Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.02.2020 în toate secţiunile

  1. 4 puncte
  2. 4 puncte
    rulotisti si sa aveti o zi de luni excelenta, oriunde va aflati!
  3. 4 puncte
    oameni buni și o saptămână spornică!
  4. 4 puncte
    Buna dimineata O zi de luni usoara si o saptamana cu multe realizari va doresc.
  5. 3 puncte
    Neata buna . O saptamana frumoasa va doresc!
  6. 2 puncte
    Incep lucrrarile de reabilitare pe A2, sensul spre Constanta intre kilometrii 11 si 17 . https://www.hotnews.ro/stiri-esential-23665550-trafic-restrictionat-autostrada-soarelui-sensul-bucuresti-constanta.htm
  7. 2 puncte
  8. 2 puncte
    La decopertare, se lucreaza usor, pe portiuni si cu atentie, pentru a nu undoii tabla de aluminiu. 90% din munca o vei face cu o unealta multifunctionala de genul https://www.trotec24.ro/scule/scule-multifunctionale/scul-multifunctionala-pmts-10-230v.html?gclid=EAIaIQobChMI6ue34prY5wIVCZSyCh2jxwd9EAQYAyABEgLcu_D_BwE
  9. 2 puncte
    Salut. Din ce se vede, asa cum spuneau si colegii, ai o lucrare de amploare. 1. Obligatotiu, la inlaturarea structurii si polistirenului. adica a tot ce este vechi, sa folosesti masca, pentru a evita pe cat posibil inhalarea sporilor de mucegai, deoarece asta e boala curata. 2. Daca rulota este in interior, poti incepe cu interiorul. Daca o tii afara, inceasra sa protejezi zona pe unde se infiltreaza apa. 3. La decopertate, fa masuratori si ia-ti repere. la desfacerea mobilierului, la modul de prindere di la structura existenta. Aceasta din urma, poate sa fie chiar imbunatatita. 5. Toate materialele vechi si afectate se vor indeparta, si vor fi inlocuite cu unele noi. Tine cont ca suprafata afectata este cel putin dubla fata de ce observi la o prima evaluare. P.S. 4. :)) Daca crezi ca te pot ajuta cu vreun sfat, poti sa m-a suni.
  10. 2 puncte
  11. 1 punct
    Salutare. Cine zice ca n-a rămas niciodată fara apa in rezervor, MINTE! La ultima ieșire cu rulota, eu am pățit-o... Șotia cu spălatul vaselor, fata cea mare cu dușul, celui mic ii plăcea robinetul.... Deh, familie mare, apa puțină... Si uite asa nu știi când se termina apa-n tank. De sărbători am cam lenevit și mi-am zis sa o rezolv cumva, ca doar o sa vina vara și iar mi-o iau... Schema indicatorului de nivel am gândit-o imediat în vară, cum am ajuns acasă dar scrierea programului și realizarea efectiva de-abia de sărbători. Pentru început am sa va arat cam ce poate face... (vezi video) Cine e interesat de subiect sau chiar sa si-l instaleze, cu mare drag. WP_20200116_20_44_59_Pro.mp4
  12. 1 punct
    Ca de obicei cum vin mult asteptatele zilele de concediu, luam tara la colindat in lung din lat cu casuta in spate pe o perioada de 2 saptamani in cautarea de locuri noi si cat mai frumoase! Pot spune ca si de data aceasta am gasit aceste locatii si am fost incantati de ele! Pentru inceput am facut o scurta oprire la Marea Neagra si o vizita la Circul Bellucci De aici am plecat spre Buzau, ajungand la Vulcanii Noroiosi, unde am vizitat in prima faza Paclele Mari, iar apoi Paclele Mici! Noi am campat in campingul Muddy Land ! Acesta este situat in drum spre Paclele Mici! La 100m mai sus de Paclele Mari se afla parcarea fara plata! Spre Paclele Mici se urca jumatate de ora, dar pot spune ca se merita, fiind mult mai spectaculoase! Intoarcerea de la Paclele Mici cu drumul care coboara in camping! In campingul Muddy Land Tariful pentru tot echipajul a fost de 35lei si 10lei daca se doreste curent si apa.Acesta se mai poate negocia pe urmatoarele zile, chiar la jumatate! In asteptarea micului dejun, apoi desertul Putina miscare Pregatirea pentru inceperea mitingului aviatic care a durat pana la lasarea serii Fiind in apropiere de Trovanti din Ulmet,am zis sa-i vizitam! Aici e bine sa lasati masina jos in sat inaite de a trece pe un podet, deoarece drumul este in panta si destul de ingust pentru a intoarce! Dupa vreo 700m de urcat se ajunge intr-o poienita la o doamna ce vinde bilete, iar de aici se urca inca putin pana la pietre! De la aceasta cumpana se face stanga Poienita De aici am plecat la Schiturile rupeste Bozioru-Nucu! Asezari stravechi calugaresti sapate in stanca ! De la drumul principal in Magura se face dreapata si se merge pe portiune asfaltata si apoi pe drum de piatra cu masina pana se ajunge la Nucu (nu se coboara in sat ),iar la un moment dat drumul se termina si incepe un alt drum de pamant, care nu se urca cu masina si la baza caruia este o parcare! Aici e posibil sa fie un domn care vinde bilete! Noi am lasat rulota intr-o parcare din Prascov si am urcat doar cu masina! Odata ajunsi in acea parcare am platit cate 10 lei si am plecat spre asezarile rupeste! De aici incepe aventura! Am vazut noi ca drumul nu e practicabil cu incaltarile noastre, dar am zis ca avem noi grija sa nu ne murdarim asa tare de la noroiul de pe drum, care pe alocuri era uscat! Dupa vreo ora si jumatate de urcat am ajuns, intr-un loc mai deschis, unde nu exista nici un indicator care sa indice clar aceste asezari! Norocul nostru a fost ca a mai fost un ghid cu niste turisti prin zona si ne-am luat si noi dupa ei! Am vizitat doar 2 astfel de asezari din mai multe existente, deoarece avea sa apara surpriza la care nu ne asteptam! Si ajunsi aici surpriza! Avea sa-si faca aparitia nori de ploaie! Acestia ne-au facut drumul la intoarcere mult mai alunecos fata de cum era! O reala provocare pentru noi toti! Nu prea aveai pe unde sa calci pentru a evita noroiul! Totusi am reusit sa nu picam la cat de alunecos si inclinat era terenul! Cu multa rabdare, pana la urma am ajuns jos, dar asa A fost o experienta noua pentru noi! Apoi in drum spre barajul de la Gura Siriului, ne oprim sa vizitam cascada Pruncea ! Lasam rulota pe drum si mergem fara ea o distanta de 7km pana la cascada! Dupa vizitare cuplam rulota si ne continuam drumul pe o ploaie sanatoasa, trecand cu emoti printr-o portiune foarte ingusta (aproape 2,2m) aflata in lucru, inainte de baraj! Dupa atata drum facem o oprire pentru a lua pranzul la Restaurantul Pasul Buzăului apoi plecam sa vizitam Biserica fortificata Prejmer de aici mergem sa vizitam Cetatea Rupea apoi mergem spre frumosul Lac de Smarald si Coloanele de Bazalt Am trecut pe la Salina de la Praid Lacul Zetea Plecam in drum spre Cascada Varsag pe un drum neindicat a merge cu masina! Exista un alt drum mai scurt si mai bun din comuna! De aici am gasit cu greu Cascada Varsag, chiar daca am incercat sa intrebam oameni din zona, ei neintelegandu-ne ! Gradina Zoo din Targul Mures Parcarea de langa zoo este destul de mare,doar urcarea pana la zoo este mai abrupta in unele zone! O ultima vizita in Lunca Ampoitei Am intrat aici pentru a gusta din bucatele culinare specifice acestei zone, servite intr-un cadru rustic! Renumitele placinte din aceasta zona si o iesire prin apropiere in natura Calcarele de la Ampoița Nu uitati sa pastrati curatenia oriunde mergeti pentru a se bucura si altii de locurile pe unde ati umblat!
  13. 1 punct
    Buna ziua, Ma numesc Dumitru. Prietenii îmi spun Tony. Am o rulota Swift Corniche 15/2E ....mai multe nu știu ce sa zic. Poate când voi fi întrebat
  14. 1 punct
  15. 1 punct
  16. 1 punct
    Beszéljünk románul Multumesc de urari!
  17. 1 punct
    Ma numesc Bogdan sunt din Teleoman , am cumpărat de curând o rulota Avento 355 TL cu ceva probleme de infiltrație , sper sa reușesc sa rezolv problema .
  18. 1 punct
    La 1000 lei, cred ca merita sa mai investesti 4000-5000 lei sa o readuci la viata
  19. 1 punct
    Irti recomand sa schimbi trapa cu totul, la cum s-a spart, plasticul este foarte batran. In principiu se poate schimba si pe bucati. Iti recomand sa iti faci un calcul, nu stiu daca renteaza sa repari aceasta rulota ( podea, pereti laterali - care sigur sunt afectati, podea, sigur trebuie si remasticate sinele ) De cutiozitate....cat a costat culota? ( daca ne poti spune )
  20. 1 punct
    Eu zic sa nu treci peste mai ales daca te apuci de lucrat la plafon si eventual la pereti.
  21. 1 punct
    Dupa cum se vede în prima poza, parea ca doar 10 cm pe colt e afectat. Cand am inceput sa decopertez, proprietarul plângea ca ii stric bunatate de rulota. Vand a vazut ca e murata, si abia la 20 de cm de roata am dat de zona uscata, a mutit. Pe peretele stâng, deci nu a fost asa afectat peretele, in partea de jos a ajuns si in structura podelei si a fost necesar la fel, înlocuire totala. Asta a aparut dupa o solicitare banală de reparatie la geam fata, inlocuirea chederului si remasticare. Pe peretele frontal nu a mai avut nici un fel de structura. Era doar fibra si tapetul, pe un strat moale si scorojit de placaj, care se țineau in chederul imbatranit al geamului.
  22. 1 punct
    Salutare si bun venit. Sigur vei gasi ce aștepți in aceasta comunitate. Este un forum cu oameni normali, pasionați si săritori.
  23. 1 punct
    Mai jos iti prezint o infiltratii aparenta la panoul frontal, care la decopertare, a ajuns cu zona uscata abia la zona puntii. Se poate observa clar traseul apei. Dupa 2 luni de stat in interior, rulota muștar a apa. Se observă un pătrat de polistiren de 5x5cm, decupat. La strângerea acestuia in pumn, curgea apa din el.
  24. 1 punct
    Mulțumesc de informație , voi începe din interior , aveți idee plafonul este pe caroiaj de lemn ? Am văzut când am îndepărtat Tapiseria ca are ceva placaj subțire apoi zăpada , eu voi curată tot ce este pătruns de umezeala .
  25. 1 punct
    @BogdanM, umezeala cu siguranta nu este doar la plafon dupa ce se vede in poze. In primul rand trebuie sa identifici pe unde intra apa, probabil pe la sinele de imbinare sau daca infiltratia este in fata ( nu imi dau seama dupa pozele pe care le-ai pus ) este posibil sa fie pe la sina geamului frontal. Rezolvi intai problema cu infiltratia iar ulterior te apuci de refacut structura. O sa fie o lucrare destul de costisitoare si migaloasa. Daca te pricepi putin si ai timp nu o sa fie foarte foarte complicat. Iti recomand sa folosesti material uscat cat mai usor pe care sa il tratezi inainte de montaj. Spor la treaba! P.S: O sa te rog sa iei in seama mesajul privat pe care ti l-am trimis. Multumesc!
  26. 1 punct
    Seara bună prieteni !
  27. 1 punct
    S-o stăpâniți cu drag, drumuri bune @Gerzsi Janos si vacanțe frumoase mai departe !!!
  28. 1 punct
    Cu mare placere Fejer & Dan Scuzele mele ca am terminat acest post foarteee tarziu si multe amanunte le-am uitat Deasemenea o parte din poze, cele care nu am apucat sa le downloadez, au fost pierdute cand mi s-a stricat tefefonul vechi iar asta e o invatatura de minte ca sa fac poze cu aparatul foto nu cu telefonul. Concediul acestui an este dedicat Scotiei, voi initia la momentul potrivit topicul aferent
  29. 1 punct
    @Vlad Iliescu Super treaba! Se vede mana de meserias!
  30. 1 punct
    Am încheiat lucrarea: gaura in peretele dulapul ui pentru ieșirea firelor, fixare mufa conectare externă, finisaje.
  31. 1 punct
    Am povestit intr-una din primele postari ca exact la inceputul calatoriei frigiderul nu a mai functionat pe gaz fortandu-ma sa tin totul la rece doar pe curent astfel ca nu am putut vizita obiectivele off camp pe care mi se propusesem Fenomeniul nefunctionalitatii s-a petrecut in felul urmator: dupa ce porneam frigiderul pe gaz (pornea flacara din prima), indiferent cat de mult tinem apasat butonul de gaz flacara nu ramanea aprinsa. Desi am dat jos frigiderul intr-una din locatiile in care am stat, nu am putut sa-mi dau seama care era problema. Parea ca electrovalva nu mentine supapa deschisa (nu o atragea Cand am ajuns acasa am dat jos frigiderul si ansamblul robinetului de gas ca sa identific problema. Totul ducea catre electrovalva sau catre senzorul de flacara defect, cel care genereaza tensiunea care mentine electrovalva. Am masurat tensiunea generata, 0,5V dar nu am gasit nicaieri informatia daca e tensiunea corecta sau mica Am cautat sa cumpar de pe ebay doar acest senzor dar intre timp am studiat acest ansamblu robinet-supapa-electrovalva sa inteleg functionalitatea si am dedus ca in momentul apasarii tijei robinetului, capatul metalic al tijei (supapa metalica) trebuie sa atinga solenoidul electrovalvei astfel incat tensiunea pe care o genereasa senzorul de flacara, desi mica, mentine atrasa supapa. La mine, tija nu impingea suficient supapa pana la atingere astfel ca nu se putea automentine. Totul doar din cauza butonului de plastic care, avand interiorul mai lung decat tija robinetului facea ca sa se opreasca in panoul frigiderului cnd impingeai neputand sa oimpinga tija suficient Rezolvarea, banala, a fost sa adaug putina hartie in gaura butonului Astfel ca frigiderul nu a avut nimic dar un defect de design al butonului de plastic mi-a stricat mie socotelile. Am postat acest lucru in cazul in care mai pateste cineva o problema asemanatoare. Daca scoteam butonul din prima si incercam pornirea frigiderului ar fi mers din prima si scapam de toata bataia de cap
  32. 1 punct
    Dupa 2 zile de ploaie a iesit soarele asa ca ne-am intors in San Sebastian:
  33. 1 punct
    Eu ma folosesc de o solutie mai simpla dar poate mai putin comoda. O usita de acces catre rezervor unde am un furtun transparent conectat si la partea de jos si de sus a rezervorului si sigur nu ma minte niciodata de nivelul apei (asta daca rulota este la nivela)
  34. 1 punct
    Harta calitatii drumurilor:
  35. 1 punct
    Nu am mai scris de ceva timp despre evolutia lucrarilor. Timpul parca s-a comprimat, nu-mi ajunge pentru problemele curente. Peste asta a fost si foarte cald, nu este deloc placut sa lucrezi afara in soare la peste 30 grade. Dar, trecand peste aceste inconveniente am ajus la urmatorul stadiu: 1.Usile spate au fost izolate cu k-flex de 25 mm peste care am pux reflectix, fixat cu banda adeziva de aluminu. Zonele care contin cabluri de actionare si mecanismele de inchidere au fost isolate cu vata bazaltica si apoi acoperite cu reflectix. 2. Usa culisanta laterala a fost tratata identic, vata minerala si reflectix. 3. Peretii laterali : panourile laterale, cu suprafata mare de table, au fost izolate cu polistiren extrudat de 4+1 cm, lipit cu adeziv special. Peste acest polistiren am lipit un strat de k-flex de 1 cm. Am ales polistirenul extrudat pentru raportul calitate-pret privind coeficientul de transfer termic si pentru ca tabla este destul de subtire si polistirenul extrudat lipit devine un suport de sprijin pentru evitarea unor mici indoituri din exterior. Pe panourile de jos am lipit k-flex de 1 cm peste care urmeaza sa pun vata bazaltica de 5 cm/strat, in doua straturi. Urmeaza pe intreg peretele sa pun bariera de vapori din folie. 4. Tavanul : am trasat zona trapelor pe tabla dintre traversele transversale care nu vor fi afectate de decupaje. Sunt in curs de fixare prin lipire rame de lemn 40*40 sau 28*28 cm functie de dimensiunea trapelor. Am izolat cu k-flex de 25 mm peste care urmeaza reflectix , ca si bariera de vapori. 5. Podeaua: am cumparat masina cu podea din TEGO 18 mm, lipit foarte bine cu un adeziv. Nu vreti sa stiti cat timp mi-a luat sa scot podeaua si sa curat adezivul. Dupa ce am ajuns in stadiul de a avea podeaua initiala din tabla curatata, am lipit folii de reflectix intre traverse. au urmat lipite sipci rindeluite de 48*24 mm cu adezivul aferent, facand astfel un caroiaj din lemn foarte bine lipit. Am umplut caroiajul cu polistiren extrudat de 1 cm si apoi reflectix, fixat cu banda de aluminiu, formand un strat continuu ca si bariera de vapori. Nu am mai folosit vechiul TEGO, am dorit o podea noua. Am ales OSB 3 de 15 mm grosime, tip N&F ( nut si feder, placi de 2500*675mm ), aceste dimensiuni permitand manipularea in vederea croirii la forma dorita si fixarea mai facila. Ca si greutate este asemanator OSB - ul cu TEGO-ul, dar pretul este la un sfert. Am fixat foarte bine OSB-ul cu holzsuruburi 30*5 mm, rezultand o podea continua si rezistenta. Deoarece am postat de pe tableta ordinea de afisare nu este cea cronologica, dar se intelege. Va urma...
  36. 1 punct
    Referitor la lucrarea facuta de colegul @mircea , in afara faptului ca sunt multumit ca mi-a preluat ideea (ce merita ca macar in treacat sa fie mentionat - am prezentat destul de detaliat in forum acest proiect bazat pe ideea "portbagajului", realizat la rulota mea si, ulterior, la cea a unui prieten), mentionez ca am si o observatie de care ar trebui sa tina seama si alti colegi dornici sa construiasca ceva asemanator: Tevile rectangulare pe care le vinde reteaua Merlin sunt din Al moale (nicidecum din dural), ca atare lesne deformabile plastic, cu elasticitate redusa (stiu acest lucru intrucat exact din aceleasi profile am confectionat pe cel al prietenului). De aceea consider ca pozitionarea barelor "pe lat" nu este o solutie prea fericita intrucat se utilzeaza in constructie valoarea minima a I-ului (momentul inertial). Profilul poate oferi o rezistenta sporita la incovoiere in pozitia "in picioare", ceea ce ar fi de dorit. Sa nu uitam ca rulota este supusa si la solicitari dinamice in traficul pe drumurile patriei, acceleratiile rezultante fiind capabile sa multiplice forta echivalenta greutatii statice a panoului. Utilizarea materialului in aceasta varianta nu implica nici un fel de cost suplimentar. Felicitari pentru realizare !