Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.09.2019 în toate secţiunile
-
5 puncteAm ales sa mergem si noi in aceeasi locatie 2 nopti cu cortul la Bicaz, Coordonatele date de Andrei B ne-au dus exact la locul cu pricina (47.044670, 25.987175). Nu am putut campa pe malul lacului intrucat era foarte scazuta apa si malul era malos. Insa poienita dupa ce treci paraul este perfecta pentru campat. Am avut noroc de vreme buna la inceput de septembrie, paraul care se varsa in lac este exact ce trebuie daca campezi in acel loc. Per total a fost o experienta super, singurul inconvenient a fost ca si-a facut aparitia o persoana foarte deranjata ca am pus corturile in acea zona si ca ar fi proprietate privata, desi nu este niciun semn in acest sens, insa s-a facut disparut si asa a ramas. Recomand acel loc mai ales cand e cald afara, se poate face si baie in lac insa atentie ca in unele locuri este foarte adanca apa. Se poate ajunge cu orice tip de masina, paraul se trece destul de usor. Va atasez si cateva poze.
-
4 puncteBuna dimineata Nu conteaza cantitatea sau calitatea, conteaza sa ai prieteni cu cine sa bei. O sambata excelenta sí un weekend reusit va doresc tuturor.
-
3 punctePoze de prin Apuseni.... pe Somesul Rece, Somesul Cald, Cris....Maguri Racatau, lacul Belis, Ic Ponor, Doda Pilii, Giucuta de Sus Poiana Horea, Marisel, lacul Tarnita, Suncuius, Cheile Tureniului....Muntii Trascau.....
-
3 puncteprieteni, o sâmbătă frumoasă și spor la "treabă" tuturor! 6 °C erau la Letca dimineață și am pornit soba la rulotă azi-noapte...
-
3 puncteM-am trezit si eu ca un om normal si laam intrat pe forum... si sa vezi dracie. Nici nu am terminat eu bine ieri sa va urez weekend placut, ca unii au si trecut la treaba. @Daniel.P, a scos sticla, @Fejer Antal, ca sa nu ramana mai prejos a scos damigeana, asa ca eu m-am gandit sa-mi fac o poza cu un butoi. N-am inca un butoi la dispozitie, dar dupa ce imi beau cafeaua, incerc sa rezolv. Daca tot ati inceput, nu-mi ramane decat sa va spun....Continuati, Continuati !!! si... Distractie naxima !
-
2 puncteLa Camping Sancel am fost si eu saptamana asta. Peisaj mirific! Pretul pentru 24 ore este de 25 lei curent inclus sau 15 lei fara curent. Apa in imediata apropiere. Poti sa pescuiesti contra unei taxe de 30 lei / zi achitata la un magazin in satul apropiat. Un alt loc de campare, pentru o noapte, ar fi la Cabana Plaiul Foii. Te poti opri in parcarea cabanei, nu trebuie sa platesti nimic. Miercuri am trecut pe acolo si am primit aceste informatii de la restaurantul cabanei. Daca n-ai fost deja si vrei peisaje care sa-ti taie rasuflarea, mergi pe Transalpina! Te poti opri o noapte la Obarsia Lotrului.
-
2 puncteIn sfarsit am trecut si de etapa cu RAR-ul. Procedura a fost simpla adica a fost masurata si cantarita , sa verificat documentul cu care am cumparat-o (vizual doar ) ,seria de pe sasiu , luminile si franele. Bineinteles ca mi-au dat respingere din cauza unei roti ce nu frana egal cu cealalta. Am revenit acasa cu rulota si am remediat problema timp in care domnii au primit si numarul de omologare al rulotei ( de unde Dumnezeu l-au solicitay ). Am revenit dupa 4 zile sau verificat din nou deficientele descoperite si au vazut ca sau remediat. In 30 de minute am plecat cu CIV-ul !!! Cost total undeva la 850 roni . Multumesc pe aceasta cale pt topicurile pe aceasta tema care m-au lamurit in legatura cu pasii ce trebuie urmati.
-
2 puncteMultumesc mult. Cu siguranta voi reveni cu traseul ales si cu poze....astept in continuare si ceva idei
-
2 puncteDin pacte e nasol ca am ajuns sa traim intr-o lume unde ,,normalitatea,,a ajuns sa fie ceva wow !!
-
2 puncteN-aveam miros de mucegai, dar rulota mea statuse inchisa multe luni de zile inainte sa ajunga in posesia mea. Avea un miros statut, batranicios, care nu iesise nici dupa spalarea tapiseriei, a mochetelor si perdelelor. Cum am citit acest topic l-am si sunat pe @George B si am programat un tratament pentru rulota (inclusiv instalatia de apa) si masini. Rezultatul a fost spectaculos atat pentru masini cat mai ales pentru rulota. Thank you so much, George! P.S. cat a durat tratamentul am aflat si o serie de mici tips&tricks de la el, foarte folositoare unui incepator ca mine in ale rulotismului.
-
2 puncte
-
2 puncte
-
2 puncteSalutare comunitate. Ajuns acasa si eu, m-am apucat de treaba. Mai este sí pentru colegi
-
2 puncte
-
1 punctCoordonate (47.044670, 25.987175) Fotografii facute acum, 2.09.2017 ora 20.30
-
1 punctBuna ziua tuturor. In primul rand doresc sa va multumesc pentru acceptul in grup. Cateva cuvinte despre noi: pana in septembrie 2019 am fost cortisti, cu foarte multe iesiri cu cortul in tara si cateva iesiri in campinguri din Grecia, toate cu cortul. In septembrie am achizitionat prima noastra rulota de la un membru de pe acest forum, un echipaj foarte amabil si intelegator, daca citesc aceste randuri va multumesc inca o data pentru sfaturile si rabdarea acordata! Echipajul este format din capitan Tiffany (9 ani), copilot-bucatar sef Imola si pilot-servicii intretinere eu (Jancsi). Rulota, un Beyerland Vitesse 430 TM din anul 1997 cu MMA 1050 kg, doua spatii de dormit, echipata off camping este pregatita pentru prima iesire a noastra. Mobilitatea rulotei este asigurata de un Peugeot 307 sw, masa proprie 1450 kg, 1.6 HDi la 110 cp, sper ca va "duce" cu brio casuta. Va doresc o zi minunata. P.S. Revin cu mai multe poze dupa prima iesire.
-
1 punct
-
1 punctNeata all Luni dimineata, 23.09.2019, merg sa preiau o autorulota de la o firma din Otopeni, inchiriata pt 7 nopti. Voi pleca cu sotia si cei 2 teroristi de 5 ani jum si 2 ani jum, doar in RO. Ne ajutati cu locuri de off camping, si camping-uri cu peisaje frumoase? Vrem sa incercam zone de munte sau deal, nu vrem campie, suntem satui . Multumesc si astept cu nerabdarea sugestiile voastre.
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctSe da o rulota, doua persoane ocupate cu doua laptopuri si un camping mult laudat. Se mai rataceste cineva in weekend-ul asta prin Rucar? Asa, cat sa-i facem in ciuda ca noi lucram in timp ce altii beau bere. Sic! Promit sa revin cu imagini din teren.
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctVreau sa mai fac curat prin curte și cum eu m-am dotat cu butelii de fibra, donez o butelie de metal, 12kg (normala, ca de aragaz). Are stut cu conector rapid de 27mm. Ofer și un regulator compatibil cu ea, dar care are mânerul de pornit/oprit fisurat. Cred că se poate lipi, dar daca nu am avut nevoie de ea, nu mi-am bătut capul. Mai am de donat și un regulator, cred că se potrivește la butelii de Anglia. Dar nu sunt sigur. Eu le-am primit odată cu rulota și nu s-au potrivit cu ce am vrut eu. Am atașat poze cu toate trei.
-
1 punctServus Jancsi și Vă dorim, așa cum v-am mai spus, o primă ieșire reușită, fir întins la Zetea și distracție făină ! P. S. Îmi pare foarte cunoscută căsuța voastră !
-
1 punctAlin, legislatia europeana este o legislatie cadru. In doua cuvinte... legislatia tarilor membre trebuie sa se incadreze doar intre niste limite. Fiecare stat membru isi stabileste regulile fara a iesi din aceste limite. Exemplu: ITP la rulote si autorulote. Cu ceva ani in urma m-am ocupat de alinierea legislatiei din Romania la cea europeana in privinta rulotelor si autorulotelor. Baza mea de negociere cu reprezentantii RAR a constat in alinierea RNTR1 la urmatorea prevedere europeana: - Directiva 96/96/CE de apropiere a legislatiei tarilor membre UE referitoare la inspectia tehnica auto pentru autovehicule si remorcile acestora, [modificata prin M1-Directiva 1999/52/CE, M2-Directiva 2001/9/CE, M3-Directiva 2001/11/CE, M4-Directiva 2003/27/CE, M5- Regulamentul (CE) nr. 1882/2003 al Parlamentului European si rectificata prin C1-Rectificare JO L 67/12.03.2009.p95 (96/96/CE)], anexa 1: Alin, asta-i o anexa dintr-o directiva europeana care se refera la ITP. La categoria 6. se precizeaza: "Autovehicule cu cel putin patru roti, utilizate pentru transportul de pasageri si care nu au mai mult de opt locuri, exclusiv scaunul conducatorului auto - ITP la patru ani de la data la care vehiculul a fost folosit prima data; ulterior, la fiecare doi ani" Asta am obtinut eu in negocierile cu cei de la RAR pentru autorulote in 2011, DAR, acest lucru putea fi obtinut pentru toate autoturismele achizitionate noi, insa nimeni nu s-a zbatut sa obtina asa ceva. Asociatiile de marca sunt mana-n mana cu servisurile si nu au dorit sa le reduca la jumatate numarul de ITP-uri pt. autoturismele noi. Anul trecut a venit legiuitorul si a zis: 3 ani interval ITP pentru achizitia unui autorurism nou. Directiva permitea 4 ani, nu 3 dar cine sa negocieze cu legiuitorul ? In cazul discutat (categoria 6 din anexa), o tara membra poate impune 1;2;3 sau 4 ani periodicitate ITP. Chiar daca directiva zice 4 ani, asta nu-i obligatoriu pentru tarile membre UE. Insa, daca o tara isi stabileste acest interval la 5 ani (peste 4 ani), atunci ea este in culpa, incalca legea cadru de mai sus, depasind limita maxima de 4 ani. Cam asta inseamna o lege cadru. In cazul nostru interval 1-4 ani. Iesi ca stat din aceste limite, esti in culta. Daca va uitati in anexa la categoria 5 - auto de marfa sub 3,5 tone directiva spune tot 4 ani de la prima inmatriculare si ulterior din doi in doi ani. Dupa cum stiti, la noi aceste autovehicule de marfa trebuie sa faca ITP anual. Asta, pentru ca Asociatiile transportatorilor freaca menta in loc sa-si sustina membri prin obtinerea permisa de legislatia UE - ITP la 2 ani. La rulote, in Germania si Belgia se face la 2 ani, in Franta, Anglia nu exista o periodicitate impusa legislativ, in Romania se face la 3 ani, etc. Revin la conversii... Relativ recent, RAR a stabilit ca aceste conversii pot fi facute numai in urma unui proiect inaintat spre aprobarea lor de catre o firma agreata de ei. Am inteles ca a venit acolo un inginer "istet" si a impus aceasta regula. Implicit, firma respectiva isi asuma responsabilitatea ca acea conversie respecta cerintele RAR. Am un prieten care anul acesta a parcurs relativ simplu aceste etape de omologare. Prin luna martie m-a sunat si m-a rugat sa-l ajut. Dupa ce am luat cam la rand firmele agreate RAR, intr-un final am ajuns la o firma cu care s-a stabilit urmatoarea procedura: - am transmis pe mail configurarea conversiei - desen la scara intr-un format dinainte stabilit; - desenul transmis a stat la baza proiectului ce trebuia prezentat la RAR spre aprobare; - am stabilit ca lucrarea (conversia) sa si-o faca prietenul meu, sa nu sara-n aer pretul conversiei; - prietenul, a facut poze la tot ce inseamna lucrari "ascunse"; - inginerul firmei respective a urmarit derularea conversiei facute de prietenul meu impunandu-i anumite cerinte tehnice; - firma a perceput doar pretul pentru proiect, dar specialistul firmei a mers si la RAR in momentul verificarii conversiei propriuzise si obtinerii actelor cu noua incadrare. In prima faza, masina a fost respinsa pe motivul geamului din zona de living care nu avea agrement RAR. Prietenul meu l-a schimbat si la noua prezentare a obtinut modificarea in CIV. Autovehicul Special M1; SA Autorulota. Deci lucrurile nu sunt de nerezolvat. Poti scapa ieftin numai in situatia in care ai ceva abilitati si-ti faci singur conversia. Daca apelezi ca o firma agreata RAR sa-ti faca conversia, nu ai cum sa o faci ieftin, aici este vorba de foarte multa manufactura, practic ei va fac un produs unicat. Sunt filmulete pe net cu aspecte din procesul de productie al firmelor mari specializate in productie de RV-uri, vedeti cate operatii manuale sunt si acolo. Nici ei nu-si permit o SDV-istica foarte scumpa datorita numarului mic de RV-uri/configurare. Spre exemplu... ca sa faci o matrita iti trebuie scos din ea zeci de mii de repere pentru a obtine amortizarea acesteia intr-un interval de timp decent. Uitati-va in topicul de conversii si vedeti cat au durat in timp acele conversii facute de colegii nostri pentru care am o deosebita stima. O firma are anumite regii si binenteles va trebui sa aiba si un profit, cat de mic, dar acesta trebuie sa existe. Am sa deschid un topic si in zona de "conversii autorulote" pentru a da cateva sfaturi legate de aceste transformari.
-
1 punctSalut, Se pare ca acesta fraza nu este deplin inteleasa. Repet: "ATENTIE!!! Deoarece mirosurile sunt eliminate complet, inclusiv cele de mucegai, NU vom steriliza rulote pe care le suspectam ca au probleme si sunt de vanzare." Dimineata am fost la un coleg forumist pentru o sterilizare (daca doreste sa lase un feedback, ok, daca nu, eu nu dau nume), ulterior pana in comuna Baneasa (jud Giurgiu) la un "samsar", Viky, Niky, nu prea am inteles bine, ce avea o englezoaica (neinmatriculata) cu grave probleme (infiltratii si mucegai - mult mucegai). Deoarece sunt 90% convins ca o pregatea de vanzare, nu am ozonificat-o, a.i. am ramas cu amintirea (si costul) drumului (nu mai trecusem demult prin Baneasa ). M-am inteles sa terminam operatiunea dupa ce rezolva cu infiltratiile. Amin! . So, daca doriti sa facem cunostinta, spuneti direct, macar nu mai aduc cu mine toate cele . Doar generatorul de mai jos are aproape 20 kg: Multumesc pt intelegere!
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctMai pun ceva poze de pe telefonul prietenei, ea e mai artista Ultima fotografie e chiar cand spalam trenul
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

