Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.07.2019 în toate secţiunile

  1. 6 puncte
  2. 5 puncte
    Salutări tuturor de la Marea Neagră !
  3. 4 puncte
    Spre bucuria mea, nu a apărut nimic neprevăzut și am reușit că în weekendul ce a trecut sa fac inaugurarea rulotei (Swift Sandymere, 1997). Planul era sa ajungem la camping Mala din localitatea Eșelnița, in Clisura Dunării. La prima oprire pe traseu când mi-am văzut și eu ansamblul din lateral, mi-am dat seama ca rulotica mea nu e chiar mica. După un drum de 270km plin de dealuri și serpentine (C de Arges, Vâlcea, Tg Jiu, Motru, Orșova) pe care mașinuța mea (ASX, 1,8 diesel, 150CP) a consumat cam 11 % ( fata de 7 la un drum cu bagaje și AC), am ajuns la camping. Campingul este super... o suprafață de 4000 mp, înconjurat doar de verdeață (este la 100 m de strada principala). Ca și facilități.. de jur împrejurul zonei principale de campare se afla montate căsuțe cu prize 220 Vca, cișmele cu apa, precum și mai multe umbrare, mese. Zona comuna presupune două terase acoperite (una cu o masa mare, cealaltă cu canapea și măsuță), cu acces liber la frigider, aragaz, espressor cafea (cafeaua era pusă la dispoziție de proprietari) și două bai cu toaleta, chiuveta, cada dus. La baie era apa calda tot timpul. Printre pomi exista diverse zone amenajate în care se poate face grătar. Cel mai fain lucru la acest camping este liniștea... nu se aud decât păsările. De altfel muzica data tare este chiar interzisa (o bila alba pentru proprietari). In apropiere este un restaurant foarte bun, unde se mănâncă foarte bine. Pentru doritori, proprietarii recomanda o anumită barca de 12 persoane pentru excursie pe Dunăre. Catamaran, nou, foarte comod. Pilotul liniștit, merge calm, nu te zdruncina, face un ghidaj complet al obiectivelor turistice din zona (Tabula Traiana, capul lui Decebal, pestera Veterani) In concluzie a fost o ieșire reușită. Deci vom continua. Am constatat că am o mica problema la frigider (merge la 220 dar pe gaz foarte slab), dar îl iau eu la întrebări când am un pic de timp, și sper să obțin și niște răspunsuri. P.S. V-am zis că îmi place să fac poze...aici e o mica parte din cele făcute cu telefonul. Nu am mai apelat și la cele din aparatul foto că încărcăm prea mult site-ul.
  4. 4 puncte
    ! Sa aveti o zi frumoasa prieteni !
  5. 4 puncte
    Salutare,. Da , toate bune si frumoase. Sunt in vacanta pentru 2 luni in tara.
  6. 4 puncte
    prieteni și o zi frumoasă!
  7. 4 puncte
    Buna dimineata colegi O zi de miercuri usoara va doresc tuturor
  8. 3 puncte
    Pe prelungitoarele din magazin pe mosor, exista o eticheta care arata puterea maxima cu cablul desfasurat si puterea maxima cu cablul infasurat pe mosor. Trebuie respectata puterea indicata , mai ales in cazul al doilea. Eu am cumparat un prelungitor de 50 ml , cu cablu cu sectiunea de 2,5 mmp, pe care l-am folosit o data in Delta. A fost greu sa il strang colac, mai ales ca se uda dimineata si este si greu la propriu. Deoarece nu intotdeauna este nevoie de o lungime asa de mare, l-am taiat in doua bucati de 25 ml. Am cumparat doua mosoare goale din Hornbach , 55 ron fiecare si am facut doua prelungitoare. Este mult mai facila aceasta solutie si car unul sau doua dupa caz. In ceea ce priveste sectiunea, sustin 2,5 mmp, tinand cont de caderea de tensiune pe cablu si mai ales de faptul ca in majoritatea campingurilor noastre alimentarea este subdimensionata si nu asigura 220 V, in general este bine daca avem 180-190 V.
  9. 3 puncte
    Salut, @Razvan Iulian! S-a stricat arcul/parghia/garnitura vanei de la wc. Asa ca in momentul in care pompa porneste (actionata fie de la bucatarie fie de la baie, presiunea creata face ca apa sa curga si la wc. Am spus arcul, parghia sau garnitura pentru ca pana nu desfaci in zona nu vei stii care dintre ele este de vina. S-a mai discutat despre acest defect pe forum din cate imi amintesc. Spor la desfacut! PS: @Alin Opran a fost mai rapid cu degetele! Uite aici pagina producatorului cu diagrama si denumirea pieselor.
  10. 3 puncte
    Si o plimbare de acum zece ani scoasa de la arhiva...
  11. 3 puncte
    Bună dimineața tuturor
  12. 3 puncte
    Oooo, lume nouă! Ce mai faci @Cornel Mihailescu? Toate bune ?
  13. 2 puncte
    Salut, Numele meu este Adrian si locuiesc in Arad. Am o utilitara Renault Trafic L2H1 model 2007 si ideea de a o transforma in camper ocupa din ce in ce mai mult loc in mintea mea Ma bucur sa descoper ca aici, pe site, exista o comunitate de oameni cu aceeasi pasiune ca si mine, si inca ...una ...destul de numeroasa. Bine v-am gasit! Asteptarile mele sunt ca aici, pe forum, sa gasesc suportul necesar pentru a-mi face suficient curaj incat sa incep si mai apoi sa reusesc sa finalizez proiectul de conversie. Zic "sa incep" pentru ca am apucat sa citesc un pic si am retinut ca exista "un camp de forta" legislativ cu care toti cei care intentioneaza conversii , trebuie sa se lupte. Autorizarile, omologarile sunt dificile si procesul birocratic romanesc este anevoios si de durata. Doresc fiecaruia dintre voi excursii frumoase si satisfactii depline alaturi de "casutele mobile" !
  14. 2 puncte
    Ma bag si eu in discutie A se tine cont in cazul in care se merge in camping in afara tarii, conectarea la grupurile de prize la 220V se face in stecher asemanator cu cel existent pe rulota, nu in priza obisnuita. Deci trebuie un adaptor de la stecher normal la cel ST 2P+1.
  15. 2 puncte
    In sistemul de apa exista o valva electrica care inchide circuitul de apa. Problemele pot fi de 2 tipuri: 1. mizerie / corp strain pe scaunul valvei ce face ca circuitul sa nu mai fie etans si, astfel, cand apare presiune de apa aceasta se va scurge in vasul wc. dar atentie, se va scurge nu va curge normal (aici era bine sa oferi aceasta informatie, apa se scurge sau curge cu debit normal?) 2. electrovalva stricata, nu mai actioneza/inchide (posibil arc?) In orice situatie de mai sus (sau alta) va trebui demontat acel ansamblu, curatat, testat electrovalva la 12v, verificare conexiuni/papuci/sigurante....
  16. 2 puncte
  17. 2 puncte
    Bravo, vacanță plăcută! Poate anul ăsta reușim să ne vedem și să bem o bere!
  18. 2 puncte
    Salutare tuturor, Am achiziționat de la Metro în sfârșit un televizor LG 24TK420V de 61cm cu tuner DVB-S2. Este adevarat ca funcționează la 19V dar am rezolvat repede cu un ridicător de tensiune de aici. Ca și provider de satelit folosesc un card ci un modul CAM de la orageTV (am deja abonament acasă de la ei modulul ma costa pe luna 4.5 lei în plus la abonament. Este adevarat ca satelitul Astra 5b se prinde cam greu dar cred ca după ce îl găsesc de doua, trei ori o sa meargă mai repede. Pe seara am sa pun și ceva poze cu montajul.
  19. 2 puncte
    Buna seara. As vrea sa raspund eu colegului @Florin Smolnicki. Cred ca sunt cel mai indreptatit, acum ca sunt "Corbean" pe timpul verii (am achizitionat un teren chiar aproape de plaja). Punctual : 1.Locatia off camping nu are nicio legatura cu campingul Malul Marii. Drumurile de acces catre locatii sunt 3 la numar: Unul pe langa Petromidia(tancurile de petrol crud) si se continua pe faleza marii, cel de-al 2-lea este situat la mijlocul distantei dintre Petromidia si satul Corbu(de altfel este singurul drum care are semnalizat ca la capatului lui exista ceva:) si cel de-al 3- lea este cel de la troita de la intrarea in sat.Ultimul, desi este o parte betonat este drumul cel mai lung. Recomand drumul din mijloc(cel cu indicator camping restaurant...etc).Din nefericire in caz de ploaie (o parte este de pamant) drumul devine impracticabil.Dar exista si in cazul asta inca o varianta:) 2.Apa este procurata din sat ( sunt rulotisti care vin aici de 20 ani). 3.Au amenajat un loc de deversare, dar cei mai multi campeaza pe aceleasi locuri de multi ani si au improvizat WC-uri rudimentare. Ani la rand am campat in Camping Malul Marii, plaja Corbu este de vis...si incet incet se transforma in noua VAMA. Asta a fost si motivul pt care am cumparat aici teren impreuna cu un prieten. Evident..intravilan, curent electric, canalizare, apa curenta.(la doar 200 m de plaja) si cu deschidere la drumul principal
  20. 2 puncte
  21. 2 puncte
  22. 2 puncte
    O mica iesire de saptamana trecuta... tabara de incalzire, re-acomodare, si testare a unui cort...
  23. 1 punct
    Adezivul propus de tine este puternic, in caz ca vrei sa le scoti va fi distractiv. Dar totodata nu ai nevoie de surprize in mers , deci ramane Sikaflex 211 sau 252. Daca citesti topicurile dedicate vei vedea pareri pro si contra panouri flexibile. Vei vedea si diverse pareri despre montarea lor, majoritatea sustinand ca lipirea directa pe tabla asigura disiparea caldurii acumulate. In ceea ce priveste locul de montaj, tine cont doar de faptul ca suprafata expusa la soare trebuie sa fie maxima si razele soarelui sa cada perpendicular pe panouri.
  24. 1 punct
    Felicitarie, e superba! Si noi vrem una similara. Am vazut interioare doar din poze si nu mi e foarte clar daca in patul din imaginea de mai sus (cum intri in dreapta) pot sa doarma doi copii de 2 si 6 ani. Sau e varianta cu un pat suprapus? Multumesc!
  25. 1 punct
    Inca un amanunt important. Daca folosesti consumator mare (aparat aer conditionat, boiler electric), trebuie sa ai cablul intins, nu e voie sa ti in forma de bobina.
  26. 1 punct
    @Vasile Oae, Foarte frumoasă prezentarea și foarte detaliată! Nu vei supăra pe nimeni, niciodată, dacă vei pune cât mai multe poze. Recunosc, și mie îmi place să mă uit la poze. O prezentare fără poze nu are niciun farmec. Locația și zona sunt superbe! Avem o țară atât de frumoasă! Este foarte bine că ai scris câte ceva despre prețurile pentru camping, prețurile pentru catamaran. Probabil că nu pleacă dacă nu are un anumit număr de pasageri. Sunt detalii extrem de importante, care, cu siguranță, interesează pe mulți dintre noi. Încă o dată mulțumiri!
  27. 1 punct
    Salut, @Panait Constantin! Variaza in functie de motorizare, mase, traseu, vreme si stil. Cu ceea ce vezi in semnatura, la temperaturi similare cu cele de acum, am obtinut o medie de 7,6 L/100 Km pe traseul din Olanda pana acasa. Fara rulota, consumul variaza. Am obtinut un minim de 4,3 L/100 Km (drum extraurban, primavara, mers super economic) si un maxim de 6,5 L/100 Km iarna prin oras. Ce am observat este ca aproape se dubleaza consumul cand tractez rulota. Masina are aer conditionat de geamuri deschise si nu afiseaza consumul - il calculez eu la fiecare alimentare!
  28. 1 punct
    Va salut, La H07 ma gandeam si eu. Am gasit cu 5.99 lei/ml la Dededeman. Multumesc pentru reply! Cu stima, IC.
  29. 1 punct
    Salutari! Cu acordul "conducerii", doresc sa deschid acest topic, pentru a posta diverse filmulete, din viata de zi cu zi. Mai bine zis linkuri de pe YouTube sau Facebook . Multumesc !
  30. 1 punct
    in amandoua este 300 kg. Maximum mass on trailer hitch se refera la carlig.Mai jos scrie 300 kg WEIGHTS mass empty: 1250 kg max load capacity: 650 kg maximum permissible mass: 1900 kg maximum mass front axle: N.A. maximum mass rear axle: N.A. maximum mass braked trailer: 300 kg maximum mass unbraked trailer: 300 kg maximum mass on trailer hitch: 75 kg maximum roof load: 75 kg
  31. 1 punct
  32. 1 punct
    3 x 2,5 mm? Exagerat de gros pentru rulotă, doar dacă vrei să-l folosești și acasă pentru un aparat de sudură, de exemplu. Pentru rulotă este suficient și un cablu de 3 x 1, nu mai zic de 3 x 1, 5 mm. Am studiat și eu problema și depinde de bugetul aflat la dispoziție. Varianta cea mai economică e să cumperi cablu, priza și ștecherul separat și să-l confecționezi tu. Baftă!
  33. 1 punct
    Mai sigur este sa ți-l faci. Așa ești sigur de secțiunea cablului. Altfel D-zeu cu mila ce găsești în prelungitoarele din comerț.
  34. 1 punct
    Multumesc de sugestii, chiar nu stiu nimic despre corturile de rulota. Sa iau rulota si vad pe urma, asta daca nu gasesc una cu cort cu tot.
  35. 1 punct
    Nu poți tracta cât duce mașina altuia, poți tracta cât ai tu scris în talonul mașini tale. Sunt mașini care cu același motor oscilează și de sute de kg ca și capacitate de tractare cu cutie manuala sau automatica, toate modelele ECO fiind omologate cu un consum și poloare reduse au și capacitate redusa de tractare. In caz de accident asigurarea nu va plăti, iar tu vei fii singurul responsabil fără sa mai vorbim de amenzi în caz de control.
  36. 1 punct
    Poți opta pentru Fiamma F45 care agata de perete, F65 care agata de acoperiș, Fiamma Caravanstore care se întra pe șina are un sac și rămâne acolo. Mai este și clasicul cort în 3 bețe și 2 ape care se montează în 10 minute, este și varianta cea mai ieftina max 200€. Noi am optat pentru un cort complet pneumatic de la Kampa care îl montam în 15 minute și tot atât il dam jos și împăturim. Acum sunt acele persoane care și pentru un sfârșit de săptămână pun cortul complet, noi punem cortul doar dacă stam mai mult de 5 zile într-un loc altfel nimic, asta pana acum deoarece am decis sa cumpăr o terasa pneumatica tot marca Kampa care are nevoie ne 2 minute pentru a fii pusa sus.
  37. 1 punct
    Salut, Daca trebuie minim 140 CP (apropo, de unde informatia asta? Site-ul acela?), atunci cei 65 CP pe care-i am eu, ce sunt? Zmei putere? Ca am trecut si munti si campii cu maximum autorizat. E drept, acum a picat alternatorul... dar sigur nu de la rulota, ci de la uzura! Toate pica la un moment dat! Insa nu cred ca daca n-avem 140 CP minim, patineaza ambreiajul si gata, punem masina pe butuci! E drept, cu 140 CP mergi constant cu 100 Km/h la deal, drum drept, poate chiar cu treapta a 6-a. In aceleasi conditii eu merg cu 70 km/h in treapta a treia. Insa te asigur ca la deal, pe serpentine, diferenta la condus este zero. Fiecare conduce ce-si permite. Avantajul motorului diesel este ca obtine cuplul maxim la turatii mici. Un benzinar asipirat, il turezi pana-i sar supapele ca sa urce cu o rulota. Poate la astfel de motoare te-ai referit, caz in care ar trebui sa nu prezinti informatii trunchiate.
  38. 1 punct
    Salut, Sa va bucurati de "durdulia", sa aveti vacante muuulte si frumoase!
  39. 1 punct
  40. 1 punct
    O zi buna si multă umbra!!
  41. 1 punct
  42. 1 punct
    . @Catalin Visan Frumoasa "domnisoara " la cei 18 anisori ! Multe vacante placute ! P.S. Aia care-ti sparg geamul , n-au timp (ori poate nu stiu) sa citeasca , mai ales noaptea ! O alarma , poate te va ajuta mai mult , nu crezi ?
  43. 1 punct
    Pentru cei care nu se pot lipsi...pe terasa exista si un televizor conectat la o antena pe satelit. Sincer nu stiu cate programe se prindeau, caci nu m-a interesat aspectul.
  44. 1 punct
    Teoretic nu trebuie rezervare. Pentru siguranța dați un Nr de telefon sau un email. Am pus o poza cu o carte de vizita. Cazarea este 50 Ron/noapte Excursia pe Dunăre este 35 Ron/persoana
  45. 1 punct
    Mulțumim pentru prezentare. Tot în zonă la Cazane avem de gând să ajungem și noi în august. Ceva prețuri orientative? Trebuie făcută rezervare în prealabil?
  46. 1 punct
    Blatul din baie montat . Plus unitatea multimedia integrata din bord.
  47. 1 punct
    incalzirea tocmai ce am definitivat-o, am folosit o suflanta (sirocou) pe motorina. O aveam, dar a trebuit sa-i fac o recondiyionare ca a stat cam multisor. Scotea fum si pornea tare greu. Acuma merge ca noua, surprinzator de silentioasa, dar inainte de a reusi reconditionarea din disperare am comandat una noua. E un pic mai dichisita, are programator digital, arata mai bine panoul de comanda, are putere mai mare, desi nu sunt convins ca e nevoie, ma rog, e cumparata. Dupa ce o montez o voi vinde pe asta curenta. E un eberspacher 1800w. cu termostat de ambient. Deci am experimentat deja la a doua iesire si incalzirea si a fost peste asteptari, am pus termostatul (l-am montat mai in spate, in zona patului, sa pot noaptea sa-l accesez daca e nevoie) la 20 gr si de-acolo si-a vazut singura de treaba toata noaptea. Dupa ce a mers initial vre-o ora (seara) si a adus temperatura de la vre-o 12 la 22, a mai pornit restul noptii doar o data si a mers max 10 min , apoi inca o data dimineata. Pentru campervan, varianta sirocou mi se pare cea mai convenabila. din toate pdv.
  48. 1 punct
    Ca durata, m-am intins din primavara pana acuma, dar am lucrat cu sincope mari. Se putea si mult mai repede. Ma ajuta si businessul meu (mobila la comanda), asa ca macar mi-au fost la-ndemana utilaje si operatiuni care poate altora le-ar da batai de cap mult mai mari. Dar tot businessul nu mi-a dat ragazul sa ma ocup. Stiti cum e, cu stanga dai si cu dreapta iei Ca pret, munca- priceless- iar materialele depinde cum si de unde le iei. Unele (de fapt cam majoritatea) sunt noi, altele (destul de costisitoare dealtfel) second. Per total au intrat niste mii de EU, dar oricum suma totala cu masina cu tot echivaleaza cu a unui camper de prin anii 80. Macar asta miroase a nou :).
  49. 1 punct
    Masina are 6 locuri , mai bine zis avea. Deci pe talon sunt 6, asa am cautat-o cand am ales-o. Inca nu am facut omologarea ca si rv, momentan o folosesc asa, insa daca se poate as dori sa o fac. Se pare ca e tot mai anevoios, asa suntem noi mai catolici decat Papa. In Uk trimiti doar poze la registru si daca li se pare ok ce-ai facut iti trimit prin posta schimbarea din talon. La noi iti trebuie ditamai dosarul, carosieri, proiecte, .. te doare capul, nimeni nu mai intelege nimic, nici o firma nu se baga, m-am scarbit de atata "nu se poate". Daca stie cineva vre-o firma ce ar putea sa se ocupe de documentatia pt RAR, m-as bucura si m-ar ajuta.
  50. 1 punct