Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.03.2020 în toate secţiunile
-
4 puncte
-
4 puncteși o saptămână frumoasă vă urez din Letca Nouă, unde in această dimineață erau -5 grade! la rulotă...
-
4 puncte
-
3 puncte
-
3 puncte
-
3 puncteBuna dimineata O zi de luni usoara, si o saptamana cu spor va doresc tuturor oriunde va aflati
-
2 puncteVa multumesc tuturor, celor care mi-ati transmis gandurile voastre bune. Si eu va doresc, tuturor rulotistilor si familiile lor, tot binele din lume !
-
2 punctePentru cei care vor sa călătorească cu rulota sau cu orice mijloc de transport in tara sau in afara țării va rog să mă contactați pentru orice informație.Lucrez la Ministerul Afacerilor Externe departamentul relații consulare și va pot informa corect și rapid cu toate detaliile.Nu ezitați să mă contactați la orice ora.Va mulțumesc.Tel.0760.496.854
-
2 puncte@Leru Liviu te-as sfatui sa procedezi astfel: 1. mergi la un autoservice si schimba kitul de distributie. Este indicat s-o faci ca sa n-ai surprize neplacute la urmatoarele iesiri. Asta inseamna inclusiv cureaua ce antreneaza alternatorul. 2. bateria fiind moarta oricum trebuie alta. In momentul in care montezi noua baterie, ca sa primesti garantie, cei de la atelier vor face o testare a functionarii alternatorului si a modului in care incarca bateria. Gratuit! Daca ei spun ca trebuie sa mai schimbi si altceva, procedezi in consecinta. 3. atunci cand scoti cheia din contact toti consumatorii ar trebui sa fie deconectati de la baterie (inclusiv casetofonul). Mergi la un electrician auto in care ai incredere, sa-ti faca o verificare a intregii instalatii. Vei fi surprins sa afli cate cabluri cu izolatia afectata ai putea avea in masina. Astfel elimini orice sansa de aparitie a unui viitor scurt circuit, ce ar putea avea urmari neplacute (ca sa ma exprim elegant). Succes!
-
2 puncteBuna ziua tuturor. Deoarece ne pregatim la vara sa plecam la Nyírbátor in Ungaria, am cumparat un suport de biciclete marca Thule pe care o sa-l montez pe protap.
-
1 punctToamna trecuta ma gandeam sa-mi schimb rulota. Nu aveam nici un motiv, dar uneori nu ne trebuie motive sa mai schimbam cate ceva in viata noastra. In paralel cu anuntul de vanzare am inceput sa caut o alta rulota. Imi doream demult una cu infiltratii si mirosuri, dar oricat am cautat prin anunturi, oricate rulote am mai vazut, nu am reusit sa gasesc vreuna. Toate rulotele ce erau la vanzare erau impecabile si ieftine. Sigur, aveam un plafon maxim de 8000 euro, dar nu am gasit ceva care sa miroase a mucegai adevarat, sa fie putin umflat peretele... nimic... Vazand aceasta stare de lucruri m-am hotarat sa nu o mai vand pe a mea. I-am rugat pe baietii de la Camperland sa intre in ea si sa se apuce de treaba: remasticare, schimbare garnitura sina, revizie gaze, soba, frigider si orice ar crede ei ca ar mai trebui facut pentru o intretinere exemplara.... Dar.... ceva nu-mi dadea pace... Si mi s-a pus pata pe motocicleta... O aveam de vreo 7 ani si mi-era draga...dar vine o zi, vine o zi... si ne-am luat ramas bun... Iar in locul japonezei a venit ea... ENGLEZOAICA.... Daca D-zeu merge cu Harley, Lucifer a ales Trimph-ul.... e o vorba... Asa ca va prezint: TRIUMPH BONNEVILLE AMERICA, mid-cruiser, 800 cc, 60hp Asfalt uscat !
-
1 punctSalutare! A venit momentul sa fac și eu o conversie. Visul meu înainte să am rulotă și să cunosc acest forum. Deci: Renault Master motor 3.0, 100 kw, l2 h2. Primit la schimb cu Citroen C-Crosser. Autoutilitara N1 cu 6 locuri(avantaj fiind geamurile laterale). O mașina din 2005 fără pic de rugina cu aer condiționat, închidere centralizată, niste senzori de parcare....,200000 km(cică), omul chiar a insistat că sunt reali și după schimb(eu spunandu-i că eu nu garantez pentru C-Crosser).Adusa din Spania. Câteva poze cu inceputul...și multe cereri de ajutor! Mulțumesc!
-
1 punctDețin din toamna trecută o rulotă Weinsberg CaraOne 390 QD model 2016 pe care o trag cu o Dacia Duster. Am vrut să o dotez cu mai multe accesorii pentru ca să o folosesc si off camping. Înainte sa optăm pentru rulota ,ne plăcea mie si soției să ieșim in natură(pescuit,mare,munte) cu cortul. Am decis ca este timpul sa facem o schimbare in privinta confortului si sa trecem la rulotă. Mulțumesc pentru accept si toate cele bune !
-
1 punctSigur că poți @Cristian Baetu Nu poți in sectiunea de mica publicitate, dar aici nu e niciun fel de problemă, ci e chiar recomandat pentru colegii nostri interesați...
-
1 punct@Relu Rodean Bine ai venit pe forum si multe vacante frumoase cu rulota!
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctSa ai spor! Nu este o lucrare usoara, necesita multa munca si un buget pe masura. O sa urmaresc cu interes topicul acum ca o sa ma apuc de a doua conversie pe care cred ca o sa o fac pe un Ducato/Boxer/Relay. O sa deschid si eu un topic separat. Te poti inspira din topicul meu de la prima conversie pe Sprinter, nu cer drepturi de autor
-
1 punct@Radu Ghita, tin sa te completez: 1. alternatorul este actionat de cureaua de accesorii, nu de distributie; 3. un "casetofon" corect montat, la taierea contactului nu pierde setarile (posturi radio, setari egalizator etc.) - asta inseamna ca are in continuare alimentare de la 12 V - deci un consum - asa numita alimentare accesorii, de regula un fir galben. @Leru Liviu, as vrea sa cumpar bateria de acumulatori moarta. Ofer suma pe care ti-o opreste cand o cumperi pe cea noua si vin s-o iau eu. Multumesc! De asemenea, te sfatuiesc sa verfici si rola intinzatoare si, si mai bine, sa iei una noua. Dupa pornirea motorului, trebuie sa masori la bornele bateriei de acumulatori de la 13,8 V si pana la 14,4 V, fara consumatori, in functie de starea de incarcare a ei. Cu consumatori porniti (lumini pornite) trebuie sa ai circa 13,8 V. @Teo Raducanu, a venit de aproape un an pe forum... dar nu strica o urare in plus!
-
1 punct
-
1 punctIn sfarsit am ajuns sí eu acasa de la job. A fost o saptamana foarte grea. Zilnic 14-16 ore de lucru Din radio am aflat cum se raspandeste virusul Corona. Savurez un pahar de vaccin de 53 grade. Sí va urez o seara excelenta.
-
1 punctSalutare !..azi am profitat de ziua frumoasa de afara și m-am gândit sa-mi montez un aer conditionat portabil in garajul camperului!..Nu știu dacă am făcut bine sau rău, cu gaura de evacuate a aerului cald in podea dar aia e!..anu trecut am suferit rău de caldura așa ca am trecut la treaba!.. E un AC portabil la 220v. de 5000/btu luat de la Brico-Depot Focșani cu 700/lei! Va pun și ceva poze, poate mai inspir pe cineva cu montaju meu de amator!..😀 IMG_9668.MOV
-
1 punctexact de la asta apar. Se repara foarte usor (la primavara, evident) cu un kit de sudura in plastic. Am luat asa ceva CLICK! , mi-au mai aparut fisuri dupa iarna dar nu unde am sudat
-
1 punctAm reusit sa rezolv și problema cu arzatorul pentru boiler. Singura problema ce o am acuma la el e ca nu mai găsesc tăblita de protecție din fata lui....
-
1 punctBuna seara.Desi afara este ceata, postarile D-lor N.Predonu si Ionut C.m-au mai lamurit.Am facut ITP-ul in 25 Oct.2018, nu a comentat nimic de ce a vazut ininterior,mi-a spus ca nu am voie sa dau jos panoul despartitor find autoutilitara N1 decat daca o trec la M1 la RAR,insa va fi foarte greu sa o trec din nou la N1.In ceeac e priveste lupta cu RAR-ul nu ma sperii la cei aprope 80 de ani(n.1939).Daca ma voi impotmoli voi cere sfaturi colegilor Sa aveti o seara buna. P.S Ca principiu de viata.Speranta moare ultima.
-
1 punctDomnule @Chircu Florin, iti atrag atentia ca ai o atitudine gresita care dauneaza celorlalti. Citindu-ti toate postarile, concluzionez ca nu cunosti legislatia referitoare la omologarea unei autorulote in urma transformarii in regie proprie a unei autoutilitare. Ma intreb cum poti pretinde schimbarea unei legi pe care nu o cunosti? Ai niste prejudecati (partial explicabile) vizavi de modul in care se rezolva problemele in Romania. Acest mod de rezolvare se datoreaza in mare masura celor care accepta, celor care "stiu ei" ca nu se poate altfel, celor care aleg pasivitatea in loc sa lupte pentru drepturile personale. Din nefericire, multi altii se descurajeaza, ba, mai mult, refuza sa lupte gandind ca o fac (si) pentru altii, carora oricum nu le pasa. Eu ti-am prezentat mai sus copia CIV a autorulotei pe care am transformat-o personal, omologata ca transformare in regie proprie. Crezi sau nu, afla ca nu am dat un leu spaga celor de la RAR. Am intampinat cateva piedici, unele justificate, altele mai putin... Am avut rabdare, m-am supus regulilor si am reusit sa finalizez omologarea. Reusita a fost rezultatul unei idei initiale, urmate de sperante, de munca si de perseverenta. Sunt convis ca daca as fi gandit ca tine, azi nu as fi avut autorulota. Sfatul meu pentru cei tineri: incercati sa nu va dati batuti in ceea ce va propuneti! Documentati-va cu atentie atunci cand va apucati de ceva! Luptati pana la ultima picatura de energie pentru dreptate! Nimic durabil nu se obtine usor, nimic nu este mai placut decat bucuria finalizarii unui lucru muncit din greu. Nu va descurajati de reprezentantii autoritatilor, cuvintele lor nu sunt lege! Oameni fiind, se inseala uneori. Sau va inseala...
-
1 punctDomnule Florin, am intervenit in discutie vazand cat de pornit si vehement sunteti impotriva celor de la RAR. Sa ne lamentam este cel mai usor lucru, sa schimbam cu adevarat lucrurile reprezinta o mare provocare. Aceste lucruri vi le spune unul care a incercat si a si realizat schimbarea unor lucruri ce pareau batute-n cuie. La momentul la care mi-am expus intentiile de modificare a legislatiei si aliniere a ei la cea europeana multi colegi mi-au spus: "Nelule, nu ai nici o sansa!" ; "traim in Romania, nu poti reusi asa ceva". In septembrie 2010 precizarile din cartile de identitate ale rulotelor si autorulotelor starneau rasul. Acelasi vehicul figura sub denumiri diferite de la judet la judet. Am intalnit la acel moment si urmatoarea denumire data unei rulote: "remorca speciala cu o usa" - atunci am avut primul contact cu cei de la RAR. Pana si autorulota mea era incadrata ca vehicul special N1 in loc de M1. M-am prezentat si le-am mentionat ce imi doream (alinierea legislatiei Romaniei la cea europeana). In prima faza am stabilit un program al viitoarelor intalniri cu obiective diferite. Pentru inceput ne-am propus uniformizarea inmatricularilor de rulote si autorulote la nivel national in conformitate cu prevederile normativelor europene. Intr-o singura saptamana acest punct a fost rezolvat. Cu acea ocazie a fost pentru prima data introdus termmenul de "autorulota" la pct.2 din CIV (tipul caroseriei) pana la acel moment la tipul caroseriei scria "rulota". Vreau sa va zic ca nu este deloc usor sa convingi niste profesionisti in domeniu sa-si schimbe parerile. Pentru aceasta modificare am prezentat si definitia din DEX a autorulotei si am mentionat ca este vorba de o denumire proprie limbii romane, nu este vorba de "camper" sau "motorhome". Pe parcursul tuturor intalnirilor mi-am dat seama ca am cu adevarat cu cine sta de vorba. Niste profesionisti in adevaratul sens al cuvantului, foarte deschisi la orice lucru prezentat si argumentat. Dati-va seama domnule Florin, cam cum si cat s-a discutat cu cei de la RAR cand a venit vorba de periodicitatea ITP-ului la rulote si autorulote. Cam cat de documentat trebuia eu sa fiu cu nenumarate exemple favorabile punctelor sustinute de mine din legislatia tarilor membre ale UE si nu numai. Baza legala in care faceam solicitarea avea ca suport... - Directiva 96/96/CE de apropiere a legislatiei tarilor membre UE referitoare la inspectia tehnica auto pentru autovehicule si remorcile acestora, [modificata prin M1-Directiva 1999/52/CE, M2-Directiva 2001/9/CE, M3-Directiva 2001/11/CE, M4-Directiva 2003/27/CE, M5- Regulamentul (CE) nr. 1882/2003 al Parlamentului European si rectificata prin C1-Rectificare JO L 67/12.03.2009.p95 (96/96/CE)], anexa 1, respectiv conform categoriei 6 din anexa 1 care spune asa: "6. Autovehicule cu cel putin patru roti, utilizate pentru transportul de pasageri si care nu au mai mult de opt locuri, exclusiv scaunul conducatorului auto - La patru ani de la data la care vehiculul a fost folosit prima data; ulterior, la fiecare doi ani" - (valabil in cazul autorulotelor) Eu sustineam ITP-ul la rulote la 3 ani datorita duratei medii anuale de folosinta si nu numai, iar ei (cei de la RAR) imi veneau cu exemple ale Germaniei si Belgiei in care ITP-ul se face la 2 ani PLUS verificarea obligatorie a instalatiei de gaz. Totodata ei imi dadeau exemplul pertinent al parcului roman de rulote si autorulote ca fiind un parc batran (romanul isi ia ce-i mai ieftin de Germania si Olanda), iar eu pe de alta parte le argumentam ca Franta si Anglia nu au impus legislativ ITP obligatoriu. Dupa mai multe intrevederi intr-un final, mi-au dat dreptate si mi-au spus: "Pe noi ne-ati convins, insa, pentru a obtine aceasta periodicitate ITP va trebui sa modificati o lege emisa de Ministerul Transporturilor - OG 81/2000" Avand mereu in minte... "Nelule, nu ai nici o sansa!"... dupa alte cateva demersuri la MT am reusit intr-un final sa obtin ITP la 3 ani la rulote si ITP la 4 ani la autorulota de noua dupa care din 2 in 2 ani ... cu sprijinul si tot concursul oamenilor de la RAR. Daca stii cum sa pui problemele, un potential adversar ti-l poti face partener in cauza pe care o sustii.
-
1 punctEu as alege varianta 4! Par mai durabili daca ii descarci mai mult decat trebuie, adica sub 10,5v! Dar nu e bine sa-i decarci deoarece se reduce din durata lor de folosinta! Asa doar asa...accidental! Atu: pret, sunt AGM si Deep cycle!
-
1 punctAm achizitionat si eu astazi o alta mocheta pentru ca cea pe care am pus-o in birou si din care care mi-a ramas o bucata destul de mare nu imi placea cum se asorta cu interiorul rulotei Marti o sa o montez, am chemat unu din baietii ce mi-au montat mocheta la birou pentru a o taia exact cum trebuie ( ma costa un pachet de tigari ). Mocheta pe care am cumparat-o este un gri, destul de deschisa, dar tinand cont ca nu intram incalcati in rulota nu cred ca va fi o problema cu murdaria
-
1 punct
-
1 punctEu am optat pentru mocheta, m-am saturat de linoleum! Nu din alta cauza dar este rece la picioare, desii eu "am reabilitat"termic suplimentar podul rulotei! Ca urmare a faptului ca am cumparat mocheta acum ceva vreme ieri m-am apucat de treaba! Mocheta are grosime de 10 mm si este termoizolanta! Sub linoleum am placat inainte cu polistiren higroscopic de 3 mm, ce este foarte flexibil! Mocheta aseara am montat-o doar de proba, nu "i-am aranjat" inca marginile! Sta destul de bine, foarte putin mai trebuie sa ajustez "pe ici pe colo"! Am cam taiat cu teama, dar masuratoarea s-a dovedit a fi destul de buna! Chiar m-am simtit bine doar in ciorapi, fara "papucei"! Daca inainte mai "scapam" si incaltat in rulota, acum s-a terminat! Merita "toti banii"!
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

