Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.01.2020 în toate secţiunile

  1. 5 puncte
  2. 4 puncte
    prieteni si o zi minunată!
  3. 4 puncte
    Bună dimineața ! O zi frumoasă tuturor !
  4. 3 puncte
    Cu aproximativ o lună în urmă, am început lucrările la acest proiect, pe care l-am plănuit de ceva timp. Am început cu degresarea suprafețelor după care am lipit cu silicon toate îmbinările dintre caroserie și structura de rezistență. Am continuat cu lipirea membranei bituminoase cu folie de aluminiu. Pentru izolare, în toată structura de rezistență (stâlpi) am folosit lână. La partea de jos, în praguri, am folosit tot lână, învelită în folie anticondens. Izolația tavanului am făcut-o cu polistiren de 3 cm și la pereți de 5 cm, totul, lipit cu silicon Sikaflex. La partea de jos, pardoseală, am pus două straturi de polistiren, primul cu folie de aluminiu de 6 mm, și al doilea de 3 cm. Peste tot polistirenul s-a folosit un strat de burete cu folie de aluminiu. Voi posta câteva poze din timpul lucrărilor..... Pe partea electrică nu mă prea pricep și de aceea aștept sfaturi /păreri din partea voastră. Vreau să folosesc 4 panouri monocristaline de 100w/bucata și 2 acumulatori (gel) de 200 Ah/buc.
  5. 3 puncte
    si o seara linistita va dorim, oriunde va aflati!
  6. 3 puncte
    Neata buna ! O zi placuta
  7. 3 puncte
    Buna dimineataO zi de marti frumoasa va doresc.
  8. 2 puncte
    @NRLaurentiu, multumesc pentru sfaturile cu pozele. I-am cerut deja un poze si mi-a si trimis repede, vreo 20 cu rulota + altele cu actele. Dupa ce am vazut postarea asta i-am cerut si poze cu detaliile indicate de tine. @Ursu Florin, o sa incerc si asta. Multumesc mult pentru sfaturi. Va anunt ce am rezolvat.
  9. 2 puncte
    Buna dimineata, @Radu Mihai, ai o singura postare?! Da, ai dreptate, este valabil ceea ce ai spus (corolarul a ce?!), pentru ca cei care nu fac asta sunt cei care nu respecta reguli, nu saluta etc. Printre randurile scrise de mine mai sus, daca nu a razbatut mesajul, acesta se referea la samsari - aceia nu vor face nimic din ceea ce le vei cere! De aceea, ceea ce i-am sugerat colegului @Adi Aloman, este o sita - pentru a tria samsarii de cei de bunacredinta, indiferent ca vand rulote, masini sau altceva. @Radu Mihai, este de bun simt ca atunci cand intri undeva sa saluti. Apoi sa respecti regulile casei. Dar astea deja sunt amanunte in ziua de azi...
  10. 2 puncte
  11. 1 punct
    Seara buna tuturor!
  12. 1 punct
  13. 1 punct
  14. 1 punct
  15. 1 punct
    Cu placere! Intre timp, daca te-ai hotarat la un anume model si an, cauta pe internet poze identice cu acel model, sa vezi ce modele de tapiterie si linoleum exista din fabrica. Ai sa vezi ca-ti vor sari imediat in ochi diferentele. Eu asa am facut si am eliminat cateva care aveau linoleumul schimbat. Cat despre a poza un alt model fara probleme la podea si sa zica ca sunt de la cel pe care-l vizezi, tine de omenie - te pune degeaba pe drum. Insa aici intervine si flerul tau in a depista astfel de oameni! Succes!
  16. 1 punct
  17. 1 punct
    @Draghiciu Dumitru si @Eugen David , omul a cerut ajutor, daca il putem ajuta bine daca nu haideti sa ne abtinem de la comentarii rautacioase. Si eu la randul meu l-am rugat pe colegul @Paraschiv Adrian sa ma ajute cu vizionarea unei rulote in Bucuresti inainte de a pleca eu din Brasov, si ce sa vezi, podeaua era putreda. Avea rost sa bat drumul pana la Bucuresti degeaba? Deaia suntem o comunitate, sa ne ajutam Multumesc!
  18. 1 punct
    Da grila jos sa vezi ce anume este in spatele ei.Este posibil ca si gazul din butelie sa piarda din proprietati si din aceasta cauza sa afume. Am mutat topicul pentru ca aici este locul lui
  19. 1 punct
    Cea cu "alveola superioara" mare este cunoscuta ca "alkoven, iar cea "mai aerodinamica" este semi-integrata. Ambele au o structura de rulota fixata de un sasiu cu cabina (FIAT in cazul tau). Intradevar, sunt zgomotoase. Si ai incercat niste autorulote nemtesti (Burstner), cele italienesti pot fi chiar mai zgomotoase. Campervanul este construit intr-o structura inchisa (VAN). Acestea sunt cele mai silentioase, aproape la fel de silentioase ca un autoturism. Poti proba una cand vii sa ridici rulota. Ma tem ca te vei virusa, iar in curand vei schimba rulota cu un campervan...
  20. 1 punct
    Salut, @Adi Aloman! Solicita fotografii detaliate, clare si punctuale (adica ceea ce ii ceri sa-ti fotografieze, aia sa fotografieze)! Daca rulota nu are probleme, ti le va trimite. Nu exista scuze de tipul: n-am aparat foto, n-am timp, nu ma pot apleca, e la vecini la 100 km etc. Pontul ce-l mai important pe care ti-l pot da este sa-i ceri sa pozeze toate colturile de dedesubt (inclusiv colturile de la decupajul rotilor). De asemenea, si partea de dedesubt in ansamblu. Solicita-i sa faca cu blitul, sa se vada detaliile Daca vrea s-o vanda, va face asta. Totodata cere si poze cu partea de sus a rulotei - vei vedea cat de intretinuta a fost (mizerie multa = delasare). Daca trece prea mult timp (zile) intre momentul in care-i soliciti si cel in care-ti parvin pozele, ceva e in neregula sau are nevoie de cosmetizare... Eu am cumparat-o din Olanda si am avut toate detaliile cerute, altfel nu plecam la drum! Succes!
  21. 1 punct
    La Multi Ani si multa sanatate @Gabriel Schuster, @Mihai Cezar, @Beserman Gabriel, @Geza si @Tiberiu Bernath !
  22. 1 punct
    Pana se monteaza "filmul", creionam firul evenimentelor intr-un jurnal improvizat. (partea 1) Am plecat la drum pe 1 ianuarie, dimineata, cand New York-ul era inca adormit dupa petrecerea de Revelion. Inca odata aveam de gand sa strabatem cele aproape 1,300 de mile terestre pana la punctul de intrare pe apa cat mai repede pentru a obtine permisele de campare la timp. De data asta nu am mai luat masina noastra din doua motive. Nu aveam timp de pierdut, in caz ca s-ar fi intmplat ceva neprevazut pe drum, si pentru prima data simteam nevoia unui nou nivel de confort. Am inchiriat un Ford F-150 de la unul din aeroporturile locale, dar, ca intotdeauna cand inchiriezi de la o locatie cu trafic mare, masina promisa cu o luna inainte n-a fost masina pe care au avut-o la indemana la primele ore ale diminetii pe 1 ianuarie si ne-am trezit cu un imens Dodge RAM 1500 "Big Horn" 4x4, echipat cu un V8 HEMI de 5.7 litri cu 395 HPsi cuplul de 410 pound-feet. Adica, o masina perfecta pentru drumul nostru care s-a intins pe asfalt, silentioasa, confortabila, puternica si nervoasa la acceleratie. Era amuzant cand unele masini de litraj mic se straduiau sa ne depaseasca. O simpla apasare accentuata pe acceleratie si "monstrul" nostru atingea 90 mph fara vreu efort. Da, cand o calci consuma corespunzator... Pacat ca, in afara unei canistre cu benzina de rezerva , nu prea am avut ce transporta in bena de 2 m. Am fi putut lua U-Boat-ul, KaBoat-ul, motorul si placa gonflabila... Toata bagajele noastre au incaput lejer in locul banchetei din spate, pe care am rabatat-o. Am poreclt vehicolul "Redneck Express"... In principiu, nu m-au atras niciodata masinile de tipul asta, chiar le-am ignorat, dar trebuie sa recunosc ca am ramas marcat de confortul si usurinta cu care se conduce o astfel de masina. Pe viitor imi voi reconsidera preferintele si optiunile. In mai putzin de 24 de ore ajungeam la Ranger Station in Everglades City aproape la fel de odihniti ca in ziua precedenta. Am reusit sa luam permisele la timp dupa o mica confuzie care ar fi putut deraia intrega iesire si ne-am retras la "Rod & Gun" sa petrecem noaptea pregatind echipamentul. Am renuntat inital la aproape jumatate din echipamentul de filmare datorita greutatii ce ameninta sa pericliteze flotabilitatea ambarcatiuniii, si apoi la inca un sfert din echipamentul ramas incercand sa ramanem cu "esentialul". Ulterior avea sa se dovedeasca o decizie extrem de utila... Am parcat camioneta la un loc mai "adapostit" pe iarba si am lasat-o acolo pentru 12 zile. Am incarcat 80 de litri de apa potabila si am lansat "barca" la apa constienti ca vantul puternic din prova ne va impiedica sa parcurgem cele 11 mile pana la primul loc planificat pentru campare inainte de miezul noptii. Valurile si eventualii rechini aveau sa fie "factori" interesanti in cateva ore cand aveam sa iesim in apele Golfului Mexic. Mai padelasem noaptea in apele golfului cu 8 ani in urma in U-Boat... https://66.media.tumblr.com/283a44129b7314eae0dba2e742dc3409/670cfc5d93583337-81/s1280x1920/75a2d4d708cd14c0aad24966c4c86240d56a39c5.jpg[/IMG] https://66.media.tumblr.com/bcd5282eb32198114bd7142f7e1dec85/670cfc5d93583337-19/s1280x1920/b7ca458b7cbaa7bab6dd11880dcb2fdcace17a30.jpg[/IMG] https://66.media.tumblr.com/645bbc0b561a3b81cd53fb8da4f0adb3/670cfc5d93583337-ba/s1280x1920/3dfc54e5f028078abece5e31038eb7e1839d5f32.jpg[/IMG] https://66.media.tumblr.com/c58dd6caccf269c4636d52cc9510c743/670cfc5d93583337-22/s1280x1920/c2dc35d3c4d3c890b0dbb411558d12d52cc9a0fe.jpg[/IMG] https://66.media.tumblr.com/f5b0720bc0510854a01df22885ca1afa/670cfc5d93583337-fe/s1280x1920/b0ff59640cef7c2fa936888bba1da6f94435d61e.jpg[/IMG] (va urma)
  23. 1 punct
    Ești sigur ca ai încercat un campervan și nu o semi-integrată? Un campervan bine izolat e aproape la fel de silențios ca un autoturism. E drept, campervan urile de firma sunt izolate mai cu economie, totuși nu am auzit pe cineva sa se plângă de zgomot "infernal". Contează foarte mult cum au fost exploatate...