Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.04.2020 în toate secţiunile
-
5 puncteprieteni! La Letca Nouă sunt 0°C, dar cel mai bun lucru e că s-a potolit vântul si a ieșit soarele O zi tocmai buna de meștereală
-
5 puncteBuna dimineata -9 grade arata termometrul de afara. si este zapada. O zi de miercuri excelenta va doresc tuturor oriunde va aflati PS: Daca aveti posibilitatea stați acasa!
-
4 puncteCu ceva vreme in urma am promis sa deschid un topic pe aceasta tema, sa dau cateva sfaturi legate de conversia duba-campervan. Banuiesc ca daca ati luat decizia unei astfel de conversii deja aveti capul toba dupa vizionarea multor filme existente pe YouTube. Intradevar, documentarea este deosebit de importanta in luarea unei astfel de decizii. Pe YouTube, ca si in cazul internetului gasim orice, singura problema ne este data de selectarea informatiei. Dupa parerea mea, primii pasi in abordarea conversiei ar fi: Stabilirea unei configurari dorite In functie de numarul celor care vor utiliza viitorul campervan (adulti, copii) si de bugetul disponibil se va face configurarea conversiei. Inaltimea utilizatorilor este foarte importanta pentru definitivarea zonei de dormit, a paturilor, dar nu numai. Se pot face conversii complexe sau minimale in care proprietarul dubei doreste in continuare folosirea acesteia pentru transportul de marfa. Prima decizie in ceea ce priveste configurarea conversiei, este sa stabilim de la inceput daca vom face modificarea si-n acte, respectiv, daca vom scoate sau nu panoul de delimitare a spatiului de marfa. In ceea ce priveste configurarea conversiei, va recomand sa nu va apucati sa inventati roata. Exista suficiente modele de configurari facute de producatorii consacrati. Intrati pe paginile acestor producatori de campervan-uri: Possl, Clever, Karmann, Roller Team, Carado, Challenger, Chausson, Weinsberg. La unii dintre acesti producatori puteti intra in formatul 3D si masura chiar anumite cote de interior ale mobilierului. Acolo exista o multime de configurari pe toate cele trei dimensiuni de lungime ale familiei Ducato. Va rog, nu faceti doar ce va taie capul, profitati de munca si experienta celor de specialitate din acest domeniu. Va recomand ca in materie de configurari posibile sa cititi parte din prima postare a acestui topic: https://www.forumrulote.ro/topic/9545-sfaturi-achizitionare-campervan/ Pentru inceput este bine sa faceti o schita de mana cu viitoarea configurare, iar dupa ce considerati ca aceasta a ajuns la forma finala, este bine sa faceti acest desen "la scara" care sa cuprinda toate dimensiunile elementelor din configurare si distantele dintre acestea. Este extrem de importanta parcurgerea acestei etape, in astfel de conversii fiecare centimetru chiar conteaza. Alegerea platformei (dubei) Va recomand platforma familiei Ducato (Fiat, Citroen, Peugeot). Familia Ducato vine pe piata cu cea mai potrivita caroserie pentru conversii de campervan-uri, cea mai lata la interior, cu cca, 10 cm fata de concurenta. Avand in vedere si o eventuala vanzare ulterioara campervan-ului, va recomand alegerea unei dube de DUPA 2006 - penultima "fata" a familiei Ducato. Alegerea dimensiunii platformei (dubei) - familia Ducato Prin alegerea dimensiunii ma refer in mod special la lungimea acesteia si in mod particular la inaltimea dubei. Exista trei dimensiuni de lungime totala a dubei... 5,41m (3,12m - lungimea spatiului de marfa); 5,99m (3,70m - lungimea spatiului de marfa) si 6,36m (4,07m - lungimea spatiului de marfa). Alegerea dimensiunii de lungime va fi functie de configurarea pe care o doriti. Inaltimile uzuale si recomandate pentru astfel de conversii sunt... H2 - 2,52m (1,93m - inaltimea spatiului de marfa) si H3 - 2,76m (2,17m - inaltimea spatiului de marfa), De asemenea, alegerea inaltimii dubei tine de configurarea dorita - in cele mai multe situatii se merge pe H2, dar in situatia in care se doresc paturi suprapuse sau inaltimea utilizatorului este de peste 1,90m, va recomand inaltimea H3. Exista dube care au deja geamul de pe usa culisanta si de pe panoul din spatele soferului. Sunt rare, dar cu putin noroc poate gasiti o astfel de duba. Alegerea motorizarii In alegerea motorizarii trebuie tinut cont ca odata facuta conversia, duba va avea o greutate minima de peste 2.700 - 2.900 kg, comportarea ei nu va fi ca acum cand duba este goala. Functie de buget, va recomand ca aceasta sa aiba minim 110cp si o cilindree nu mai mare de 2,2 - 2,3. Mentionez aceasta cilindree tinand cont ca nu stim in viitor ce taxe vor mai fi percepute in raport de cilindreea motoarelor. Oricum, va recomand ca norma de poluare a motorului sa fie minim euro 4. Achizitionare duba Odata stabilita configurarea viitoarei conversii, putem sa ne orientam spre achizitia dubei ce va sta la baza proiectului nostru. Daca duba corespunde dpdv vizual, fara rugina si fara zgomote suspecte in functionarea motorului, important este sa mergeti cu ea si cand zic sa mergeti, sa nu-i mangaiati pedala de acceleratie, sa o conduceti agresiv, sa vedeti cu adevarat ce poate. Dupa proba facuta, vedeti daca sub ea apar scurgeri de lichide. Bine ar fi ca la achizitie sa apelati la un mecanic priceput. Etape premergatoare conversiei ...
-
4 puncteBuna dimineata.La Cernavoda, 3 grade,vreme urata.N-am ce face trebuie sa stau in casa.Va doresc o zi buna si sanatate.
-
4 puncterulotisti si sa aveti o zi de miercuri excelenta, oriunde va aflati! Aveti grija de voi si de cei dragi! PS.Acum, la noi, 7 grade, soare si vant puternic si rece de la nord. Concluzie: si azi e sarbatoare!
-
3 puncte
-
3 puncte
-
3 puncteS-au apucat de lucru ; au confirmat oameni care au trecut pe acolo ; se vad din sosea ca lucreaza. De ce nu apare ca proiect pe site-ul lor, asata nu as putea sa iti zic )
-
2 punctePersoanele 65+ pot merge sa ia mancare, medicamente si proceduri medicale (dializa, chimioterapie, d'astea vitale). A, si plimbat animalul, parca. Daca nu, un vecin binevoitor. Restul e... poveste! Fiecare merge pe barba lui, daca are. Daca nu, 2.ooo lei si scapati. De bani, evident! Mai sigur e sa stati acasa.
-
2 puncteBună ziua . Sâmbăta am plantat vreo 6 pomi fructiferi și o magnolie. Sper sa nu le facă rău aceasta zăpadă 🙄
-
1 punctAcuma, pe bune, vi se pare ca prezenta rulotistilor in Valea Cerbului a transformat zona intr-o cloaca de gunoi, mizerie si infectie? Ce interese sunt ca sa nu mai putem beneficia de o zona curata pentru relaxare? Daca vor sa o amenajeze ca si camping cu gard si dotari, cred ca nimeni nu are nimic impotriva. Dar daca se doreste desfiintarea totala a zonei de campare, nu am cuvinte sa calific aceasta decizie.
-
1 punctOraşul rulotiştilor din staţiunea prahoveană Buşteni va deveni istorie, relatează Adevărul. Începând din această primăvară, administraţia locală va interzice camparea pe termen lung a rulotelor şi a corturilor în zona Valea Cerbului, situată în apropierea cabanei Gura Diham. Decizia a fost luată în şedinţa de Consiliu Local, cu majoritate de voturi. Hotărârea de Consiliu Local încheie astfel o tradiţie de zeci de ani respectată de sute de turişti, în mare parte din Bucureşti, care alegeau să-şi petreacă verile la poalele muntelui, în cel mai rustic mod posibil. La baza deciziei de interzicere a campării în zona Valea Cerbului au stat cel puţin trei argumente, susţine Nae Savel, viceprimarul oraşului Buşteni: invazia urşilor gunoieri, necesitatea ecologizării zonei de camping care face parte din Parcul Natural Bucegi şi nu în ultimul rând încurajarea unui turism civilizat. În primul rând, vorbim despre impactul urs-om. Atâta vreme cât Ministerul Mediului nu intervine pentru relocarea urşilor măcar, nu zic de lichidarea lor, există riscuri pentru că animalul devine agresiv când nu te aştepţi. De ce? Pentru că şi noi suntem foarte agresivi. Mergem extraordinar de aproape faţă de el să-l filmăm, să-l fotografiem. În al doilea rând, este vorba şi despre impactul cu mediu. Până la urmă, acolo este Sit Natura 2000, un parc natural, iar gunoiul e gunoi, cât ne-am abţine să nu-l producem, el tot rezultă. În plus, mai erau probleme legate şi de toaletele ecologice, iar curăţarea, vidanjarea, închirierea erau suportate de administraţia publică”, a explicat viceprimarul oraşului Buşteni motivele care au stat la baza deciziei de interzicere a campării în Valea Cerbului. Nae Savel a precizat că turiştii care veneau cu rulota în Buşteni nu plăteau nicio taxă de campare, ci doar o taxă de ecologizare. În plus, modalitatea agresivă în care turiştii înţelegeau să îşi monteze corturile sau rulotele era la limita legii. Mulţi dintre aceştia îşi îngrădeau cu garduri zona unde era amplasată rulota lor, alţii începuseră chiar să cultive legume chiar dacă terenul nu le aparţinea. ”Ei s-au împroprietărit mai rău decât a făcut-o Cuza, fără să mai întrebe pe cineva din administraţie. Să ne întrebe şi pe noi, unde ar putea să campeze sau cât timp am putea campa sau ce suprafaţă ne-aţi putea da pentru o rulotă. Nu era rău, ideea e că dintr-un loc civilizat a ajuns un loc mai puţin civilizat. Unii rămâneau acolo şi câte şase luni”, a explicat Savel.
-
1 punct
-
1 punctAm inteles. Atunci poate ar fi bine sa pui o schita cu configurarea interioara la care te-ai gandit.
-
1 punctSalut Nelu Bancheta spate va fi orientata side-to-side adica pozitia locurilor va fi catre lateral, nu catre fata. Nu vor fi dotate cu centuri de siguranta, legea de aici prevede doar locurile orientate catre sensul de mers.
-
1 punctde acolo dau si eu stirile ; dar punctez ce e important ; daca plictisesc, sa imi spuneti
-
1 punct
-
1 punctPentru pomii fructiferi frigul nu este o problema, insa Magnolia daca a inceput sa deschida floriile, ele se vor ingheta din pacate.
-
1 punctDespre Italia, nici nu vreau sa aud ! #stauacasa ! Iunie si Iulie , .... pauza ! #stauacasa! Nu renunt la concediu, chiar daca nu voi ajunge acolo unde mi-am propus (Franta/Spania) ! Speranta moare ultima ! Sanatosi sa fim, ca le-om trece pe toate ! P.S. Noi, vrem să fim sanatosi, dar lumea, ...este bolnava. Asa-i ? Omnia mutantur; omnia fluunt; quod fuimus aut sumus, cras non erimus. All things change; all things flow; what we have been or are, tomorrow we will not be.
-
1 punctMinisterul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicaților prin Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunță începerea lucrărilor la lotul 1 al secțiunii 1, Sibiu – Boița din cadrul autostrăzii Sibiu – Pitești. A fost semnat ordinul de începere al lucrărilor pentru lotul 1 al secțiunii 1, Sibiu – Boița din cadrul autostrăzii Sibiu – Pitești. Contractul de proiectare și execuție pentru acest lot, cu o valoare de 612.647.863,28 lei, fără TVA, a fost semnat în data de 14 aprilie 2019, între CNAIR și Compania Porr Construct SRL. Potrivit prevederilor contractului a fost stabilită o perioadă de 12 luni pentru proiectare, 36 de luni perioada de execuție a lucrărilor și 120 de luni perioada de garanție. ”Menținerea șantierelor deschise și accelerarea proiectelor majore de infrastructură sunt primordiale în această perioadă. Prin ordinul de începerea a lucrărilor se garantează continuarea acestui obiectiv atât de important pentru infrastructura rutieră din România. Putem spune cu certitudine că au început lucrările la Autostrada Sibiu-Pitești. Obiectivul este vital pentru economia României, pentru dezvoltarea agenților economici din zonă, dar și prin atragerea de noi investiții”, a spus ministrul Lucian Bode. Constructorul austriac Porr a intrat pe teren încă din toamna anului trecut, când a început lucrările premergătoare precum cele la drumul tehnologic. În această primăvară a primit și autorizația de construire, pentru a demara oficial lucrările la prima secțiune a celui mai important proiect rutier al României. Autostrada Sibiu – Piteşti va avea o lungime de 123 kilometri şi va fi împărţită în cinci loturi, Sibiu – Boiţa, Boiţa – Cornetu, Cornetu – Tigveni, Tigveni – Curtea de Argeş şi Curtea de Argeş – Piteşti, va avea opt noduri rutiere şi nouă tuneluri. Autostrada Sibiu – Piteşti este o parte importantă a Coridorului 4 Pan-European, care traversează ţara de la vest la est. Aceasta este cerută şi de către una dintre cele mai mari companii din România, Dacia – Renault. de ieri, ziarul Economica
-
1 punct
-
1 punctNeața bună . Din păcate #stamacasa la mine nu se APLICA, muncesc zilnic. De curând am primit o veste foarte bună, soția mea este însărcinată 😁 În weekend am lucrat prin curte, am terminat fundația la cealaltă laterala de gard, am plantat pomi fructiferi și arbuști decorativi și am mai adunat din mizerie. O săptămână bună va doresc!
-
1 punctAsa cum am postat mai devreme, am inceput in a achizitiona materialele sa ma apuc de treaba serioasa. Am inceput cu demontarea bulkhead-ului (panoul despartitor) si scoaterea carpetei din cabina deoarece era rupta si murdara. Ramane de vazut daca voi gasi una originala sau voi achizitiona un material din care voi confectiona una noua: Primele materiale achizitionate: - board spuma densa aluminizata, 6 buc de 30mm pentru plafon si podea, 4 bic 50mm pentru pereti - 3 placi placaj 12mm cu una din fete material dur - sipci 34x34 mm pentru caroiajul podelei ... si ce o mai fi Maine voi continua cu partea din spate a podelei (caroiajul) si umplerea golurilor cu placa de spuma. Va urma izolarea cu banda de aluminiu peste care voi veni cu placajul. Noroc de vreme buna, 17 grade in Dublin cu soare. Inca vreo 5 grade si e vara De maine ma astept sa imi soseasca cele comandate in UK, urgenta ar fi cele de montat pe plafon. Acum ma retrag la culcare,
-
1 punctAcolo unde terenurile sunt plate si mari ca suprafata si unde au tot campat talibanii sunt zone inundabile si nu cred ca va fi posibil sa obtina legal vreo autorizatie pentru amenajarea unui camping! Zonele neinundabile si pozitionate la o cota de +5 pana la +10 m fata de albia raului au suprafete mici si nu se preteaza a fi amenajate in camping... Bine, doar in cazul in care nu se face o amenajare intensiva (nivelat terenul, taiat copaci etc.), iar aceasta nu este rentabila dpdv economic.
-
1 punctValea Cerbului ... Jale si durere ! A fost odata ca niciodata...
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

