Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.07.2019 în toate secţiunile
-
4 puncte
-
4 puncte
-
4 puncte
-
4 puncte
-
4 puncte
-
3 puncteAtentie mare daca doriti sa treceti cu rulota prin zona Barajului Siriu! Probabil ca exista in Nehoiu sau pe undeva inainte de baraj un indicator cu interzis peste 3,5 tone. Mult mai corect ar fi fost sa se pune multe indicatoare si panouri de atentionare cu latime maxima admisibila 2 metri. Am venit astazi dinspre Valeni, cu destinatia Camping Oliver, Vama Buzaului. Am luat-o pe acest drum ca sa evit cosmarul numit Valea Prahovei. Am trecut de barajul de la Siriu si la cativa km exista un semafor si circulatie restrictionata pe o banda dus / intors (alternativ) pe un pod care se repara. Momentan podul este in perfecta stare pe ambele benzi. Cretinii de la firma care teoretic lucreaza acolo, din dorinta de a nu trece camioanele (probabil), au pus la ambele capete ale podului parapeti din beton si bucati mari de stanca, lasand un spatiu de trecere de abia se strecoara autoturismele. Cei cu dubele sub 3,5 tone deja au mari probleme, ca dovada urmele de zgarieturi de pe borduri si parapeti. Intrarea dinspre Buzau este si usor in curba, astfel incat dupa ce abia am strecurat masina (Ford Ranger), am realizat ca rulota de 2,3 metri nu incape. In spate coloana, in fata masini la celalalt capat al podului, asteptand verdele. Am blocat totul, nereusind sa ma incadrez. Dupa vreo 4 manevre fata / spate (pentru a iesi cat mai larg spre exterior) si cu ajutorul a 3 persoane care m-au pilotat, am reusit sa trec. Am avut maxim 2 cm stanga / dreapta ca toleranta, noroc ca masina e inalta si bara a fost deasupra bordurii in curba. Daca eram cu S-max-ul nu treceam, e clar. La celalalt capat al podului, iesirea era macar in linie dreapta, insa toleranta mi s-a parut chiar mai mica. Cei care n-au avut rabdare, din sensul opus, s-au retras pe banda cealalta in mijlocul podului, acesta fiind in perfecta stare, dupa cum am spus. Mi se pare criminal ce se intampla acolo, o sa ii comunic domnului Narcis Neaga si sper ca se va modifica ceva (printr-o conjunctura fericita, chiar am cum sa ii transmit acest mesaj). Evitati zona respectiva daca tineti la masina + rulota!
-
2 puncteSalut sunt un proaspăt rulotist. Cu toate ca de mult doream abea în vara asta am cumpărat rulotă un knaus hollyday 2005 560. Încet descoperi rulotă și diverse probleme. Noi suntem 4 alături de soție și cei 2 copii 3 și 7 ani.
-
1 punct“Lady Marry” Azi, este vorba despre ea, “Merry”, Lady Marry si povestea ei de viata.Totul a inceput prin anii 1980,in inima Ardealului, la Cluj, cu un proiect la cerere, de realizare a unei rulote pentru romani.Proiectul a fost incredintat Uniunii Judetene a Cooperativelor Mestesugaresti din Cluj.S-a dorit o rulota usoara sa poata fi tractata de ‘masina nationala”.Astfel la incepututul anului 1981, prototipul a fost realizat si prezentat conducerii de partid din accea vreme.Au numit-o REMA si este o rulota usoara, integrala din fibra de sticla cu o greutate proprie de 600 kg si MMA 750 kg cu sistem propriu de franare. “Factorii decizionali” din aceea perioada nu au aprobat construirea in masa a acestei rulote , motivand ca nu are baie si astfel nu raspunde ‘asteptarilor” si dispun realizarea unui prototip care sa aibe si baie.(Prototipul respectiv s-a realizat in 1989,avea osie dubla, dar nu a mai fost produs in serie , ca urmare a evenimentelor ce au venit la finalul anului 1989) Dar sa revenim la “Merry” si povestea ei. Astfel, proiectul fiind abandonat, rulota a fost cumparata de directorul Uniunii Judetene a Cooperativelor Mestesugaresti ,sotul doamnei “Merry” si i-a insotit in lungul si latul tarii si chiar si in afara ei, timp de 3 decenii, pana cand cel care i-a dat nastere, a parasit aceasta lume, acum 3 ani.Asa ca dupa ce si-a facut cu brio treaba mii de km in anii de zile,rulota era in cautare, acum de un nou proprietar alaturi de care sa inghita in continuare alti mii de km. Sotia domnului, acum in varsta de 80 de ani, o doamna respectabila a carei amintirii inca ii umeazeau ochii, cand la o cafea la care m-a invitat imi povestea despre momentele petrecute in natura alaturi de cel ce ia fost alaturi atata timp si cu care a impartit spatiul si bucuriile in aceasta rulota, mi-a vandut-o mie, la “pachet” cu aceasta poveste legata de nasterea rulotei si cu multe povesti frumoase de prin tara adunate. Asa ca, primul lucru care l-am facut dupa ce mi-au fost incredintate cheiile a fost sa ii gasesc un nume potrivit si “Lady Marry” mi s-a parut ceea mai buna alegere in amintirea celei ce mi-a incredintat-o cu inima impacata, doamna Maria (“Merry mama” cum o strigau nepotii). Doamna Merry mi-a mai spus ca in final s-au mai construit inca 4 rulote identice cu ceea care a detinut-o dansa, pentru 4 persoane din cooperatie si conducere. Un lucru care m-a miscat putin cand am intrat in rulota prima data a fost momentul in care am simtit ca ma intorc in timp.Toate lucrurile erau aranjate la locul lor, complete si neatinse de ani de zile de la ultima iesire.Rulota, parca astepta, sa plece din nou la drum. Acum sa va zic, cum am inceput eu relatia cu “Lady Marry” (rulota ?). Se facea ca dupa ce m-am inregistrat pe forumul acesta, de ceva timp gandul de a achizitiona o rulota nu imi mai dadea pace.Asa ca am inceput usor sa ma documentez cam ce mi s-ar potrivi, tinand cont si de performantele slabe ale masinii cu care urma sa o trag si la ce voiam sa o folosesc : iesiri de maxim 2-3 zile off-camping si poate si pescuit, o zi doua.Cum schimbarea masinii nu era in plan si neputand sa tractez decat maxim 750kg MMA cu dispozitiv de franare , cautarile imi erau limitate.Urmaream de ceva timp un model anume (Niewiadow N126) aceea rulota mica, usoara de fibra facuta de polonezi si care le trageau cu fiaturile lor.Am vazut numeroase clipuri pe youtube cu restaurarea si modificarea lor si imi doream una la fel, la care sa mesteresc si eu in timpul liber. Intamplarea a fost sa dau de aceasta rulota, accidental si vazand ca se incadreaza la ce cautam eu, nu am mai stat pe ganduri si am plecat sa o iau.Ma interesa ca “carcasa” , si sasiul sa fie in ordine, restul urmand sa faca parte din “proiectul” meu de mesterit.Faptul ca avea ITP-ul valabil si instalatia electrica functiona fara probleme , am adus-o de la Cluj la Bucuresti in conditii bune, inmatricularea pe numele meu realizandu-se incredibil de repede.(de pe o zi pe alta). Mi-am propus ca target “imbracarea in haine noi a rulotei”, sa se realizeze pana la data de 01.05.2019, cand sper, sa fie prezenta la taierea panglicii, in Vama Veche. Și apoi... rulota "Lady Mary" va porni din nou la drum, primind în brațele ei visele altor suflete, care au adus-o la viață, oferindu-i puterea tinereții lor... The end. Voi demara operatiunile cu : Faza 1. 1.verificarea sistemului de franare si a puntii, roti, bucse, rulmenti etc 2.ridicarea pe elevator si curatare , grunduirea si vopsirea șasiului 3.schimbarea tuturor chederelor (geamuri,usa,trapa) 4.chituirea si vopsirea exterioara. Faza 2. 1.interiorul cu tot ce presupune, instalatie electrica, apa,frigider, caldura etc. (necesita documentare serioasa si buget pe masura.) Povestea va continua.........
-
1 punctSalutare dragi rulotisti. Eu, sotul si catelul nostru am intrat de curand in posesia "micutei". Este un Hobby 10H din '92. Inca nu am parcurs nici un drum, avand in vedere ca suntem in faza de RAR. Asteptam cu nerabdare prima noastra iesire offcamping. Va tinem la curent cu peripetiile noastre. :D Sa aveti o zi frumoasa.
-
1 punctVa salut! Dupa cu va relatam si in postarea anterioara am avut rezervare facuta in perioada 15/22.07.2019 in campingul Ouzouni Beach in Nea Moudania Grecia.In dimineata zilei de 14.07.2019 am plecat eu si inca trei echipaje spre Grecia cu unele mici indoiel (cu toate ca vorbisem cu patroana la tel si a spus ca e totul ok)pentru ca mergeam chiar in zona unde a avut loc furtuna aia mediatizata.Am decis sa plecam cu o zi inainte sa facem drumul din doua bucati ca e mai usor si nu e asa stresant,pentru ca nu stiam cat aveam sa stam prin vame.Ruta aleasa a fost Timisoara(Ro)-Nis(SRB)-Skopye(Mk)-Evzoni(Gr)-Ouzouni Beach(Gr).Traseul asta este mai scurt pentru cei din vestul tarii,mai ales ca am mers si pe noua bucata de autostrada deschisa de sarbi pe clisura Grdelica care leaga Nis de Salonic in 3 ore.Drumul a decurs fara peripetii.In prima faza ne-am oprit la Nis intr-o parcare unde am si inoptat,iar a doua zi dimineata am plecat spre Grecia iar la pranz am ajuns la camping Ouzouni Beach.In fata campingului ne astepta doua fete care ne faceau cu mana sa intram drept nu spre dreapta cum ne arata indicatorul,nestiind ca de fapt sunt 2 campinguri despartite de un gard(unul drept inainte de pe drum,iar al doilea un pic spre dreapta de pe drum).Cum am intrat am spus ca am rezervare pe locurile 101/102 si 110/111 iar ele au spus ca le pare rau ca locurile au fost cam devastate de furtuna si ca au plasa anti soare rupta,si mi-au recomandat alte locuri 46/47 si 50/51.Dupa ce m-am campat,m-am dus sa arunc si eu o privire in camping si atunci de fapt am vazut ca sunt doua campinguri.M-am suparat ca m-au mintit si m-am dus sa le spun ca nu e frumos ce au facut, iar ei mi-au spus ca e alegerea mea daca raman sau ma mut dincolo,doar ca la ei e mai ieftin fata de partea cealalta si sezlongurile si umbrele gratis,dincolo aveau umbrele din stuf.Am decis cu totii sa ramanem acolo.Eu am platit 29 euro/zi 3 persoane+rulota+masina+current,locul a fost ok doar ca toaletele si dusurile din capingul celalalt aratau mai bine decat aici(aici dusurile functionau cu fise,primite gratis la receptie) dar si pretul/zi aici era mai mic+sezlongurile si umbrele gratis asa ca se compensau .La intoarcere am venit dintr-o bucata si am facut 14 ore,oprind doar sa alimentam.Ouzouni Beach este un camping frumos linistit,curat(in fiecare seara goleau tomberoanele de gunoi) recomand acest camping la toata lumea,singurul inconvenient este ca in zona nu sunt terase sau magazine decat terasa de pe plaja si magazinul din camping,in rest trebuie mers cu masina,iar cel mai apropiat loc este Nea Poteidaia la 2,5km si Nea Moudania 4km.
-
1 punct
-
1 punctDacă a bătut vântul, cel mai probabil s-au depus impurități pe arzator. Poti rezolva problema in felul următor: desfaci grila de jos si cureți zona arzatorului cu aer sub presiune...Eu n-am avut compresor și am folosit cu succes o pompă electrică de umflat saltele. Baftă!
-
1 punct@Vlad Iliescu , multumim ptr informatie ! Ah, trebuie sa-ti amintesc ca Nea' Narcis Neaga ... e istorie . E de domeniul trecutului. Uite, aici ... e oficial. Sau aici ! (site - CNAIR / Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere)
-
1 punct@Adam Adrian Te salut ... Nu am campat in zona , dar poti incerca aici: Camping Aquaris Str. N. Titulescu nr. 2-4 / 545400 Sighisoara (intrarea se face din Str: Andrei Saguna) GPS: 46.222410, 24.795694 Vezi aici: Sighisoara to Viscri = 65 km Referitor la Festivalul orzului ...vezi aici.
-
1 punctAsta cu sufrageria, e buna doar daca este si berea aproape. Cei mai tari insa cred ca sunt cei care se fac ca muncesc de pe plaja.
-
1 punct
-
1 punctMultumim pentru detalii si poze @Eugen David! P.S. Pe viitor, fa te rog poze cu telefonul pe orizontala, ca se vad mult mai bine!
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

