Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.08.2019 în toate secţiunile

  1. 7 puncte
    prieteni vă spun și eu din Letca Nouă! Drum bun și concediu plăcut @Fejer Antal ! Aveți grijă ! Palinca se bea cu măsură și masura e sticla aia de 0,5 L !
  2. 6 puncte
    Mănăstirea BÂRSANA -un loc minunat. Daca in drumurile voastre treceti prin apropiere, NU RATATI ACEST LACAS, va asigur ca nu veti regreta. Manastirea Barsana este un ansambu creat din lemn, cu maiestrie si cu gust, in stil maramuresan. Intregul ansamblu este perfect integrat in relieful si specificul zonei, impresionind prin amploarea si maretia sa. Noi am vizitat-o in prima duminica dupa Sfinta Marie si slujba tinuta in lacasul sfant de afara s-a auzit impecabil pe toata durata vizitei. Acustica zonei, sonorizarea excelenta tinand cont de suprafata mare pe care se desfasoara complexul manastiresc. a fost impresionanta. Maramuresenii veniti la slujba in straiele traditionale de sarbatoare, aranjamentele florale din curte si de la ferestrele chiliilor si a celorlalte cladiri, totul, totul, totul, a fost impresionant si emotionant. Parerea mea este, ca cel care a conceput acest ansamblu arhitectonic fost un mare arhitect, iar cei care l-au realizat au fost "mesteri mari, calfe si zidari. Brancusi nu a murit! Brancusi traieste aici! .... dar mai bine las imaginile sa vorbeasca, Nu stiu cat au putut reda imaginile realitatea, dar daca au reusit catusi de putin, eu as fi multumit.
  3. 6 puncte
    Ín sfarsit ne racorim cu Dl @Nelu Z
  4. 5 puncte
    Pastravaria Alex si Piscina "Pa coasta" Nu departe de Manastirea Barsana gasiti si acest loc de vis. Locatia este ceva UAAAUUUU ! Cascada, moara de apa, bazine cu pastravi, facute in cascada, cladiri traditionale din lemn pe piloni deasupra apei, separeuri pentru servirea clientilor,pe marginea lacurilor si vis-a-vis piscina "Pa coasta", alta supertrasnaie, cu o apa limpede turcoaz, de parca eram in Grecia. De-a dreptul I M P R E S I O N A N T ! La Pastravaria Alex, am mancat ciorba de pastrav si pastrav cu mamaliguta si usturoi iar de baut, am baut cate o carafa cu limonada casei( lamaie cu frunze de menta). Preparatele au fost gatite "profi" servirea a fost facuta de fete, toate imbracate in costume nationale. Excelenta locatie, super peisaj, servire prompta, piscina "Pe coasta ",functionala, SUPER, SUPER... Peisajul vazut de "Pa coasta" il las la aprecierea fiecaruia dintre voi, dar imaginile sunt departe de realitate! Daca treceti prin zona nu ratati aceasta locatie. Multumesc @Ovidiu-Betty, pt.informatie.
  5. 5 puncte
    Buna dimineața! Sunt pentru prima data cu rulota in Grecia. Am campat la camping Lacara. Puncte tari, în opinia mea: - locuri spatioase de campare; - umbra multă de la copaci (de zeci de ani) mari, stufosi si multi; cred ca înainte de camping aici era o padure sau campingul e destul de vechi caci sunt arbori mai groși decât un om; - liniște desăvârșită: in prima dimineață când m-am trezit credeam ca e ora 5-6 căci nu se auzea nimic; de fapt era trecut de 8; toata lumea vorbeste încet, se mai aude câte un plânset de copil, căci sunt multe familii cu copii mici, inclusiv eu; fara muzică in camping sau pe plaja; sunt două baruri si un restaurant cu destui de putini clienti si cu muzica cat sa audă doar cei de la mese; am intrat in restaurant sa vad ce se poate consuma, însă am renuntat deoarece nu mi s-a parut foarte igienic; - plaja largă cu nisip (destul de aspru); - foarte multă larghețe pe plajă, sunt doar cei din camping, cred ca pana in 2-300 de turiști la orele 10-11 (si e plin sezon, 24 august); - peisaj frumos, plaja si campingul este înconjurat de munte de la un capăt la altul, iar in fata puțin spre dreapta se vede multele Athos; - apă turcoaz si limpede, cu mulți pești; - magazin destul de bine alimentat, însă cu preturi de camping (O sticlă de apă 1 euro, din Sarti (un supermarket pe 2 nivele cu preturi foarte bune) am luat un bax cu 2.33 euro); - suprafața campingului destul de mare: cam jumătate decât Armenistis si cel putin de 3-4 ori mai mare decât cele 2 din Ouzouni; - pret destul de bun pentru perioada asta: 58 euro (initial ceruse 64, dar a facut o reducere de cca 10 %, deci se poate negocia) pentru 2 masini, o rulota, 5 adulți (copiii peste 12 ani plătesc ca si adulții, asta am vazut-o la mai multe campinguri), 2 copii si electricitate; pentru aceeași formație la Ouzouni ne-au cerut 41, respectiv 51 euro (însă acolo era cam strâmt iar apă destul de tulbure ca la Marea Neagră), la Armenistis 60 euro, la Blue Dream Camping vreo 78 euro, iar la Kouyoni tot peste 70 euro); - nu miroase la pubele de gunoi; la Armenistis am trecut pe lângă o pune la care mirosea de la cel putin 10 metri; - alei destul de largi; - eu am prins loc destul de aproape de plaja, la vreo 20 m; sunt si locuri mai indepartate; - wi-fi gratuit. Puncte slabe: - toalete, dusuri, spalatoaredestul de invechite; funcționale și destul de curate, dar invechite; - nu ai voie sa folosesti grătar cu cărbuni, dar nici nu am văzut (Nu am fost nici atent la asta) grătare amenajate de ei; din fericire, eu am pe gaz; - multe din alei neasfaltate; - apă este in totalitate cu pietre, este destul de jenant fara papuci de apă; pentru mine totusi nu a fost o problema: copiii purtau mereu veste de salvare, soția folosea un colac (deci nu atingeau fundul apei) iar pe mine nu ma deranjați pietrele atâta vreme cât avram papuci; - copiii se mai joaca si scot pietre din apă pe plajă și, daca nu esti atent, mai poti lua câte una în vârful degetelor; cred ca sunt pietre si din anii trecuți, nu cred ca se îngrijește cineva sa le adune; - ca in multe campinguri sau hoteluri, wi-fi merge destul de prost, însă suficient cat sa citesti presa. Am mai vizitat: 1. Armenistis, însă mai aveau un loc fara umbra deloc. Aici plaja era destul de îngustă si foarte, foarte aglomerată. Eu am fost pe la 15.00 și nu cred ca as mai fi avut unde sa întind 4 șezlonguri. Foarte multă gălăgie, muzica si agitație. 2. Cele 2 campinguri din Ouzouni care sunt destul de mici, iar marea nu mi-a plăcut. 3. Mi-a plăcut Blue Dream, însă mi s-a parut destul de scump. 4. Kouyoni era tot scump si nu m-a impresionat cu nimic. Parerea mea despre aceste 4 campinguri este destul de relativă. Eu am fost in fiecare pret de 5 minute, deci ma pot înșela in unele privințe. Mai jos voi incerca sa postez cateva poze din Lacara.
  6. 5 puncte
    Neața bună ! O sâmbătă însorită și concedii frumoase să aveți !
  7. 5 puncte
    Din Sarkanyi-Nyirbator Ungaria, va spun tuturor. Asteptam sa ni se alature si @Fejer Antal , care inteleg ca este in drum spre Nyirbator. Sa aveti parte de un weekend minunat, alaturi de cei dragi si.... Distractie maxima !
  8. 4 puncte
    Se adauga un soft care se activeaza la introducerea mufei cu 13 pini, cu conditia sa ai instalat modulul electronic de la Ford. Se schimba comportamentul masinii raportat la treptele de viteza, ESP-ul masinii se extinde si asupra rulotei, pictograma masinii apare cu trailer atasat, se dezactiveaza senzorii de parcare pe spate. Astea asa, la o prima vedere, deci eu zic sa nu ne mai dam cu parerea daca nu stim. In concluzie, nu este vorba de resoftare ci de adaugarea unui modul soft care intra in functiune doar la cuplarea remorcii. La mine am facut operatiunea soft la S-max, care nu a avut carlig din fabrica, si a venit deja incarcata la Ranger, care are carlig standard.
  9. 4 puncte
  10. 4 puncte
  11. 3 puncte
    Hai @Daniel P ca te asteptam cu palinca....
  12. 3 puncte
    Sí asa trece timpul la 32,5C aproape de granita.
  13. 3 puncte
    Da @Daniel P am inteles. O sa bem cu masura, am adus intr-un flacon de 2 litri. Dar o sa torn in flacoane de 0,5l. Deocamdata stam la coada la granita.
  14. 3 puncte
    OK. Noi probabil o sa fim la bazin cand veti sosi. Campingul deocamdata este destul de liber, dar am inteles ca fiind weekend, se va aglomera. Eu am parcat masina in asa fel incat sa blochez un loc mai la umbra pt. voi, bineinteles daca o sa va placa.
  15. 3 puncte
  16. 2 puncte
    Buna ziua stimați colegi, Ma numesc Andu și as vrea sa va împărtășesc câteva din plimbările mele prin țara cu scopul de a achiziționa o rulota! Bugetul meu alocat era de 2500€, dar îl mai suplimentam cu câteva sute dacă găseam ceva sa ne placa! M am uitat la rulotele englezești, fiind atras de formele și designul lor, dar și fiind foarte multe pe piața din romania, la ani între 1995-2000. Cu cativa ani in urma am descoperit un petic de plaja “salbatica” si ne-am indragostit iremediabil de locul respectiv. Intotdeanuna ne-am dorit sa putem mergem la plaja si sa nu stam lipiti unii de altii, asa cum se intampla in mai toate statiunile de la noi si pot spune ca aici este locul perfect. Prima varianta de cazare a fost o pensiune de pe malul marii si singura de altfel. Nu erau locuri disponibile si desi preturile sunt exorbitante, ni s-a spus de la bun inceput ca rezervarile se fac sau au fost facute inca din iarna trecuta. A doua optiune, cazarea in sat, insa trebuiau parcursi aproximativ 8 km (dus-intors) pe un drum neasfaltat si vai de el. In primul an am ales aceasta optiune, insa nu am fost multumiti, conditiile de cazare nefiind cele mai fericite (casa in constructie, la sosea, zgomot, etc). In urmatorii ani am ales sa dormim in masina personala. Avem un 4x4, rabatam scaunele din spate, punem o saltea 1.60x2.00 gonflabila si dormim aproape la fel de confortabil ca in patul de acasa (perne, pitote, paturi, etc.). Singura problema, mancarea. Trebuia sa cumparam tot felul de conserve si uscaturi, asa ca am decis ca ar fi timpul potrivit sa trecem la o rulota, mai ales cand “vecinii de camping” care aveau o rulota ne-au servit in una dintre zile cu gogosi proaspat prajite Deși de mulți ani aveam in plan sa cumpăr o rulota mică de 2-3 persoane dar, din cauza mașinii care cântărește 2100 kg iar MMA este 2590 kg trebuia sa găsesc una cu MMA de 910 kg (momentan dețin permisul B). Voiam o rulota dar nu eram motivat 100% așa ca la vremea respectiva nu am făcut foarte multe căutări, și, tot ce găsisem aveau MMA ul de peste 950 kg. Intr un timp chiar m am gândit sa fac C+E dar sunt prea leneș Acum trei săptămâni, in timp ce eram in vacanta pe lângă Suceava, am început sa sun la diverse persoane ce aveau anunțuri cu rulote de vânzare pe Olx și Marketplace. In general toți evitau sa treacă anul de fabricație și greutatea/MMA-ul rulotei. După 2 discuții cu 2 vânzători unde am renunțat sa mai continui discuția din cauza MMA-ului prea mare, al treilea vânzător îmi spune ca pot conduce liniștit cu B ul, doar sa mi iau o adeverința de la orice școala de șoferi. Inițial am ras și am zis ca glumeste ori ma vrăjește, dar după ce am încheiat conversatia, am căutat pe net și omul avea dreptate! M am bucurat și am pus mâna pe telefon sa văd ce îmi trebuie și ce tarife se practica! Am găsit un instructor care sa mi elibereze adeverința când reveneam in București, chiar dacă eu eram in vacanta, așa ca, cât timp eu eram plecat, orele de practica se înregistrau! Următoarea zi am sunat la 2 vânzători de pe lângă Radauti, unul in Frătăuții Noi și unul in Galanesti sa văd rulote ce le aveau la vânzare! O sa numerotez fiecare drum făcut! 1 - Ajuns in Frătăuții Noi, am fost întâmpinat de un negricios foarte politicos de etnie rroma. Omul avea la vânzare o rulota de 3 persoane Elddis din 1998 (proveniența Anglia), dar, după ce am verificat seria, reiesea anul 1994-1995 (nu mai rețin). In anunt și la telefon rulota era impecabila, cu toate dotările funcționale, dar la fata locului era o rulota de dus la fiare vechi! Exteriorul avea partea din fibra crăpată și sparta, nu tu butelie, nu tu baterie, etc. In interior urme de infiltrații, mobila lovită și exfoliata, etc! Nu am mai stat sa o purichez ca nu avea rost! Prețul rulotei in anunt era de 1350€. 2 - După ce am plecat din Frătăuții Noi, la câteva minute de mers se afla o a doua rulota Elddis (proveniența Anglia) in comuna Galanesti (o comuna plină de rromi). Aici am fost așteptat tot de un negricios care m a condus la rulota. Rulota se prezenta in stare buna, cu mici defecte la exterior și interior, dar nu am verificat o complet pe motiv ca omul nu voia sa scoată numere rosii și nici fiscal! L am întrebat cum plec de acolo fără numere rosii și mi a răspuns ca îmi lasă numărul mașinii cu care a adus o! L am refuzat și înainte sa plec i am cerut contractul de vânzare-cumpărare! Omul o cumpărase cu 450 lire și o vindea cu 1500€. Mi a lăsat o la 1350€ dar nu am fost interesat! 3 - Intors in București, am sunat un vânzător ce avea 2 rulote Avondale (proveniența Anglia) mărișoare! Din ce văzusem in pozele din anunt, doar una arată bine iar diferența dintre ele era de 100€. Ajuns la domiciliul vânzătorului in cartierul Bucurestii Noi, pana sa apăra acesta, am făcut o inspecție vizuala la rulota cu probleme ce o avea pe strada. Exteriorul nu era cine știe ce, iar la interior un sertar căzut, usa la cuptor nu se închidea cum trebuie, etc. După câteva minute apare și vanzatorul, un pocăit de etnie rroma (mi a precizat la un moment dat ca este pocăit și ca nu se bucura la bani - ce gluma buna). Îmi prezintă rulotele, deși voiam sa o văd numai pe cea din curte! Rulota arată bine, dar nu am stat sa o verific minuțios din cauza prețului 2600€. L-am salutat respectuos și mi am văzut de drum. 4 - Următoarea zi am fost sa văd o rulota Pageant Cabriolet (din 1998 proveniența Anglia) in București, lângă strada Veseliei. Prețul era de 1700€ in anunt, și după ce am discutat cu vânzătorul, fără sa o văd mi a spus ca o lasă la 1500€. Rulota tocmai ce fusese postata de câteva zile și din discuția cu vânzătorul se prezenta bine :)) Ajuns la locație, m a întâmpina mama vânzătorului (acesta era in Anglia). Spre surprinderea mea, era românca Intrat in garaj, am început sa verific rulota! Pe laterala dreapta, între peretele garajului și peretele rulotei era proptita o scândura! Am întrebat ce este cu scândura respectiva și mi a spus ca s a reparat ceva la peretele respectiv al rulotei! In interior podeaua era puțin lăsată iar mobila arată jalnic. Văzând acestea, am plecat repejuor. L am sunat pe vânzător și i am spus ca este o rulota fără speranța, acesta spunându mi sa i fac o oferta, dar nu am fost interesat. In seara respectiva am plecat spre Arad! In decursul vizitelor făcute, am mai vorbit și cu, câteva persoane de pe lângă Arad! Din poze, rulotele păreau promițătoare iar oamenii le lăudau. Am zis sa văd ce rulote am prin apropiere, și dacă nu găsesc nimic sa plec spre Arad. 5 - In apropiere de Arad, la Lipova găsisem o rulota Abbey GT din 1997 înscrisă pe România la 2150€. Din pozele anunțului și din pozele trimise de către vânzător (era roman), rulota părea promițătoare, mai ales ca era înmatriculata. Ajuns la rulota înaintea vânzătorului (o ținea vis a vis de casa, deschisă), exteriorul arată binicel cu excepția gramului mijloc din fata care fusese schimbat (chederul era gri fata de celelalte care erau maro). In interior avea colantul umflat pe ușile dulapioarelor (mici bule de aer). In toaleta era cam murdar, omul nu se deranjase sa o curețe! Exceptând aceste defecte și imperfecțiuni, avea colțul podelei de sub toaleta putrezit. In anunt rulota era postata la 2150€, pana sa o văd mi a spus ca o lasă la 2000€. După ce i am arătat defectele, mi a spus sa i fac o oferta, dar am plecat! 6 - Mi am continuat drumul spre un alt vânzător din Sebis, ce părea foarte amabil și politicos la telefon, ce îmi trimisese multe poze cu rulotele pe care le vindea (proveniența Anglia), ce mi a spus ca nu plec de la el fără numere rosii. Eram convins ca voi pleca de la el cu o rulota! Ajuns in Sebis, vânzătorul era rrom (nu ca m ar fi deranjat). Acesta avea doua rulote, o Abbey GT 1997 la 2300€ și un Elddis Hurricane XL 1998 la 2100€. Ambele rulote aveau podelele putrezite la colțurile toaletelor, Abbey avea și o gaura in perete (gaura de care omu a recunoscut ca o văzuse dar nu mi a spus)! In ciuda faptului ca Elddis ul avea un colț al podelei putrezit și urme de infiltrații, i am zis sa mi facă o oferta. Mi a lăsat o la 1600€ dar verificând seria de șasiu reiesea anul 1994. L am salutat și am plecat! 7 - Pana sa ies din Sebis, la poarta unui rrom am văzut o rulota cu număr de Anglia (nu mai rețin fabricantul). Am oprit la el și m a întâmpina nevasta sa! La scurt timp a apărut și barbata su! Au început sa ma îmbrobodească ca are mover dar nu are telecomanda, etc! Nu eram impresionat de spusele lor și am vrut sa intru sa o văd, dar cum au deschis usa, mi a sărit in ochi un perete din toatela ce era in curs de reaparație! Mi au spus ca nu este încă gata ;)) Am dat sa plec și cumătru tot ma ruga sa i fac o oferta, dar am refuzat! Pana sa ies din Arad am mai căutat rulote de vânzare dar nu am găsit nimic care sa mi placa! Am luat o ușurel spre București, timp in care colega mea de drum caută rulote pe traseul ce aveam sa l facem. 8 - Ajuns prin Râmnicu Vâlcea, am oprit sa vedem 2 modele de Elddis înmatriculate (2700€ și 2300€). Omul avea anunt de vânzare dar și de închiriere! L-am sunat pe vânzător, dar acesta mi a spus locația unde sunt parcate și ca nu se deranjează sa vina dacă nu sunt interesat. I am spus ca este ok așa și îl voi suna dacă rulota trece inspecția vizuala de exterior :)) Ajuns la prima rulota (erau parcate la o distanță de 1 km una de alta) nici nu a fost nevoie sa ma apropii de ea ca i am văzut defectele ce le avea pe exterior (mânere rupte, șina busita și desprinsa, crăpături,etc). La podea nu mai are rost sa zic ca era puțin umflata in unele locuri! Asta era rulota de 2700€, dar sincer, mai mult de 1000€-1200€ nu făcea! Am luat-o ușor spre a doua rulota, un Elddis ceva mai mic decat prima! Era parcata pe un spațiu verde, sub un pom și cu spatele in boscheți! De la mai mult de 10 metri se vedea starea deplorabila in care se afla așa ca am urcat in mașina și mi am continuat drumul spre casa! Următoarea zi am vrut sa plec spre Mizil, unde văzusem la vânzare o rulota Abbey din 1995 înmatriculata! La prima vedere și din filmulețul trimis de vânzător părea cea mai promițătoare, dar, după experiențele anterioare am zis ca nu cred nimic pana nu văd cu ochii mei! Din convorbirea cu proprietarul, rulota nu are defecte și toate is funcționale! 9 - Înainte sa o tai către Mizil, am oprit in Bucurestii Noi, pe strada Oașului unde am văzut o rulota Swift Fairway an 1999 la 2300€. Vânzătorul era tot un negricios de etnie rroma! După ce am inspectat o pe afara vizual și in sictir, i am spus ca anul nu este ‘99 ci ‘97. Ce răspuns credeți ca mi a dat coloratul: a stat in show-room 2 ani de zile și a fost înmatriculata in ‘99. In interior mi a sărit in ochi un perete de la toaleta, care fusese reparat de un Dorel, cu rigips și ipsos. Dupa ce am văzut acest perete, i am spus ca nu sunt interesat, vânzătorul scăzând prețul la 1800€. I am spus nu și am tulit-o către Mizil. 10 - Ajuns la Mizil, am fost poftit in curte unde era parcata rulota Abbey din 1995 înmatriculata (preț 2200€, vânzător roman) Dacă din convorbire rulota nu avea defecte și toate functionau, aici am constatat crăpături la spoilere, capacul proțapului reparat cu capse și sarma, capacul trapei făcut din profil de rigips cu nu mai știu ce prostii de materiale, etc! Exceptând acestea, am continuat verificarea! Cum am intrat in rulota, peretele din stânga avea urma de infiltrații și se simțea moale! Podeaua era puțin lăsată, așa ca am ridicat linoleul lipit ce îl avea in zona bucătăriei! Acolo am văzut ca o parte din podeaua interioară fusese înlocuită! I am arătat acest lucru (sigur știa) și mi a spus: ce, nu e bine ca a fost înlocuită? Deși i-am găsit o grămada de probleme și defecte pe care nu stau sa le mai enumăr, vânzătorul mi a zis ca nu este nici o supărare dacă nu o cumpăr ;))) auziți și voi, nici o supărare!!! Asa ca dragii mei noi colegi, după mulți km făcuți prin țara și 13 rulote văzute, iata-ne acum la sfarsit de august 2019, ajunsi din nou pe aceeasi plaja si dormind inca odata in masina personala De data asta vom avea la dispozitie un an de zile sa cautam si sa facem cea mai buna alegere (speram). In căutările viitoare, voi evita (sper) englezoaicele și ma voi orienta către marcile germane și olandeze!
  17. 2 puncte
    Ieri si azi am avut zile pline, am lucrat cu spor, zic eu. Am terminat cu inchiderile si finisajul stalpilor laterali din fata si a traversei dinspre cabina , precum si cu inchiderea partii superioare a usii laterale. Am folosit stofa auto pentru plafon, care este elastica, acoperita cu cativa milimetri de burete si , cu putina atentie poate acoperi si forme mai curbate. Nu a fost deloc usor, nu am mai lucrat cu asa ceva. Ca adeziv am folosit spray Tesy de la Dedeman, impreuna cu spray de curatat adeziv de la aceeasi firma. Si a fost nevoie de curatare a mainilor, pana m-am prins cum se lucreaza cu stofa. Am pus stofa si pe peretele din spatele scaunului soferului, asa ca am terminat cu cabina. Nu am poze , este greu de facut poze sugestive din cauza spatiului ingust. Dar ma credeti pe cuvant .... Azi am pus linoleumul. Am folosit linoleum de trafic greu, antibacterian, de 2 m latime , producator Tarket. Cred ca este cel mai scump din oferta Dedeman, dar merita. Am folosit adeziv la cutie Bisson, tot de la Dedeman si o pensula. In prealabil am chituit toate gaurile cu holzsuruburi din podea si am finisat la final. Am curatat bine si am degresat podeaua cu alcool. Sfat pentru cine vrea sa converteasca o autoutilitara: dupa ce faceti izolatia podelei si o acoperiti cu placaj/tego/ orice altceva puneti linoleumul!!!! Intra mai mult, dar este usor de pus si construiti apoi peste. Daca nu faceti asa va asigurati de folosirea intensa a cunostiintelor de geometrie si de o manopera criminala. A trecut, mai ales ca pe caldura asta adezivul se evapora si am avut parte de vapori pe saturate. Tot azi am montat, in spatiul ramas dupa instalarea scurgerii lavoarului, a unui sertar de 10 cm pentru sticle si alte maruntisuri gospodaresti. Asa am utilizat la maxim fiecare spatiu liber. Deja incepe sa semene a camper, urmeaza bucataria si apoi gata cu tamplaria, trec la lucruri mai familiare mie( instalatia electrica si sanitara). Atasez cateva poze facute pe seara.
  18. 2 puncte
    Acuma palinca are multe grade 48. Cíne este ín zona e bine venit la un pahar doua. @Daniel P sticla de 0.5l este mica, am ales varianta mai mare.
  19. 2 puncte
    Te salut @Vlad Iliescu NU vreau sa ma "aventurez" intr-o discutie in contradictoriu cu tine , eventual cu cititorii, dar,... Vreau sa punctez cateva aspecte : NU-S SPECIALIST MECANIC ! (nu-mi place, nu suport sa fiu murdar pe maini... am punctat in "semnatura"!) 1. NU CER, si nici NU INDRAZNESC, (niciodata!) sa profit de pe urma cunostintelor mele(fie ele si tehnice, daca ar fi vb de asa ceva) .... 2. 150-200 RON, nu stiu ce sa spun despre aceasta suma? E mare, e imensa , e... WOAU, atunci cand nu-i ai. Sau e "bacsis", atunci cand ai in cont sume cu 6(sase) zerouri, dar...in EUR. 3. Vreau sa-ti spun ca, producatorul masinii (oricare ar fi ea) , a lasat o marja (variabila) , care poate fi "setata" (ma refer la putere, CP!). Din "fabrica", ea (masina/aparatul, eventual), functioneaza la PARAMETRI OPTIMI (cu sanse minime de-al stirica/deteriora; asta daca respecti toate instructiunile prescrise, sau ma rog). Faptul ca adaugi ( sa spun asa), cativa caluti, langa cei 100 CP, nu face din "cazanul ala cu patru roti " (sau vb ta, bomba fumigena) un veritabil bolid. Masinile modificate la partea tehnica, ma refer la combustie, turbine... etc, N-AU VIATA LUNGA. 4. Spune-mi direct, TU si nu dvs (face parte din Regulamentu acestui Forum). Multumesc ! P.S. ... ai ramas dator cu o "poveste" de la chateau chenonceau (eu, l-am vizitat,...dar poate colegii, si-ar dori o calatorie intr-acolo, poate). Multumesc ! Salut@Raul G Nu stiu ce urmaresti tu, dar poate pe acele forum-uri, la sectiunea "Vetture da Traino",poate -poate gasesti daca cauti cu atentie. N-ai cautat fiindca n-ai de-a face cu Ford-ul, asa-i ? Dar, uite aici (site oficial, UK), gasesti mai multe detalii! Nu numai la, ata, se activeaza (gresit spus, e setata asa sau se poate seta asa!), ci si la alte modele din generatia noua ( nu neaparat gama premium!). Asadar,... Detalii, gasiti pe forum "KUGA" din UK (ex: 1 sau 2) P.S. Despre Croatia, nu-ti (mai) reamintesc. Curiozitatea, nimic altceva... """Ave vi promesso che avr esti scritto una recensione dei tuoi viaggi in Kroazia, ma... c'era una, semplice promessa ! Ma,... Deludente (È scritto giusto?)."""
  20. 2 puncte
    Am adus-o acasă, testat toate echipamentele, apoi am fugit la Vadu. Am ajuns aseară pe la 22.30, pe o bezna totala. Dimineata am fost uimit sa vad o mare de rulote risipite de-a lungul drumului ce merge paralel cu marea. Am incercat sa montez veranda, dar m-am lasat pagubas după 2h de lupta cu vantul turbat. E inutilizabila. Betele sunt îndoite, unele rupte, descompletate. Voi renunta total la ea, mai ales ca e cumplit de grea și voi lua un pavilion ușor, modern. Frigiderul pe gaz s-a comportat foarte bine. Dimineata aveam cuburi de gheata în congelator. Trebuie sa invatam sa rationalizam drastic apa menajera. Abia aștept instalația de incarcare solara, sa nu mai depind de masina, care BTW, a consumat 10l/100km, la viteza de 100-110km/h, rulota avand 1200kg. Mai e cineva în Vadu în we asta?
  21. 2 puncte
    Buna dimineata O zi de sambata minunata va doresc.
  22. 2 puncte
    Salutare și bun venit! Multa bafta la căutarea rulotei visate. Daca ai nevoie de vreo informație/sfat/părere sau orice nelămurire ai poți oricând suna. Suntem câțiva rulotisti și în Timișoara.
  23. 2 puncte
    O seara minunata si un weekend reusit , urez tuturor rulotistilor!
  24. 1 punct
    Salut!@Gabriel Schuster Mai întreba cineva pe aici de conversie. Arata-le și lor cum se face indrumandu-i spre topicul tau.
  25. 1 punct
    Daca nu avem probleme...hai sa facem!
  26. 1 punct
    Salut, @AnduG Imi pare rau sa aud asa ceva, dar eu cred ca te-ai incapatanat. Dupa atatea relatari pe acest forum despre tigani si rulote, ai fost totusi pana acolo... Si nu numai tigani, ci si romani de bine. Si chiar cu o "mica" afacere pe tema rulotelor... Citeste ceea ce i-am recomandat lui @Calin Andritoiu si planifica un drum pana in Olanda. Sau Belgia. Sau Germania, dupa cum ti s-a recomandat. Pacat ca ai mers deja jumatate din kilometrii pe care i-ai fi facut pana in Olanda. Insa sunt sigur ca experienta acumulata ti-a prins bine. Sper sa nu te fi facut prea pretentios in a alege rulota fara defecte, caci si noua are cate ceva nestrans! Mi-a placut cum ai povestit toata epopeea si cred ca va fi de folos si altora. Si inca ceva: usa pe dreapta este utila cand esti pe drum. Rulotele de Anglia sunt pentru Anglia, parerea mea. Mult succes!
  27. 1 punct
    Asta nu-mi place mie la ieșirile din tara (mai ales în sezon).Zici ca sunt numai traficanți care ies. Am trecut acum 2 ani la Ruse și s-au uitat decât la CI și pa,a durat 2 minute. Acelasi lucru pot sa spun și de Serbia și Muntenegru. In schimb anul acesta am stat la coada 1 ora la Negru Vodă unde toată lumea spunea că e mai libera decât Vama Veche.
  28. 1 punct
    Eu nu vreau sa ma contrazic, mai ales ca observ ca ai cunostinte tehnice temeinice. Mie suma de 150 ... 200 lei mi se pare derizorie, daca tu ai avea o afacere de profil, cat crezi ca ai tarifa operatiunea respectiva? E vorba doar de 0,1 secunde sau de faptul ca ai invatat ce sa faci, ca ai interfata potrivita si ca trebuie sa traiesti de pe urma acestuo bussines? Poate ca in cazul rulotei lucrurile sunt atat de simple cum le prezinti. Totusi, la mine apare pe bord o bara care se umple de la stanga la dreapta, ca si cum ar icarca ceva mai mult decat 3 bife intr-un tabel. Poate gresesc. Insa pe principiul ca daca am un laptop si un program de pe net pot face modificari de gestiune a motorului fiindca aia din fabrica sunt prosti, s-au umplut soselele de bombe fumigene, speculabd dorinta multora de a avea 250 cp la o masina de 2500 euro. Nu vreau sa supar pe nimeni, sunt pur si simplu parerile mele, nu incerc sa va conving ca eu am dreptate si dvs nu.
  29. 1 punct
    Frumoasa Românie surprinsă cu măiestrie.Mulțumim.
  30. 1 punct
    Daca nu ai instalatia electrica de la Ford, cu modulul electronic ORIGINAL pentru 13 pini, parerea mea este ca te agiti degeaba. Foarte multa lume alege solutiile mai ieftine de tip aftermarket. Pentru partea de carlig propriu zis, nu am nimic impotriva, insa pe parte electrica nu as pune in veci altceva decat produsul de origine. Eu am S-max 2016 de 210 CP. La modelul meu, comportamentul masinii se schimba fundamental. Am cutie dublu ambreiaj, care cred ca ar fi avut de suferit fara adaptarea comportamentului la prezenta rulotei.
  31. 1 punct
    Foarte frumoase fotografiile! @Nelu Z si
  32. 1 punct
    Salutare @Razvan Rai sí bun venit alaturi de noi.
  33. 1 punct
    Camping SARATEL - Bistrita Vin cu aceast topic, in urma citirii topicului lui Mircea cu privire la Camping Saratel, precum si a indemnului lui, de a-i informa si pe ceilalti colegi, pentru a se bucura si ei de locurile descoperite. Multumesc Mircea pentru informatie. In drumul meu care doar trecea prin Bistrita, pentru ca aveam altceva planificat, am trecut inainte de a intra in Bistrita, sa verific locatia de mai sus. Intrarea se poate rata foarte usor. Cand vii dinspre HERINA, inainte de Bistrita, in localitatea SARATEL se face un drum spre dreapta catre MONARIU si exista indicator, in sens invers nu este indicator, dar se face prima stanga, imediat dupa ce se trece peste calea ferata. ATENTIE ! este imediat dupa curba. Se merge pe acest drum cca. 4 Km, pana ce pe dreapta apare o cruce si daca iti ridici privirea in dreapta fata, pe deal, apar casute viu colorate. Nu aveti cum sa le ratati. Coordonate GPS : 47.050030 , 24.440240 Intre drumul de asfalt si casute se urca un mic drum in panta, de pamant cu ceva piatra. Locatia este una de vis, pentru cei ce prefera salbaticia, pentru a se relaxa. Locul este, cum sa ii spun, semiamenajat. Conditii minime, la superpret. M-am interesat loco, pentru a putea sa va ofer cat mai multe amanunte; Locul este la marginea padurii. Este un lac cu apa sarata in care poti face baie (pt. tratament). Este namol pt. tratament. Se poate campa cu rulota, cortul, sau la casute. Sunt 2 balti, unde mi s-a spus ca se poate pescui. Este apa de baut si pentru realimentare. Curent doar seara, cand se porneste generatorul. Este o terasa micuta, dar cocheta, un punct de vanzare si un minibar cu dozator. Wc-urile... prea ca la tara, dar functionale. Preturile sunt negociabile, in functie de durata sederii. Cu greu am aflat cateva, dar sunt doar orientative: - 5 lei pt.masina -10 lei pt. rulota - nu conteaza nr. de persoane (nu se taxeaza) - accesul la lac 7 lei adulti, 5 lei copii. Se negociaza insa la pachet camparare, lac, pescuit si costul total mai scade. Pentru a va edifica daca locatia este pe gustul vostru, va atasez cateva imagini: Balta de pescuit Cu speranta ca informatiile de mai sus , va vor fi folositoare
  34. 1 punct
    @Adam Adrian La ora postului meu anterior, eu ascultam, așa cum am scris, manele pă sistem turbo. Se îmbătase un vecin și ne împărtășea și nouă din bucuria lui... Ce muzică îmi place ? Merg pe principiul " Nu e frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie"
  35. 1 punct
    Va salut, săptămâna trecută am vizitat locul si am discutat cu proprietarul frumoasei locații despre preturi si conditii, pret pt rulote pe luna 50 lei si in zilele in care se stă acolo se mai plătesc 25 lei/zi (curent si apa incluse).
  36. 1 punct
  37. 1 punct
  38. 1 punct
    Salut @Mihai Cezar ,vezi că s-au mai scris într-un topic problemele astea. Si eu am înscris o rulota de UK și o sa găsești răspunsurile acolo.
  39. 1 punct
    Bun venit in aceasta comunitate! Iesiri cat mai frumoase !
  40. 1 punct
    Mulțumim pentru informații. Merita o iesire acolo.
  41. 1 punct
    De la Camping Perla Amara.Azi pornim spre mare.
  42. 1 punct
    Multumesc de sfat Am cautat si am studiat tot felul de variante. Pana la urma cred ca o sa refac podeaua dupa ideea originala, respectiv cu lemn de 35mm x 65 mm, placat cu placaj superior/inferior si cu polistiren extrudat pe mijloc. Adezivul si lacul protector inca nu l-am identificat pentru lemn. Pentru polistiren o sa folosesc Ceresit CT84. Pentru pereti lemn 25*15 pentru ramele de la geam si 25*35 pentru baza peretelui ce va veni imbinata cu podeaua. Tot la parte de studiu sunt si la siliconul de etansare. Ma gandeam daca este o variantă si cu adeziv pentru parbriz. Am sa revin cu poze de la etapele de executie. In momentul de fata, din cei din jurul meu, sunt singurul care are incredere ca va reusi lucrarea ;)
  43. 1 punct
    Salutare tuturor, Tocmai ce m-am intors din Grecia si m-am gandit sa semnalez o chestiune ce mie mi se pare de importanta majora pentru cei ce vor pleca cu rulota si vor tranzita Bulgaria: OBLIGATORIU sa va cumparati vigneta si pentru rulota. Pretul pt 1 luna: auto - 30 leva + rulota - 30 leva TOTAL 60 leva. Vecinii nostri si-au infiintat un serviciu special pentru controlul vignetelor - BGToll - si o sa vedeti masinile lor imprastiate de-a lungul autostrazilor - ce sa facem, ei chiar au - si drumurilor nationale. Pe mine m-au oprit atat la dus cat si pe drumul de intoarcere si mi-au cerut, in primul rand, vigneta pt rulota ! Sunt zeci de masini inscriptionate BGToll, de obicei insotiti si de politie, si opresc prin sondaj, asa ca poti fi oprit de fiecare dintre ele Pastrati chitanta cu grija pt ca daca te verifica ei in baza de date, dureaza enorm. Daca vad chitanta, nu mai fac verificare... asta e cea ce mi-a explicat un agent BGTool. Vacanta placuta !
  44. 1 punct
    Eu am facut si platit online de pe bg toll, rovigneta pentru auto, am si printat-o, in caz ca voi fi oprit sa o am mai la indemana sa nu mai stau pana cauta ei in sistem. Asa sa si intamplat. Am fost oprit in Bulgaria si au cerut rovigneta, am inmanat rovigneta printata si mi sa cerut si pentru rulota, ca sa ma inteleg mai bine am dat imediat pe translate si i-am spus ca nu depasesc cu ansamblul peste 3500kg, intre timp a mai venit inca un coleg de-al lui, la intrebat... apoi ia facut semn sa ma lase sa plec. In concluzie, trebuie doar o rovigneta pentru auto si rulota daca nu se depaseste mma de 3.5 tone. Daca se depaseste atunci trebuie rovigneta atat pentru auto cat si pentru rulota/remorca.
  45. 1 punct
    Salut @Andrei Prodan Da, este superb. Recomand o oprire de minim 2 nopti in octombrie. Daca este cineva in zona saptamana viitoare la Svinita are loc festivalul Smochinului, pe 15 August (sper sa nu ma insel). Ei au livezi de smochini si produc dulceata, rachiu si vin de smochine - DELICIOASE!!!
  46. 1 punct
    Procesul tehnologic este simplu: se curata de praf suprafetele, se aplica un strat de grund (directie pensula orizontal) si al doilea strat de grund vertical, se lasa sa se usuce, se aplica la imbinari banda elastica cauciucata si se comprima bine cu "unealta" livrata in set, si , tot cu pensula livrata, de minim 100 mm latime, se aplica primul strat de vopsea orizontal, se lasa minim 6 ore sa se usuce si se aplica al doilea strat, generos, pe directie verticala. Vopseaua seamana la consistenta cu lavabila. Dupa 12 ore se poate continua treaba, fiind perfect uscata. Culoarea finala este un albastru destul de intens, dar nu conteaza ( cui nu-i place) pentru ca se va acoperi ulterior. Asa baia mea a devenit o cusca etansa, "imuna " la apa.
  47. 1 punct
    Salutare! Revin: sunt in Bulgaria la mare. Am întrebat la Vama și mi-au confirmat: Nu se plătește vigneta la remorca(rulota) daca ansamblul nu depășește 3,5t. Asa că cei care sunt limitați la cat B plătesc doar pentru mașina.Eu am platit online de pe telefon că era coada la automat (bineînțeles cu un card). Dar tot doua vinete am platit că am fost prost și am greșit numărul de înmatriculare (l-am scris pe cel al mașinii pe care am vandut-o).
  48. 1 punct
    Dulapul facut initial pana in podea a fost modificat pentru a primi frigiderul, care ocupa si spatiul de sub lavoarul din baie. Asa am castigat cativa centimetri , bineveniti . Am fixat caroiajul peretilor din baie din sipci 2*3,5 cm pe care am prins placaj de fag de 4 mm, dat cu ulei de in pe spate. Peretele dinspre sofer este din lemn, 18 mm, fixat sus si jos in profil de aluminiu. Scandurile au fost prinse intre ele cu dibluri de lemn de 8 mm.Am mascat stalpul dinspre sofer cu placaj si tabla de aluminiu de 1 mm, peste care va veni stofa auto de plafon, la fel si pe partea dinspre cabina a peretelui de lemn. Urmeaza si alte poze pana ajung la zi.
  49. 1 punct
    Se prea poate sa fi platit degeaba, dupa cum zici @Adam Adrian... Ca rulota o fi remorca sau semiremorca, nu stiu si nici nu prea imi bat capul. Ideea e ca atunci cand plec in concediu imi doresc sa las orice grija deoparte. La dus, dintr-un sir lung de masini, doar pe mine m-au oprit. Si cand opream eu, o alta rulota cu nr.polonez tocmai pleca. Cand i-a inmanat agentului cele 2 chitante pe care le-am primit de la automatul de dupa vama unde am platiti vigneta, cea pe care era inscris nr.masinii mi-a inapoiat-o imediat. Pe cea cu nr.rulotei a luat-o, s-a deplasat in spate si a confruntat nr.inscris pe bon cu nr.rulotei. Apoi a mers la masina, a discutat ceva cu un coleg care tot butona ceva, apoi mi-a inapoiat bonul si mi-a urat drum bun. La intoarcere, s-a repetat acelasi scenariu. S-a confruntat bonul cu nr.rulotei. Se prea poate sa fi fost eu ghinionist sau poate fatza mea nu inspira incredere de dupa ochelarii de soare Sau poate si-au dorit sa se convinga ca inca un fraier a platit vigneta pentru rulota ... nu stiu, habar nu am... dar nici selfie cu mine nu au dorit sa-si faca Dupa Sofia, pe autostrada, cred ca am intalnit cel putin 7-8 masini BGToll. Dar la fel de dese sunt si pe drumurile nationale. Acum ce sa zic... Oricat mi-as da silinta, nu cred ca as putea sa-i explic unui agent bulgar care e diferenta dintre remorca si semiremorca si unde ar pute fi incadrata rulota in acceptiunea legii bulgare. Nu i-as banui de rea-credinta. Oricum, merita platit... Numai pentru centura Sofiei pe care acum se circula impecabil si tot merita.... Imi aduc aminte de acum 7-8 ani cum se ocolea Sofia .... Nu mai vorbesc de acum 10-15 ani Si la cum avanseaza lucrarile, as paria ca in 2-3 ani vor da in folosinta si tronsonul care e acum in lucru si vom putea merge pe autostrada de la Yablanitsa pana pe Sithonia, ceea ce, sa recunoastem, va fi super ok. Aaa. si inca o chestie... Tot pe autostrada, din viteza masinii, la un moment dat am zarit cu coada ochiului un echipaj gen ISCTR care cantarea o rulota sau autorulota... nu mi-am dat seama exact pt ca am zarit-o tarziu...
  50. 1 punct
    Pentru cei care iubesc Timisoara!