Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.02.2020 în toate secţiunile

  1. 7 puncte
    rulotisti si sa aveti o duminica excelenta, oriunde va aflati!
  2. 6 puncte
  3. 6 puncte
    Buna dimineata Va doresc o duminica binecuvantata.
  4. 4 puncte
  5. 4 puncte
  6. 4 puncte
    .Buna dimineata.La Cernavoda zi frumosa ,soare,un pic de gerulet,asa cum trebuie sa fie o zi de iarna.Va doresc o Duminica placuta.
  7. 4 puncte
    Neața bună ! Să aveți o duminică liniștită !
  8. 2 puncte
    Salutare! Vând rulota pentru că am achiziționat o duba pentru conversie. E o rulota englezeasca din 1992,cu toate dotările pentru acel an(wc,dus,boiler apa caldă,aragaz,frigider funcțional și pe gaz și pe curent,baterie cu sursă de încărcare etc). Are/a avut ceva infiltrații in "bot"(se vede ceva in poza 4).Prețul e de 1650 Euro. Are și mover.
  9. 2 puncte
    Am scris aici mai multe despre lemn:
  10. 2 puncte
    Parerea mea despre reparatiile podelelor englezesti cu rasina este ca se fac doar pentru vanzare fara probleme. Ganditi-va ca o podea moale e dovada clara ca spuma poliuretanica din interior s-a ddezlipit de ambele placaje, de fapt este dezintegrata in zonele de contact. Asta inseamna ca o reparatie cu "dopuri" de rasina va fixa cel mult cele doua placaje, dar izolatia nu va fi refacuta. Pe de alta parte, prinderea in puncte este mult mai slaba decat prinderea pe suprafata intreaga. Pentru cei care isi doresc un lucru trainic, personal recomand refacerea podelei prin decuparea unui placaj (superior sau inferior, dupa situatie), construirea unei structuri din baghete de rasinoase, completarea izolatiei cu polistiren extrudat, lipit pe ambele placaje pentru a obtine o podea izolata si rezistenta. Toate piesele din lemn se vor trata in prealabil.
  11. 2 puncte
  12. 1 punct
    Salut, poate ar fi utila o asemena sectiune. Tocmai s-a deschis pe A1, lotul 3 din Lugoj Deva. Atasez de FB postarea ProInfrastructura : API pe FB: https://www.facebook.com/411782165662463/posts/1454112351429434/ Varianta lungă aici pe forum, cu istoricul inclus: De câteva minute s-a deschis circulația pe Lugoj-Deva lotul 3! Această deschidere nu ar fi fost posibilă fără nodul rutier Holdea de la limita cu viitoarele tunele de pe lotul 2, propus de noi și de membrii comunității noastre peundemerg.ro încă din 2015 (http://www.contributors.ro/fara-categorie/22km_salvati/). Deci, se poate ca societatea civilă să aibă un impact direct asupra marilor proiecte de infrastructură! Am început să urmărim acest contract de autostradă încă de la primii pași ce datează din anul 2014. Ne-am bucurat pentru fiecare nouă autorizație de construire, pentru fiecare poză sau filmare realizate de pasionații de infrastructură în care surprindeam un avans consistent în primii ani. În 2015, când deja era evident că lotul 2 pe care apăruseră vestitete ”tunele pentru urși” va fi dus la bun sfârșit cu mari întârzieri, am început să milităm pentru includerea in proiectul lotului 3 a nodului Holdea, astfel încât acest tronson de 21 de km să nu se transforme într-un muzeu până la finalizarea tunelurilor de pe lotul vecin. Dacă am fi știut ce va urma... În 2016 nodul Holdea a devenit realitate, fiind modificat proiectul tehnic în acest sens. Avansul fizic depășise 70%, situația părea că intră în linie dreaptă spre o concretizare de succes a acestui proiect. Însă în 2017 a început coșmarul, cu actorii principali Răzvan Cuc (ministrul de atunci al Transporturilor) și Ștefan Ioniță (directorul CNAIR). Cu un naționalism populist deșănțat, cei 2 au tăiat orice urmă de cooperare onestă și predictibilă cu constructorul, refuzând să facă plăți cu lunile, căutând nod în papură pentru orice problemă tehnică inerentă pe un șantier de autostradă și refuzând să includă în contractul de lucrări nodul Holdea și lucrările suplimentare impuse de noul acord de mediu (un ecoduct pentru animale, panouri fonoabsorbante). În ciuda pozițiilor noastre energice pentru detensionarea acestui conflict deschis de statul român, totul părea că merge spre o reziliere regretabilă. Însă soarta a făcut ca o schimbare de Guvern coroborată cu demiterea lui Cuc și Ioniță să fie redat suflul de altădată acestui proiect. După mai bine de 2 ani de blocaj, la finalul lui 2018 CNAIR a decis să nu includă în contractul de lucrări nodul Holdea, ci să lanseze o licitație separată, câștigată ulterior de același constructor. Ecoductul suplimentar solicitat în acordul de mediu nu a fost inclus nici el în contract, dar nici în licitația suplimentară, chiar și astăzi fiind ”în aer”, deși el este construit. Totul părea din nou că intră pe ultima sută de metri, finalizarea substanțială a lucrărilor necesară pentru deschiderea circulației realizându-se în luna august 2019. Însă revenirea acelorași personaje toxice Cuc (revenit ca ministru al Transporturilor și Ioniță ca director CESTRIN, companie răspunzătoare de situația tehnică a drumurilor) împreună cu noul director CNAIR Sorin Scarlat au dinamitat acest contract ajuns la 99% stadiu fizic și pregătit pentru deschiderea circulației. În primă fază au solicitat o extindere a garanției lucrărilor de la 4 la 10 ani, motivând diverse probleme tehnice cu care s-a confruntat constructorul, majoritatea survenite în 2017 în precedentul mandat al lui Cuc și soluționate între timp. După refuzul constructorului de a accepta acest șantaj, cei 3 reprezentanți de tristă amintire împreună cu alți indivizi dornici de afirmare din CNAIR și DRDP Timișoara au refuzat recepția autostrăzii și a nodului Holdea, apoi au preluat fără acceptul constructorului nodul Ilia necesar deschiderii lotului 4 și în final au reziliat contractul de autostradă pe baza unor motive necontractuale și complet disproporționale. De atunci au trecut 4 luni, în care CNAIR și CESTRIN au făcut sute de carote în asfalt și investigații pe lotul reziliat pentru a încerca să justifice rezilierea. Au contractat o expertiză din partea celor de la Iptana, însă și aceștia au confirmat că tronsonul de autostradă este circulabil cu anumite restricții până la finalizarea tuturor lucrărilor. În final s-a realizat o intervenție minoră la o pilă și o culee a podului peste Mureș pentru rearanjarea aparatelor de reazem. Pe contractul nodului Holdea, după 4 luni în care DRDP Timișoara la comanda politică dată de Cuc și CNAIR a refuzat recepția, săptămâna trecută s-a ”răzgândit” și a recomandat recepționarea și darea în trafic a nodului. În ultimii ani decidenții din CNAIR și MT (Cuc, Ioniță, Scarlat) ne-au obișnuit cu autostrăzi finalizate și ținute închise cu lunile (3 luni pe Lugoj-Deva lot 2 în 2017, 8 luni pe Sebeș-Turda lot 3 în 2018 și peste 4 luni acum). Cine oare răspunde pentru această bătaie de joc? În plus, pe tronsonul deschis azi s-a impus o limitare de tonaj de 7,5 tone și de viteză de 80 de km/oră, chiar 60 de km/oră pe unele poduri. De ce? Chiar expertizele realizate de Iptana spuneau că limitarea de tonaj s-ar justifica doar până la rezolvarea problemelor minore de la podul peste Mureș, soluționate deja. Iar limitarea de viteză are în spate o justificare demnă de o piesă de teatru absurd: nu sunt finalizate toate gardurile exterioare autostrăzii pentru oprirea animalelor. Dar oare drumul paralel DN68A pe care limita de viteză este de 100 de km/oră are măcar un metru de gard lateral? Este o poveste tumultoasă și tristă în același timp. Solicităm premierului Orban și ministrului Transporturilor Lucian Bode să trimită corpul de control la CNAIR pentru a analiza în profunzime problematica tronsoanelor de autostradă finalizate și ținute închise din cauza vendetelor personale sau șpăgilor nedate și să sesizeze organele abilitate, astfel încât pe viitor să nu mai avem parte de astfel de situații tragice atât pentru cetățeni, cât și pentru bugetul țăriidin care se vor achita viitoarele penalități câștigate în instanță de constructor.
  13. 1 punct
    Bine v-am găsit, deși microbul îl am de mai de mult, abia acum m-am înscris pe acest forum din dorința de a descoperi informații și idei noi împărtășite de cei mai vechi și experimentați membri ai forumului dar și din dorința de a contribui cu o parte din experienta și informațiile dobândite de noi. Adrian, Diana, Antonia&Teodora Cociș.
  14. 1 punct
    Salut , am avut eu Subaru Forestier 2.0 158 cp și 195nm cuplu cu gpl , mașina este foarte buna dar și consumul este pe măsura . Piesele costa destul de mult , de apreciat tracțiunea senzațională . Consum 16 - 17 litri pe gpl cu rulota in spate , 14 benzina , în oraș consuma destul . Sincer sfatul meu pentru ceea ce facem noi , diesel este indicat , cuplu foarte mare începând de la motoare de 1.5 in sus , de la 250 nm până la 400-500 nm la motoare de 2.5 . Tine cont de norma de poluare , in majoritatea orașelor mari și aici și în Europa exista taxe de poluare . Subaru diesel sa îți iei gândul de la el , probleme mari pe vibrochen , se rup până în 200 mii , papa ulei . Benzinarele aspirate au cuplu mic , cele turbo au cuplu mare dar papa benzina , au tehnologie învechită , cele noi sunt destul de scumpe . Gândește-te și la întreținere , când pica ceva tre sa bagi mana adânc în buzunar . Dacă iți plac asiaticele poți merge pe Nissan , Mitsubishi pe europene sânt multe modele , eu unul am renunțat la Subaru pentru Duster model nou... Bafta,
  15. 1 punct
    Daca te uiti mai atent, vei vedea ca acea cupla are pastile (antibalans). Nu e ca cele noi dar functioneaza pe acelasi principiu.
  16. 1 punct
  17. 1 punct
    O dată ajuns în camping, îți doresti ca rulota să fie cât mai mare. Pe șosea însă, eu m-am lovit de minim 2 situații in care dacă aveam rulota de 2,5 metri, nu treceam. Și cu 2,3 metri am trecut la mustață. Același lucru cu patul și cu baia: fiecare are obiceiurile și măsurile sale, de aceea este bine că există mai multe tipuri de rulote, ca să avem de unde alege. In camping sau nu, noi folosim intens baia proprie. Din acest motiv am dat de exemplu modelul de la Hobby, pentru mine acela ar fi desenul ideal. Când am cumparat rulota, am zis să nu investesc prea mult, în ideea că s-ar putea să nu îmi placă, de aceea am luat Weinsberg. Am un oarecare regret deci că nu am ales exact configurația la care visam. Acum este tardiv, am pus pe a mea o grămadă de chestii, care o fac nevandabilă la un preț care să îmi convină. Așa că trebuie întâi amortizata și peste 3-4 ani o să aleg mai cu grijă. Ar mai fi interesant modelul 540 FU, deși este o idee cam lung pentru mine.
  18. 1 punct
    Rulotă fără sens din modestul meu punct de vedere, în camping se folosește grupul sanitar al acestuia ca de aceea îl plătesc, iar pentru cei fericiți care mai trăiesc în locuri unde este permis off-camping le trebuie o sursa continua de apă fără sa uitam ca ceea ce întra apoi trebuie golit in locuri corespunzătoare. Patul de-a latul este mic pentru persoane înalte poate în rolute de 210, îți pot garanta ca eu sunt 182 și într-una de 250 cum este a mea ai loc berechet.
  19. 1 punct
    Salut. Uite, cum am rezolvat eu problema (dacă te ajută). Am aproximativ dacă nu chiar identic si eu consumatorii pe care i-ai enumerat si m-am confruntat cu problema comutării sursei de energie: ...poate părea complicat dar e gândit verificat și montat in rulota mea și funcționează perfect. Schema comută automat consumatorii in funcție de regim. Off grid, 220 sau in mers. Panoul solar e de 170W și mie cel puțin îmi e arhisuficient. MPPT de 10 A de la EPEVER. M-am costat 390 de lei, comandat pe eBay. Daca vrei te pot ajuta cu execuția circuitului și instalarea lui.
  20. 1 punct
    Salut, @Claudiu Emilian! Eu nu as baga in seama acel anunt si altele asemanatoare. La felul in care scrie nici macar nu as fi facut pasul sa-l sun!
  21. 1 punct
  22. 1 punct
    rulotisti si sa aveti un weekend excelent, oriunde va aflati!
  23. 1 punct
  24. 1 punct
    prieteni , un weekend linistit vă doresc !
  25. 1 punct
    Neața bună ! O sâmbătă minunată vă doresc !
  26. 1 punct
    Buna dimineata O zi frumoasa va doresc tuturor
  27. 1 punct
    Seara bună prieteni ! N-am terminat incă munca pe ziua de azi , dar vouă pot sa vă urez deja un weekend minunat, cu vreme frumoasă și voie bună!
  28. 1 punct
    exact de la asta apar. Se repara foarte usor (la primavara, evident) cu un kit de sudura in plastic. Am luat asa ceva CLICK! , mi-au mai aparut fisuri dupa iarna dar nu unde am sudat
  29. 1 punct
    Nu spune nicaieri ca trebuie taiati doar arbori bolnavi. Nu vreau sa intru mai mult in discutii. Nici eu nu sunt de acord cu taierea excesiva
  30. 1 punct
  31. 1 punct
    @Catalin, In lipsa altor stiri (e extrasezon, bine la noi cam tot timpul : ) ) am zis sa mai animez topicul cu ceva. Si eu cred ca sunt mai multe sanse sa nu se faca nimic. Plus ca anul asta sunt alegeri si acum au toate intentiile din lume domnii politicieni
  32. 1 punct
    Doar pentru Bucuresteni (si Ilfoveni) : "Primarul Sectorului 5 a susținut că 7,4 kilometri liniari de cale ferată dezafectată vor fi transformați într-un mare bulevard între Cotroceni (Razoare) și Șoseaua Giurgiului. Într-un mesaj pe Facebook, Florea i-a invitat joi, de la ora 13.00, pe toți cei 42 de parlamentari de București să semneze inițiativa legislativă prin care această cale ferată aflată în proprietatea publică a statului, a Ministerul Transporturilor și a CFR să treacă în administrarea Sectorului 5. " Sursa: https://www.b1.ro/stiri/politica/daniel-florea-sectorul-5-proiect-bulevard-317939.html
  33. 1 punct
    @Sionut ""Acolo se precizează clar ca nu vom primi niciun ban, pâna cand nu se raspunde la clarificările cerute de CE. Pana la primirea raspunsurilor, finantarea este suspendata! In aceasta notificare se face vorbire de lucruri halucinante!!! Este vorba de "o specie de gandac" si unele chestiuni birocratice lipsite de consistenta."" Dar, acea specie de gandac (ca-i de balegar, croitor, cenusiu/negru sau cacaniu, sau...gargarita), osau iL gasim "la tot pasul", chiar si .... aici. Nu ne lasă UE sa facem 10 autostrăzi între Piteşti şi Sibiu pentru că nu suntem în stare să protejăm o specie de gândac amenințată cu dispariția. Asta e una. A doua e că mai există un gândac, unul neamenințat de nimic, din cauza căruia, în loc să mergem pe autostrăzi, circulăm cu Loganul pe contrasensul lui Daniel Chițoiu (sec. gen ALDE , ala de-a intrat pe contrasens prin Arges), cunoscut şi sub denumirea învechită de "sensul nostru de mers".
  34. 1 punct
    Harta calitatii drumurilor:
  35. 1 punct
    Avand in vedere ca in pasiunea noastra comuna care ne-a strans laolalta, depindem de multe ori de starea drumurilor, o sa incerc sa pun aici noutati despre orice inseamna deschideri de noi drumuri, reabilitari, restrictii etc.
  36. 1 punct
    In primul rand felicitari pentru initiativa deschiderii acestui topic.
  37. 1 punct
    Te salut @Sionut Aici, comunicat OFICIAL al celor de la CNAIR: http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/se-circulă-pe-lotul-3-lugoj-–-deva-cu-restricții-de """ Citez pe D-l Sorin Scarlat - dir. CNAIR : În prezent, pe Sibiu – Nădlac se circulă pe aproximativ 330 de km, cu excepția celor 13 km de pe Lugoj – Deva 2, pe zona ecoductelor”, a declarat Sorin Scarlat, Directorul General CNAIR SA. După deschiderea circulației pe cei 21,1 kilometri noi ai Lotului 3 Lugoj -Deva, rețeaua de autostrăzi și drum național în regim de autostradă din România măsoară 857,5 de km."""" Alte informatii (poate utile unora!) Harta proiectelor de infrastructura http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=7/46.088/24.081/0 Harta calitatii drumurilor pe OSM http://www.proinfrastructura.ro/harta-calitatii-drumurilor.html#map=7/46/25 Sa auzim NUMAI de BINE !