Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.06.2019 în toate secţiunile
-
5 puncte
-
4 puncteSalutari Frumoasa zona de camping la 2 mai au curatat si algele de la mal nisipul desrul de curatel, mai e nevoie de ceva curatare la partea de cearsaf. Pe partea cu utilitatile dusuri cu acces cu rfid iar pe wc sunt turcesti dar curatel. Au frigider de depozitare. Masina de spalat rufe. Apa pemteu umplut rezervoarelel. Curent. Loc pentru curatare caseta wc. Campare pe nisip nice dar iti umpli rulota cu nisip. Taxa e 50ron rulota si 25 adultul.
-
4 puncte
-
4 puncte
-
2 punctePostarea la care faceti referire este veche de un an! Oricum, informatia pe care ati prezentat-o, daca este actuala, este binevenita! Drumuri frumoase!
-
2 puncteAstazi Motorcaravan-ul a trecut cu success ITP-ul, ultima actiune care ma impiedica sa-l scot la plimbare. Ieri a iesit si Asigurarea pe 1 an. Vineri seara plecam in UK in prima iesire pe anul acesta pentru incurajari/sustinere/sfaturi primite in aceasta lunga odisee a conversiei
-
2 puncte
-
1 punct
-
1 punct... la cat mai multe iesiri ! Eu , iti multumesc pentru ca impartasesti cu noi (public /transparent) "conversia" de la A-Z !
-
1 punct
-
1 punctSalut, @ANDREI DRAGOS! Cauza cea mai probabila este ca termocuplul nu mai blocheaza robinetul dupa circa 5 secunde de la aprindere. Principiul este acelasi precum cel de la siguranta de la flacara aragazului obisnuit. Trebuie sa desfaci iar, sa verifici daca e prins termocuplul bine langa arzator si varful este langa flacara. De asemenea, daca acolo nu sunt probleme, trebuie sa desfaci robinetul (cel pe care-l actionezi si-l tii apasat) sa vezi daca este in regula acolo. Cam asa trebuie sa arate ansamblul (piesa verticala ca o racheta este termocuplul; la baza are o piulita - s-o verifici; de asemenea, tablita pe care sta sa nu fie lasata; verifica si "traseul" sa nu fie rupt pe undeva): Potentiometrul este o piesa electronica. Succes!
-
1 punct
-
1 punctBravo si incaodata felicitari, meriti din plin actele, dupa un efort, rabdare, curaj, silinta, profesionism destul de mare.
-
1 punct
-
1 punctDacă îmi permiți, eu cred ca o mașină și o rulota este cel mai potrivit pentru a vizita Europa. Lași căsuța în camping și cu mașina poți merge oriunde fără limite.
-
1 punct2 saptamani in Ungaria ? De cand ? Stiu ca este pe minim 10 zile , o luna sau anual ! Ptr autoturism : o luna= 4.780 HUF (a platit luna aceasta Mai.2019) Salut , @Onisor Cristian Vigneta Slovenia , aici ! Italia taxe ! Foloseste acest "calculator" ! Atentie in orasele cu zona ZTL Ce este zona traffico limitato (ZTL)? Multe orașe italiene au zone de trafic limitato (ZTL). Aceasta este o zonă limitată ptr trafic, în care pot intra doar vehiculele cu permis special. În majoritatea orașelor, ZTL este limitat la zona centrala sau / si in centrul istoric al orașului. Există un termen general sau limitat la anumite intervale de timp pentru interdicția de conducere. Un "zona trafico limitato" se găsește în majoritatea orașelor italiene, în special în zonele turistice frecventate. De exemplu orasele: Arezzo, Bologna, Bolzano, Florenta, Genova, Milano, Pisa, Roma, Trieste, Torino, Verona si multe altele.... (intreaba-l pe prietenul nostru comun "Google") P.S. Daca rasfoiesti "oleaca" prin paginile forumului , vei gasi informatii utile (gratis!)
-
1 punctIesirea de la inceput de an a lui 2019 am facut-o timp de o saptamana, trecand prin mai multe locati, desi as-i fi vrut sa stau doar intr-un singur loc, dar cum vremea a fost instabila si cu vant destul de puternic, asta pe la mijocul luni Martie a trebuit sa cautam zone mai prietenoase! Dupa 5 ore de condus am facut un scurt popas la Fagaras la frumoasa locatie Fantanita Craiesei, unde am si inoptat pentru ca a doua zi sa vizitam interesanta cetate a Fagarasului! Recomand tuturor aceasta locatie! Pe langa frumusetiea ei si amabilitatea administratorului, poti gasesi mancare foarte buna si asta la un pret acceptabil, iar ca si campare este foarte lesne, doar 25 lei/noapte! Pe langa lacuri copiii trebuiesc supravegheati! Cum spuneam a doua zi am facut o vizita la Cetatea Fagarasului, unde am avut ce vedea, fiind foarte bine amenajata atat in interior cat si pe exterior! Dupa atata plimbare a trebuit sa gasim un loc unde sa luam pranzul ! Intreband am fost indrumati spre o locatie situata in apropiere! Mai exact, este in spatele cetati unde de fapt am si lasat parcata rulota impreuna cu masina! Restaurantul se numeste Old-Inn-Tim. Un loc unde poti gasi mancare foarte variata si gustoasa !
-
1 punctcolegilor care astăzi, 20 mai, își sărbătoresc ziua de naștere @Cristian B @Viorel Roman @AlinDumitru @Dannyelu @Alexandru Constantin @Claudiu Ciobotaru @Lucian BN @Cfcosmin
-
1 punctSalutare comunitate. In sfarsit dupa o luna de zile de la achizitie, reusesc sa imi prezint si eu rulotica. Conform celor citite pe forum, doresc sa dau dreptate multora care au spus ca nu tu gasesti rulota, ci ea te gaseste pe tine. Dupa ce am fost nevoit sa miros o gramada de "englezoaice puturoase"(infiltratii, ciuperci si mucegai) deoarece aveam impresia ca acele modele ni se potrivesc mai bine, am dat de micuta "Olandeza zburatoare" care parca a spus ca este potrivita pentru noi. Mai jos am atasat niste imagini cu ea. Va rog ca cei care aveti ceva asemanator, daca puteti sa ma ajutati cu sfaturi, etc. Aceasta nu are baterie si se pare ca nici loc pentru baterie cu toate ca pe consola de sigurante, exista un locas cu siguranta la care scrie caravan Akku. Ma gandeam ca in cazul in care doresc offcamping, mi-ar fi util sa pot sa incarc telefoanele, sa mearga lumina etc. A primit la ea un panou solar care se pune langa rulota si un convertizor de la 12V la 220V dar mi se pare putin atipic. Ma gandeam ca in viitor sa atasez o baterie, un panou solar mai mare, etc. Pentru cazurile de urgenta majora (tarziu pe autostrada sau oboseala) am lipit niste benzi LED care functioneaza cu 3 baterii AA sub garnisele de la geamuri si e lumina cat sa nu iti bagi degetele in ochi. . In rest, ma gandeam ca sa o folosim in camping cu legatura la 220V. Intre timp am reusit sa adaug si un carlig la masina (ca deh.... trebuie sa o si trag cu ceva nu sa stea ca bibelou in curte). La ea am primit si cort dar din pacate inca nu am reusit sa il montez pentru ca spatiul din curte nu imi permite. Va multumesc tuturor care va-ti facut timp cand cautam rulota sau carlig sa imi raspundeti si sa imi dati sfaturi utile si pertinente.
-
1 punct@Drinovan Ovidiu Multumim ! GPS : 45°40'27.5"N 23°10'02.0"E / 45.674306, 23.167226 Adresa: Orastioara de Sus (din Orastie) Despre tarife: detalii la cele doua nr. de telefon ! Telefon : +40 727 496 535 / 0722 564 107 - Ghe. Crisan sau Nasta Viorel Email: cabanasargetia@yahoo.com Descriere campare (vezi aici ) Camping Sargetia - campare cu cortul in Costesti in zona Cetatilor Dacice Din Muntii Orastie. Este situat linga drumul de acces la Cetatile Dacice si raul Orastie puteti petrece clipe de neuitat in mijlocul naturii Campingul beneficiaza de grup sanitar propriu, apa curenta(nepotabila) 10 mese acoperite si 3 seminee unde se poate face un gratar. Cei de facut prin zona ? - vizitarea cetatilor Dacice ( la 30 minute de mers la pas de catatea dacică Costești-Cetătuie, 60 min de mers pe jos de cetatea Blidaru, la 60 minute de mers cu mașina către cetatea dacică de la Fețele Albe și centrul spiritual al dacilor Sarmizegetusa Regia.) - pelerinaje ( mănăstirile renumite din zonă: Prislop, Măgureni, Valea Rea, Râmeț, etc…) - drumetii (Traseele turistice din zonă sunt accesibile atât iubitorilor de drumeții cât și pasionaților de montanbike, ATV sau off-road ) - pescuit sportiv ( se poate practica pescuitul sportiv specific apelor de munte)
-
1 punctLasam in urma zapada de la Paltinis, impreuna cu linistea de la Curmatura Stezii si coboram incet pe stradutele inguste ale Rasinari-ului spre Sibiu, ca apoi dupa ce facem plinul cu alimente sa o luam spre Chile Galzii! Am fi vrut sa campam in Poiana Galdei, dar negasind nici un loc am continuat drumul, care de aici a inceput sa nu mai fie asfaltat, ci doar pietruit! O data cu acest drum a inceput si aventrua! Zic acest lucru pentru ca pe langa frumusetile locurilor din acea zona a aparut si o necunoscuta, acea a drumului ce urmeaza a fi parcurs nestiind daca are vreo iesire spre Abrud, mai ales ca am tot intrebat putini localnici din acele sate izolate si toti au spus ca nu stiu sa fie vreun drum, chiar daca noua pe harta ne arata ca este! Dupa vreo doua ore de plimbat , undeva la inceputul comunei Mogos ne-a prins noaprea! Aici am gasit o familie ce nea primit sa inoptam si care ne-a indrumat pe unde sa mergem a doua zi! Cumva aici era capat de linie, dar mai exista un drum care era practicabil doar in sezonul cald deoarece trebuia urcat un deal destul de anevoios pentru a ajunge in comuna Mogos! Am avut ceva emoti pentru a doua zi ca nu stiam ce ma asteapta, daca voi putea trece de acest deal sau va trebui sa fac cale intoarsa pe unde am venit asta insemnand un drum destul de rau ,deci si o viteza mai mica ! Urmatoarea zi dimineata m-am intalnit cu un sofer de microbuz pentru copii si intrebandu-l cum este drumul mi-a spus ca se poate, nefiind acoperit cu zapada! Asa ca am hotarat sa mergem tot inainte chiar, daca nu stiam cum o fi ! Spre surprinderea noastra drumul a fost uscat destul de practicabil putand ajunge cu bine in partea cealalta a Mogos-ului ,unde pot spune ca aparea din nou civilizatia si drumul incepea a fi cat de cat afaltat! Un loc care pare a fi un fel de camping Intrarea in comuna Mogos Camparea facuta pe timpul nopti! O zona foarte frumoasa mai ales, cand totul este verde! Multumim propietarului pentru gazduire! Fosta scoala din zona! Si incepe aici incepea drumul de ca imi era teama! Coborare spre Mogos Un drum mai putin practicabil daca este ud! Drumul prin Mogos in drum spre Abrud De aici am continuat drumul spre Brad - Orastie- Costesti avand ca punct terminus cetatea dacica - Sarmisegetuza Regia! Locul unde am campat Ba pe jos,ba pe sus,doar e mic! La intrarea in cetate La plecare a inceput sa fulguie! In zona este un camping frumos amenajat! In drum spre casa Aceasta a fost iesirea facuta de noi! O iesire in care mai mult am calatorit, avand ocazia sa vedem locuri noi! Legat de vreme pot spune ca soarele si-a facut aparitia, doar cand si cand lasand loc in mare parte norilor si vantului !
-
1 punctDupa scurta stationare peste noapte facuta la lacul Dumbravita, am plecat din nou la drum spre Sambata de Sus, ajungand in scut timp la Manastirea Brancoveanu pe care am vizitato si langa care am inoptat, pentru ca a doua zi sa mergem sa vedem izvorul lui Arsenie.De aici am plecat sa vedem de un loc bun pentru a inopta si am gasit pe frumoasa valea a Sadului! Urmatoarea zi am ajuns la Sibiu, unde am mai facut mici cumparaturi la un super market, iar in imediata apropiere a lui am mers la un local de fast food pentru a lua masa (la Super mamma). Aici se poate gasi mai tot timpul mancare buna si la un pret acesibil! Tot la Sibiu ne-am oprit la un exercitiu de simulare incendiu al pompierilor din zona, iar dupa terminarea acestuia am plecat sus spre munte, la Paltinis pentru un pic de zapada.Apoi la lasarea seri ne-am coborat pentru a inopta la Curmatura Stezii, deaorece sus se anunta a fi vant destul de puternic peste noapte!
-
1 punctContinuam calatoria noastra spre inaltimi mai mari pentru a vedea frumoasa creasta a Muntilor Piatra Craiului la sfarsit de iarna, facand o oprire in satul Pestera,ca apoi a doua zi sa coboram doar cu masina spre Magura,iar de aici dupa o coborare pe drum cu noroi si zapada o luam la stanga mergand 3km spre Manastire Sfanta Treime, aflata deoacamdata in lucru sau asa parea nefiind nimeni pe acolo. De aici plecam spre Prapastile Zarnestilor, incercand sa intram de la bariera, pe jos spre iele,dar nu putem merge prea mult deoarece drumul era destul de alunecos si ne intoarcem dupa vreo 10 min, de mers.Tot aici la intersectia se afla si Fantana lui Botorog, langa care vizavi este amenajat un foisor si langa un spatiu pentru campare cu cortul(probabil vara cu mult praf, facut de la masini) ! Ne intoarcem inapoi la rulota ocolind prin Zarnesti, deoarece la cum drumul era destul de alunecos la coborare, nu am mai avut curaj sa-l urc, siguranta fiind prioritara! Urmatoarea zi la primele ore ale diminetii, natura a inceput sa-si arate forta, incepand sa sufle cu un vant in rafale ce veneau din toate partile, asa ca nu am mai stat pe ganduri (mai ales ca am vazut cum zboara tot felul de obiecte pe langa noi, de la mari la mici) si ne-am strans repede, coborand mai jos, alegand repede o alta locatie si anume Lacul Dumbravita din jud.Brasov! Aici am stat o zi si o noapte, pozitionand ansamblu cu fata spre vantul ce sufla ziua cu o viteza de 75km/h (dupa spusele celor de la meteo cu o atentionare de cod galben de vant),iar spre seara acesta sa mai linistit lasand loc ploii, care a inceput pe la miezul nopti fiind destul de insemnata cantitativ, lucru care ma facut sa scot tot ansamblu de pe malul apei la sosea, deoarece am vazut ziua ceva urme de masina pe pamant si m-am gandit ca nu cumva sa se faca moale la contactul cu apa! De aici daca vremea este mai buna poti avea o frumoasa priveliste spre Poaiana Brasov si respectiv Muntii Bucegi, munti pe care inca se mai putea vedea zapada!
-
1 punctSalut , ești în ilegalitate și de ce îți spun imediat. Mașina este omologata autoutilitara transport marfa daca scoți peretele despărțitor devine autoutilitara transport persoane . Daca nu scoți peretele dar ajungi la ITP ( care se face din an in an) la verificare deoarece este mult mai grea după modificare nu vei trece. Pentru modificare îți trebuie lemn și placaj ușor nu TEGO sau PAL îți trebuie ceva gen OSB sa fie ușor altfel mașina cu tot ce trebuie în ea ajunge la o greutate care depășește ceea ce este trecut în carte . Investiția va fi destul de mare și anume ; Pentru loc mai mare îți trebuie mașina mai lunga , singuri care au mașini de volum sânt WV respectiv Crafter MB respectiv sprinter Iveco respectiv Daily Motoarele vor fi pe măsură 2.3 ,2.5 sau 3.0 Interior; Tot ce însemna interior daca le cumperi noi te vor rupe la preț , ex; frigider nou 800euro Wc+baie 1000 euro. Izolația Ceva ușor costa destul de mult , trebuie ceva ingnifugat pentru siguranța ta și a familiei. Instalație electrică; Panouri , regulator , baterie , cablaje te duce la 600 euro lejer. Bazine de apa , pompe sau pompa . Compartiment butelie care trebuie bine gândit , gazul este gaz. În vest nu vei putea merge prea liniștit , acolo sânt legi , daca te prinde fara omologare te rupe cu amendă. Daca depășești greutatea îți trebuie categoria C , tahograf și atestat transport . Daca te oprește ISCTR in Romania amenda direct . Părerea mea este să cauți ceva făcut de fabrica , daca nu găsești așa ceva te îndrepți spre autorulota cu alkov sau semiintegrata sau poate o integrata dar mai greu. Daca ai copil mai mic nu este indicat autorulota sau duba transformata , nu o poți lăsa în locație și să mergi sa te plimbi sau sa cumperi ceva decât cu bicicleta sau apelează la un prieten până la un moment dat. La 10000 de euro găsești daca cauți atent ceea ce vrei. Gândește-te că o dubă bună nu o iei sub 8 9 mii de euro plus investiția Poți găsi duba euro 3 sau maxim 4 , mai nou se va introduce taxa de poluare in impozit . Taxa se va aplica in funcție de norma și dacă are sau nu DPF și nu cred că va fi ieftină. Calculează puțin impozit +poluare , ITP anual, asigurare , rovinieta . La rulota impozitul nu sare de 30 Ron +ITP la 3 ani și în cel mai rău caz parcare .. O zi buna
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

