Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.09.2019 în toate secţiunile
-
6 punctePoze de prin Apuseni.... pe Somesul Rece, Somesul Cald, Cris....Maguri Racatau, lacul Belis, Ic Ponor, Doda Pilii, Giucuta de Sus Poiana Horea, Marisel, lacul Tarnita, Suncuius, Cheile Tureniului....Muntii Trascau.....
-
5 puncteSalutare tuturor ! Ai dreptate Dragoș că e puțin târziu, însă este suficient timp încă pentru organizare, având în vedere faptul că locația e cunoscută de majoritatea membrilor (care au "călcat" pragul Campingului Mustang) dar și celorlați care nu au făcut-o încă și asta prin intermediul topicurilor cu întâlnirile din anii trecuți. Vin însă cu o propunere pentru o mobilizare mai rapidă... Unul dintre moderatori să posteze (temporar) acest topic după discuțiile on-line, să fie tot timpul la vedere, pentru o mai bună înștiințare a membrilor. Noi în acest an vom fi vizitatori, deoarece de o lună am vândut căsuța, daaaaaar asta nu înseamnă că vom rămâne fără. Planul de viitor e achiziționarea unui camper, de preferat integrat, iar pe această cale (știu că sunt off topic) țin să-i mulțumesc colegului @Nelu Predonu pentru topicul dedicat achiziționării unei astfel de bijuterii. Dorim participanților distracție maximă și celor care încă nu au fost la Câmpul Cetății dar o vor face, le spun că nu vor regreta. "Prietenii știu de ce ! "
-
5 puncteAchizitie campervan... nou sau SH ? In primul rand, ma vad nevoit sa atrag atentia celor ce doresc o astfel de achizitie sa aiba in vedere timpul disponibil de peste an aferent iesirilor cu RV-ul. Daca va veti rezuma doar la a face un concediu/an, NU va sfatuiesc sa faceti o astfel de achizitie. Daca in schimb, dispuneti de timp mai mult, multe weekend-uri libere si mancarimi in talpa atunci se va justifica achizitia. Daca pentru un autoturism, cu care mergeti zi de zi, sunteti dispusi sa dati 10-15.000 de euro, aici discutam de alte sume, substantial mai mari in cazul achizitiilor de autorulote noi. Ganditi-va bine inainte de a lua decizia ! Nou sau SH ? Raspunsul la aceasta intrebare poate avea cauze pur obiective ce tin de suma disponibila achizitiei, dar nu numai. Pentru cei mai stramtorati cu banii... Dupa cum va mentionam intr-o postare anterioara, pretul cv (prescurtare la campervan pe care o voi folosi de acum in colo) nou, porneste de la 37.000 euro. Sunt rare posibilitatile in care puteti face o achizitie sub acest pret, sau sub pretul de pornire din lista producatorului. Totusi, aceasta posibilitate exista prin acceptarea unor compromisuri. In ce constau aceste compromisuri: - achizitia unei autorulote (zero km) dintr-un stoc mai vechi, produsa in urma cu doi-trei ani. In aceste cazuri se fac discount-uri ce pot fi semnificative; - achizitia unei autorulote folosita la drive test, cu un numar de km sub 5.000. Acea autorulota este ca noua. Nu vorbesc aici de autorulotele care au fost inchiriate. Pentru cei ce dispun fara probleme de suma de achizitie... In general, oamenii care dispun de suma necesara achizitiei de autorulote noi, isi doresc achizitia si dintr-un alt punct de vedere... "vreau sa miroasa a nou"... "sa fiu primul" Acesta este un pdv. care nu trebuie blamat, este de inteles si de multe ori justificat. Si ca o paranteza... de cate ori, mai ales noi, barbatii, nu ne-am dorit si-n alte ipostaze... "sa fiu primul" Insa, acest "miros de nou" costa scump. Dupa cum se stie, in general, primul proprietar pierde cea mai mare parte din pretul de achizitie la revanzare, chiar daca, deprecierea autorulotelor in timp este mult mai mica decat in cazul autoturismelor. Cumparatorul lucrului nou trebuie sa-si asume din start o astfel de pierdere. Pentru cei ce numarul banilor chiar nu conteaza... Mai exista si o categorie restransa a cumparatorilor de autorulote noi si foarte scumpe, este cea a oamenilor ce pur si simplu doresc sa epateze. In cazul cv nu-i vom intalni, ei merg cu preponderenta spre autorulotele integrate - gama premium. Acest filmulet, cunoscut de altfel mai ales in mediul nostru, este cat se poate de sugestiv pentru ultima categorie la care m-am referit: Achizitie campervan SH Din pacate, pretul pentru achizitia unui cv intr-o stare foarte buna, vechi de 10 ani, este destul de mare, in multe situatii este in jurul valorii de 20.000 de euro. Astfel, cine are acesti bani, de multe ori prefera sa mai stranga ceva murmurei si sa se apropie de un cv mai tinerel ca varsta, sa urce suma investita spre 30.000 euro, SAU, sa recurga la conversia unui van clasic. Conversia totusi nu este la indemana tuturor, mai ales in Romania. Totusi, piata este destul de vasta in materie de achizitii sh. Se poate achizitiona un cv. pentru buzunarul fiecaruia. Cateva sfaturi legate de achizitiile cv sh: - nu va grabiti; - cautati perioada optima din an cand pretul coboara in punctul cel mai de jos: noiembrie - decembrie (valabil si pt. achizitiile de nou); - accesati cat mai multe site-uri de vanzari, comparati preturile intre acestea. - atentie mare la pozele ce insotesc anuntul de vanzare. In multe situatii una-i poza si alta-i realitatea. Incercati sa salvati aceste poze, sa le puteti mari. In multe situatii la marire apar si lucrurile negative. Cereti vanzatorului poze suplimentare cu zonele care va intereseaza. In foarte multe situatii s-a facut deplasarea doar pe baza pozelor iar la fata locului cumparatorul a fost deceptionat; - luati in calcul costurile aferente deplasarii si binenteles costurile necesare aducerii cv acasa (taxe, numere, etc.) Pentru siguranta, majorati cu 20-30% aceste costuri in estimarile dvs. Cost conversie... Acest pret este compus din: - pret achizitie van - cautati in special un van cu o parte mecanica buna. Bine ar fi ca van-ul sa aiba motorizare de minim 110 - 116 cp. Nu va speriati de numarul mai mare de km. Odata conversia facuta, numarul de km parcursi ca autorulota va fi mult mai mic. Evitati caroseriile cu probleme... pete de rugina. Incercati ca van-ul sa nu fie mai vechi de 2006, sa dispuna macar de penultimul tip de caroserie. Familia Ducato este cea mai potrivita conversiei - cea mai mare latime interioara. Pretul de achizitie al van-ului poate fi functie de pretentiile investitorului, de la 4.500 euro in sus; - pret materiale necesare conversiei - Acest pret este functie de buzunarul proprietarului, functie de ce tip de subansambluri prefera - noi sau sh. In varianta sh acest pret ar trebui sa fie in jurul valorii de 3000 euro, iar in varianta "noi" undeva intre 5.000 - 7.000 euro functie de nivelul de accesorizare dorit. - pret manopera conversie - In situatia in care proprietarul decide sa-si faca singur conversia, aceasta suma scade drastic, ea fiind reprezentata doar de cheltuielile aferente diverselor executii in colaborare. In cazul executiei in regie proprie, sfatul meu este sa nu faceti lucrurile dupa ureche, sa va documentati foarte bine, sa apelati in particular la specialisti in domeniile ce stau la baza conversiei. In cazul in care se apeleaza la o firma de conversii... nu pot sa mai emit vreo estimare de pret. - pret cheltuieli necesare actualizare/modificare CIV - In situatia in care doriti inscrierea conversiei in cartea masinii - Transformarea din "Autovehicul N1" in "Autovehicul special M1 - autorulota" atunci trebuie sa apelati la o firma agreata RAR. Conversia se poate face numai pe baza unui proiect al firmei respective avizat de RAR. Daca se doreste modificarea numarului de locuri intr-o alta dispunere... lucrurile devin mai complicate... numarul firmelor agreate RAR pentru astfel de modificari (nr. locuri) sunt mult mai putine si implica costuri mai mari. Un pret estimativ pentru proiectul conversiei, depus la RAR de firma respectiva spre aprobare - 500 euro. Pret omologare RAR 200 - 250 euro. Aceste preturi mi-au fost aduse la cunostinta de o firma din domeniu. Preturile comunicate mai sus, depind in mare parte de sursele de achizitie. Pentru piesele noi exista variatii extrem de mari de pret intre comerciantii traditionali si alte surse. ex. La un modul cu capace de protectie din sticla - aragaz cu doua ochiuri + chiuveta am gasit preturi intre 290 si 450 euro, pentru acelasi produs. Deci, incercati ca inainte de inceperea conversiei sa studiati bine ofertele accesoriilor necesare conversiei. Poate veti gasi chiar posibilitatea achizitionarii mai multor accesorii de la acelasi furnizor cu obtinerea implicit a unui discount per total care sa va avantajeze. ...
-
4 puncte@Nelu Predonu Multumesc mult pentru acest topic. Vad ca sunt multi colegi care, dupa cativa ani de rulotit vor sa faca pasul urmator catre campervan/ camper. Informatiile prezentate sigur vor fi citite si recitite de toti colegii si vor sta la baza viitoarelor achizitii. Dupa cum stii, eu am ales varianta unei conversii, poate si pentru faptul ca nu ma satisfaceau configuratiile aflate la vanzare. Acum ma aflu la final, dupa un an si jumatate de munca. Imi place ce a iesit si abia astept sa plec in primul voiaj. Am creat un topic dedicat pentru toti cei care cocheteaza cu ideea unei conversii. Acolo sunt toate informatiile, inclusiv cele financiare. Deci, dragi colegi, adunati toate informatiile din forum si cumpaniti bine inainte de a face primul pas. Dupa aceea, sunteti porniti pe un drum care obligatoriu merge inainte ( nu-mi place sa spun “ fata intoarcere” ) !
-
4 puncte
-
4 puncte
-
4 puncte
-
4 puncteNiste poze de azi făcute la cherhana.Ultimele doua sunt de ieri de la una din plajele private, foarte bine întreținută.
-
3 puncteIata ca a venit timpul sa mai scriu despre evolutia lucrarilor. Azi stau cam asa: - instalatia de apa este gata , finalizata. Urmeaza sa umplu rezervoarelei sa fac proba . Aici trebuie urmarite eventualele scurgeri de apa, mai ales ca in cazul unei rulote/ autorulote sunt multe coliere, instalatia este facuta din furtun , etc. Voi pune poze maine si voi transmite rezultatele probelor. Totul a depins de instalatia electrica, am vrut sa fac probe de functionare a instalatiei de apa fara improvizatii electrice. Pompa am cumparat-o de pe ebay. com , este chinezeasca cu presostat, cu un debit de 15 l/ min. Fata de cele “ clasice” este la 1/3 din pret si personal am fost placut impresionat de cum este construita si de cum bazaie fara apa, maine voi vedea functionarea si cu apa ! - instalatia electrica este gata. Am avut o mare bucurie sa termin azi toate lucrarile. Nu va puteti inchipui cum este sa apesi pe buton si sa vezi cum NU SARE SIGURANTA !!! Toate circuitele functioneaza asa cum au fost gandite. Maine dimineata ar cam fi cazul sa pun pe hartie schema electrica finala, am lucrat doar cu schema din minte. Am reconfigurat circuite, au ramas si rezerve, deci este important sa desenez ! Ca si principii de lucru, este de retinut : puneti sigurante pe fiecare circuit in functie de consumul estimat, corelat si cu conductorul folosit ( considerati 6 A / mmp). Aveti grija la selectivitatea protectiilor ( sigurantelor), imaginati- va un brad. In varf este sursa ( acumulatorul) cu siguranta cea mai mare si spre baza cresc circuitele, scazand valoarea sigurantelor folosite. Adunand consumul simultan , nu trebuie sa depasim valoarea sigurantei generale cu suma sigurantelor folosite simultan. Poate pentru specialisti suna aiurea aceste cuvinte, dar pentru cei neinitiati sigur suna mult mai bland aceste cuvinte. ( Si mie mi- e greu sa caut cuvinte sugestive pentru toti, pregatirea mea are si o puternica latura electrica) Pentru usurarea lucrului, marcati fiecare cablu. Eu am folosit tub termocontractibil de diferite culori sau combinatii de culori. Am folosit un modul cu sigurante cu 10 circuite care semnalizeaza prin aprinderea unui LED rosu arderea unei sigurante. Am folosit un modul cu 6 intrerupatoare si un voltmetru creat pentru barci, cumparat de pe ebay.com. Distributia intrerupatoarelor este : 1. lumini dormitor, 2. lumini zona intrare, 3. lumina baie, 4. pompa apa, 5. frigider, 6. electrovana golire rezervor apa gri. - am finalizat blatul dulapului de bucatarie si am montat chiuveta si aragazul. Chiuveta aleasa este germana, firma Blanco, cu dimensiunile 440/330 mm si o adancime de 140 mm ( 235 ron). Bateria aleasa este cu brat flexibil si am schimbat si perlatorul cu unul cu 50% economie. Plita incorporabila este Electrolux, doua ochiuri , cu dimensiunile 510/290 mm ( 400 ron). - am finalizat si sertarul culisant pentru sticle . Postez si cateva poze facute in graba pe inserat. Va urma.....
-
3 puncteMultumesc, Gabriel ! Ai dreptate, poate in acel caz am fost un pic rautacios. Ce sa fac ? La varsta mea se intampla sa o mai iau si pe aratura, sa scap in decor. Imi cer scuze !
-
3 puncte
-
3 puncteO saptama usoara, in primul rand celor care au avut un weekend "greu " , dar si celorlalti care au avut activitati mai putin solicitante. Luni este o zi de adaptare, insa daca trece ziua de maine, putem incepe sa ne gandim la weeekend !
-
3 puncteEtapa 3 (panoul de pe laterala e doar decupat, încă nu a fost fixat). Podeaua e completata cu polistiren extrudat. Locurile de prindere sunt din scândură cu întărituri. Pe laterala am fixat cu șurube cu piulita și lipite cu PU MAX, iar lemnul a fost tratat cu ulei de in. La podea am atașat și picioarele de calare, ce au acum utilitate...
-
2 puncteSalutare colegi ForumRulote.ro In ultimul timp poate ati observat ca sunt din ce in ce mai putin activ pe forum (am cateva probleme personale si nu am timp...), in acest context, din cate se vede nimeni nu a incercat sa ia o initiativa pentru a organiza o intalnire intre membrii Forum Rulote, care de altfel s-a cam organizat in fiecare an... Acum deja data fiind avansata si nu stiu daca o mai putem numi intalnire organizata (cu toate ca titlul topicului asa l-am pus), propun ca cine vrea, poate si are placere sa iesim cu rulotele, la Parada Baloanelor, care se va desfasura in week-end-ul 27-29 Septembrie la Campu Cetatii, in camping Musang, asa cum ne-am intalnit in ultimii ani..., ar fi fost frumos sa fie organizare mai buna, mai din timp..., insa sper eu, ca tot va fi ok si asa... Pentru cei care ati mai fost cunoasteti locatia precum si conditiile de campare si alte amanunte..., iar pentru cei care inca nu ati fost in acea locatie, puteti vedea in acest topic cum a fost anul trecut...https://www.forumrulote.ro/topic/8373-intalnirea-nationala-a-membrilor-forumrulote-2018/?page=7 Ca in fiecare an, eu voi veni cu steaguri si Stickere ForumRulote.ro si le voi oferi GRATUIT celor prezenti (care nu au deja) in camping Mustang. Daca cineva doreste sa se implice in organizarea a diferite activitati sau are vreo idee referitoare la aceasta intalnire, poate scrie aici sau ma poate contacta in privat.
-
2 puncteSalut, Suntem o firma din Brasov specializata in producita de campere/autorulote/food truckuri si alte proiecte legate de platforme vehiculare. Am obtinut o finantare pe fonduri europene si ne concentram pe dezvoltarea de servicii si produse pentru campere/rulote/autorulote. Avem un CNC in 3 axe si scule de prelucrare lemn si echipamente de prelucrat metal. Oferim servicii de proiectare 3D interioare, mobilier, containere de expeditie, food trucuri, rulote tip teardrop. Ne gasiti pe facebook : https://www.facebook.com/sfinxcamper/ sau pe site https://sfinx3c.eu/. Pentru diverse proiecte sau colaborari ma puteti contacta direct : laurentiu.simion@sfinx3c.3u sau la telefon 0726233510. Vrem sa construim lucruri in Romania cu romani si sa dezvoltam piata de rulote/campere/autorulote prin serviciile si produsele oferite de catre noi. Ne dorim sa construim nu sa importam lucruri. Multumesc!
-
2 puncteDupă vacante lungi și faine, revin cu noutăți Legat de B96 vs BE eu personal am ales sa merg pe varianta B96. Am considerat că este cea potrivită nevoilor mele. Timpul pierdut și bătaia de cap cu un examen pt BE nu meritau pentru foarte putinele cazuri în care as fi avut nevoie de categorie, așa că am mers pe B96, care este foarte rapid, mai ieftin și fără bătăi de cap. Legat de experiența cu rulota, după o tură lunga de doua săptămâni prin țări străine, am rămas cu un regret mare: de ce nu m-am apucat eu mai repede de ruloteală măi frate??? A fost minunat, copiii au crescut în două săptămâni cât alții în 4, și-au făcut prieteni noi, au experimentat o mulțime de lucruri fascinante. Noi ne-am relaxat și am hotărât că experiența nu va rămâne singulară
-
2 puncteDin păcate programul la serviciu nu-mi permite să fiu prezent la intâlnirea de anul acesta. Nu-mi rămâne decât să vă urez tuturor vreme frumoasă și distracție, iar pentru cei care nu au fost niciodată îi îndemn să participe, pentru că sigur nu vor regreta. Drumuri bune și vacanțe frumoase tuturor!
-
2 puncte
-
2 puncteEtape.... Am refăcut podeaua (respectiv am făcut podeaua din fata din nou), era strict necesar. Am schimbat baghetele de lemn de pe pereții rulote și le-am lipit cu pu max, tratate în prealabil cu ulei de in, am refăcut ramele la geamuri după aceleași etape, curățat polistirenul de placajul din interior, iar unde a fost necesar l-am înlăturat și am pus extrudat lipit cu CT84... restul urmează în funcție de timp.
-
1 punct
-
1 punctSalutare dragi colegi! Numărul rulotistilor din Sibiu a mai crescut cu unu! De câteva zile sunt posesor de rulotă, o Sprite Europa Classic 500 L 1994. Rulota este foarte întreținută la interior, in schimb exteriorul are nevoie de ceva afecțiune. Am ales o rulotă mai mare pentru că voi incerca să călătoresc cu familia, adică 2 adulți și 2 copii. Fiindcă nu știu dacă e pentru noi acest tip de activitate, am mers pe mâna unei rulote mai ieftine, care va deveni "cabană" in cazul in care decidem că preferăm totuși statul la hotel. Tot "cabană" va deveni și dacă ne prinde microbul și vom face un upgrade Deci pot spune că am făcut o investiție ;) Rulota e dotată cu tot ce am considerat necesar in acest moment, inclusiv cort. O voi trage cu un KIA Sorento 2.2 CRDI, automată, 197 cai și 440Nm. Am adus rulota din Oradea la Sibiu fără nici un fel de probleme, așadar pare că fac un cuplu potrivit. Fiindcă depășesc MMA ansamblu de 3.5t, sunt nevoit să fac cursul pt B96, săptămâna asta urmează să găsesc oferta cea mai bună. Știe cineva dacă sunt necesare analize medicale și testul psiho pt aceasta categorie? Multe sunt de spus, dar momentan mă voi rezuma la lectura forumului in detaliu, am găsit informații extrem de utile, mulțumesc! Familia este super încântată momentan, rămâne să vedem și la partea practică dacă promovam examenul ;) V-am salutat și sper sa ne vedem cat mai des!
-
1 punctPentru doritori exista si un loc frumos, off camping, dar cam la 3-4 km de festival. Cei care au stat acolo anul trecut au fost foarte multumiti (eu am stat in camping Mustang).
-
1 punctBravo Felicitari, mai ai de lucru n-ui gluma, insa rezultatul te va rasplati. Succes 8n continuare.
-
1 punctSalutare @Dragos M Noi ín principiu o sa ajungem vineri seara tarziu, doi adulti sí doi minori. Sper ca anul asta sa fie sí vremea cu noi, ca anul trecut sambata si duminica din cauza vantului baloanele nu au primit acceptul pentru zbor. Imi pare rau @Daniel P ca nu poti sa vi ca aveam ceva bun pentru tine.
-
1 punctUn pic off... 200W iti sunt suficienti pt off...:)...Poate doar sa maresti un pic capacitatea acumulatorului/lor...
-
1 punctParerea mea este ca merita sa pui podeaua din tego de grosime potrivita. Este mult mai rezistent decat orice alt material chiar daca este mai greu. Sunt sofer de camion și iti pot spune ca toate remorcile au podea din tego. Este rezistent si impermeabil. La rulota mea podeaua este din tego. Iti recomand acest material. Imi place faptul ca ai hotarat sa faci singur aceasta lucrare. Si mie mi s-a dizlocat rulota pe drum in aceasta vacanta dar am reusit sa o fac la Gura Diham. Important este sa iti placa ceea ce faci. Succes la reparatie!!!
-
1 punct
-
1 punctDupa cum ne-am propus am vizitat Corbu & Hahamace, am stat 5 zile, cea mai buna optiune acolo dpmdv intre aglomeratia de la "free" si ghetoul de la MM. Am avut o problema la sosire cu caiinii din zona, noi avand o copila catel a fost asaltata ca noutate de acestia, obositi fiind am zis ca nu se poate sta asa, din a doua zi noutatea devenind de-a casei nu a mai fost deranjata, asa ca am ramas. Ca - numarul prea mic de toalete (doar 2, si fara separare pe sexe) dar am rezolvat punand in functiune locasul dedicat al rulotei - nu este o optiune pentru cei cu corturi insa. Ca + micul restaurant cu portii uriase de hamsii si cartofi prajiti, bere rece, liniste, spatiu mult, ceva umbra, proprietarul super ok - o noapte am fost plecati la Constanta si voia sa nu ne ia bani pe asta, am refuzat si am platit caci am lasat rulota in paza (sunt camere video) si cuplata la energie totusi. Una peste alta, recomand Hahamace, le urez succes pentru sezoanele viitoare. Plaja de la Corbu e mai variata ca peisaj, cea de la Vadu mai libera, dar ambele sunt libere, pentru cei obisnuti cu litoralul comercial cel putin in aceatsa prima saptamana din septembrie. Pentru alte zile cateva zile ne-am mutat la Vadu, nu departe dar altceva. Cert e ca am mancat peste foarte bun intr-o saptamana cat in mai mult de un an, sunt mai multe optiuni in zona decat in Grecia, de exemplu. Bravo lor, de remarcat restaurantele/cherhanale din Histria (langa situl arheologic), Bosoanca si Moessia din Vadu, de ce nu si hamsiile din Hahamace. Pe grindul Lupilor am reusit sa ajungem pana la canalul 5, pe grindul Chituc era bariera la mijloc (unde este inflexiunea langa malul marii). Cam monoton dar ceva pasaret tot am vazut.
-
1 punctSalutare tuturor. Dupa zeci de intrebari despre montajul panourilor fotovoltaice, a regulatorului, bateriei si restul instalatiei am decis in final sa fac totul singur. M-am documentat si inspirat din ce am vazut pe acest forum si in final am reusit. Nu stiu cat de bine am facut dar important este ca instalatia a functionat fara probleme pe parcursul vacantei de doua saptamani prin tara. In graba pregatirilor pentru plecare in concendiu si mai apoi a plecarii la munca am omis sa fac poze. Voi posta doar una cu panourile montate pe rulota. Descrierea in mare ar fi cam asa: doua panouri de cate 100W, regulator mppt de 20A, baterie Rombat Tempest 100A. Am montat trei prize de 12v si o plafoniera pe led. Inafara de pompe, iluminatul interior si un led de 15W exterior am avut un frigider auto cu compresor permanent in functiune. Totul a functionat perfect chiar si pe vreme inchisa, nori si ploaie. Sper sa revin cat de curand cu poze. Multumesc tuturor pentru ajutor! Drumuri bune si iesiri linistite!!!
-
1 punctVara lui 2016 e foarte departe! Atât de departe că nu se mai poate ajunge la ea.
-
1 punctEu am plecat dinspre București către camping Mala, deci un drum mai scurt cu aproximativ 240 km (4 ore) iar în drum spre Cazane ne-am oprit pentru o noapte la Plaja Cetate. Este un loc foarte frumos cu pădure și nisip fin pe malul Dunării, loc de care mitocanii își bat joc lăsând gunoaie peste tot și aprinzând focul chiar si la 2 m de urma predecesorului grătar. Despre camping Mala pot să vă spun ca este ok, curat, și cu personal serviabil, având tarife mai mult decât decente (50 de lei 2 adulți și 2 copii rulotă cu curent inclus). Pe 10 august când am fost acolo campingul era suprapopulat fapt ce ducea la formarea de cozi la toalete. Nu cred că mai este cazul acum. Pe Digi nu aveam nici date mobile nici semnal gsm. Vacanță frumoasă.
-
1 punct
-
1 punctSalutare si bine v-am regăsit. Sâmbătă seara am ajuns din concediu,a fost superb. Total 5800 km cu rulota după Vitara. Am stat în 5 locuri,după cum urmeaza: Camping Filippion (Paralia Panteleimonos)7 nopti,199€ (masina,rulota,2 adulți 1 copil,electricitate) loc pe plaja.Campingul e fain,super curăț,personalul foarte ok,preturi normale.Toate locurile sunt la umbra unor copaci înalți si stufosi. Problema e ca multe locuri sunt ocupate permanent. Din cele 5 de pe plaja au mai rămas doar 2 . În schimb plaja e mare si nu e aglomerată. Camping Sikia,nu recomand! Arata foarte bine dar după ora 23 nu mai ai voie nici să vorbești,decat in șoaptă! Noi fiind 11 autorulote+1 rulota (+/- 46 persoane) nu prea puteam sa respectăm regula asta [emoji16]. Prin urmare ne-am hotarat sa părăsim campingul a doua zi(oricum au zis ca trebuie sa plecam) fiindca nu aveam nici unul peste 65 ani ca sa corespundem profilului campingului. Plaja foarte îngustă si aglomerată,se stătea ca in autobuz . Copaci mici in camping,deci umbra cam lipsea.Preț 34,50€ masina,rulota,2 adulti+1 copil,electricitate. 3. Camping Chorefto 6 nopti,recomand din inima! Un camping amenajat si utilat,foarte curat, cu copaci si tot tacâmul dar in stilul mai sălbatic. Aveai impresia ca esti off-camping dar cu utilități. Personal super simpatic,preturi decente,atmosfera faina. Băieții de la bar stăteau cat stăteam si noi,gen 4-5 dimineata. Accesul nu e cel mai usor,drumul de la Volos la camping e îngust și plin de virane 180 grade,si pe urcare si pe coborare(vezi google maps). În 36 km,în prima jumătate urci intru-na pana la 1200m iar in a doua cobori . Eu nu am avut probleme,nici masina dar unii pasageri si chiar unuia de la volanul unei auto-rulote li s-a făcut rau [emoji1787] . A treia zi am făcut drumul cu Vitara fără rulota...doar starea de rau a soției m-a potolit pe alocuri[emoji3]. Asa,deci camping de nota 10, preț 162€ cu 10% discount cu cardul ACSI. (Aceiasi configurație,masina,rulota etc.) Off-camping 3 nopti,Papakosta Beach. Foarte fain,e si o terasa cu bar si ceva mâncare,tinuta de niste băieți simpatici. Noaptea pescuiau si ne ziceau ce ne pot pregăti. Ne-au facut si o ciorba de pește . Platou de campare destul de mare,plaja lată cu nisip. Primul sat era la 6km. La anul deja l-am trecut pe lista pt o săptămână. Camping Blue Dream, Kassandra,2 nopti. Camping ok dar cam înghesuit. Dușuri pe si toaletele vechi si in stare nu chiar bună. Fără hârtie igienică la toaleta,dușuri cu o cheița pe cate o încărcați cu bani(30 cenți 6 min) . Plaja îngustă si aglomerată,in schimb apa mica 100m,cu nisip,bună pt copii. Restaurantul din camping a fost peste așteptări si cu preturi normale. Preț 65€ cu 10% discount cu card ACSI. Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-
1 punctHartile nu iti povestesc despre impresiile create de camping si de interactiunea cu cei de acolo.
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctE semnalul prost dar cand ajung acasa o sa dau detalii despre toate campingurile pe unde am fost cat si despre off-campingul de la Papakosta beach unde sunt acum. Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-
1 punctMerge și fără 4×4 daca e mașină mai înaltă.Cred că merge și Loganul.Dar fără rulota.
-
1 punctFrumos atelier,puteți face multe cu routerul cnc.Eu sunt operator/programator cnc.
-
1 punctCa sa ajung la izvoarele Cernei a trebuit sa inconjor Lacul Iovan,drumul e varza putin spus,m-a pris si o ploaie a trebuit sa cuplez 4x4 ca sa pot sa merg!Am cateva poze si de aici!
-
1 punct
-
1 punctSi eu am fost in 2017 si am ramas foarte impresionat,si de drum si de natura! Cheile Corcoaie!
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

