin seria maruntisuri pot mentiona montarea gurii de umplere cu apa proaspata: Am ramas dator cu o poza a elementului de plastic ce permite intrarea cablurilor de la panouri prin caroserie: Se poate observa in poza de mai jos ca bateria camperului este una romnesca, un Tempest de 154A. Yeap, adusa din Romania, nou-nouta:
-
1 punctprieteni, A venit momentul sa ma asez la calculator si sa astern pe online ce am mai facut la conversie. Sunt convins ca asteptati noutati Un lucru demn de mentionat este ca mi-a sosit frigiderul, model pe compresor 12V de 50l. Cum a venit l-am si montat in instalata electrica provizorie sa-l testez. Eram tare curios de functionare, fiind primul pe care il am pe compresor. Va spun sincer ca l-am luat pe cel mai ieftin deoarece camperul va merge la vanzare si incerc sa tin bugetul sub control. 470 euro achizitionat din UK (cum altfel), cel mai ieftin gasit (si 10% reducere ca sunt client fidel ). Pe scurt, super incantat. Compresorul propriu zis nu se aude, asa de silentios este. Ce se aude, nu tare/suparator este un cooler ca de calculator care porneste din cand in cand." I can live with it" cum se spune pe la noi. Consum de 3.6A in mers, 01A in standby. Consum total neglijabil per 24h.
-
1 punctcolegi! Nu am mai intrat sa postez deoarece nu mai am noutati privind progresia conversiei. Magazinele si depozitele inchise m-au facut sa bat pasul pe loc. Doar ieri am gasit un magazin care stipuleaza ca pentru lucrari urgente vor face livrari de materiale. Mi-am zis ca n-am nimic de pierdut daca trimit un email cu materialele de care am nevoie "urgent" si, ce sa vezi, astazi m-a sunat un reprezentant care mi-a facut o proforma pe 4 foi de mdf de 3.6mm o fata alba pentru tavan si 5 foi de placaj de plop de 9mm pentru pereti. Maine voi fi livrate Cum materialele comandate pe ebay continua sa soseasca, am primit controlerul mppt pe care l-am montat provizoriu sa vad cum functioneza. La ora 4 dupa amiza cu soarele la cca 20 grade peste orizont, din 2 panouri inseriate de 100w am scos urmatoarele: 103w livrati bateriei din 106w generati fata de max 78w cati as fi scos cu panourile in paralel si controler pwm. Pe un post al altui coleg am facut calculul Astazi am ajutat un coleg camperist, roman din Radauti. I-am montat un incalzitor de noapte diesel pe un VW T5. Munca de 6 ore din cauza inghesuielii din van (deja facut camper) dar a iesit de nota 10 O seara buna si de maine am ce scrie din nou la conversie
-
1 punctUrmtorul pas a fost sa montez aerisirea de la baie. Am renuntat la varianta clasica de trapa mini (28x28cm) pe care am folosit-o la Sprinter. Din experienta am vazut ca am tinut-o mai mult inchisa (aerisirea facandu-se chiar daca era inchisa) si i-am purtat de grija, de multe ori am plecat cu ea deschisa ceea ce nu a fost neaparat ceva bun. Dupa o matura chibzuinta am decretat ca o aerisire tip ciuperca va fi suficient, va aerisi 24 din 24 ore la un flux ce-i drept mai mic dar continuu. Si fara grija de a o inchide cand pleci la drum De mentionat ca aici in Irlanda vremea este racoroasa, inclusiv vara temperaturile greu trec de 25 de grade deci necesitatea aerisirii din cauza caldurii este mica Ultima lucrare a fost sa trag cablurile de 6mm2 ale panourilor prin plafon. Btw, panourile au fost inseriate nu montate in paralel pentru a eficientiza controlerul MPPT. Astazi pe soare am putut masura o tensiune de 44V pe panouri Am uitat sa fac poza de final cu piesa de trecere prin plafon. O voi face maine
-
1 punctprieteni! Nu am mai intrat sa postez de cateva zile, explicatia este ca Dublin se afla la 53 grade Latitudine Nordica si, daca iarna noptile sunt lungi, spre vara zilele devin lungi. Deja se intuneca la ora 21 astfel ca este destul de tarziu cand termin cu munca si alte treburi gospodaresti ca sa mai apuc sa ajung la computer Ca statistica, la sfarsit de iunie, se intuneca dupa ora 23 iar la ora 4 dimineata este deja lumina afara Ce am mai facut in ultimele zile. In primul rand faptul ca toate magazinele/depozitele locale sunt inchise, fara posibilitatea de a comanda online (click & collect), ma afecteaza neputand sa achizitionez cele necesare ca sa mentin ritmul de lucru. Placajul simplu si cel furniruit pentru mobila ma tin in loc Cu toate astea am avansat la structura de izolatie: Am confectionat sipcile de lemn pentru a avea un perimetru egal la placarea cu placaj: Am folosit un tool care masoara unghiuri pentru a confectiona sipci care sa se aseze pe suprafete in unghi, rezultatul fiind o suprafata in unghi de 90 grade fata de podea: Am inchis aproape toate suprafetele cu folie aluminizata. Are rol de izolatie, avand cca 15-20 mm pana la izolatia de spuma, dar si anticondens. Inainte de izolare: Dupa izolare. Vor fi inchise toate orificiile cu cest tip de folie. A venit astazi si toaleta Thetford C200cs plus tavita de dus. Ce nu am stiut, dar am aflat acum, este ca acest model fara bazin propriu de apa (racordare la instalatia de apa a camperului) este gandit in a comanda pompa de apa submersibila. Nu functioneaza cu sistemul de apa sub presiune (hidrofor) astfel ca va trebui sa comand o supapa electrica de 12V care, prin actionare, sa permita apei sa vina la toaleta
-
1 punctUn scurt rezumat al zilei de ieri de astazi. Ieri m-am ocupat de usa glisanta. A fost data jos initial pentru a putea monta geamul mai usor si, cu acesta ocazie, am observat ca rolele sunt fff uzate asa ca am comandat altele noi. Au venit rolele si, cum se anunta ploaie dupa-amiaza, am zis ca e cazul sa pun usa la locul ei. Daca tot era demontata, am profitat de ocazie ca sa verific si binenteles ca la partea inferioara prezenta niste rugina. Am frecat cu smirghel si am dat un strat de primer (vopsea alba la culoare nu am ca sunt magazinele inchise) Avand de la Sprinter niste material "4 way stretch carpet" bej, 2x2m, am imbracat usa. Arata altfel acum fata de tabla goala Binenteles ca inainte de capitonare am introdus in goluri izolatie. Pe partea de jos a usii va fi un panou, carpetat si el, prins in capse de plastic. Menirea lui este de a putea accesa mecanismele usii in caz de nevoie. Va fi montat la sfarsit. A urmat lucrarea la plafon, izolarea si montarea lantetilor de sustinere a partii vizibile a plafonului. Am modificat felul de cum am lucrat la Sprinter. Acum voi avea placile montate transversal fixate de 5 sipci de lemn lonfitudinale pentru o mai buna rigiditate. Placa izolatoare am fixat-o cu acele "stick pins", un fel de cuie cu talpa metlica cu dublu adeziv. Se prind ferm de tabla strapungand placa izolatoare. Se asigura cu saibe. Un scurt video: Cam atat in aceasta seara. Maine continui cu izolatia peretilor.
-
1 punctUrmatorul pas a fost sa aplic placile de amortizat zgomotele (sound deadening) pe fiecare panou de tabla: Am mai taiat in caroserie Si daca tot eram pe plafon, am aruncat si panourile fotovoltaice. 2x100w monocristalin Pana acum pot spune ca am lucrat la partea de pregatire, de maine voi incepe treaba cu adevarat. Ma apuc de instalati electrica, 12V si 230V dupa care intru la izolatia plafonului si a peretilor O seara linistita
-
1 punctAsa cum am postat mai devreme, am inceput in a achizitiona materialele sa ma apuc de treaba serioasa. Am inceput cu demontarea bulkhead-ului (panoul despartitor) si scoaterea carpetei din cabina deoarece era rupta si murdara. Ramane de vazut daca voi gasi una originala sau voi achizitiona un material din care voi confectiona una noua: Primele materiale achizitionate: - board spuma densa aluminizata, 6 buc de 30mm pentru plafon si podea, 4 bic 50mm pentru pereti - 3 placi placaj 12mm cu una din fete material dur - sipci 34x34 mm pentru caroiajul podelei ... si ce o mai fi Maine voi continua cu partea din spate a podelei (caroiajul) si umplerea golurilor cu placa de spuma. Va urma izolarea cu banda de aluminiu peste care voi veni cu placajul. Noroc de vreme buna, 17 grade in Dublin cu soare. Inca vreo 5 grade si e vara De maine ma astept sa imi soseasca cele comandate in UK, urgenta ar fi cele de montat pe plafon. Acum ma retrag la culcare,
-
1 punctUn scurt update al progresului. Despre inmatriculare. Surprize-surprize... Am fost la biroul care verifica actele si masina (VIN, km, model) dar nu si starea tehnica si mi-au spus ca modelul meu, 3.0/160cp (care defapt sunt 177) nu este omologat in Irlanda deoarece ... nu mai este altul lafel Asa ca trebuie sa astept cateva zile pana cand organul statului va prinde in nomenclatorul lor si acest model dupa care imi vor elibera actele necesare. Timp de asteptare intre 7 si 10 zile, fara nici un cost din partea mea Binenteles ca intre timp pot circula cu ea pana la implinirea a 30 zile de la data achizitionarii
-
1 punctNu Stefane, nu m-am gandit. Aici se gaseste aceasta placa de spuma densa placata cu aluminiu, destul de ieftina si de care am fost multumit la Sprinter. Am achizitionat 6 placi grosime 30mm pentru plafon si podea si 4 placi grosime 50mm pentru pereti:
-
1 punctUn scurt update al zilei de astazi. Am uitat sa precizez ca lucrez de acasa deci timp liber destul De dimineata am fost la biroul VRT (vehicle registration tax) sa vad exact ce acte imi sunt necesare pentru inmatriculare. Toate informatiile disponibile online dar am preferat sa ma deplasez pentru info suplimentare, fiind la primul import auto. Un fleac Am hotarat sa ma ocup de parte din spate a zonei cargo deoarece in urma manevrelor de incarcare/descarcare marfa tabla expusa a fost cam afectata, lafel si vopseaua. Am decis sa demontez inclusiv bara spate sa vad cum se prezinta. Nu am gasit surprize, doar ceva rugina si o bucata de cca 15-18 cm de tabla rupta de la greutatea incarcaturii si vibratii asa ca am facut si o sudura in puncte: In zona asta mai am de reglat incuietorile usilor de pe spate deoarece au un zgomot de zdranganeala in mers In aceasta seara m-am grabit sa comand un UK materialele necesare de montat pe acoperis ca sa pot sa ma apuc de izolat la interior. S-au comandat: - 2 x100 w monocristaline cu suportii de prindere aferenti - 2 trape mini Heki 40x40 cm - 2 tuburi Sikaflex 221 alb - cutie trecere cabluri prin plafon - sound deadening, 30 buc de 185x250mm Maine fac lista completa sa comand cat inca se mai misca lucrurile prin UK, deja Johnson a anuntat "UK shutdown"
-
1 punctPai... solicitarile sistemului tau sunt asemanatoare cu ceea ce am proiectat eu pentru rulota mea, exceptand ventilatorul pentru climatizare si boilerul (si el consuma ceva curent, nu mult, chiar daca este pe gaz). Asa ca ai putea sa te inspiri din descrierea sistemului meu. Banuiesc ca deja l-ai citit, dupa cum ai zis! Daca nu, aici este. Ai acolo regulatorul folosit, convertorul pentru alimentator, un stabilizator la 12 V pentru multimedia, suport panou fotovoltaic home edition etc. La bugetul pe care il ai deocamdata, mai ales ca nu pleci maine, te-as sfatui sa iei echipamente de calitate (in august 2018 fix in bugetul tau de 1.500 lei am luat panou, regulator si cabluri cu mufe). Peste acest total eu am avut si bateria de acumulatori si senzorul aferent pentru inca 1.350 lei. Spor!
-
1 punctAtentie Sika Lastomer 710 este pentru etansari ( mastic ), pentru lipit aveti nevoie de:https://exis.ro/accesoriu_rulota/Adeziv_Sikaflex_252_negru-908.html
-
1 punct
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

