Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.12.2019 în toate secţiunile

  1. 8 puncte
    la Moș Ajun! S-aveți o zi minunată și spor la pegătirile de Crăciun, care intră pe ultima sută de metri!
  2. 7 puncte
    dragi rulotisti, E ajunul Craciunului! Ne bem si ... la treaba! Trebuie facute ultimele cumparaturi, trebuie impodobit bradul si multe, multe altele. Nu uitati de cadouri! Vine mosul!
  3. 6 puncte
  4. 5 puncte
    "Sarbatori fericite!" pentru toti colegii si prietenii rulotisti.
  5. 5 puncte
  6. 5 puncte
    Buna dimineata O zi excelenta va doresc.
  7. 4 puncte
    CRĂCIUN FERICIT prieteni ! Să vă aducă Moșul tot ce vă doriți și să petreceți cum se cuvine minunata sărbătoare a Crăciunului, alături de cei dragi și apropiați! O seară magică tuturor!
  8. 4 puncte
    Salutare de la Durău! Acum am venit de la partie...super!
  9. 4 puncte
    Salutare tuturor , Crăciun fericit si sărbători fericite alături de familii și de prieteni ! Pe zi ce trece cresc șansele să venim si noi cu rulota pe Valea Cerbului. Am obținut și aprobarea sotiei , bineînțeles dacă ne primiți. Dacă cumpărați lemne contribuim și noi cu bani. Deci domnul Ninel vreau să mă pui și e mine pe listă. Să ne vedem sănătoși!
  10. 4 puncte
    Avand in vedere ca in pasiunea noastra comuna care ne-a strans laolalta, depindem de multe ori de starea drumurilor, o sa incerc sa pun aici noutati despre orice inseamna deschideri de noi drumuri, reabilitari, restrictii etc.
  11. 4 puncte
    Neața bună ! Spor la pregătiri !
  12. 4 puncte
    rulotisti si sa aveti o zi de marti excelenta, oriunde va aflati!
  13. 3 puncte
    Va salut, Poate va ajuta cu ceva! https://www.olx.ro/oferta/lemn-foc-fag-taiat-si-spart-comanda-se-onoreaza-in-maxim-24-ore-IDcOLk9.html#b2c11c0162
  14. 3 puncte
  15. 2 puncte
    WhatsApp Video 2019-12-24 at 13.52.24.mp4
  16. 2 puncte
    Actualizare lista participanti si data sosirii in locatie: 1. @Ninel 29 dec 2. @Radu Ghita 29 dec 3. @Cristi Enachescu29 dec 4. @Fejer Antal 30 dec 5. @Deusan Mihai 6. @Nelu Z 29 dec 7. @Alin Opran 30 dec 8. @Manole Marius 9. @Andronescu Petre 10. @Victor Poli 29 dec 11. @Marian Ostahie 29 dec 12. @Draghiciu Dumitru 28 dec 13 @Dumitrescu Marian 29 dec 14. @MARIAN JIANU 15. @Militoiu Ciprian 16. @Radu Posirca 30 dec Am convingerea ca vor fi mai multi participanti!
  17. 2 puncte
    Salutare! Radu si nea Mitica, sunteti bineveniti! Sa fie gasca cat mai mare ca asa ne este mai bine (poate ne batem cu ursul, luati pastile de clor, fac bine la ursi). In privinta lemnelor, dupa Craciun, vorbim in zona si o sa avem lemne la locatie. Cei ce nu vor o sa incalzeasca cu ursu'.
  18. 2 puncte
    Ninel, pune-ne si pe noi pe lista de lemne ca vom fi cu voi acolo (3 rulote Constanta)!
  19. 2 puncte
  20. 2 puncte
    Sunt convins ca toti suntem de acord sa cumparam Doar ca ne trebuie un leader sa preia initiativa comandarii si platii cu livrare loco pe 29 sau 30
  21. 2 puncte
    Salut eu sint de acord sa cumparam dar vad ca nu mai spune nimeni nimic ,sa mai spuna si ceilalti ce doreste fiecare.
  22. 2 puncte
  23. 2 puncte
    @Calota CostelSigur, n-ai încurcat "măsurile"? Nici un autobuz n-are așa dimensiuni!!! 11/3,7 m Mie-mi "miroase" mai mult a cacealmea, caterincă...! N-ai fi având tu așa de multă experiență dar nici așa de puțină minte să intri pe un teren moale cu "ditamai măgăoaia", că înghețat nu prea avut cum să fie până acum! App, pentru clarificarea situației și a spulbera neâncrederea pune niște poze!
  24. 2 puncte
    De Mos Ajun va zic - CRACIUN FERICIT!
  25. 2 puncte
    Salut tuci aduc eu ,generator ,reflectoare pt lumina ,lemne de foc vedem la fata locului ce solutie gasim .Pentru fiert sarmale avem arzator pe gaz .Pentru doritori am doua gratare Gadac mare si mic ,doua aragaze de camping noi eu nu le folosesc daca le doreste cineva le iau la mine.I n rest fiecare aduce ce crede licid antiinghet voie buna.Am si ceva artifici pt noaptea de revelion.
  26. 2 puncte
    E ajunul Craciunului si conform traditiei se fac cadouri! Sotia a hotarat sa chiuleasca de la munca si sa mi se alature pentru a petrece revelionul alaturi de voi, pe Valea Cerbului. Pentru ca, revelion fara sarmale, spune ea ca nu se poate, daruieste masa cu 100 de sarmale, pregatite sa fie puse in tuci si sa le punem la fiert pe foc la fata locului. Ca sa mancam sarmale la " botul calului" avem nevoie de un tuci mai marisor si lemne pt. foc. Poate cineva dintre dintre participanti sa aduca un tuci corespunzator? Nu stiu daca s-a rezolvat problema cu lemnele. Ceva informatii? Fara foc si tuci... Pa sarmale! Ninel, am intrat in ultima saptamana si ar cam trebui sa stim cum stam, ce ar mai trebui adus, facut, etc. pt. ca sa fie o intalnire reusita si sa ne simtim bine impreuna.
  27. 2 puncte
    Si cu asta, m-am oprit! Seara faina !
  28. 1 punct
    Salut, poate ar fi utila o asemena sectiune. Tocmai s-a deschis pe A1, lotul 3 din Lugoj Deva. Atasez de FB postarea ProInfrastructura : API pe FB: https://www.facebook.com/411782165662463/posts/1454112351429434/ Varianta lungă aici pe forum, cu istoricul inclus: De câteva minute s-a deschis circulația pe Lugoj-Deva lotul 3! Această deschidere nu ar fi fost posibilă fără nodul rutier Holdea de la limita cu viitoarele tunele de pe lotul 2, propus de noi și de membrii comunității noastre peundemerg.ro încă din 2015 (http://www.contributors.ro/fara-categorie/22km_salvati/). Deci, se poate ca societatea civilă să aibă un impact direct asupra marilor proiecte de infrastructură! Am început să urmărim acest contract de autostradă încă de la primii pași ce datează din anul 2014. Ne-am bucurat pentru fiecare nouă autorizație de construire, pentru fiecare poză sau filmare realizate de pasionații de infrastructură în care surprindeam un avans consistent în primii ani. În 2015, când deja era evident că lotul 2 pe care apăruseră vestitete ”tunele pentru urși” va fi dus la bun sfârșit cu mari întârzieri, am început să milităm pentru includerea in proiectul lotului 3 a nodului Holdea, astfel încât acest tronson de 21 de km să nu se transforme într-un muzeu până la finalizarea tunelurilor de pe lotul vecin. Dacă am fi știut ce va urma... În 2016 nodul Holdea a devenit realitate, fiind modificat proiectul tehnic în acest sens. Avansul fizic depășise 70%, situația părea că intră în linie dreaptă spre o concretizare de succes a acestui proiect. Însă în 2017 a început coșmarul, cu actorii principali Răzvan Cuc (ministrul de atunci al Transporturilor) și Ștefan Ioniță (directorul CNAIR). Cu un naționalism populist deșănțat, cei 2 au tăiat orice urmă de cooperare onestă și predictibilă cu constructorul, refuzând să facă plăți cu lunile, căutând nod în papură pentru orice problemă tehnică inerentă pe un șantier de autostradă și refuzând să includă în contractul de lucrări nodul Holdea și lucrările suplimentare impuse de noul acord de mediu (un ecoduct pentru animale, panouri fonoabsorbante). În ciuda pozițiilor noastre energice pentru detensionarea acestui conflict deschis de statul român, totul părea că merge spre o reziliere regretabilă. Însă soarta a făcut ca o schimbare de Guvern coroborată cu demiterea lui Cuc și Ioniță să fie redat suflul de altădată acestui proiect. După mai bine de 2 ani de blocaj, la finalul lui 2018 CNAIR a decis să nu includă în contractul de lucrări nodul Holdea, ci să lanseze o licitație separată, câștigată ulterior de același constructor. Ecoductul suplimentar solicitat în acordul de mediu nu a fost inclus nici el în contract, dar nici în licitația suplimentară, chiar și astăzi fiind ”în aer”, deși el este construit. Totul părea din nou că intră pe ultima sută de metri, finalizarea substanțială a lucrărilor necesară pentru deschiderea circulației realizându-se în luna august 2019. Însă revenirea acelorași personaje toxice Cuc (revenit ca ministru al Transporturilor și Ioniță ca director CESTRIN, companie răspunzătoare de situația tehnică a drumurilor) împreună cu noul director CNAIR Sorin Scarlat au dinamitat acest contract ajuns la 99% stadiu fizic și pregătit pentru deschiderea circulației. În primă fază au solicitat o extindere a garanției lucrărilor de la 4 la 10 ani, motivând diverse probleme tehnice cu care s-a confruntat constructorul, majoritatea survenite în 2017 în precedentul mandat al lui Cuc și soluționate între timp. După refuzul constructorului de a accepta acest șantaj, cei 3 reprezentanți de tristă amintire împreună cu alți indivizi dornici de afirmare din CNAIR și DRDP Timișoara au refuzat recepția autostrăzii și a nodului Holdea, apoi au preluat fără acceptul constructorului nodul Ilia necesar deschiderii lotului 4 și în final au reziliat contractul de autostradă pe baza unor motive necontractuale și complet disproporționale. De atunci au trecut 4 luni, în care CNAIR și CESTRIN au făcut sute de carote în asfalt și investigații pe lotul reziliat pentru a încerca să justifice rezilierea. Au contractat o expertiză din partea celor de la Iptana, însă și aceștia au confirmat că tronsonul de autostradă este circulabil cu anumite restricții până la finalizarea tuturor lucrărilor. În final s-a realizat o intervenție minoră la o pilă și o culee a podului peste Mureș pentru rearanjarea aparatelor de reazem. Pe contractul nodului Holdea, după 4 luni în care DRDP Timișoara la comanda politică dată de Cuc și CNAIR a refuzat recepția, săptămâna trecută s-a ”răzgândit” și a recomandat recepționarea și darea în trafic a nodului. În ultimii ani decidenții din CNAIR și MT (Cuc, Ioniță, Scarlat) ne-au obișnuit cu autostrăzi finalizate și ținute închise cu lunile (3 luni pe Lugoj-Deva lot 2 în 2017, 8 luni pe Sebeș-Turda lot 3 în 2018 și peste 4 luni acum). Cine oare răspunde pentru această bătaie de joc? În plus, pe tronsonul deschis azi s-a impus o limitare de tonaj de 7,5 tone și de viteză de 80 de km/oră, chiar 60 de km/oră pe unele poduri. De ce? Chiar expertizele realizate de Iptana spuneau că limitarea de tonaj s-ar justifica doar până la rezolvarea problemelor minore de la podul peste Mureș, soluționate deja. Iar limitarea de viteză are în spate o justificare demnă de o piesă de teatru absurd: nu sunt finalizate toate gardurile exterioare autostrăzii pentru oprirea animalelor. Dar oare drumul paralel DN68A pe care limita de viteză este de 100 de km/oră are măcar un metru de gard lateral? Este o poveste tumultoasă și tristă în același timp. Solicităm premierului Orban și ministrului Transporturilor Lucian Bode să trimită corpul de control la CNAIR pentru a analiza în profunzime problematica tronsoanelor de autostradă finalizate și ținute închise din cauza vendetelor personale sau șpăgilor nedate și să sesizeze organele abilitate, astfel încât pe viitor să nu mai avem parte de astfel de situații tragice atât pentru cetățeni, cât și pentru bugetul țăriidin care se vor achita viitoarele penalități câștigate în instanță de constructor.
  29. 1 punct
    Dacă venim, ajungem pe 30 după amiază.
  30. 1 punct
    Pe drumurile publice ín RO pentru toate vehiculele, cu exceptia celor frigorifice având caroseria izoterma, latimea maxima este de 2,55 m. Vehiculele frigorifice cu caroseria izoterma pot avea latimea maxima de 2,6 m. Daca depaseste latimea legala poate sa ruleze numai cu escorta. Deci inclin sa cred ca colegul @Calota Costel a gresit cu ceva la masuratori!
  31. 1 punct
    Buna seara colegii. Sunt deacord cu @Nelu Z sa contribuim pentru achizitionarea lemnului de foc. Insa intradevar trebuie cineva sa se ocupa de asta. Craciun fericit va doresc tuturor.
  32. 1 punct
    Ok. M-am lamurit! Lucrurile stau asa, toata lumea vrea sa stea in jurul focului, dar lemnele nu exista. Concret, ce facem? 1. Sunt inscrise 9 echipaje, cine este de acord sa contribuie sa cumparam 1m cub de lemne? 2. Se poate ocupa cineva din zona sa rezolvam aceasta problema? Mancare, bautura, etc.etc. vine fiecare cu ce vrea si cu ce poate, in ceea ce priveste problema lemnelor, nu avem cum sa venim fiecare cu lemnul lui. Voi ce parere aveti? Astept comentariile voastre si sa hotaram impreuna ce se poate face. Pana la revelion mai este un pic, Craciunul insa bate la usa, asa ca va spun, Craciun fericit!
  33. 1 punct
  34. 1 punct
  35. 1 punct
    11 m lungime cu 3,7 latime? Este sania lui Mos Craciun, sau?
  36. 1 punct
    Multumesc, Sarbatori fericite va doresc.
  37. 1 punct
    Multumesc, Sarbatori fericite va doresc.
  38. 1 punct
    Harta calitatii drumurilor:
  39. 1 punct
    Ar trebui sa existe o recompensa substantiala care sa le fie oferita tuturor celor care isi aduna toate fortele pentru a munci lunea.
  40. 1 punct
    "Am ajuns la concluzia ca o zi de luni este cu 50% mai lunga decat oricare alta zi a saptamanii." (Turtle Dundee)
  41. 1 punct
  42. 1 punct
    @Mihai-Arad Corect si adevarat! ,,Carpe diem" adica „Trăiește clipa!” Felicitari pentru vacantele trecute, si va dorim multe vacante frumoase ín continuare.
  43. 1 punct
    Foarte adevarat...! Felicitari pentru vacantele trecute si doar succes si bucurie in peregrinarile tale viitoare!
  44. 1 punct
    @Bogdan C., am optat pentru o rulota mai mica deoarece locurile in care merg ( la pescuit cel mai des ) sunt mai greu accesibile. Compartimentarea aceasta mi-am dorit-o inca de cand aveam Dethleffs ( 470)
  45. 1 punct
    @Razvan Rai si eu dupa 2 EUROPENE am luat un Chateau adus din Anglia. Este foarte ok rulota, podeaua putin lasata in zona bucatariei din cauza traficului. Daca rulota a fost intretinuta nu cred ca conteaza daca este din Anglia sau Olanda Germania.
  46. 1 punct
    Probabil in vara o sa montez si panou solar